ашық сабақ "тамыр тамыр түрлері тамыр жүйесі "презентация 6 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

ашық сабақ "тамыр тамыр түрлері тамыр жүйесі "презентация 6 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
тамыр түрлері маңызы қызметі туралы толық мәлімет слайдтар және сабақ жоспары әдістерімен пайдалануға болады
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Сабақтың жоспарыСабақтың жоспары 1. Ұйымдастыр

#1 слайд
Сабақтың жоспарыСабақтың жоспары 1. Ұйымдастыру.1. Ұйымдастыру. 2. Үй тапсырмасын тексеру.2. Үй тапсырмасын тексеру. а) Нөмір ойыныа) Нөмір ойыны ә) Біліміңді тексерә) Біліміңді тексер 3. Жаңа білім беру 3. Жаңа білім беру 4. Зертханалық жұмыс 4. Зертханалық жұмыс 5. Бекіту 5. Бекіту а) Жағдаята) Жағдаят ә)Құпияхатә)Құпияхат 6. Кері байланыс6. Кері байланыс 7. Үйге тапсырма беру.7. Үйге тапсырма беру.

1 слайд

Сабақтың жоспарыСабақтың жоспары 1. Ұйымдастыру.1. Ұйымдастыру. 2. Үй тапсырмасын тексеру.2. Үй тапсырмасын тексеру. а) Нөмір ойыныа) Нөмір ойыны ә) Біліміңді тексерә) Біліміңді тексер 3. Жаңа білім беру 3. Жаңа білім беру 4. Зертханалық жұмыс 4. Зертханалық жұмыс 5. Бекіту 5. Бекіту а) Жағдаята) Жағдаят ә)Құпияхатә)Құпияхат 6. Кері байланыс6. Кері байланыс 7. Үйге тапсырма беру.7. Үйге тапсырма беру.

I тапсырма I тапсырма «Нөмір» ойыны«Нөмір» ойыны Ойын шарты :Сынып үш топқа Ойын шарты :Сынып үш топқа бөліндік, әр то

#2 слайд
I тапсырма I тапсырма «Нөмір» ойыны«Нөмір» ойыны Ойын шарты :Сынып үш топқа Ойын шарты :Сынып үш топқа бөліндік, әр топта 4 -5 оқушыдан бөліндік, әр топта 4 -5 оқушыдан бейдж нөміріне сәйкес бейдж нөміріне сәйкес тапсырмаларды таңдап, тапсырмаларды таңдап, дайындалып жауап береміз.дайындалып жауап береміз.

2 слайд

I тапсырма I тапсырма «Нөмір» ойыны«Нөмір» ойыны Ойын шарты :Сынып үш топқа Ойын шарты :Сынып үш топқа бөліндік, әр топта 4 -5 оқушыдан бөліндік, әр топта 4 -5 оқушыдан бейдж нөміріне сәйкес бейдж нөміріне сәйкес тапсырмаларды таңдап, тапсырмаларды таңдап, дайындалып жауап береміз.дайындалып жауап береміз.

Біліміңді тексер:Біліміңді тексер: Т-түзуші Ж-жабынТ-түзуші Ж-жабын Қ-қоректік Ф-фотосинтездеуші ТК-тірек ұлпасыҚ-қоректік Ф-фот

#3 слайд
Біліміңді тексер:Біліміңді тексер: Т-түзуші Ж-жабынТ-түзуші Ж-жабын Қ-қоректік Ф-фотосинтездеуші ТК-тірек ұлпасыҚ-қоректік Ф-фотосинтездеуші ТК-тірек ұлпасы 1.Жасушалар арасында ауа кеңістіктері 1.Жасушалар арасында ауа кеңістіктері 2.2. Өрік,шие, шабдалы,жанғақ сүйектері Өрік,шие, шабдалы,жанғақ сүйектері 33.Сабақ пен тамыр ұшында орналасады.Сабақ пен тамыр ұшында орналасады 4.Жарақаттанған жердің қалпына келуі4.Жарақаттанған жердің қалпына келуі 5.Хлоропластары бар тірі жасушалар тобы5.Хлоропластары бар тірі жасушалар тобы 6. Судың артық булануынан сақтайды6. Судың артық булануынан сақтайды 7.Тің талшықтары7.Тің талшықтары 8.Бүршіктің жарылуы8.Бүршіктің жарылуы 9. Жапырақ тақталарының керіліп, дауыл соқса да тотеп беруі9. Жапырақ тақталарының керіліп, дауыл соқса да тотеп беруі

3 слайд

Біліміңді тексер:Біліміңді тексер: Т-түзуші Ж-жабынТ-түзуші Ж-жабын Қ-қоректік Ф-фотосинтездеуші ТК-тірек ұлпасыҚ-қоректік Ф-фотосинтездеуші ТК-тірек ұлпасы 1.Жасушалар арасында ауа кеңістіктері 1.Жасушалар арасында ауа кеңістіктері 2.2. Өрік,шие, шабдалы,жанғақ сүйектері Өрік,шие, шабдалы,жанғақ сүйектері 33.Сабақ пен тамыр ұшында орналасады.Сабақ пен тамыр ұшында орналасады 4.Жарақаттанған жердің қалпына келуі4.Жарақаттанған жердің қалпына келуі 5.Хлоропластары бар тірі жасушалар тобы5.Хлоропластары бар тірі жасушалар тобы 6. Судың артық булануынан сақтайды6. Судың артық булануынан сақтайды 7.Тің талшықтары7.Тің талшықтары 8.Бүршіктің жарылуы8.Бүршіктің жарылуы 9. Жапырақ тақталарының керіліп, дауыл соқса да тотеп беруі9. Жапырақ тақталарының керіліп, дауыл соқса да тотеп беруі

I топ Ұлпа I топ Ұлпа 1.1.Микроскопты ойлап тапқанМикроскопты ойлап тапқан ғалымдар ғалымдар 2.Негізгі ұлпа нешеге бөлін

#4 слайд
I топ Ұлпа I топ Ұлпа 1.1.Микроскопты ойлап тапқанМикроскопты ойлап тапқан ғалымдар ғалымдар 2.Негізгі ұлпа нешеге бөлінеді?2.Негізгі ұлпа нешеге бөлінеді? 3. Түзуші ұлпа өсімдіктің қай 3. Түзуші ұлпа өсімдіктің қай жерінде болады? жерінде болады? 4. Неліктен өткізгіш ұлпа 4. Неліктен өткізгіш ұлпа деп аталадыдеп аталады және қандай қызмет атқарады?және қандай қызмет атқарады? III топ.Жасуша III топ.Жасуша 1.Жасушаны ашқан ғалым 1.Жасушаны ашқан ғалым 2.Жабын ұлпа нешеге бөлінеді? 2.Жабын ұлпа нешеге бөлінеді? 3.Бөліп шығарушы ұлпа қандай3.Бөліп шығарушы ұлпа қандай заттарды бөледі? заттарды бөледі? 4. Су жинаушы жасушалар 4. Су жинаушы жасушалар қандай ұлпаға жатадықандай ұлпаға жатады?? II топ.МикроскопII топ.Микроскоп 1. Ең күрделі ұлғайтқыш құрал1. Ең күрделі ұлғайтқыш құрал 2.Бөліп шығарушы ұлпа 2.Бөліп шығарушы ұлпа өсімдіктің қай жерінде кездеседі?өсімдіктің қай жерінде кездеседі? 3.Тоз бен қыртыс қандай3.Тоз бен қыртыс қандай ұлпаға жатады?ұлпаға жатады? 4.Тірек ұлпасының қызметі. 4.Тірек ұлпасының қызметі.

4 слайд

I топ Ұлпа I топ Ұлпа 1.1.Микроскопты ойлап тапқанМикроскопты ойлап тапқан ғалымдар ғалымдар 2.Негізгі ұлпа нешеге бөлінеді?2.Негізгі ұлпа нешеге бөлінеді? 3. Түзуші ұлпа өсімдіктің қай 3. Түзуші ұлпа өсімдіктің қай жерінде болады? жерінде болады? 4. Неліктен өткізгіш ұлпа 4. Неліктен өткізгіш ұлпа деп аталадыдеп аталады және қандай қызмет атқарады?және қандай қызмет атқарады? III топ.Жасуша III топ.Жасуша 1.Жасушаны ашқан ғалым 1.Жасушаны ашқан ғалым 2.Жабын ұлпа нешеге бөлінеді? 2.Жабын ұлпа нешеге бөлінеді? 3.Бөліп шығарушы ұлпа қандай3.Бөліп шығарушы ұлпа қандай заттарды бөледі? заттарды бөледі? 4. Су жинаушы жасушалар 4. Су жинаушы жасушалар қандай ұлпаға жатадықандай ұлпаға жатады?? II топ.МикроскопII топ.Микроскоп 1. Ең күрделі ұлғайтқыш құрал1. Ең күрделі ұлғайтқыш құрал 2.Бөліп шығарушы ұлпа 2.Бөліп шығарушы ұлпа өсімдіктің қай жерінде кездеседі?өсімдіктің қай жерінде кездеседі? 3.Тоз бен қыртыс қандай3.Тоз бен қыртыс қандай ұлпаға жатады?ұлпаға жатады? 4.Тірек ұлпасының қызметі. 4.Тірек ұлпасының қызметі.

