Ашық сабақ Үлкенге құрмет -кішіге ізет
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Оңтүстік Қазақстан облысы
Мақтарал ауданы
Т.Бегалдинов атындағы жалпы орта мектеп
Бастауыш сынып
мұғалімі Байжанова Рая БоранбаеваСабақтың тақырыбы:
2 саны және цифры
1 слайд
Оңтүстік Қазақстан облысы Мақтарал ауданы Т.Бегалдинов атындағы жалпы орта мектеп Бастауыш сынып мұғалімі Байжанова Рая БоранбаеваСабақтың тақырыбы: 2 саны және цифры
2 слайд
Сабақтың мақсаттары
Пәні : Математика Мектеп: Т.Бегалдинов жом
Күні :08.12.2017ж Мұғалімі:Байжанова Рая Боранбаевна
Сынып: 1 Қатысқандар
саны: Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы 2 саны және цифры
Осы сабақ арқылы
жүзеге асатын оқу
мақсаттары 1.1.1.1 натурал сандардың және екі санының құрылуын түсіну,
10 көлемдегі сандарды тура және кері санау. Екі санын натурал
сандар қатарындағы орнын анықтау.
1.1.1.2 бір таңбалы сандарды оқу,жазу және салыстыру.
Сабақ мақсаттары Барлық оқушылар: 10 көлемдегі сандарды тура санайды
Көпшілік оқушылар: Натурал сандардың және нөл санының
құрылуын түсінеді
Кейбір оқушылар: Біртаңбалы сандарды оқиды жазады және
салыстырады
Бағалау критерийлері -натурал сандардың және екі санының құрылуын біледі.
-10 көлемдегі сандарды тура және кері санай алады.
- екі санын натурал сандар қатарындағы орнын анықтайды.
-бір таңбалы сандарды оқиды, жазады және салыстырады
Тілдік мақсат Пәнге тән лексика мен терминология:
қосу,азайту, тең
Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:
Есептеу адамға не үшін қажет?
Санмен нені зерттеуге болады?
- 2 саның құрамын айтшы?
2 слайд
Сабақтың мақсаттары Пәні : Математика Мектеп: Т.Бегалдинов жом Күні :08.12.2017ж Мұғалімі:Байжанова Рая Боранбаевна Сынып: 1 Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: Сабақтың тақырыбы 2 саны және цифры Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары 1.1.1.1 натурал сандардың және екі санының құрылуын түсіну, 10 көлемдегі сандарды тура және кері санау. Екі санын натурал сандар қатарындағы орнын анықтау. 1.1.1.2 бір таңбалы сандарды оқу,жазу және салыстыру. Сабақ мақсаттары Барлық оқушылар: 10 көлемдегі сандарды тура санайды Көпшілік оқушылар: Натурал сандардың және нөл санының құрылуын түсінеді Кейбір оқушылар: Біртаңбалы сандарды оқиды жазады және салыстырады Бағалау критерийлері -натурал сандардың және екі санының құрылуын біледі. -10 көлемдегі сандарды тура және кері санай алады. - екі санын натурал сандар қатарындағы орнын анықтайды. -бір таңбалы сандарды оқиды, жазады және салыстырады Тілдік мақсат Пәнге тән лексика мен терминология: қосу,азайту, тең Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: Есептеу адамға не үшін қажет? Санмен нені зерттеуге болады? - 2 саның құрамын айтшы?
3 слайд
Белсенді оқу әдістері
«Жүректен –жүрекке» әдісі
«Бірге санаймыз» әдісі.
«Бірге ойланамыз» әдісі
2 1
2
2
21
3 слайд
Белсенді оқу әдістері «Жүректен –жүрекке» әдісі «Бірге санаймыз» әдісі. «Бірге ойланамыз» әдісі 2 1 2 2 21
4 слайд
Саралау әдістері
Саралап оқыту әдісі – әр түрлі
оқушылар тобының оқу әрекетін
ұйымдастыру үшін арнайы оқыту
тәсілдерін және іс - әрекеттерді
саралау тәсілдерін кіріктірдім.
Қабілеті жоғары оқушыларға санауда
қиналған жеке тапсырма ұсынамын.
Гүлдердің суретін және көбелектер
суреттерін беру. Суреттегі гүлдерді санап
оған неше көбелектер қонғандығын
санатып сөйлету
« Санамақ» әдісі
Тапсырма Жазылым
2 санын жазады.
2 2,2,2,2,2,2,2,2,2,2,2
1+1 = 2
4 слайд
Саралау әдістері Саралап оқыту әдісі – әр түрлі оқушылар тобының оқу әрекетін ұйымдастыру үшін арнайы оқыту тәсілдерін және іс - әрекеттерді саралау тәсілдерін кіріктірдім. Қабілеті жоғары оқушыларға санауда қиналған жеке тапсырма ұсынамын. Гүлдердің суретін және көбелектер суреттерін беру. Суреттегі гүлдерді санап оған неше көбелектер қонғандығын санатып сөйлету « Санамақ» әдісі Тапсырма Жазылым 2 санын жазады. 2 2,2,2,2,2,2,2,2,2,2,2 1+1 = 2
5 слайд
Критериалды бағалау
Қалыптастырушы бағалауды смайлик бағаладым
3-тапсырма Оқылым
1.Суреттерді салыстырады
2.Суреттер санын санайды
3.Суреттен бірдей екі затты табады.
Дескриптор:
1.Суреттерді атайды
2.суреттердің санын біледі
3.Сандарды қосады және азайтады
Басбармақ» әдісі арқылы бағалау тиімдірек
5 слайд
Критериалды бағалау Қалыптастырушы бағалауды смайлик бағаладым 3-тапсырма Оқылым 1.Суреттерді салыстырады 2.Суреттер санын санайды 3.Суреттен бірдей екі затты табады. Дескриптор: 1.Суреттерді атайды 2.суреттердің санын біледі 3.Сандарды қосады және азайтады Басбармақ» әдісі арқылы бағалау тиімдірек
6 слайд
Ықшамсабақтың сабақты жоспарлауға
ықпалы
Оқушының оқуға
деген ынтасын
оятатын тапсырма мен
бағалау түрлерін
қолдану.Әріптестерімнің
идеясын сабаққа
сай терең қарастыру
және қолдану. Оқушылар қабілетін
ашу. Талантты және
дарынды балалардың
қызығушылығын
ескеріп тапсырма беру.
АКТ-ның барлық
түрлерін сабаққа
кірістіріп өту.
Алдағы жоспарым : Заман ағымына ере алатын, өзін - өзі
реттей алатын, өз бетінше шешім қабылдай алатын ,
бәсекеге қабілетті жеке тұлғаны тәрбиелеу және үнемі
ізденіс үстінде жұмыс жасау.
6 слайд
Ықшамсабақтың сабақты жоспарлауға ықпалы Оқушының оқуға деген ынтасын оятатын тапсырма мен бағалау түрлерін қолдану.Әріптестерімнің идеясын сабаққа сай терең қарастыру және қолдану. Оқушылар қабілетін ашу. Талантты және дарынды балалардың қызығушылығын ескеріп тапсырма беру. АКТ-ның барлық түрлерін сабаққа кірістіріп өту. Алдағы жоспарым : Заман ағымына ере алатын, өзін - өзі реттей алатын, өз бетінше шешім қабылдай алатын , бәсекеге қабілетті жеке тұлғаны тәрбиелеу және үнемі ізденіс үстінде жұмыс жасау.
7 слайд
Назарларыңызға
рахмет!
7 слайд
Назарларыңызға рахмет!