Материалдар / Ашық сабақ. "Туындының көмегімен функцияны зерттеу"
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ. "Туындының көмегімен функцияны зерттеу"

Материал туралы қысқаша түсінік
Презентация 10-сыныпқа алгебра пәнінен сабақ беретін мұғалімдерге ұсынылады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
19 Қараша 2018
771
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Туындының көмегімен Туындының көмегімен функцияны зерттеу функцияны зерттеу және және оның графигін салуоның графигін салу

1 слайд
Туындының көмегімен Туындының көмегімен функцияны зерттеу функцияны зерттеу және және оның графигін салуоның графигін салу

Сабақтың мақсаты: • Функцияны туындының көмегімен зерттеу алгоритмімен танысу • Оны қолдану арқылы функцияны зерттеу • Гра

2 слайд
Сабақтың мақсаты: • Функцияны туындының көмегімен зерттеу алгоритмімен танысу • Оны қолдану арқылы функцияны зерттеу • Графигін салуды үйрену

Естігенімді - ұмытамын. Көргенімді - есте сақтаймын. Жасағанымды - түсінемін. Конфуций

3 слайд
Естігенімді - ұмытамын. Көргенімді - есте сақтаймын. Жасағанымды - түсінемін. Конфуций

Өткен сабақтарға шолу

4 слайд
Өткен сабақтарға шолу

Функция туындысын тап :2 3 3 4 ) ( x x x f   3 5 3 1 5 1 ) ( t t t    3 ) ( x x x g   ; 8 ) ( 4 3t t x  4 3 8

5 слайд
Функция туындысын тап :2 3 3 4 ) ( x x x f   3 5 3 1 5 1 ) ( t t t    3 ) ( x x x g   ; 8 ) ( 4 3t t x  4 3 8 ) (   t t x lr r r S   4 2 ) ( 2   d x c bx ax x f     3 4 ) ( 4 ) 5 3( ) (   t t  2 ) ( 2 gt t t h    3 2 5 ) (    x x y x x x f 6 12 ) (' 2   2 4 ) (' t t t    3 2 3 1 2 1 ) (' x x x g   4 3 4 7 6 6 ) (' t t t t x     l r r S   4 4 ) ('   2 2 3 3 4 ) (' x c bx ax x f    3 ) 5 3( 12 ) (   t t  gt t h    ) (' 3 2)2 5 ( 3 5 ) ('     x x y 1. 5. 6. 7. 8. 9.2. 3. 4.

1 . Функция өсуінің жеткілікті белгісі 2. Функция кемуінің жеткілікті белгісі 3. Функция максиму

6 слайд
1 . Функция өсуінің жеткілікті белгісі 2. Функция кемуінің жеткілікті белгісі 3. Функция максимумының жеткілікті белгісі 4. Функция минимумының жеткілікті белгісі D . Н үктеден өткенде үктеден өткенде туынды таңбасы туынды таңбасы (-)-тен (+)-ке(-)-тен (+)-ке өзгередіөзгереді А. Н үктесіден өткенде үктесіден өткенде туынды таңбасытуынды таңбасы (+)-тен (-)-ке(+)-тен (-)-ке өзгередіөзгереді Б. А ралықтың әр нүктесінде f ′(х)> 0 С. Аралықтың әр нүктесінде f′(х)< 0

1. Суретте [-6;6]-де анықталған функциясының графигі кескінделген . у = f '(х) функциясы теріс болатын

7 слайд
1. Суретте [-6;6]-де анықталған функциясының графигі кескінделген . у = f '(х) функциясы теріс болатын аралықтар санын көрсет. ыааа аацаыаыацацааыааа 4у = f ( x )

2. Суретте аралығында анықталған функциясы кескінделген. функцияны

8 слайд
2. Суретте аралығында анықталған функциясы кескінделген. функцияның туындысы теріс болатын бүтін нүктелерінің санын анықта. Жауабы: 8

Жауабы: 73 . Суретте аралығында анықталған функциясының қанша экстремум нүкте c і бар? 3 .-2

9 слайд
Жауабы: 73 . Суретте аралығында анықталған функциясының қанша экстремум нүкте c і бар? 3 .-2 1 4 5 8 10 -2,1,3,4,5,8,10

4 . Суретте гі функциясының -дағы экстремум нүктесін және мәнін табу керек. -3 3 Жауабы: 1;4+ -

10 слайд
4 . Суретте гі функциясының -дағы экстремум нүктесін және мәнін табу керек. -3 3 Жауабы: 1;4+ - Қорытындылай келе

0 ) (   x fху 0 ) ( x f у  0 ) (   x f 0 ) (   x f min max min minmax

11 слайд
0 ) (   x fху 0 ) ( x f у  0 ) (   x f 0 ) (   x f min max min minmax

Графикті оқу) (x f y  0 1 52 3 4 76 ху 13 24567 -2 -1 -1 -2-3 -6-5 -5-4-3- 4-8 -7 -6-10 -9   6; 9 ) (   у D   6; 3 ) (

12 слайд
Графикті оқу) (x f y  0 1 52 3 4 76 ху 13 24567 -2 -1 -1 -2-3 -6-5 -5-4-3- 4-8 -7 -6-10 -9   6; 9 ) (   у D   6; 3 ) (   у Е Жұп па, әлде тақ па? 1 ,1 ,7 3 2 1      х х х кемімелі    6;1 _ _ 0;4    х и х Өспелі 0 )1( 3 ) 0( 3 ) 4 ( min max min         f y f y f у    1;0 4 ;9    1 ,0 ,4     х х х 1. 2 . 4 . 3 . 6 . Extr мәндері 5 . Extr нүктелері Жұп та, тақ та емес Қ орытынды

Жаңа сабақЖаңа сабақ

13 слайд
Жаңа сабақЖаңа сабақ

Туындының көмегімен Туындының көмегімен функцияны зерттеу функцияны зерттеу және және оның графигін салуоның графигін салу

14 слайд
Туындының көмегімен Туындының көмегімен функцияны зерттеу функцияны зерттеу және және оның графигін салуоның графигін салу

• Анықталу обл. (Анықталу обл. ( DD ) табу.) табу. • Жұп-тақтыққа зерттеу: Жұп-тақтыққа зерттеу: y(-x)=

15 слайд
• Анықталу обл. (Анықталу обл. ( DD ) табу.) табу. • Жұп-тақтыққа зерттеу: Жұп-тақтыққа зерттеу: y(-x)=y(x) y(-x)=y(x) жұп (графигі Оу өсіне қар/да симм.)жұп (графигі Оу өсіне қар/да симм.) y(-x)=y(-x)= - - y(x) y(x) тақ (графигі О-коор.бас нүкт.қар/да тақ (графигі О-коор.бас нүкт.қар/да симм.)симм.) • Периодтылыққа зерттеу.Периодтылыққа зерттеу. • Ох, Оу өстерімен қиыл. нүкт/н табу:Ох, Оу өстерімен қиыл. нүкт/н табу: y=y= 00 (Ох өсімен қиыл.нүкт.) (Ох өсімен қиыл.нүкт.) , , x=x= 0 (Оу өсімен қиыл.нүкт.) 0 (Оу өсімен қиыл.нүкт.) • Таңба тұрақтылық аралықтарын табу:Таңба тұрақтылық аралықтарын табу: y>y> 00 (графиктің Ох өсінен жоғ. жатқан бөлігі)(графиктің Ох өсінен жоғ. жатқан бөлігі) , , y<y< 00 (графиктің Ох өсінен төм. жатқан бөлігі)(графиктің Ох өсінен төм. жатқан бөлігі) , , • Өсу,кему аралықтарын, Өсу,кему аралықтарын, extr extr табу. табу. • Асимптоталарын табу:Асимптоталарын табу: а)верт.асимпт.: а)верт.асимпт.: хх =a -=a - түзуі, егертүзуі, егер б) көлбеу асимпт. б) көлбеу асимпт. -- тт үзуі, егер үзуі, егер • Кесте құру.Кесте құру.) ( lim , lim kx y b x y k x х           ) ( lim x f а х b kx y   x y