1.Тамыр қандай мүше болып табылады? 4.Тамыр жүйесіне қандай 4.Тамыр жүйесіне қандай тамырлар жатады? тамырлар жатады?

#5 слайд
1.Тамыр қандай мүше болып табылады? 4.Тамыр жүйесіне қандай 4.Тамыр жүйесіне қандай тамырлар жатады? тамырлар жатады? 2.Тамырдың негізгі 2.Тамырдың негізгі қызметі қандай?қызметі қандай? 3.Тамырдың қандай түрлері болады? Бүгін біз тамыр туралы айтамыз Сұхбаттасу кезеңі: Жаңа тақырыпты оқып – білу

5 слайд

1.Тамыр қандай мүше болып табылады? 4.Тамыр жүйесіне қандай 4.Тамыр жүйесіне қандай тамырлар жатады? тамырлар жатады? 2.Тамырдың негізгі 2.Тамырдың негізгі қызметі қандай?қызметі қандай? 3.Тамырдың қандай түрлері болады? Бүгін біз тамыр туралы айтамыз Сұхбаттасу кезеңі: Жаңа тақырыпты оқып – білу

Жағдаят кезеңінің тапсырмаларыЖағдаят кезеңінің тапсырмалары І топ. І топ. “Қыстағы қар жерге ырыс, жердегі ылғал елге ырыс” “

#6 слайд
Жағдаят кезеңінің тапсырмаларыЖағдаят кезеңінің тапсырмалары І топ. І топ. “Қыстағы қар жерге ырыс, жердегі ылғал елге ырыс” “Қыстағы қар жерге ырыс, жердегі ылғал елге ырыс” мақалының мазмұнын түсіндіріңіз.мақалының мазмұнын түсіндіріңіз. ІІ топ. Халық даналығы Бұхар жырауға кедей «Тарыны қай жерге еккенде мол түсім аламын» деп ақыл сұрай барса, ол құрт-құмырсқа жәндіктер қаптап жүрген жазық жерді нұсқап жүріп кетіпті. Сол жерге тары егіп, «шаш етектен келетін» мол түсім алған кедей Бұхарға келіп, неліктен солай нұсқағанын сұрапты. Мұны сіз қалай түсіндіресіз? ІІІ топІІІ топ.Өсімдіктердің көшеттерін ашық жерге отырғызу .Өсімдіктердің көшеттерін ашық жерге отырғызу кезінде кейбір өсімдіктердің негізгі тамырларының ұшын кезінде кейбір өсімдіктердің негізгі тамырларының ұшын шырпиды, ал кейбіреулерін сол күйінде қалдырады. Қай шырпиды, ал кейбіреулерін сол күйінде қалдырады. Қай өсімдіктер көбірек өнім береді? Сіздер неліктен олай деп өсімдіктер көбірек өнім береді? Сіздер неліктен олай деп есептейсіздер? есептейсіздер?

6 слайд

Жағдаят кезеңінің тапсырмаларыЖағдаят кезеңінің тапсырмалары І топ. І топ. “Қыстағы қар жерге ырыс, жердегі ылғал елге ырыс” “Қыстағы қар жерге ырыс, жердегі ылғал елге ырыс” мақалының мазмұнын түсіндіріңіз.мақалының мазмұнын түсіндіріңіз. ІІ топ. Халық даналығы Бұхар жырауға кедей «Тарыны қай жерге еккенде мол түсім аламын» деп ақыл сұрай барса, ол құрт-құмырсқа жәндіктер қаптап жүрген жазық жерді нұсқап жүріп кетіпті. Сол жерге тары егіп, «шаш етектен келетін» мол түсім алған кедей Бұхарға келіп, неліктен солай нұсқағанын сұрапты. Мұны сіз қалай түсіндіресіз? ІІІ топІІІ топ.Өсімдіктердің көшеттерін ашық жерге отырғызу .Өсімдіктердің көшеттерін ашық жерге отырғызу кезінде кейбір өсімдіктердің негізгі тамырларының ұшын кезінде кейбір өсімдіктердің негізгі тамырларының ұшын шырпиды, ал кейбіреулерін сол күйінде қалдырады. Қай шырпиды, ал кейбіреулерін сол күйінде қалдырады. Қай өсімдіктер көбірек өнім береді? Сіздер неліктен олай деп өсімдіктер көбірек өнім береді? Сіздер неліктен олай деп есептейсіздер? есептейсіздер?

Жағдаят тапсырмаларының Жағдаят тапсырмаларының жауабыжауабы 1. Мол топырақта тұқым тез өнеді, тамыр 1. Мол топырақта тұқым тез

#7 слайд
Жағдаят тапсырмаларының Жағдаят тапсырмаларының жауабыжауабы 1. Мол топырақта тұқым тез өнеді, тамыр 1. Мол топырақта тұқым тез өнеді, тамыр тез өседі. тез өседі. 2. Жәндіктер бар жерде құнарлы, 2. Жәндіктер бар жерде құнарлы, қопсытылған топырақ болады.қопсытылған топырақ болады. 3. Ұшы шырпылған өсімдік тамырында 3. Ұшы шырпылған өсімдік тамырында жақсы түптенеді де, мол өнім береді.жақсы түптенеді де, мол өнім береді.

7 слайд

Жағдаят тапсырмаларының Жағдаят тапсырмаларының жауабыжауабы 1. Мол топырақта тұқым тез өнеді, тамыр 1. Мол топырақта тұқым тез өнеді, тамыр тез өседі. тез өседі. 2. Жәндіктер бар жерде құнарлы, 2. Жәндіктер бар жерде құнарлы, қопсытылған топырақ болады.қопсытылған топырақ болады. 3. Ұшы шырпылған өсімдік тамырында 3. Ұшы шырпылған өсімдік тамырында жақсы түптенеді де, мол өнім береді.жақсы түптенеді де, мол өнім береді.

Құпияхат тапсырмалары І топ. Үш сөзден құрылған тамыр қызметі туралы сөйлем шығады. 3 6 9 51 10 15 1138 3 13 4 2 9 14 1113712 1

#8 слайд
Құпияхат тапсырмалары І топ. Үш сөзден құрылған тамыр қызметі туралы сөйлем шығады. 3 6 9 51 10 15 1138 3 13 4 2  9 14 1113712 1-Р, 2-У, 3-Т, 4-Н, 5-Ы, 6-А, 7-С, 8-К, 9-М, 10- Қ, 11-Ш, 12-І, 13-Е, 14-Ү, 15-О 5 ұпай. 3 12 9115  1 4 2 9 627 3 2 5 8102  1-Ө, 2-І, 3-Т, 4-С, 5-Р, 6-Д, 7-К, 8-Е, 9-М, 10-Г, 11-Ы, 12-А 5 ұпай. ІІ топ. Үш сөзден құрылған тамыр қызметі туралы сөйлем шығады. 528113   611391479 10251142 1211 1-Ө, 2-А, 3-Р, 4-С, 5-Т, 6-К, 7-Г, 8-М, 9-Е, 10-Қ, 11-Ы, 12-Д, 13-Б, 14-Ю 5 ұпай. ІІІ- топ. Үш сөзден құрылған тамыр қызметі туралы сөйлем шығады.

8 слайд

Құпияхат тапсырмалары І топ. Үш сөзден құрылған тамыр қызметі туралы сөйлем шығады. 3 6 9 51 10 15 1138 3 13 4 2  9 14 1113712 1-Р, 2-У, 3-Т, 4-Н, 5-Ы, 6-А, 7-С, 8-К, 9-М, 10- Қ, 11-Ш, 12-І, 13-Е, 14-Ү, 15-О 5 ұпай. 3 12 9115  1 4 2 9 627 3 2 5 8102  1-Ө, 2-І, 3-Т, 4-С, 5-Р, 6-Д, 7-К, 8-Е, 9-М, 10-Г, 11-Ы, 12-А 5 ұпай. ІІ топ. Үш сөзден құрылған тамыр қызметі туралы сөйлем шығады. 528113   611391479 10251142 1211 1-Ө, 2-А, 3-Р, 4-С, 5-Т, 6-К, 7-Г, 8-М, 9-Е, 10-Қ, 11-Ы, 12-Д, 13-Б, 14-Ю 5 ұпай. ІІІ- топ. Үш сөзден құрылған тамыр қызметі туралы сөйлем шығады.

Файл форматы:
ppt
21.12.2017
1089
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі