Материалдар / Ашық сабақ. Таңбалары әр түрлі сандарды қосу
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ. Таңбалары әр түрлі сандарды қосу

Материал туралы қысқаша түсінік
Математика пәні мұғалімдері үшін
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
27 Наурыз 2019
406
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Қобда гимназиясы 2016 – 2017 о қу жылы Класы: 6 Пән мұғалімі: Аязбаев А . А.(ашық сабақ)

1 слайд
Қобда гимназиясы 2016 – 2017 о қу жылы Класы: 6 Пән мұғалімі: Аязбаев А . А.(ашық сабақ)

1 слайд

Қобда гимназиясы 2016 – 2017 о қу жылы Класы: 6 Пән мұғалімі: Аязбаев А . А.(ашық сабақ)

201 6 жыл 202 0 жыл 20 25 жыл 2030 жыл “ 2030 жылға сапар”

2 слайд
201 6 жыл 202 0 жыл 20 25 жыл 2030 жыл “ 2030 жылға сапар”

2 слайд

201 6 жыл 202 0 жыл 20 25 жыл 2030 жыл “ 2030 жылға сапар”

Оң сандар және теріс сандар Теріс сандар Қарама-қарсы сандар. Рационал сандар Сандарды салыстыруСандардың модуліКоординаталы

3 слайд
Оң сандар және теріс сандар Теріс сандар Қарама-қарсы сандар. Рационал сандар Сандарды салыстыруСандардың модуліКоординаталық түзуОң сандар Таңбалары әртүрлі екі санды қосуОң сандарды қосу Теріс сандарды қосу Қызығушылығын ояту Ұраны: “Шапқан озар, жатқан қалар”

3 слайд

Оң сандар және теріс сандар Теріс сандар Қарама-қарсы сандар. Рационал сандар Сандарды салыстыруСандардың модуліКоординаталық түзуОң сандар Таңбалары әртүрлі екі санды қосуОң сандарды қосу Теріс сандарды қосу Қызығушылығын ояту Ұраны: “Шапқан озар, жатқан қалар”

Жаңа сабақ Ұраны: “Өнер – ағып тұрған бұлақ, Ілім – жанып тұрған шыр ақ” 1-е

4 слайд
Жаңа сабақ Ұраны: “Өнер – ағып тұрған бұлақ, Ілім – жанып тұрған шыр ақ” 1-есеп . Таңертең ауаның температурасы -3 0 С , түсте +4 0 С–қа өзгерді (4 0 С–қа жоғарылады). Түсте ауаның температурасы неше градус болды? 3 2 1 0 -1 -2 -3 -4 3 2 1 0 -1 -2 -3 -4 0 1 2 3-4 -3 -2 -1 4-5 +4 А В (-3) + ( + 4 ) = + 1 немесе (-3) + 4 = 1

4 слайд

Жаңа сабақ Ұраны: “Өнер – ағып тұрған бұлақ, Ілім – жанып тұрған шыр ақ” 1-есеп . Таңертең ауаның температурасы -3 0 С , түсте +4 0 С–қа өзгерді (4 0 С–қа жоғарылады). Түсте ауаның температурасы неше градус болды? 3 2 1 0 -1 -2 -3 -4 3 2 1 0 -1 -2 -3 -4 0 1 2 3-4 -3 -2 -1 4-5 +4 А В (-3) + ( + 4 ) = + 1 немесе (-3) + 4 = 1

2-есеп. Түсте ауаның температурасы +3 0 С , кешке -5 0 С–қа өзгерді ( 5 0 С–қа төмендеді). Түсте ауаның

5 слайд
2-есеп. Түсте ауаның температурасы +3 0 С , кешке -5 0 С–қа өзгерді ( 5 0 С–қа төмендеді). Түсте ауаның температурасы неше градус болды? 4 3 2 1 0 -1 -2 -3 -4 -5 4 3 2 1 0 -1 -2 -3 -4 -5 а + (-а) = 0 0 1 2 3-4 -3 -2 -1 4-5 -5 Д А Қарама- қарсы сандардың қосындысы 0- ге тең(+ 3 ) + (-5) = -2

5 слайд

2-есеп. Түсте ауаның температурасы +3 0 С , кешке -5 0 С–қа өзгерді ( 5 0 С–қа төмендеді). Түсте ауаның температурасы неше градус болды? 4 3 2 1 0 -1 -2 -3 -4 -5 4 3 2 1 0 -1 -2 -3 -4 -5 а + (-а) = 0 0 1 2 3-4 -3 -2 -1 4-5 -5 Д А Қарама- қарсы сандардың қосындысы 0- ге тең(+ 3 ) + (-5) = -2

Мысалы, І. 9+ (-5)= Себебі, 1) | 9 |-| -5 |=9-5=4; 2) +4. Таңбалары әр түрлі сандарды

6 слайд
Мысалы, І. 9+ (-5)= Себебі, 1) | 9 |-| -5 |=9-5=4; 2) +4. Таңбалары әр түрлі сандарды қосу үшін: 1 ) модулі үлкен саннан кіші модульді азайту керек; 2) шыққан санның алдына модулі үлкен санның таңбасын қою қажет. 4 Мысалы, ІІ. ( -10 ) + 7= Себебі, 1) | -10 |-| - 7 |= 10 - 7 = 3 ; 2) -3 . -3 Мысалы, 3 , 7+(-6)= Себебі, 1) | -6 |-| 3 , 7 |= 6 - 3 , 7 = 2 , 3 ; 2) - 2 , 3. - 2 , 3

6 слайд

Мысалы, І. 9+ (-5)= Себебі, 1) | 9 |-| -5 |=9-5=4; 2) +4. Таңбалары әр түрлі сандарды қосу үшін: 1 ) модулі үлкен саннан кіші модульді азайту керек; 2) шыққан санның алдына модулі үлкен санның таңбасын қою қажет. 4 Мысалы, ІІ. ( -10 ) + 7= Себебі, 1) | -10 |-| - 7 |= 10 - 7 = 3 ; 2) -3 . -3 Мысалы, 3 , 7+(-6)= Себебі, 1) | -6 |-| 3 , 7 |= 6 - 3 , 7 = 2 , 3 ; 2) - 2 , 3. - 2 , 3

Ой толғаныс Ұраны: Бірлік болмай, тірлік болмас. -5+7 -4,5 +2-15 -3 +0,9

7 слайд
Ой толғаныс Ұраны: Бірлік болмай, тірлік болмас. -5+7 -4,5 +2-15 -3 +0,9

7 слайд

Ой толғаныс Ұраны: Бірлік болмай, тірлік болмас. -5+7 -4,5 +2-15 -3 +0,9

А В С Д -7,5+7,5 15 -15 1 0 -2+2,5 4,5 0,5 -4,5 -0,5 -2+1,5 -0,5 0,5 3,5 -3,5 -0,25+0,25 0 0,5 -0,5 0,125 -80,7+6 86,7 -86,7 -74

8 слайд
А В С Д -7,5+7,5 15 -15 1 0 -2+2,5 4,5 0,5 -4,5 -0,5 -2+1,5 -0,5 0,5 3,5 -3,5 -0,25+0,25 0 0,5 -0,5 0,125 -80,7+6 86,7 -86,7 -74,7 74,7 5+(-4,25) 0,75 -0,75 9,25 -9,25Тест .

8 слайд

А В С Д -7,5+7,5 15 -15 1 0 -2+2,5 4,5 0,5 -4,5 -0,5 -2+1,5 -0,5 0,5 3,5 -3,5 -0,25+0,25 0 0,5 -0,5 0,125 -80,7+6 86,7 -86,7 -74,7 74,7 5+(-4,25) 0,75 -0,75 9,25 -9,25Тест .

Тарихи мәліметтер Ұраны: Білімдінің аты өшпес. Қайталау: Гаусс әдісін пайдаланып, қосындыны табыңдар: 1) -2+(-4)+(-6)+(-8)+(-1

9 слайд
Тарихи мәліметтер Ұраны: Білімдінің аты өшпес. Қайталау: Гаусс әдісін пайдаланып, қосындыны табыңдар: 1) -2+(-4)+(-6)+(-8)+(-10)+(-12)+(-14)+(-16)+ (-18) = ? 2) -1,1+(-1,3)+(-1,5)+(-1,7)+(-1,9)+(-2,1)= ?

9 слайд

Тарихи мәліметтер Ұраны: Білімдінің аты өшпес. Қайталау: Гаусс әдісін пайдаланып, қосындыны табыңдар: 1) -2+(-4)+(-6)+(-8)+(-10)+(-12)+(-14)+(-16)+ (-18) = ? 2) -1,1+(-1,3)+(-1,5)+(-1,7)+(-1,9)+(-2,1)= ?

Ұраны: Асу бермес асқар жоқ.

10 слайд
Ұраны: Асу бермес асқар жоқ.

10 слайд

Ұраны: Асу бермес асқар жоқ.

К ітаппен жұмыс Ауызша есептер: № 464 Де ңгейлік тапсырмалар: А деңгейі № 450(1, 4, 7) - Z тобы № 450(2, 5, 8) - Q тобы

11 слайд
К ітаппен жұмыс Ауызша есептер: № 464 Де ңгейлік тапсырмалар: А деңгейі № 450(1, 4, 7) - Z тобы № 450(2, 5, 8) - Q тобы № 450(3, 6, 9) - N тобы № 467 № 471

11 слайд

К ітаппен жұмыс Ауызша есептер: № 464 Де ңгейлік тапсырмалар: А деңгейі № 450(1, 4, 7) - Z тобы № 450(2, 5, 8) - Q тобы № 450(3, 6, 9) - N тобы № 467 № 471

В деңгейі 2) -7 ,5+ ( )=- 4 3) + ( -5,1 )=- 71) + ( -10 )=- 6 4) + ( -2,8 )= 5 5) - 3,4+ (

12 слайд
В деңгейі 2) -7 ,5+ ( )=- 4 3) + ( -5,1 )=- 71) + ( -10 )=- 6 4) + ( -2,8 )= 5 5) - 3,4+ ( )=- 8 6) + ( -1,75 )= -3 № 476

12 слайд

В деңгейі 2) -7 ,5+ ( )=- 4 3) + ( -5,1 )=- 71) + ( -10 )=- 6 4) + ( -2,8 )= 5 5) - 3,4+ ( )=- 8 6) + ( -1,75 )= -3 № 476

2030 жылға қош келдіңіздер!

13 слайд
2030 жылға қош келдіңіздер!

13 слайд

2030 жылға қош келдіңіздер!

Үйге тапсырма: § 3.3. №470, 473 есептер Q Z NЭйлер-Венн дөңгелегі: N c Z c Q Ұраны: Білімнің бас

14 слайд
Үйге тапсырма: § 3.3. №470, 473 есептер Q Z NЭйлер-Венн дөңгелегі: N c Z c Q Ұраны: Білімнің басы бейнет, соңы зейнет.

14 слайд

Үйге тапсырма: § 3.3. №470, 473 есептер Q Z NЭйлер-Венн дөңгелегі: N c Z c Q Ұраны: Білімнің басы бейнет, соңы зейнет.