Ашық сабақ, Теңдеулер көмегімен мәтінді есептерді шығару 6-сынып презентация
Ашық сабақ, Теңдеулер көмегімен мәтінді есептерді шығару 6-сынып презентация

#1 слайд
Үй тапсырмасы: 885, 886
1 слайд
Үй тапсырмасы: 885, 886
#2 слайд
Сабақ тақырыбы:
Теңдеулер көмегімен
мәтінді есептерді шығару
2 слайд
Сабақ тақырыбы: Теңдеулер көмегімен мәтінді есептерді шығару
#3 слайд
Оқу мақсаттары:
6.5.1.6 мәтінді есептерді сызықтық теңдеулерді құру
арқылы шығару;
3 слайд
Оқу мақсаттары: 6.5.1.6 мәтінді есептерді сызықтық теңдеулерді құру арқылы шығару;
#4 слайд
Бағалау критерийлері:
Оқушылар:
-Мәтін есепте белгісізді анықтай алады;
-Мәтін есептің математикалық моделін құра алады;
-Cызықты теңдеулер құрастыра отырып, мәтін есептерді
шығара алады;
-Бір айнымалысы бар теңдеуді шешудің алгоритмін біледі;
-Бір айнымалысы бар теңдеудің қасиеттерін біледі;
- Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеулерді шығара біледі.
4 слайд
Бағалау критерийлері: Оқушылар: -Мәтін есепте белгісізді анықтай алады; -Мәтін есептің математикалық моделін құра алады; -Cызықты теңдеулер құрастыра отырып, мәтін есептерді шығара алады; -Бір айнымалысы бар теңдеуді шешудің алгоритмін біледі; -Бір айнымалысы бар теңдеудің қасиеттерін біледі; - Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеулерді шығара біледі.
#5 слайд
Мысал. Моторлы қайықтың меншікті жылдамдығы 16 км/сағ.
Оның өзен ағысы бойымен жылдамдығы өзен ағысына қарсы
жылдамдығынан 6 км/сағ-ка артық. Өзен ағысының
жылдамдығын табыңдар.
Бер:
Vмен=16 км/сағ
Vа= x км/сағ
(16 + х) - (16 - х) = 6
16 + х - 16 + х = 6
Vа-пен=(16 + х) км/сағ (өзен ағысы бойымен жылдамдығы)
Vа.қ.=(16 - х) км/сағ (өзен ағысына қарсы жылдамдығы)
2х = 6
х = 3.
өзен ағысының жылдамдығы 3 км/сағ
5 слайд
Мысал. Моторлы қайықтың меншікті жылдамдығы 16 км/сағ. Оның өзен ағысы бойымен жылдамдығы өзен ағысына қарсы жылдамдығынан 6 км/сағ-ка артық. Өзен ағысының жылдамдығын табыңдар. Бер: Vмен=16 км/сағ Vа= x км/сағ (16 + х) - (16 - х) = 6 16 + х - 16 + х = 6 Vа-пен=(16 + х) км/сағ (өзен ағысы бойымен жылдамдығы) Vа.қ.=(16 - х) км/сағ (өзен ағысына қарсы жылдамдығы) 2х = 6 х = 3. өзен ағысының жылдамдығы 3 км/сағ
#6 слайд
«Қара жәшік» әдісі.
Топтық жұмыс.
6 слайд
«Қара жәшік» әдісі. Топтық жұмыс.
#7 слайд
Kahoot.com арқылы тексеру
1-есеп. Алғышқыда екі кітап сөресіндегі кітаптар саны бірдей
болды. 18 кітапты бірінші сөреден алып, екінші сөреге қойғанда,
ондағы кітап саны бірінші сөредегі кітап санынан 3 есе артық
болды. Алғашқы кітап сөресінің әр қайсысында неше кітап
болды?
2-есеп. Үшбұрыштың периметрі 17,7 см-ге тең. Оның бірінші
қабырғасы екінші қабырғадан 1,3 см-ге қысқа. Ал үшінші
қабырғадан 2 есе қысқа. Үшбұрыштың екінші қабырғасын
табыңыз.
7 слайд
Kahoot.com арқылы тексеру 1-есеп. Алғышқыда екі кітап сөресіндегі кітаптар саны бірдей болды. 18 кітапты бірінші сөреден алып, екінші сөреге қойғанда, ондағы кітап саны бірінші сөредегі кітап санынан 3 есе артық болды. Алғашқы кітап сөресінің әр қайсысында неше кітап болды? 2-есеп. Үшбұрыштың периметрі 17,7 см-ге тең. Оның бірінші қабырғасы екінші қабырғадан 1,3 см-ге қысқа. Ал үшінші қабырғадан 2 есе қысқа. Үшбұрыштың екінші қабырғасын табыңыз.
#8 слайд
Жұптық жұмыс.
8 слайд
Жұптық жұмыс.
#9 слайд
1 жұп
Теңдеу құрып, оны шығарыңдар:
1) 3p – 12 және p + 1 өрнектерінің мәндері тең. p-ны табыңыз;
2) 5a + 14 және 2a + 7 өрнектерінің мәні қарама қарсы сандар. а нешеге тең?
Шешуі:
1) 3p-12=p+1 2) 5a+14= - ( 2a+7)
3p-p=12+1 5a+14= -2a-7
2p=13 5a+2a= -14-7
p=13:2 7a= -21
p=6,5 a= -21:7
a= -3
9 слайд
1 жұп Теңдеу құрып, оны шығарыңдар: 1) 3p – 12 және p + 1 өрнектерінің мәндері тең. p-ны табыңыз; 2) 5a + 14 және 2a + 7 өрнектерінің мәні қарама қарсы сандар. а нешеге тең? Шешуі: 1) 3p-12=p+1 2) 5a+14= - ( 2a+7) 3p-p=12+1 5a+14= -2a-7 2p=13 5a+2a= -14-7 p=13:2 7a= -21 p=6,5 a= -21:7 a= -3
#10 слайд
2 жұп
Теңдеу құрып, оны шығарыңдар:
1) p – 20 және 4p + 4 өрнектерінің мәндері тең; p-ны табыңыз;
2) 50a + 10 және 2a - 3 өрнектерінің мәні қарама қарсы сандар;
а нешеге тең?
Шешуі:
1)p-20=4p+4 2) 50a+10= - (2a - 3)
p-4p=20+4 50a+10= -2a+3
-3p=24 50a+2a= -10+3
p=24:(-3) 52a= -7
p=-8 a= -
10 слайд
2 жұп Теңдеу құрып, оны шығарыңдар: 1) p – 20 және 4p + 4 өрнектерінің мәндері тең; p-ны табыңыз; 2) 50a + 10 және 2a - 3 өрнектерінің мәні қарама қарсы сандар; а нешеге тең? Шешуі: 1)p-20=4p+4 2) 50a+10= - (2a - 3) p-4p=20+4 50a+10= -2a+3 -3p=24 50a+2a= -10+3 p=24:(-3) 52a= -7 p=-8 a= -
#11 слайд
Сергіту сәті
11 слайд
Сергіту сәті
#12 слайд
1
2
3
45
6
7
8
12 слайд
1 2 3 45 6 7 8
#13 слайд
Ең кіші натурал сан?
(1)
13 слайд
Ең кіші натурал сан? (1)
#14 слайд
1
3
45
6
7
8
14 слайд
1 3 45 6 7 8
#15 слайд
Бұрышты
өлшейтін құрал...
(транспортир)
15 слайд
Бұрышты өлшейтін құрал... (транспортир)
#16 слайд
1
3
45
7
8
16 слайд
1 3 45 7 8
#17 слайд
Барлық қабырғалары тең
тіктөртбұрыш?
(квадрат)
17 слайд
Барлық қабырғалары тең тіктөртбұрыш? (квадрат)
#18 слайд
1
3
45
7
18 слайд
1 3 45 7
#19 слайд
Қатар тұрған үш санның
қосындысы да. Көбейтіндісі де 6-
ға тең. Олар қандай сандар?
(1, 2, 3)
19 слайд
Қатар тұрған үш санның қосындысы да. Көбейтіндісі де 6- ға тең. Олар қандай сандар? (1, 2, 3)
#20 слайд
3
45
7
20 слайд
3 45 7
#21 слайд
Қандай сандар 0 - ден
үлкен?
(оң сандар)
21 слайд
Қандай сандар 0 - ден үлкен? (оң сандар)
#22 слайд
3
45
22 слайд
3 45
#23 слайд
Шеңбер сызатын құрал?
(циркуль)
23 слайд
Шеңбер сызатын құрал? (циркуль)
#24 слайд
Жеке жұмыс
Тапсырманың берілгенін QR code арқылы аламыз
24 слайд
Жеке жұмыс Тапсырманың берілгенін QR code арқылы аламыз
#25 слайд
Үйге тапсырма: №890 есеп
Рефлесия:
Маған қызық болғаны ...
Менің түсінгенім ...
Маған қиын болғаны ...
Келесі сабақта білгім келетіні ...
25 слайд
Үйге тапсырма: №890 есеп Рефлесия: Маған қызық болғаны ... Менің түсінгенім ... Маған қиын болғаны ... Келесі сабақта білгім келетіні ...
шағым қалдыра аласыз













