Ашық сабақ. Теңдік және теңсіздік.Теңдеу. 1 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ. Теңдік және теңсіздік.Теңдеу. 1 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
1 сынып Математика пәні
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Пәні: Математика Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: “Теңдік және теңсіздік. Теңдеу” Сабақ тақырыбы: Теңдік және теңсіздік 1.2.2.1 теңд

#1 слайд
Пәні: Математика Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: “Теңдік және теңсіздік. Теңдеу” Сабақ тақырыбы: Теңдік және теңсіздік 1.2.2.1 теңдік және теңсіздікті, теңдеуді білу, дұрыс және бұрыс теңдікті ажырату. 1.5.2.2 «+», «-», «=», «>», «<» таңбаларын белгісіз сан таңбасын ( ) қолдана біледі .Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары Сабақ мақсаттары Бағалау критерийлері Барлық оқушылар: Теңдік пен теңсіздік ұғымдарын біледі. Сандарды салыстыра біледі. Көптеген оқушылар: Дұрыс және бұрыс теңдікті ажырата алады. Таңбаларды сала алады. Кейбір оқушылар: Теңдік және теңсіздікті құрастырады. Теңдік және теңсіздікті ажырата алады. Тура және тура емес теңдіктерді анықтайды. Тапсырмаға сәйкес «+», «-», «=», «>», «<» таңбаларын дұрыс пайдаланады.

1 слайд

Пәні: Математика Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: “Теңдік және теңсіздік. Теңдеу” Сабақ тақырыбы: Теңдік және теңсіздік 1.2.2.1 теңдік және теңсіздікті, теңдеуді білу, дұрыс және бұрыс теңдікті ажырату. 1.5.2.2 «+», «-», «=», «>», «<» таңбаларын белгісіз сан таңбасын ( ) қолдана біледі .Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары Сабақ мақсаттары Бағалау критерийлері Барлық оқушылар: Теңдік пен теңсіздік ұғымдарын біледі. Сандарды салыстыра біледі. Көптеген оқушылар: Дұрыс және бұрыс теңдікті ажырата алады. Таңбаларды сала алады. Кейбір оқушылар: Теңдік және теңсіздікті құрастырады. Теңдік және теңсіздікті ажырата алады. Тура және тура емес теңдіктерді анықтайды. Тапсырмаға сәйкес «+», «-», «=», «>», «<» таңбаларын дұрыс пайдаланады.

Ширату жаттығуы «Адасқан әріптер» әдісі Жұптық жұмыс. «Ыдыстар үйі» әдісіТА . Ұжымдық жұмыс “Сиқырлы қорапша” Қима қағаз

#2 слайд
Ширату жаттығуы «Адасқан әріптер» әдісі Жұптық жұмыс. «Ыдыстар үйі» әдісіТА . Ұжымдық жұмыс “Сиқырлы қорапша” Қима қағазадарда жазылған сандарды өсу ретімен санай отырып адасқан әріптерді орналастырады . 1 2 3 4 5 6 т е ң д і к 7 8 9 10 11 12 13 1 4 1 5 т е ң с і з д і к Кері байланыс «Серпілген сауал» әдісі арқылы сандардың өсу ретін, теңдік, теңсіздік ұғымдарын біледі. Топқа бөлу. Осы сандарды салыстыру арқылы артық, кем, тең деп бөлінеді. 1-топ Артық 2-топ Кем 3-топ Тең Қораптағы кәмпит санын салыстырады. Қораптардың арасына қандай белгі қоятынын анықтайды. Кері байланыс «Серпілген доп» әдісімен қораптағы кәмпиттерді салыстырып, қайсысының саны артық екенін табады. Артық, кем таңбаларымен жұптасады. а) Кружкалар мен тарелкелерді салыстырады. ә) Қасық пен бақыраштарды салыстырады. Кері байланыс: «Түрткі сұрақ» әдісі арқылы теңдіктер мен теңсіздіктерді ажыратады. Ыдыстар үйінен кружкалар мен тарелкелерді таңдап алады. Оларды салыстырады.

2 слайд

Ширату жаттығуы «Адасқан әріптер» әдісі Жұптық жұмыс. «Ыдыстар үйі» әдісіТА . Ұжымдық жұмыс “Сиқырлы қорапша” Қима қағазадарда жазылған сандарды өсу ретімен санай отырып адасқан әріптерді орналастырады . 1 2 3 4 5 6 т е ң д і к 7 8 9 10 11 12 13 1 4 1 5 т е ң с і з д і к Кері байланыс «Серпілген сауал» әдісі арқылы сандардың өсу ретін, теңдік, теңсіздік ұғымдарын біледі. Топқа бөлу. Осы сандарды салыстыру арқылы артық, кем, тең деп бөлінеді. 1-топ Артық 2-топ Кем 3-топ Тең Қораптағы кәмпит санын салыстырады. Қораптардың арасына қандай белгі қоятынын анықтайды. Кері байланыс «Серпілген доп» әдісімен қораптағы кәмпиттерді салыстырып, қайсысының саны артық екенін табады. Артық, кем таңбаларымен жұптасады. а) Кружкалар мен тарелкелерді салыстырады. ә) Қасық пен бақыраштарды салыстырады. Кері байланыс: «Түрткі сұрақ» әдісі арқылы теңдіктер мен теңсіздіктерді ажыратады. Ыдыстар үйінен кружкалар мен тарелкелерді таңдап алады. Оларды салыстырады.

Топтық жұмыс. « Дүкенге саяхат » әдісі Жеке жұмыс. «Ойыншықтар әлемі» әдісі (Топ ішінен топ басышалары тағайындалады. Топтық

#3 слайд
Топтық жұмыс. « Дүкенге саяхат » әдісі Жеке жұмыс. «Ойыншықтар әлемі» әдісі (Топ ішінен топ басышалары тағайындалады. Топтық жұмысты орындау барысында дүкеннен алмаларды таңдап алып, таразыға салып, теңсіздіктер құрады. І-топ 1 алманы алып немесе 1 алманы қосады. ІІ-топ 1 алманы сол жақтағы табақтан алып немесе 2 алманы оң жақтағы таразыға қосады. ІІІ-топ Таразылардағы алмалардың теңдіктерін жазады. Кері байланыс «Серпілген доп» әдісімен таразылардағы алманы теңестіруді біледі. Бағалау: жұптар бірін бір смайликпен бағалайды Қораптағы ойыншықтарды олардың саны тең болатындай етіп орналастырады. Нәтижесін теңдік түрінде жазады. Қораптарға ойыншықтарды олардың санын тең болмайтындай етіп салады. Жауабы: Теңсіздіктер теңдіктер 1 =11 6 = 6 2 =10 3= 9 4= 8 5. =7 Кері байланыс. «Сиқырла таяқша» әдісімен қораптағы ойыншықтарды орналастыру арқылы жауабын жазады.

3 слайд

Топтық жұмыс. « Дүкенге саяхат » әдісі Жеке жұмыс. «Ойыншықтар әлемі» әдісі (Топ ішінен топ басышалары тағайындалады. Топтық жұмысты орындау барысында дүкеннен алмаларды таңдап алып, таразыға салып, теңсіздіктер құрады. І-топ 1 алманы алып немесе 1 алманы қосады. ІІ-топ 1 алманы сол жақтағы табақтан алып немесе 2 алманы оң жақтағы таразыға қосады. ІІІ-топ Таразылардағы алмалардың теңдіктерін жазады. Кері байланыс «Серпілген доп» әдісімен таразылардағы алманы теңестіруді біледі. Бағалау: жұптар бірін бір смайликпен бағалайды Қораптағы ойыншықтарды олардың саны тең болатындай етіп орналастырады. Нәтижесін теңдік түрінде жазады. Қораптарға ойыншықтарды олардың санын тең болмайтындай етіп салады. Жауабы: Теңсіздіктер теңдіктер 1 =11 6 = 6 2 =10 3= 9 4= 8 5. =7 Кері байланыс. «Сиқырла таяқша» әдісімен қораптағы ойыншықтарды орналастыру арқылы жауабын жазады.

Сараланған тапсырмалар Қалыптастырушы бағалау тапсырмасы Рефлексия . «Сиқырлы таяқша» әдісі Қабілеті жоғары оқушыға: Геоме

#4 слайд
Сараланған тапсырмалар Қалыптастырушы бағалау тапсырмасы Рефлексия . «Сиқырлы таяқша» әдісі Қабілеті жоғары оқушыға: Геометриялық фигураларды қолданып,соларға ұқсас теңдік, теңсіздік құрайды. Қабілеті төмен оқушыға: Тура , тура емес теңдіктерді анықтап, тиісті бағанға жазады. Қолдауды қажет ететін оқушылар: Теңдік пен теңсіздік белгілерін жазады. Өрнектерді берілген ұғымдармен сәйкестендіреді. Дескриптор: Білім алушы - теңдікті анықтайды және тиісті ұғыммен сәйкестендіреді; - теңсіздікті ажыратады және тиісті ұғыммен сәйкестендіреді; - теңдеуді анықтайды және тиісті ұғыммен сәйкестендіреді. Таяқшаны тигізу арқылы ашық сұрақтарға жауап алынады. - Бүгін қандай тақырыппен таныстық? - Теңдік дегеніміз не? - Теңсіздік дегеніміз не? «Табыс ағашы» Қызыл алма- түсініксіз Сары алма -толық түсінбедім Жасыл алма -түсіндім

4 слайд

Сараланған тапсырмалар Қалыптастырушы бағалау тапсырмасы Рефлексия . «Сиқырлы таяқша» әдісі Қабілеті жоғары оқушыға: Геометриялық фигураларды қолданып,соларға ұқсас теңдік, теңсіздік құрайды. Қабілеті төмен оқушыға: Тура , тура емес теңдіктерді анықтап, тиісті бағанға жазады. Қолдауды қажет ететін оқушылар: Теңдік пен теңсіздік белгілерін жазады. Өрнектерді берілген ұғымдармен сәйкестендіреді. Дескриптор: Білім алушы - теңдікті анықтайды және тиісті ұғыммен сәйкестендіреді; - теңсіздікті ажыратады және тиісті ұғыммен сәйкестендіреді; - теңдеуді анықтайды және тиісті ұғыммен сәйкестендіреді. Таяқшаны тигізу арқылы ашық сұрақтарға жауап алынады. - Бүгін қандай тақырыппен таныстық? - Теңдік дегеніміз не? - Теңсіздік дегеніміз не? «Табыс ағашы» Қызыл алма- түсініксіз Сары алма -толық түсінбедім Жасыл алма -түсіндім

Түйгенім

#5 слайд
Түйгенім

5 слайд

Түйгенім

Файл форматы:
pptx
06.05.2020
605
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі