Ашық сабақ Үлкенге құрмет -кішіге ізет

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ Үлкенге құрмет -кішіге ізет

Материал туралы қысқаша түсінік
ұстаздарға
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Оңтүстік Қазақстан облысы Мақтарал ауданы Т.Бегалдинов атындағы жалпы орта мектеп Бастауыш сынып мұғалімі Байжанова Рая Б

#1 слайд
Оңтүстік Қазақстан облысы Мақтарал ауданы Т.Бегалдинов атындағы жалпы орта мектеп Бастауыш сынып мұғалімі Байжанова Рая БоранбаеваСабақтың тақырыбы: 2 саны және цифры

1 слайд

Оңтүстік Қазақстан облысы Мақтарал ауданы Т.Бегалдинов атындағы жалпы орта мектеп Бастауыш сынып мұғалімі Байжанова Рая БоранбаеваСабақтың тақырыбы: 2 саны және цифры

Сабақтың мақсаттары Пәні : Математика Мектеп: Т.Бегалдинов жом Күні :08.12.2017ж Мұғалімі:Байжанова Рая Боранбаевна Сынып: 1

#2 слайд
Сабақтың мақсаттары Пәні : Математика Мектеп: Т.Бегалдинов жом Күні :08.12.2017ж Мұғалімі:Байжанова Рая Боранбаевна Сынып: 1 Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: Сабақтың тақырыбы 2 саны және цифры Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары 1.1.1.1 натурал сандардың және екі санының құрылуын түсіну, 10 көлемдегі сандарды тура және кері санау. Екі санын натурал сандар қатарындағы орнын анықтау. 1.1.1.2 бір таңбалы сандарды оқу,жазу және салыстыру. Сабақ мақсаттары Барлық оқушылар: 10 көлемдегі сандарды тура санайды Көпшілік оқушылар: Натурал сандардың және нөл санының құрылуын түсінеді Кейбір оқушылар: Біртаңбалы сандарды оқиды жазады және салыстырады Бағалау критерийлері -натурал сандардың және екі санының құрылуын біледі. -10 көлемдегі сандарды тура және кері санай алады. - екі санын натурал сандар қатарындағы орнын анықтайды. -бір таңбалы сандарды оқиды, жазады және салыстырады Тілдік мақсат Пәнге тән лексика мен терминология: қосу,азайту, тең Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: Есептеу адамға не үшін қажет? Санмен нені зерттеуге болады? - 2 саның құрамын айтшы?

2 слайд

Сабақтың мақсаттары Пәні : Математика Мектеп: Т.Бегалдинов жом Күні :08.12.2017ж Мұғалімі:Байжанова Рая Боранбаевна Сынып: 1 Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: Сабақтың тақырыбы 2 саны және цифры Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары 1.1.1.1 натурал сандардың және екі санының құрылуын түсіну, 10 көлемдегі сандарды тура және кері санау. Екі санын натурал сандар қатарындағы орнын анықтау. 1.1.1.2 бір таңбалы сандарды оқу,жазу және салыстыру. Сабақ мақсаттары Барлық оқушылар: 10 көлемдегі сандарды тура санайды Көпшілік оқушылар: Натурал сандардың және нөл санының құрылуын түсінеді Кейбір оқушылар: Біртаңбалы сандарды оқиды жазады және салыстырады Бағалау критерийлері -натурал сандардың және екі санының құрылуын біледі. -10 көлемдегі сандарды тура және кері санай алады. - екі санын натурал сандар қатарындағы орнын анықтайды. -бір таңбалы сандарды оқиды, жазады және салыстырады Тілдік мақсат Пәнге тән лексика мен терминология: қосу,азайту, тең Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: Есептеу адамға не үшін қажет? Санмен нені зерттеуге болады? - 2 саның құрамын айтшы?

