Ашық сабақ. Таңбалары әр түрлі сандарды қосу

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ. Таңбалары әр түрлі сандарды қосу

Материал туралы қысқаша түсінік
Математика пәні мұғалімдері үшін
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Қобда гимназиясы 2016 – 2017 о қу жылы Класы: 6 Пән мұғалімі: Аязбаев А . А.(ашық сабақ)

#1 слайд
Қобда гимназиясы 2016 – 2017 о қу жылы Класы: 6 Пән мұғалімі: Аязбаев А . А.(ашық сабақ)

1 слайд

Қобда гимназиясы 2016 – 2017 о қу жылы Класы: 6 Пән мұғалімі: Аязбаев А . А.(ашық сабақ)

201 6 жыл 202 0 жыл 20 25 жыл 2030 жыл “ 2030 жылға сапар”

#2 слайд
201 6 жыл 202 0 жыл 20 25 жыл 2030 жыл “ 2030 жылға сапар”

2 слайд

201 6 жыл 202 0 жыл 20 25 жыл 2030 жыл “ 2030 жылға сапар”

Оң сандар және теріс сандар Теріс сандар Қарама-қарсы сандар. Рационал сандар Сандарды салыстыруСандардың модуліКоординаталы

#3 слайд
Оң сандар және теріс сандар Теріс сандар Қарама-қарсы сандар. Рационал сандар Сандарды салыстыруСандардың модуліКоординаталық түзуОң сандар Таңбалары әртүрлі екі санды қосуОң сандарды қосу Теріс сандарды қосу Қызығушылығын ояту Ұраны: “Шапқан озар, жатқан қалар”

3 слайд

Оң сандар және теріс сандар Теріс сандар Қарама-қарсы сандар. Рационал сандар Сандарды салыстыруСандардың модуліКоординаталық түзуОң сандар Таңбалары әртүрлі екі санды қосуОң сандарды қосу Теріс сандарды қосу Қызығушылығын ояту Ұраны: “Шапқан озар, жатқан қалар”

Жаңа сабақ Ұраны: “Өнер – ағып тұрған бұлақ, Ілім – жанып тұрған шыр ақ” 1-е

#4 слайд
Жаңа сабақ Ұраны: “Өнер – ағып тұрған бұлақ, Ілім – жанып тұрған шыр ақ” 1-есеп . Таңертең ауаның температурасы -3 0 С , түсте +4 0 С–қа өзгерді (4 0 С–қа жоғарылады). Түсте ауаның температурасы неше градус болды? 3 2 1 0 -1 -2 -3 -4 3 2 1 0 -1 -2 -3 -4 0 1 2 3-4 -3 -2 -1 4-5 +4 А В (-3) + ( + 4 ) = + 1 немесе (-3) + 4 = 1

4 слайд

Жаңа сабақ Ұраны: “Өнер – ағып тұрған бұлақ, Ілім – жанып тұрған шыр ақ” 1-есеп . Таңертең ауаның температурасы -3 0 С , түсте +4 0 С–қа өзгерді (4 0 С–қа жоғарылады). Түсте ауаның температурасы неше градус болды? 3 2 1 0 -1 -2 -3 -4 3 2 1 0 -1 -2 -3 -4 0 1 2 3-4 -3 -2 -1 4-5 +4 А В (-3) + ( + 4 ) = + 1 немесе (-3) + 4 = 1

2-есеп. Түсте ауаның температурасы +3 0 С , кешке -5 0 С–қа өзгерді ( 5 0 С–қа төмендеді). Түсте ауаның

#5 слайд
2-есеп. Түсте ауаның температурасы +3 0 С , кешке -5 0 С–қа өзгерді ( 5 0 С–қа төмендеді). Түсте ауаның температурасы неше градус болды? 4 3 2 1 0 -1 -2 -3 -4 -5 4 3 2 1 0 -1 -2 -3 -4 -5 а + (-а) = 0 0 1 2 3-4 -3 -2 -1 4-5 -5 Д А Қарама- қарсы сандардың қосындысы 0- ге тең(+ 3 ) + (-5) = -2

5 слайд

2-есеп. Түсте ауаның температурасы +3 0 С , кешке -5 0 С–қа өзгерді ( 5 0 С–қа төмендеді). Түсте ауаның температурасы неше градус болды? 4 3 2 1 0 -1 -2 -3 -4 -5 4 3 2 1 0 -1 -2 -3 -4 -5 а + (-а) = 0 0 1 2 3-4 -3 -2 -1 4-5 -5 Д А Қарама- қарсы сандардың қосындысы 0- ге тең(+ 3 ) + (-5) = -2

Мысалы, І. 9+ (-5)= Себебі, 1) | 9 |-| -5 |=9-5=4; 2) +4. Таңбалары әр түрлі сандарды

#6 слайд
Мысалы, І. 9+ (-5)= Себебі, 1) | 9 |-| -5 |=9-5=4; 2) +4. Таңбалары әр түрлі сандарды қосу үшін: 1 ) модулі үлкен саннан кіші модульді азайту керек; 2) шыққан санның алдына модулі үлкен санның таңбасын қою қажет. 4 Мысалы, ІІ. ( -10 ) + 7= Себебі, 1) | -10 |-| - 7 |= 10 - 7 = 3 ; 2) -3 . -3 Мысалы, 3 , 7+(-6)= Себебі, 1) | -6 |-| 3 , 7 |= 6 - 3 , 7 = 2 , 3 ; 2) - 2 , 3. - 2 , 3

