Ашық сабақ. Теңдік және теңсіздік.Теңдеу. 1 сынып
Ашық сабақ. Теңдік және теңсіздік.Теңдеу. 1 сынып

#1 слайд
Пәні: Математика
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: “Теңдік және теңсіздік. Теңдеу”
Сабақ тақырыбы: Теңдік және теңсіздік
1.2.2.1 теңдік және
теңсіздікті, теңдеуді
білу, дұрыс және
бұрыс теңдікті
ажырату.
1.5.2.2 «+», «-», «=»,
«>», «<»
таңбаларын белгісіз
сан таңбасын ( )
қолдана біледі .Осы сабақта қол
жеткізілетін оқу
мақсаттары Сабақ мақсаттары Бағалау
критерийлері
Барлық оқушылар:
Теңдік пен теңсіздік
ұғымдарын біледі.
Сандарды салыстыра
біледі.
Көптеген оқушылар:
Дұрыс және бұрыс теңдікті
ажырата алады.
Таңбаларды сала алады.
Кейбір оқушылар:
Теңдік және теңсіздікті
құрастырады. Теңдік және
теңсіздікті ажырата
алады.
Тура және тура емес
теңдіктерді
анықтайды.
Тапсырмаға сәйкес
«+», «-», «=», «>»,
«<» таңбаларын
дұрыс пайдаланады.
1 слайд
Пәні: Математика Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: “Теңдік және теңсіздік. Теңдеу” Сабақ тақырыбы: Теңдік және теңсіздік 1.2.2.1 теңдік және теңсіздікті, теңдеуді білу, дұрыс және бұрыс теңдікті ажырату. 1.5.2.2 «+», «-», «=», «>», «<» таңбаларын белгісіз сан таңбасын ( ) қолдана біледі .Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары Сабақ мақсаттары Бағалау критерийлері Барлық оқушылар: Теңдік пен теңсіздік ұғымдарын біледі. Сандарды салыстыра біледі. Көптеген оқушылар: Дұрыс және бұрыс теңдікті ажырата алады. Таңбаларды сала алады. Кейбір оқушылар: Теңдік және теңсіздікті құрастырады. Теңдік және теңсіздікті ажырата алады. Тура және тура емес теңдіктерді анықтайды. Тапсырмаға сәйкес «+», «-», «=», «>», «<» таңбаларын дұрыс пайдаланады.
#2 слайд
Ширату жаттығуы
«Адасқан әріптер» әдісі Жұптық жұмыс.
«Ыдыстар үйі» әдісіТА . Ұжымдық жұмыс
“Сиқырлы қорапша”
Қима қағазадарда жазылған
сандарды өсу ретімен санай
отырып адасқан әріптерді
орналастырады .
1 2 3 4 5 6
т е ң д і к
7 8 9 10 11 12 13 1
4 1
5
т е ң с і з д і к
Кері байланыс
«Серпілген сауал» әдісі
арқылы сандардың өсу
ретін, теңдік, теңсіздік
ұғымдарын біледі.
Топқа бөлу.
Осы сандарды салыстыру
арқылы артық, кем, тең деп
бөлінеді.
1-топ Артық
2-топ Кем
3-топ Тең Қораптағы кәмпит санын
салыстырады.
Қораптардың арасына
қандай белгі қоятынын
анықтайды.
Кері байланыс
«Серпілген доп»
әдісімен қораптағы
кәмпиттерді
салыстырып,
қайсысының саны артық
екенін табады. Артық, кем таңбаларымен
жұптасады.
а) Кружкалар мен
тарелкелерді салыстырады.
ә) Қасық пен бақыраштарды
салыстырады.
Кері байланыс: «Түрткі сұрақ»
әдісі арқылы теңдіктер мен
теңсіздіктерді ажыратады. Ыдыстар үйінен кружкалар мен
тарелкелерді таңдап алады.
Оларды салыстырады.
2 слайд
Ширату жаттығуы «Адасқан әріптер» әдісі Жұптық жұмыс. «Ыдыстар үйі» әдісіТА . Ұжымдық жұмыс “Сиқырлы қорапша” Қима қағазадарда жазылған сандарды өсу ретімен санай отырып адасқан әріптерді орналастырады . 1 2 3 4 5 6 т е ң д і к 7 8 9 10 11 12 13 1 4 1 5 т е ң с і з д і к Кері байланыс «Серпілген сауал» әдісі арқылы сандардың өсу ретін, теңдік, теңсіздік ұғымдарын біледі. Топқа бөлу. Осы сандарды салыстыру арқылы артық, кем, тең деп бөлінеді. 1-топ Артық 2-топ Кем 3-топ Тең Қораптағы кәмпит санын салыстырады. Қораптардың арасына қандай белгі қоятынын анықтайды. Кері байланыс «Серпілген доп» әдісімен қораптағы кәмпиттерді салыстырып, қайсысының саны артық екенін табады. Артық, кем таңбаларымен жұптасады. а) Кружкалар мен тарелкелерді салыстырады. ә) Қасық пен бақыраштарды салыстырады. Кері байланыс: «Түрткі сұрақ» әдісі арқылы теңдіктер мен теңсіздіктерді ажыратады. Ыдыстар үйінен кружкалар мен тарелкелерді таңдап алады. Оларды салыстырады.
#3 слайд
Топтық жұмыс.
« Дүкенге саяхат » әдісі Жеке жұмыс.
«Ойыншықтар әлемі» әдісі
(Топ ішінен топ басышалары тағайындалады.
Топтық жұмысты орындау барысында дүкеннен
алмаларды таңдап алып, таразыға салып,
теңсіздіктер құрады.
І-топ 1 алманы алып немесе 1 алманы қосады.
ІІ-топ 1 алманы сол жақтағы табақтан алып
немесе 2 алманы оң жақтағы таразыға қосады.
ІІІ-топ Таразылардағы алмалардың теңдіктерін
жазады.
Кері байланыс «Серпілген доп» әдісімен
таразылардағы алманы теңестіруді біледі.
Бағалау: жұптар бірін бір смайликпен
бағалайды Қораптағы ойыншықтарды олардың саны
тең болатындай етіп орналастырады.
Нәтижесін теңдік түрінде жазады.
Қораптарға ойыншықтарды олардың
санын тең болмайтындай етіп салады.
Жауабы:
Теңсіздіктер теңдіктер
1 =11 6 = 6
2 =10
3= 9
4= 8
5. =7
Кері байланыс. «Сиқырла таяқша» әдісімен
қораптағы ойыншықтарды орналастыру
арқылы жауабын жазады.
3 слайд
Топтық жұмыс. « Дүкенге саяхат » әдісі Жеке жұмыс. «Ойыншықтар әлемі» әдісі (Топ ішінен топ басышалары тағайындалады. Топтық жұмысты орындау барысында дүкеннен алмаларды таңдап алып, таразыға салып, теңсіздіктер құрады. І-топ 1 алманы алып немесе 1 алманы қосады. ІІ-топ 1 алманы сол жақтағы табақтан алып немесе 2 алманы оң жақтағы таразыға қосады. ІІІ-топ Таразылардағы алмалардың теңдіктерін жазады. Кері байланыс «Серпілген доп» әдісімен таразылардағы алманы теңестіруді біледі. Бағалау: жұптар бірін бір смайликпен бағалайды Қораптағы ойыншықтарды олардың саны тең болатындай етіп орналастырады. Нәтижесін теңдік түрінде жазады. Қораптарға ойыншықтарды олардың санын тең болмайтындай етіп салады. Жауабы: Теңсіздіктер теңдіктер 1 =11 6 = 6 2 =10 3= 9 4= 8 5. =7 Кері байланыс. «Сиқырла таяқша» әдісімен қораптағы ойыншықтарды орналастыру арқылы жауабын жазады.
#4 слайд
Сараланған
тапсырмалар Қалыптастырушы
бағалау тапсырмасы Рефлексия . «Сиқырлы
таяқша» әдісі
Қабілеті жоғары оқушыға:
Геометриялық фигураларды
қолданып,соларға ұқсас теңдік,
теңсіздік құрайды.
Қабілеті төмен оқушыға:
Тура , тура емес теңдіктерді
анықтап, тиісті бағанға жазады.
Қолдауды қажет ететін
оқушылар:
Теңдік пен теңсіздік белгілерін
жазады. Өрнектерді берілген ұғымдармен
сәйкестендіреді.
Дескриптор: Білім алушы
- теңдікті анықтайды және тиісті
ұғыммен сәйкестендіреді;
- теңсіздікті ажыратады және тиісті
ұғыммен сәйкестендіреді;
- теңдеуді анықтайды және тиісті
ұғыммен сәйкестендіреді. Таяқшаны тигізу
арқылы ашық
сұрақтарға жауап
алынады.
- Бүгін қандай
тақырыппен
таныстық?
- Теңдік дегеніміз не?
- Теңсіздік дегеніміз
не?
«Табыс ағашы»
Қызыл алма- түсініксіз
Сары алма -толық
түсінбедім
Жасыл алма -түсіндім
4 слайд
Сараланған тапсырмалар Қалыптастырушы бағалау тапсырмасы Рефлексия . «Сиқырлы таяқша» әдісі Қабілеті жоғары оқушыға: Геометриялық фигураларды қолданып,соларға ұқсас теңдік, теңсіздік құрайды. Қабілеті төмен оқушыға: Тура , тура емес теңдіктерді анықтап, тиісті бағанға жазады. Қолдауды қажет ететін оқушылар: Теңдік пен теңсіздік белгілерін жазады. Өрнектерді берілген ұғымдармен сәйкестендіреді. Дескриптор: Білім алушы - теңдікті анықтайды және тиісті ұғыммен сәйкестендіреді; - теңсіздікті ажыратады және тиісті ұғыммен сәйкестендіреді; - теңдеуді анықтайды және тиісті ұғыммен сәйкестендіреді. Таяқшаны тигізу арқылы ашық сұрақтарға жауап алынады. - Бүгін қандай тақырыппен таныстық? - Теңдік дегеніміз не? - Теңсіздік дегеніміз не? «Табыс ағашы» Қызыл алма- түсініксіз Сары алма -толық түсінбедім Жасыл алма -түсіндім
#5 слайд
Түйгенім
5 слайд
Түйгенім
шағым қалдыра аласыз













