Материалдар / Ашық сабақ Үйдегі қауіпсіздік ережелер
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ Үйдегі қауіпсіздік ережелер

Материал туралы қысқаша түсінік
Бастауыш сынып мұғалімдеріне әдістемелік көмек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
28 Қырқүйек 2019
762
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
• № мектеп Бастауыш сынып мұғалімі:

1 слайд
• № мектеп Бастауыш сынып мұғалімі:

1 слайд

• № мектеп Бастауыш сынып мұғалімі:

Сабақ : Д үниетану Бөлім: Мен және қоғам Бөлімше : 1.4 Денсаулық пен қауіпсіздік Тақырыбы: Үйдегі қауіпсіздік ережеле

2 слайд
Сабақ : Д үниетану Бөлім: Мен және қоғам Бөлімше : 1.4 Денсаулық пен қауіпсіздік Тақырыбы: Үйдегі қауіпсіздік ережелер Ортақ тақырып: Дені саудың –жаны сау Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаты : 1.1.4.3 үйдегі қауіпсіздік ережелерін түсіндіру 1.1.4.6 шұғыл көмек қызметтерін біледі және олармен хабарласу жағдайларын анықтау .

2 слайд

Сабақ : Д үниетану Бөлім: Мен және қоғам Бөлімше : 1.4 Денсаулық пен қауіпсіздік Тақырыбы: Үйдегі қауіпсіздік ережелер Ортақ тақырып: Дені саудың –жаны сау Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаты : 1.1.4.3 үйдегі қауіпсіздік ережелерін түсіндіру 1.1.4.6 шұғыл көмек қызметтерін біледі және олармен хабарласу жағдайларын анықтау .

• Бағалау критерийлері Барлық оқушылар орындай алады: үйдегі қауіпсіздік ережесін түсіне от

3 слайд
• Бағалау критерийлері Барлық оқушылар орындай алады: үйдегі қауіпсіздік ережесін түсіне отырып, шұғыл көмек қызметкерлерін біледі және олармен хабарласу жағдайларын анықтайды. Оқушылардың көпшілігі орындай алады үйдегі қауіпсіздік ережесін құрастырып, шұғыл көмек қызметкерлерін көрсетеді және олармен хабарласу жағдайларын анықтай келе қауіптің алдын алуын біледі Кейбір оқушылар орындай алады: үйдегі қауіпсіздік ережесін құрастырып, түрлі қауіп жағдаяттарынан шығу жолдарын тауып, шұғыл көмек қызметтеріне хабарласу жағдайларын анықтайды.Жер үй мен көп қабатты үйлердегі қауіпті заттардың ұқсастығы мен айырмашылығын зерттеп, дәлелдеп айтады.

3 слайд

• Бағалау критерийлері Барлық оқушылар орындай алады: үйдегі қауіпсіздік ережесін түсіне отырып, шұғыл көмек қызметкерлерін біледі және олармен хабарласу жағдайларын анықтайды. Оқушылардың көпшілігі орындай алады үйдегі қауіпсіздік ережесін құрастырып, шұғыл көмек қызметкерлерін көрсетеді және олармен хабарласу жағдайларын анықтай келе қауіптің алдын алуын біледі Кейбір оқушылар орындай алады: үйдегі қауіпсіздік ережесін құрастырып, түрлі қауіп жағдаяттарынан шығу жолдарын тауып, шұғыл көмек қызметтеріне хабарласу жағдайларын анықтайды.Жер үй мен көп қабатты үйлердегі қауіпті заттардың ұқсастығы мен айырмашылығын зерттеп, дәлелдеп айтады.