Белсенді оқу әдістері  «Жүректен –жүрекке» әдісі  «Бірге санаймыз» әдісі.  «Бірге ойланамыз» әдісі 2 1 2 2 21

#3 слайд
Белсенді оқу әдістері  «Жүректен –жүрекке» әдісі  «Бірге санаймыз» әдісі.  «Бірге ойланамыз» әдісі 2 1 2 2 21

3 слайд

Белсенді оқу әдістері  «Жүректен –жүрекке» әдісі  «Бірге санаймыз» әдісі.  «Бірге ойланамыз» әдісі 2 1 2 2 21

Саралау әдістері Саралап оқыту әдісі – әр түрлі оқушылар тобының оқу әрекетін ұйымдастыру үшін арнайы оқыту тәсіл

#4 слайд
Саралау әдістері Саралап оқыту әдісі – әр түрлі оқушылар тобының оқу әрекетін ұйымдастыру үшін арнайы оқыту тәсілдерін және іс - әрекеттерді саралау тәсілдерін кіріктірдім. Қабілеті жоғары оқушыларға санауда қиналған жеке тапсырма ұсынамын. Гүлдердің суретін және көбелектер суреттерін беру. Суреттегі гүлдерді санап оған неше көбелектер қонғандығын санатып сөйлету « Санамақ» әдісі Тапсырма Жазылым 2 санын жазады. 2 2,2,2,2,2,2,2,2,2,2,2 1+1 = 2

4 слайд

Саралау әдістері Саралап оқыту әдісі – әр түрлі оқушылар тобының оқу әрекетін ұйымдастыру үшін арнайы оқыту тәсілдерін және іс - әрекеттерді саралау тәсілдерін кіріктірдім. Қабілеті жоғары оқушыларға санауда қиналған жеке тапсырма ұсынамын. Гүлдердің суретін және көбелектер суреттерін беру. Суреттегі гүлдерді санап оған неше көбелектер қонғандығын санатып сөйлету « Санамақ» әдісі Тапсырма Жазылым 2 санын жазады. 2 2,2,2,2,2,2,2,2,2,2,2 1+1 = 2

Критериалды бағалау  Қалыптастырушы бағалауды смайлик бағаладым  3-тапсырма Оқылым  1.Суреттерді салыстырады  2.Суреттер

#5 слайд
Критериалды бағалау  Қалыптастырушы бағалауды смайлик бағаладым  3-тапсырма Оқылым    1.Суреттерді салыстырады  2.Суреттер санын санайды  3.Суреттен бірдей екі затты табады.     Дескриптор:  1.Суреттерді атайды  2.суреттердің санын біледі  3.Сандарды қосады және азайтады  Басбармақ» әдісі арқылы бағалау тиімдірек

5 слайд

Критериалды бағалау  Қалыптастырушы бағалауды смайлик бағаладым  3-тапсырма Оқылым    1.Суреттерді салыстырады  2.Суреттер санын санайды  3.Суреттен бірдей екі затты табады.     Дескриптор:  1.Суреттерді атайды  2.суреттердің санын біледі  3.Сандарды қосады және азайтады  Басбармақ» әдісі арқылы бағалау тиімдірек

Ықшамсабақтың сабақты жоспарлауға ықпалы Оқушының оқуға деген ынтасын оятатын тапсырма мен бағалау түрлерін қолдану.Әріптес

#6 слайд
Ықшамсабақтың сабақты жоспарлауға ықпалы Оқушының оқуға деген ынтасын оятатын тапсырма мен бағалау түрлерін қолдану.Әріптестерімнің идеясын сабаққа сай терең қарастыру және қолдану. Оқушылар қабілетін ашу. Талантты және дарынды балалардың қызығушылығын ескеріп тапсырма беру. АКТ-ның барлық түрлерін сабаққа кірістіріп өту. Алдағы жоспарым : Заман ағымына ере алатын, өзін - өзі реттей алатын, өз бетінше шешім қабылдай алатын , бәсекеге қабілетті жеке тұлғаны тәрбиелеу және үнемі ізденіс үстінде жұмыс жасау.

6 слайд

Ықшамсабақтың сабақты жоспарлауға ықпалы Оқушының оқуға деген ынтасын оятатын тапсырма мен бағалау түрлерін қолдану.Әріптестерімнің идеясын сабаққа сай терең қарастыру және қолдану. Оқушылар қабілетін ашу. Талантты және дарынды балалардың қызығушылығын ескеріп тапсырма беру. АКТ-ның барлық түрлерін сабаққа кірістіріп өту. Алдағы жоспарым : Заман ағымына ере алатын, өзін - өзі реттей алатын, өз бетінше шешім қабылдай алатын , бәсекеге қабілетті жеке тұлғаны тәрбиелеу және үнемі ізденіс үстінде жұмыс жасау.

Назарларыңызға рахмет!

#7 слайд
Назарларыңызға рахмет!

7 слайд

Назарларыңызға рахмет!

Файл форматы:
pptx
31.07.2020
767
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі