Материалдар / Ашық сабақ Тірі табиғат: "Адам "
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ Тірі табиғат: "Адам "

Материал туралы қысқаша түсінік
Бірінші сынып оқушыларына тірі табиғат туралы түсінік беру
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Мамыр 2020
493
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
№ 75 мектеп гимназиясының бастауыш сынып мұғалімі Ташкараева Анар Кушековна Пәні : Жаратылыстану ҰМЖ 2-тоқсан,2- бөлім

1 слайд
№ 75 мектеп гимназиясының бастауыш сынып мұғалімі Ташкараева Анар Кушековна Пәні : Жаратылыстану ҰМЖ 2-тоқсан,2- бөлім Тақырыбы : Тірі табиғат: Адам Оқу мақсаты : 1.2.3.3 Адамның өсуі мен дамуы үшін керек қажеттіліктерді анықтау. Сабақ мақсаты : Барлық оқушылар: Адамның өсіп-дамуына қажетті жағдайларды атайды. Көптеген оқушылар: Адамның өсіп-дамуы үшін орындалатын әрекеттерге сипаттама бередi Кейбір оқушылар: Адамның өсіп-дамуына қажетті жағдайларды мысал ретінде түсіндіреді

1 слайд

№ 75 мектеп гимназиясының бастауыш сынып мұғалімі Ташкараева Анар Кушековна Пәні : Жаратылыстану ҰМЖ 2-тоқсан,2- бөлім Тақырыбы : Тірі табиғат: Адам Оқу мақсаты : 1.2.3.3 Адамның өсуі мен дамуы үшін керек қажеттіліктерді анықтау. Сабақ мақсаты : Барлық оқушылар: Адамның өсіп-дамуына қажетті жағдайларды атайды. Көптеген оқушылар: Адамның өсіп-дамуы үшін орындалатын әрекеттерге сипаттама бередi Кейбір оқушылар: Адамның өсіп-дамуына қажетті жағдайларды мысал ретінде түсіндіреді

Белсенді әдіс тәсілдер Сабақтың басы Сабақтың ортасы : Кіріспе : « C ұрақтар ұшты » әдісі бойынша сұрақтар қойылады : Ада

2 слайд
Белсенді әдіс тәсілдер Сабақтың басы Сабақтың ортасы : Кіріспе : « C ұрақтар ұшты » әдісі бойынша сұрақтар қойылады : Адамның дені сау болып өсіп дамуына не керек деп ойлайсындар? Адам немен тыныс алады? Адам немен шұғылдану керек? Қандай тағамдарды сүйіп жейсіңдер? Не үшін тамақтану керек? Қандай қазақтың ұлттық тағамдарын білесің? Оқушылар негізгі тағамдардың атауларын білуі маңызды: ет асу, бауырсақ, қазы, шұжық,қымыз. Ұ.ж Семантикалық карта әдісі арқылы іске асады.Мақсаты:Адамның өсіп- дамуына қажетті жағдайларды атайды ,семантикалық карта арқылы топтағы оқушылар сәйкестендіріп белгілейді. Ө.ж «Ойлап, тап» әдісі бойынша орындалады.. Мақсаты: Адамның өсіп дамуына қажеттілікті анықтау және адам ағзасына қажетті тағамдарды ажырату, оқушылардың ойлау қабілетін дамыту. Адамға пайдалы тағамдардың тұсына «+» белгісін, ал зиянды тағамдардың тұсына «-» белгісін қойыңыз. Адамның өсуі үшін тамақтанудың пайдасы туралы әңгімелейді . Сабақтың соңы : Ж.ж Суреттер сөйлейді әдісі. Мақсаты: суреттер арқылы адамның өсуі мен дамуына қажеттілікті анықтау және өзара пікір алмасу. Суреттерге сүйеніп, адамның өсуі мен дамуы үшін керек қажеттіліктерді атайды. Өз ойларын түсіндіреді. Саралау Қорытынды тәсілі (С.ж)Т.ж «Менің ас мәзірім». Ойында оқушы өзінің таңғы, түскі, кешкі асқа қажетті тағамдарды атау және сипаттама беру,мысал келтіру. Адамның өсіп даму үшін қажетті тағамдарды атайды, дұрыс тамақтану мәзірін құрастырады.Салауатты тамақтану рационына не кіретінін талқылап ,анықтайды.

2 слайд

Белсенді әдіс тәсілдер Сабақтың басы Сабақтың ортасы : Кіріспе : « C ұрақтар ұшты » әдісі бойынша сұрақтар қойылады : Адамның дені сау болып өсіп дамуына не керек деп ойлайсындар? Адам немен тыныс алады? Адам немен шұғылдану керек? Қандай тағамдарды сүйіп жейсіңдер? Не үшін тамақтану керек? Қандай қазақтың ұлттық тағамдарын білесің? Оқушылар негізгі тағамдардың атауларын білуі маңызды: ет асу, бауырсақ, қазы, шұжық,қымыз. Ұ.ж Семантикалық карта әдісі арқылы іске асады.Мақсаты:Адамның өсіп- дамуына қажетті жағдайларды атайды ,семантикалық карта арқылы топтағы оқушылар сәйкестендіріп белгілейді. Ө.ж «Ойлап, тап» әдісі бойынша орындалады.. Мақсаты: Адамның өсіп дамуына қажеттілікті анықтау және адам ағзасына қажетті тағамдарды ажырату, оқушылардың ойлау қабілетін дамыту. Адамға пайдалы тағамдардың тұсына «+» белгісін, ал зиянды тағамдардың тұсына «-» белгісін қойыңыз. Адамның өсуі үшін тамақтанудың пайдасы туралы әңгімелейді . Сабақтың соңы : Ж.ж Суреттер сөйлейді әдісі. Мақсаты: суреттер арқылы адамның өсуі мен дамуына қажеттілікті анықтау және өзара пікір алмасу. Суреттерге сүйеніп, адамның өсуі мен дамуы үшін керек қажеттіліктерді атайды. Өз ойларын түсіндіреді. Саралау Қорытынды тәсілі (С.ж)Т.ж «Менің ас мәзірім». Ойында оқушы өзінің таңғы, түскі, кешкі асқа қажетті тағамдарды атау және сипаттама беру,мысал келтіру. Адамның өсіп даму үшін қажетті тағамдарды атайды, дұрыс тамақтану мәзірін құрастырады.Салауатты тамақтану рационына не кіретінін талқылап ,анықтайды.

Қалыптастырушы бағалау № 1 Ұ.ж . Әр тапсырма тұсына дұрыс жауапты белгілейді,анықтайд

3 слайд
Қалыптастырушы бағалау № 1 Ұ.ж . Әр тапсырма тұсына дұрыс жауапты белгілейді,анықтайды № 2Ө.ж - адам ағзасына пайдалы тағамдарды белгілейді;адам ағзасына зиянды тағамдарды анықтайды;адам үшін тамақтанудың пайдасын түсіндіреді. № 3Ж.ж. Адамның өсуі мен дамуы үшін керек қажеттіліктерді атайды;адамның өсуі мен дамуына қажетті жағдайлар туралы әңгімелейді. № 4С.ж. ( Т.ж ) Салауатты тамақтану рационына не кіреді, қандай тағамдар мен сусындар пайдалы болып келеді. Ықшамсабақтан түйгенім Не қиын болды? Қысқа мерзімді жоспар құруда ,әр тапсырмадан кейін дескриптор жазуда, белсенді оқыту әдістерін саралау,әр іс әрекеттен кейін қалыптастырушы бағалау жасауда. Не үйрендім? Сабақ жоспарын құруда тапсырмаларды анық тұжырымдап,нақты ,арнайы,өлшеуге болатын,шынайы,қолжетім ді SMART мақсат қоя білуді. Тапсырманы зерделеу арқылы бағалау мен дескриптор құруға дағдыландым. Болашаққа жоспарым : Белсенді оқу әдіс тәсілдерді жүйелі қолданып, бағалау критерийіне баса назар аудара отырып,өз тәжірибемді шыңдап, өскелең болашақ ұрпаққа саналы да сапалы білім беруді жоспарлап отырмын. Кері байланыс :

3 слайд

Қалыптастырушы бағалау № 1 Ұ.ж . Әр тапсырма тұсына дұрыс жауапты белгілейді,анықтайды № 2Ө.ж - адам ағзасына пайдалы тағамдарды белгілейді;адам ағзасына зиянды тағамдарды анықтайды;адам үшін тамақтанудың пайдасын түсіндіреді. № 3Ж.ж. Адамның өсуі мен дамуы үшін керек қажеттіліктерді атайды;адамның өсуі мен дамуына қажетті жағдайлар туралы әңгімелейді. № 4С.ж. ( Т.ж ) Салауатты тамақтану рационына не кіреді, қандай тағамдар мен сусындар пайдалы болып келеді. Ықшамсабақтан түйгенім Не қиын болды? Қысқа мерзімді жоспар құруда ,әр тапсырмадан кейін дескриптор жазуда, белсенді оқыту әдістерін саралау,әр іс әрекеттен кейін қалыптастырушы бағалау жасауда. Не үйрендім? Сабақ жоспарын құруда тапсырмаларды анық тұжырымдап,нақты ,арнайы,өлшеуге болатын,шынайы,қолжетім ді SMART мақсат қоя білуді. Тапсырманы зерделеу арқылы бағалау мен дескриптор құруға дағдыландым. Болашаққа жоспарым : Белсенді оқу әдіс тәсілдерді жүйелі қолданып, бағалау критерийіне баса назар аудара отырып,өз тәжірибемді шыңдап, өскелең болашақ ұрпаққа саналы да сапалы білім беруді жоспарлап отырмын. Кері байланыс :