Функцияны зерттеп, графигін тұрғыз.0 : ) ( . 1  x y D х х y 289 2    2 2 2 2 2 2 2 / ) 17 )( 17( 289 289 289

16 слайд
Функцияны зерттеп, графигін тұрғыз.0 : ) ( . 1  x y D х х y 289 2    2 2 2 2 2 2 2 / ) 17 )( 17( 289 289 289 1 1 289 1 . 3 х х х х х х х х х у                        х х y 1 289     х х х y 289 2    xy \ y 171700 -17-17 min max 2. Функция – тақ, ендеше графигі О - коор .басына қар/да симм. 4. Функцияның асимптотасын табамыз.

б) Көлбеу асимптота: y=k х +b түзуі, мұндағы k, b сандары келесі формулалардан табылады:, 0 289 289 2 lim

17 слайд
б) Көлбеу асимптота: y=k х +b түзуі, мұндағы k, b сандары келесі формулалардан табылады:, 0 289 289 2 lim 0               x x x 4. Функцияның асимптоталарын табамыз. а) Вертикаль асимптота: х =0 түзуі (Оу өсі), себебі:               0 289 289 2 lim 0 x x x , 289 lim lim 2                 x x x y k х х ∞ , ендеше көлбеу асимптотасы жоқ. 5 . Зерттеулер негізінде кесте құрамыз: x (-∞;-17) -17 (-17;0) 0 (0;17) 17 (0;+∞) f / ( x) - 0 + - + 0 - f ( x) 34 - -34 extr min - max

x y 17 34 34  17  x x y 289 2   

18 слайд
x y 17 34 34  17  x x y 289 2   

Функциялардың графиктері бойынша экстремумдарын анықтау

19 слайд
Функциялардың графиктері бойынша экстремумдарын анықтау

Функциялардың графиктері бойынша экстремумдарын анықтау Қазақ мақалдары

20 слайд
Функциялардың графиктері бойынша экстремумдарын анықтау Қазақ мақалдары

t c өйлеу Көп сөйлеген білімді емес, дөп сөйлеген білімді. max нүктесіf(a)- функци я максимумыб іл ім

21 слайд
t c өйлеу Көп сөйлеген білімді емес, дөп сөйлеген білімді. max нүктесіf(a)- функци я максимумыб іл ім

білімБілімнің басы - бейнет, соңы – зейнет. max нүктесіf(a)- функци я максимумыб ей н ет

22 слайд
білімБілімнің басы - бейнет, соңы – зейнет. max нүктесіf(a)- функци я максимумыб ей н ет

Қойшы көп болса, қой арам өледі Қойшылар саныҚойлар саныМынау қандай мақалдың графигі?

23 слайд
Қойшы көп болса, қой арам өледі Қойшылар саныҚойлар саныМынау қандай мақалдың графигі?

Көрпеңе қарай көсіл . Аяқты созу ұзындығы (мүмкіндігі) Көрпе ұзы нды ғыМынау қандай мақалдың бейнесі?

24 слайд
Көрпеңе қарай көсіл . Аяқты созу ұзындығы (мүмкіндігі) Көрпе ұзы нды ғыМынау қандай мақалдың бейнесі?

Рефлексия

25 слайд
Рефлексия

Сабақтың қорытындысы: • «Бүгінгі сабақ … ұнады» • «Бүгінгі сабақта …білдім» • «Бүгінгі сабақта … үйрендім» • «Бүгінгі сабақта …

26 слайд
Сабақтың қорытындысы: • «Бүгінгі сабақ … ұнады» • «Бүгінгі сабақта …білдім» • «Бүгінгі сабақта … үйрендім» • «Бүгінгі сабақта … таныстым» • «Бүгінгі сабақта … қайталадым» • «Бүгінгі сабақта … түсіндім» • «Бүгінгі сабақ … таңқалдырды»