Түйінді сөздер мен сөз тіркестері кауіп-қатер – опасность – danger; қауіпсіздік – безопасность – safety; кау

4 слайд
Түйінді сөздер мен сөз тіркестері кауіп-қатер – опасность – danger; қауіпсіздік – безопасность – safety; кауіп-қатер – опасность – danger; қауіпсіздік – безопасность – safety; жазатайым жағдай – несчастный случай – accident. қоршаған әлем – окружающий мир – environment; су қоймасы – водоём – water; құтқару қызметі – служба спасения – rescue service. Белсенді оқу әдістері Тілдесу арқылы қарым-қатынас жасау, мұғалімнің жетекшілігімен жүретін оқылым және жазылым, дәлелдеу, уәждеу тәсілдері қолданылды. Мұғалім сырттан бақылаушы, белсендіруші және ынталандырушы Алдыңғы білім Алдыңғы алған дағдыларды пысықтай түсу үшін , жаңа дағдыларды меңгеруге ықпалын тигізетіндей сұрақтар қою Ширату жаттығулары жеке, топтық,жұптық жұмыс жасату Пайдаланылған материалдар АКТ, оқулық, суреттер, аудио үнтаспа

4 слайд

Түйінді сөздер мен сөз тіркестері кауіп-қатер – опасность – danger; қауіпсіздік – безопасность – safety; кауіп-қатер – опасность – danger; қауіпсіздік – безопасность – safety; жазатайым жағдай – несчастный случай – accident. қоршаған әлем – окружающий мир – environment; су қоймасы – водоём – water; құтқару қызметі – служба спасения – rescue service. Белсенді оқу әдістері Тілдесу арқылы қарым-қатынас жасау, мұғалімнің жетекшілігімен жүретін оқылым және жазылым, дәлелдеу, уәждеу тәсілдері қолданылды. Мұғалім сырттан бақылаушы, белсендіруші және ынталандырушы Алдыңғы білім Алдыңғы алған дағдыларды пысықтай түсу үшін , жаңа дағдыларды меңгеруге ықпалын тигізетіндей сұрақтар қою Ширату жаттығулары жеке, топтық,жұптық жұмыс жасату Пайдаланылған материалдар АКТ, оқулық, суреттер, аудио үнтаспа

Талқылауға арналған сұрақтар: - Үйде қандай қауіпті заттарды білесің? - Неге оларды қауіпті заттар

5 слайд
Талқылауға арналған сұрақтар: - Үйде қандай қауіпті заттарды білесің? - Неге оларды қауіпті заттар деп атаймыз? -Оларды қалай қолданамыз? - Қандай шұғыл көмек қызметтерін білесің? болып, үйдің ауласына су тола бастаса қандай іс-әрекет жасар едің?   Не себепті .....деп ойлайсыз? Не себепті өрт шығады деп ойлайсыңдар? Қандай қауіпсіздік шараларын білеміз? -Неліктен улкен адамдар сереңкемен ойнама деген тиым салады? -Неліктен тоқпен ойнауға болмайды?   Ишара: «Бас бармақ», «геометриялық фигуралар», «Отшашу», «Жарайсың!», «Тамаша», өзін өзі бағалау, жапондық бағалау, «Күн, бұлт, ағаш » Смайликтер .

5 слайд

Талқылауға арналған сұрақтар: - Үйде қандай қауіпті заттарды білесің? - Неге оларды қауіпті заттар деп атаймыз? -Оларды қалай қолданамыз? - Қандай шұғыл көмек қызметтерін білесің? болып, үйдің ауласына су тола бастаса қандай іс-әрекет жасар едің?   Не себепті .....деп ойлайсыз? Не себепті өрт шығады деп ойлайсыңдар? Қандай қауіпсіздік шараларын білеміз? -Неліктен улкен адамдар сереңкемен ойнама деген тиым салады? -Неліктен тоқпен ойнауға болмайды?   Ишара: «Бас бармақ», «геометриялық фигуралар», «Отшашу», «Жарайсың!», «Тамаша», өзін өзі бағалау, жапондық бағалау, «Күн, бұлт, ағаш » Смайликтер .

Алдыңғы оқу:Тазалық- денсаулық кепілі Сабақтың басы (5-7 минут) Ширату жатт

6 слайд
Алдыңғы оқу:Тазалық- денсаулық кепілі Сабақтың басы (5-7 минут) Ширату жаттығуы Жақсы іс-әрекеттер айтылса оқушылар бір-бірімен жұптасады. Мысалы:Газ балонын ашық қалдыруға болмайды! Т.б. -Жаман қылықтар айтылса бір-бірінен қашады. -Үтікті тоқ көзінен ажыратпай қалдыру.т.б. 2.Топқа бөлу Қызыл түс-«Өрт сөндірушілер» тобы, ақ түс –«Жедел жәрдем» тобы, көк түс – «Құтқарушылар» тобы

6 слайд

Алдыңғы оқу:Тазалық- денсаулық кепілі Сабақтың басы (5-7 минут) Ширату жаттығуы Жақсы іс-әрекеттер айтылса оқушылар бір-бірімен жұптасады. Мысалы:Газ балонын ашық қалдыруға болмайды! Т.б. -Жаман қылықтар айтылса бір-бірінен қашады. -Үтікті тоқ көзінен ажыратпай қалдыру.т.б. 2.Топқа бөлу Қызыл түс-«Өрт сөндірушілер» тобы, ақ түс –«Жедел жәрдем» тобы, көк түс – «Құтқарушылар» тобы

7 слайд

7 слайд

Алдыңғы оқу Кір жайғыш әдісі Балаға жеке бас гигиенасын сақтауға қажетті заттарды алуға көмектес Дескрипторлар: Та

8 слайд
Алдыңғы оқу Кір жайғыш әдісі  Балаға жеке бас гигиенасын сақтауға қажетті заттарды алуға көмектес Дескрипторлар: Тазалыққа қажетті заттарды табау • Жеке бастың гигиена туралы толық түсінік қалыптастыру

8 слайд

Алдыңғы оқу Кір жайғыш әдісі  Балаға жеке бас гигиенасын сақтауға қажетті заттарды алуға көмектес Дескрипторлар: Тазалыққа қажетті заттарды табау • Жеке бастың гигиена туралы толық түсінік қалыптастыру

9 слайд

9 слайд

Дабылыды б a л a л a рға тыңдату арқылы жаңа сабақты бастау. Бұл д a был нені білдіреді? Бұл дабыл қандай жағдайда соғылады? Бал

10 слайд
Дабылыды б a л a л a рға тыңдату арқылы жаңа сабақты бастау. Бұл д a был нені білдіреді? Бұл дабыл қандай жағдайда соғылады? Балаларға өрт тақырыбына қатысты бейнежазба көрсету. Бейнежазба арқылы балаларға сұрақ қойылады? Бейнежазба не туралы болды? Сіріңкемен ойнауға бола ма?Дабылыды б a л a л a рға тыңдату арқылы жаңа сабақты бастау. Бұл д a был нені білдіреді? Бұл дабыл қандай жағдайда соғылады? Балаларға өрт тақырыбына қатысты бейнежазба көрсету. Бейнежазба арқылы балаларға сұрақ қойылады? Бейнежазба не туралы болды? Сіріңкемен ойнауға бола ма? Өрт сөндіргіш қызметінің дабылыӨрт сөндіргіш қызметінің дабылы Дескрипторлар: Тазалыққа қажетті заттарды табады • Дабылдың қандай жағдайда шығатынын түсінеді Отпен ойнауға болмайтынын біледі

10 слайд

Дабылыды б a л a л a рға тыңдату арқылы жаңа сабақты бастау. Бұл д a был нені білдіреді? Бұл дабыл қандай жағдайда соғылады? Балаларға өрт тақырыбына қатысты бейнежазба көрсету. Бейнежазба арқылы балаларға сұрақ қойылады? Бейнежазба не туралы болды? Сіріңкемен ойнауға бола ма?Дабылыды б a л a л a рға тыңдату арқылы жаңа сабақты бастау. Бұл д a был нені білдіреді? Бұл дабыл қандай жағдайда соғылады? Балаларға өрт тақырыбына қатысты бейнежазба көрсету. Бейнежазба арқылы балаларға сұрақ қойылады? Бейнежазба не туралы болды? Сіріңкемен ойнауға бола ма? Өрт сөндіргіш қызметінің дабылыӨрт сөндіргіш қызметінің дабылы Дескрипторлар: Тазалыққа қажетті заттарды табады • Дабылдың қандай жағдайда шығатынын түсінеді Отпен ойнауға болмайтынын біледі

Пайдасы ЗияныДескриптор -Сіріңкенің зиянын жазады - Сіріңкенің пайдасын жазады.Дескриптор -Сіріңкенің зиянын жазады - Сіріңке

11 слайд
Пайдасы ЗияныДескриптор -Сіріңкенің зиянын жазады - Сіріңкенің пайдасын жазады.Дескриптор -Сіріңкенің зиянын жазады - Сіріңкенің пайдасын жазады.

11 слайд

Пайдасы ЗияныДескриптор -Сіріңкенің зиянын жазады - Сіріңкенің пайдасын жазады.Дескриптор -Сіріңкенің зиянын жазады - Сіріңкенің пайдасын жазады.

Ұжымдық жұмыс. Абайла, қауіпті! Оқушыларға оқулықтағы 1-суретке қарап, дұрыс қолданбаған жағдайда қауіп-қатер туғызатын затт

12 слайд
Ұжымдық жұмыс. Абайла, қауіпті! Оқушыларға оқулықтағы 1-суретке қарап, дұрыс қолданбаған жағдайда қауіп-қатер туғызатын заттарды табуды ұсынамын. Тапсырманы топ арасында жарыс түрінде өткіземін . Суреттен қауіп-қатер түрін көбірек тапқан топ жеңімпаз атанады.Тапсырманы топ арасында жарыс түрінде өткіземін . Суреттен қауіп-қатер түрін көбірек тапқан топ жеңімпаз атанады.

12 слайд

Ұжымдық жұмыс. Абайла, қауіпті! Оқушыларға оқулықтағы 1-суретке қарап, дұрыс қолданбаған жағдайда қауіп-қатер туғызатын заттарды табуды ұсынамын. Тапсырманы топ арасында жарыс түрінде өткіземін . Суреттен қауіп-қатер түрін көбірек тапқан топ жеңімпаз атанады.Тапсырманы топ арасында жарыс түрінде өткіземін . Суреттен қауіп-қатер түрін көбірек тапқан топ жеңімпаз атанады.

13 слайд

13 слайд

І-т о п Ү й д е гі қ а у іп т і за т т а р д ы ң іш ін е н ө р т т у д ы р а т ы н за т т а р д ы т а у ы п ,

14 слайд
І-т о п Ү й д е гі қ а у іп т і за т т а р д ы ң іш ін е н ө р т т у д ы р а т ы н за т т а р д ы т а у ы п , д ө ң ге л е к т і қ ы зы л т ү с п е н б о я ІІ-т о п Ү й д е гі қ а у іп т і з а т т а р б е й н е л е н ге н су р е т т е р д і ж ұ м б а қ т ы ң си п а т т а у б е л гісін е қ а р а й сә й к е ст е н д ір іп ж а п сы р ІІІ-т оп    Т а п с ы р м а : ж е р үй м е н кө п қа б а т т ы үй л е р д ің іш ін д е гі   қа уіп т і за т т а р д ы а т а й д ы .Ұ қса ст ы ғы м е н а й ы р м а ш ы л ы ғы н а й т ы п , д ә л е л д е . .

14 слайд

І-т о п Ү й д е гі қ а у іп т і за т т а р д ы ң іш ін е н ө р т т у д ы р а т ы н за т т а р д ы т а у ы п , д ө ң ге л е к т і қ ы зы л т ү с п е н б о я ІІ-т о п Ү й д е гі қ а у іп т і з а т т а р б е й н е л е н ге н су р е т т е р д і ж ұ м б а қ т ы ң си п а т т а у б е л гісін е қ а р а й сә й к е ст е н д ір іп ж а п сы р ІІІ-т оп    Т а п с ы р м а : ж е р үй м е н кө п қа б а т т ы үй л е р д ің іш ін д е гі   қа уіп т і за т т а р д ы а т а й д ы .Ұ қса ст ы ғы м е н а й ы р м а ш ы л ы ғы н а й т ы п , д ә л е л д е . .

Кері байланыс «Ауа - райы» Біз сабақтың мақсатына жеттік пе? Тақтаға жедел жәрдем, өрт сөндіру, газ жәрдемі, полиция машинас

15 слайд
Кері байланыс «Ауа - райы» Біз сабақтың мақсатына жеттік пе? Тақтаға жедел жәрдем, өрт сөндіру, газ жәрдемі, полиция машинасы ілінеді оқушылар қандай жағдайда қай қызмет түрін шақыруды анықтайды. (Үлгерімі төмен оқушыларды жауап беруге тарту). Үлгерімі төмен оқушыларға үлестірмелі қималарды үлестіру. 102 103 101 104 сандары тиісті көліктермен сәйкестендірБіз сабақтың мақсатына жеттік пе? Тақтаға жедел жәрдем, өрт сөндіру, газ жәрдемі, полиция машинасы ілінеді оқушылар қандай жағдайда қай қызмет түрін шақыруды анықтайды. (Үлгерімі төмен оқушыларды жауап беруге тарту). Үлгерімі төмен оқушыларға үлестірмелі қималарды үлестіру. 102 103 101 104 сандары тиісті көліктермен сәйкестендір

15 слайд

Кері байланыс «Ауа - райы» Біз сабақтың мақсатына жеттік пе? Тақтаға жедел жәрдем, өрт сөндіру, газ жәрдемі, полиция машинасы ілінеді оқушылар қандай жағдайда қай қызмет түрін шақыруды анықтайды. (Үлгерімі төмен оқушыларды жауап беруге тарту). Үлгерімі төмен оқушыларға үлестірмелі қималарды үлестіру. 102 103 101 104 сандары тиісті көліктермен сәйкестендірБіз сабақтың мақсатына жеттік пе? Тақтаға жедел жәрдем, өрт сөндіру, газ жәрдемі, полиция машинасы ілінеді оқушылар қандай жағдайда қай қызмет түрін шақыруды анықтайды. (Үлгерімі төмен оқушыларды жауап беруге тарту). Үлгерімі төмен оқушыларға үлестірмелі қималарды үлестіру. 102 103 101 104 сандары тиісті көліктермен сәйкестендір

Саралау Бағалау Пәнаралық байланыс Сабақ барысында белсенділік көрсетпеген балаға мейлінше қолдау көрсетемін. Қабілетті

16 слайд
Саралау Бағалау Пәнаралық байланыс Сабақ барысында белсенділік көрсетпеген балаға мейлінше қолдау көрсетемін. Қабілетті оқушыларға қосымша тапсырма бердім. «Бағдаршам», «Бас бармақ», «От шашу», «Қол соғу»,«Күлегештер». АКТ, суреттер. Құндылықтар мен тәрбиелік мәні. Өмір сүрудің маңыздылығы мен жеке бас тазалығын сақтау.

16 слайд

Саралау Бағалау Пәнаралық байланыс Сабақ барысында белсенділік көрсетпеген балаға мейлінше қолдау көрсетемін. Қабілетті оқушыларға қосымша тапсырма бердім. «Бағдаршам», «Бас бармақ», «От шашу», «Қол соғу»,«Күлегештер». АКТ, суреттер. Құндылықтар мен тәрбиелік мәні. Өмір сүрудің маңыздылығы мен жеке бас тазалығын сақтау.

Рефлексия

17 слайд
Рефлексия

17 слайд

Рефлексия