6 слайд

Мысалы, І. 9+ (-5)= Себебі, 1) | 9 |-| -5 |=9-5=4; 2) +4. Таңбалары әр түрлі сандарды қосу үшін: 1 ) модулі үлкен саннан кіші модульді азайту керек; 2) шыққан санның алдына модулі үлкен санның таңбасын қою қажет. 4 Мысалы, ІІ. ( -10 ) + 7= Себебі, 1) | -10 |-| - 7 |= 10 - 7 = 3 ; 2) -3 . -3 Мысалы, 3 , 7+(-6)= Себебі, 1) | -6 |-| 3 , 7 |= 6 - 3 , 7 = 2 , 3 ; 2) - 2 , 3. - 2 , 3

Ой толғаныс Ұраны: Бірлік болмай, тірлік болмас. -5+7 -4,5 +2-15 -3 +0,9

#7 слайд
Ой толғаныс Ұраны: Бірлік болмай, тірлік болмас. -5+7 -4,5 +2-15 -3 +0,9

7 слайд

Ой толғаныс Ұраны: Бірлік болмай, тірлік болмас. -5+7 -4,5 +2-15 -3 +0,9

А В С Д -7,5+7,5 15 -15 1 0 -2+2,5 4,5 0,5 -4,5 -0,5 -2+1,5 -0,5 0,5 3,5 -3,5 -0,25+0,25 0 0,5 -0,5 0,125 -80,7+6 86,7 -86,7 -74

#8 слайд
А В С Д -7,5+7,5 15 -15 1 0 -2+2,5 4,5 0,5 -4,5 -0,5 -2+1,5 -0,5 0,5 3,5 -3,5 -0,25+0,25 0 0,5 -0,5 0,125 -80,7+6 86,7 -86,7 -74,7 74,7 5+(-4,25) 0,75 -0,75 9,25 -9,25Тест .

8 слайд

А В С Д -7,5+7,5 15 -15 1 0 -2+2,5 4,5 0,5 -4,5 -0,5 -2+1,5 -0,5 0,5 3,5 -3,5 -0,25+0,25 0 0,5 -0,5 0,125 -80,7+6 86,7 -86,7 -74,7 74,7 5+(-4,25) 0,75 -0,75 9,25 -9,25Тест .

Тарихи мәліметтер Ұраны: Білімдінің аты өшпес. Қайталау: Гаусс әдісін пайдаланып, қосындыны табыңдар: 1) -2+(-4)+(-6)+(-8)+(-1

#9 слайд
Тарихи мәліметтер Ұраны: Білімдінің аты өшпес. Қайталау: Гаусс әдісін пайдаланып, қосындыны табыңдар: 1) -2+(-4)+(-6)+(-8)+(-10)+(-12)+(-14)+(-16)+ (-18) = ? 2) -1,1+(-1,3)+(-1,5)+(-1,7)+(-1,9)+(-2,1)= ?

9 слайд

Тарихи мәліметтер Ұраны: Білімдінің аты өшпес. Қайталау: Гаусс әдісін пайдаланып, қосындыны табыңдар: 1) -2+(-4)+(-6)+(-8)+(-10)+(-12)+(-14)+(-16)+ (-18) = ? 2) -1,1+(-1,3)+(-1,5)+(-1,7)+(-1,9)+(-2,1)= ?

Ұраны: Асу бермес асқар жоқ.

#10 слайд
Ұраны: Асу бермес асқар жоқ.

10 слайд

Ұраны: Асу бермес асқар жоқ.

К ітаппен жұмыс Ауызша есептер: № 464 Де ңгейлік тапсырмалар: А деңгейі № 450(1, 4, 7) - Z тобы № 450(2, 5, 8) - Q тобы

#11 слайд
К ітаппен жұмыс Ауызша есептер: № 464 Де ңгейлік тапсырмалар: А деңгейі № 450(1, 4, 7) - Z тобы № 450(2, 5, 8) - Q тобы № 450(3, 6, 9) - N тобы № 467 № 471

11 слайд

К ітаппен жұмыс Ауызша есептер: № 464 Де ңгейлік тапсырмалар: А деңгейі № 450(1, 4, 7) - Z тобы № 450(2, 5, 8) - Q тобы № 450(3, 6, 9) - N тобы № 467 № 471

В деңгейі 2) -7 ,5+ ( )=- 4 3) + ( -5,1 )=- 71) + ( -10 )=- 6 4) + ( -2,8 )= 5 5) - 3,4+ (

#12 слайд
В деңгейі 2) -7 ,5+ ( )=- 4 3) + ( -5,1 )=- 71) + ( -10 )=- 6 4) + ( -2,8 )= 5 5) - 3,4+ ( )=- 8 6) + ( -1,75 )= -3 № 476

12 слайд

В деңгейі 2) -7 ,5+ ( )=- 4 3) + ( -5,1 )=- 71) + ( -10 )=- 6 4) + ( -2,8 )= 5 5) - 3,4+ ( )=- 8 6) + ( -1,75 )= -3 № 476

2030 жылға қош келдіңіздер!

#13 слайд
2030 жылға қош келдіңіздер!

13 слайд

2030 жылға қош келдіңіздер!

Үйге тапсырма: § 3.3. №470, 473 есептер Q Z NЭйлер-Венн дөңгелегі: N c Z c Q Ұраны: Білімнің бас

#14 слайд
Үйге тапсырма: § 3.3. №470, 473 есептер Q Z NЭйлер-Венн дөңгелегі: N c Z c Q Ұраны: Білімнің басы бейнет, соңы зейнет.

14 слайд

Үйге тапсырма: § 3.3. №470, 473 есептер Q Z NЭйлер-Венн дөңгелегі: N c Z c Q Ұраны: Білімнің басы бейнет, соңы зейнет.

Файл форматы:
pptx
27.03.2019
556
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі