Материалдар / Ашық сабақ, Теңдеулер көмегімен мәтінді есептерді шығару 6-сынып презентация

Ашық сабақ, Теңдеулер көмегімен мәтінді есептерді шығару 6-сынып презентация

Материал туралы қысқаша түсінік
Теңдеулер көмегімен мәтінді есептерді шығару 6-сынып
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
29 Қараша 2024
65
0 рет жүктелген
700 ₸
Бүгін алсаңыз
+35 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +35 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Үй тапсырмасы: 885, 886

1 слайд
Үй тапсырмасы: 885, 886

1 слайд

Үй тапсырмасы: 885, 886

Сабақ тақырыбы: Теңдеулер көмегімен мәтінді есептерді шығару

2 слайд
Сабақ тақырыбы: Теңдеулер көмегімен мәтінді есептерді шығару

2 слайд

Сабақ тақырыбы: Теңдеулер көмегімен мәтінді есептерді шығару

Оқу мақсаттары: 6.5.1.6 мәтінді есептерді сызықтық теңдеулерді құру арқылы шығару;

3 слайд
Оқу мақсаттары: 6.5.1.6 мәтінді есептерді сызықтық теңдеулерді құру арқылы шығару;

3 слайд

Оқу мақсаттары: 6.5.1.6 мәтінді есептерді сызықтық теңдеулерді құру арқылы шығару;

Бағалау критерийлері: Оқушылар: -Мәтін есепте белгісізді анықтай алады; -Мәтін есептің математикалық моделін құ

4 слайд
Бағалау критерийлері: Оқушылар: -Мәтін есепте белгісізді анықтай алады; -Мәтін есептің математикалық моделін құра алады; -Cызықты теңдеулер құрастыра отырып, мәтін есептерді шығара алады; -Бір айнымалысы бар теңдеуді шешудің алгоритмін біледі; -Бір айнымалысы бар теңдеудің қасиеттерін біледі; - Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеулерді шығара біледі.

4 слайд

Бағалау критерийлері: Оқушылар: -Мәтін есепте белгісізді анықтай алады; -Мәтін есептің математикалық моделін құра алады; -Cызықты теңдеулер құрастыра отырып, мәтін есептерді шығара алады; -Бір айнымалысы бар теңдеуді шешудің алгоритмін біледі; -Бір айнымалысы бар теңдеудің қасиеттерін біледі; - Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеулерді шығара біледі.

Мысал. Моторлы қайықтың меншікті жылдамдығы 16 км/сағ. Оның өзен ағысы бойымен жылдамдығы өзен ағысына қарсы ж

5 слайд
Мысал. Моторлы қайықтың меншікті жылдамдығы 16 км/сағ. Оның өзен ағысы бойымен жылдамдығы өзен ағысына қарсы жылдамдығынан 6 км/сағ-ка артық. Өзен ағысының жылдамдығын табыңдар. Бер: Vмен=16 км/сағ Vа= x км/сағ (16 + х) - (16 - х) = 6 16 + х - 16 + х = 6 Vа-пен=(16 + х) км/сағ (өзен ағысы бойымен жылдамдығы) Vа.қ.=(16 - х) км/сағ (өзен ағысына қарсы жылдамдығы) 2х = 6 х = 3. өзен ағысының жылдамдығы 3 км/сағ

5 слайд

Мысал. Моторлы қайықтың меншікті жылдамдығы 16 км/сағ. Оның өзен ағысы бойымен жылдамдығы өзен ағысына қарсы жылдамдығынан 6 км/сағ-ка артық. Өзен ағысының жылдамдығын табыңдар. Бер: Vмен=16 км/сағ Vа= x км/сағ (16 + х) - (16 - х) = 6 16 + х - 16 + х = 6 Vа-пен=(16 + х) км/сағ (өзен ағысы бойымен жылдамдығы) Vа.қ.=(16 - х) км/сағ (өзен ағысына қарсы жылдамдығы) 2х = 6 х = 3. өзен ағысының жылдамдығы 3 км/сағ

«Қара жәшік» әдісі. Топтық жұмыс.

6 слайд
«Қара жәшік» әдісі. Топтық жұмыс.

6 слайд

«Қара жәшік» әдісі. Топтық жұмыс.

Kahoot.com арқылы тексеру 1-есеп. Алғышқыда екі кітап сөресіндегі кітаптар саны бірдей болды. 18 кітапты бірін

7 слайд
Kahoot.com арқылы тексеру 1-есеп. Алғышқыда екі кітап сөресіндегі кітаптар саны бірдей болды. 18 кітапты бірінші сөреден алып, екінші сөреге қойғанда, ондағы кітап саны бірінші сөредегі кітап санынан 3 есе артық болды. Алғашқы кітап сөресінің әр қайсысында неше кітап болды? 2-есеп. Үшбұрыштың периметрі 17,7 см-ге тең. Оның бірінші қабырғасы екінші қабырғадан 1,3 см-ге қысқа. Ал үшінші қабырғадан 2 есе қысқа. Үшбұрыштың екінші қабырғасын табыңыз.

7 слайд

Kahoot.com арқылы тексеру 1-есеп. Алғышқыда екі кітап сөресіндегі кітаптар саны бірдей болды. 18 кітапты бірінші сөреден алып, екінші сөреге қойғанда, ондағы кітап саны бірінші сөредегі кітап санынан 3 есе артық болды. Алғашқы кітап сөресінің әр қайсысында неше кітап болды? 2-есеп. Үшбұрыштың периметрі 17,7 см-ге тең. Оның бірінші қабырғасы екінші қабырғадан 1,3 см-ге қысқа. Ал үшінші қабырғадан 2 есе қысқа. Үшбұрыштың екінші қабырғасын табыңыз.

Жұптық жұмыс.

8 слайд
Жұптық жұмыс.

8 слайд

Жұптық жұмыс.

1 жұп Теңдеу құрып, оны шығарыңдар: 1) 3p – 12 және p + 1 өрнектерінің мәндері тең. p-ны табыңыз; 2) 5a + 14 жән

9 слайд
1 жұп Теңдеу құрып, оны шығарыңдар: 1) 3p – 12 және p + 1 өрнектерінің мәндері тең. p-ны табыңыз; 2) 5a + 14 және 2a + 7 өрнектерінің мәні қарама қарсы сандар. а нешеге тең?  Шешуі: 1) 3p-12=p+1 2) 5a+14= - ( 2a+7) 3p-p=12+1 5a+14= -2a-7 2p=13 5a+2a= -14-7 p=13:2 7a= -21 p=6,5 a= -21:7 a= -3

9 слайд

1 жұп Теңдеу құрып, оны шығарыңдар: 1) 3p – 12 және p + 1 өрнектерінің мәндері тең. p-ны табыңыз; 2) 5a + 14 және 2a + 7 өрнектерінің мәні қарама қарсы сандар. а нешеге тең?  Шешуі: 1) 3p-12=p+1 2) 5a+14= - ( 2a+7) 3p-p=12+1 5a+14= -2a-7 2p=13 5a+2a= -14-7 p=13:2 7a= -21 p=6,5 a= -21:7 a= -3

2 жұп Теңдеу құрып, оны шығарыңдар: 1) p – 20 және 4p + 4 өрнектерінің мәндері тең; p-ны табыңыз; 2) 50a + 10 ж

10 слайд
2 жұп Теңдеу құрып, оны шығарыңдар: 1) p – 20 және 4p + 4 өрнектерінің мәндері тең; p-ны табыңыз; 2) 50a + 10 және 2a - 3 өрнектерінің мәні қарама қарсы сандар; а нешеге тең? Шешуі: 1)p-20=4p+4 2) 50a+10= - (2a - 3) p-4p=20+4 50a+10= -2a+3 -3p=24 50a+2a= -10+3 p=24:(-3) 52a= -7 p=-8 a= -

10 слайд

2 жұп Теңдеу құрып, оны шығарыңдар: 1) p – 20 және 4p + 4 өрнектерінің мәндері тең; p-ны табыңыз; 2) 50a + 10 және 2a - 3 өрнектерінің мәні қарама қарсы сандар; а нешеге тең? Шешуі: 1)p-20=4p+4 2) 50a+10= - (2a - 3) p-4p=20+4 50a+10= -2a+3 -3p=24 50a+2a= -10+3 p=24:(-3) 52a= -7 p=-8 a= -

Сергіту сәті

11 слайд
Сергіту сәті

11 слайд

Сергіту сәті

1 2 3 45 6 7 8

12 слайд
1 2 3 45 6 7 8

12 слайд

1 2 3 45 6 7 8

Ең кіші натурал сан? (1)

13 слайд
Ең кіші натурал сан? (1)

13 слайд

Ең кіші натурал сан? (1)

1 3 45 6 7 8

14 слайд
1 3 45 6 7 8

14 слайд

1 3 45 6 7 8

Бұрышты өлшейтін құрал... (транспортир)

15 слайд
Бұрышты өлшейтін құрал... (транспортир)

15 слайд

Бұрышты өлшейтін құрал... (транспортир)

1 3 45 7 8

16 слайд
1 3 45 7 8

16 слайд

1 3 45 7 8

Барлық қабырғалары тең тіктөртбұрыш? (квадрат)

17 слайд
Барлық қабырғалары тең тіктөртбұрыш? (квадрат)

17 слайд

Барлық қабырғалары тең тіктөртбұрыш? (квадрат)

1 3 45 7

18 слайд
1 3 45 7

18 слайд

1 3 45 7

Қатар тұрған үш санның қосындысы да. Көбейтіндісі де 6- ға тең. Олар қандай сандар? (1, 2, 3)

19 слайд
Қатар тұрған үш санның қосындысы да. Көбейтіндісі де 6- ға тең. Олар қандай сандар? (1, 2, 3)

19 слайд

Қатар тұрған үш санның қосындысы да. Көбейтіндісі де 6- ға тең. Олар қандай сандар? (1, 2, 3)

3 45 7

20 слайд
3 45 7

20 слайд

3 45 7

Қандай сандар 0 - ден үлкен? (оң сандар)

21 слайд
Қандай сандар 0 - ден үлкен? (оң сандар)

21 слайд

Қандай сандар 0 - ден үлкен? (оң сандар)

3 45

22 слайд
3 45

22 слайд

3 45

Шеңбер сызатын құрал? (циркуль)

23 слайд
Шеңбер сызатын құрал? (циркуль)

23 слайд

Шеңбер сызатын құрал? (циркуль)

Жеке жұмыс Тапсырманың берілгенін QR code арқылы аламыз

24 слайд
Жеке жұмыс Тапсырманың берілгенін QR code арқылы аламыз

24 слайд

Жеке жұмыс Тапсырманың берілгенін QR code арқылы аламыз

Үйге тапсырма: №890 есеп Рефлесия: Маған қызық болғаны ... Менің түсінгенім ... Маған қиын болғаны ... Келесі

25 слайд
Үйге тапсырма: №890 есеп Рефлесия: Маған қызық болғаны ... Менің түсінгенім ... Маған қиын болғаны ... Келесі сабақта білгім келетіні ...

25 слайд

Үйге тапсырма: №890 есеп Рефлесия: Маған қызық болғаны ... Менің түсінгенім ... Маған қиын болғаны ... Келесі сабақта білгім келетіні ...