Ашық сабақ Ұлттық кейіпкерлер туралы не білемін?Я я дыбысы мен әрпі 1 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Сауат ашу пәні
1- сынып
Ортақ тақырып:
“Салт-дәстүр және ауыз әдебиеті”
Сабақтың тақырыбы:
Я я дыбысы мен әрпі
Ұлттық кейіпкерлер туралы не білемін?
1 слайд
Сауат ашу пәні 1- сынып Ортақ тақырып: “Салт-дәстүр және ауыз әдебиеті” Сабақтың тақырыбы: Я я дыбысы мен әрпі Ұлттық кейіпкерлер туралы не білемін?
2 слайд
Осы сабақ
арқылы жүзеге
асатын оқу
мақсаттары
1.2. 9.2. Дыбыстардың сөздегі қызметін
түсіну (ь,ъ таңбалары мен ф,в,ц,ч
дыбыстары, е,ё,я қосарлы дыбыстары) және
дұрыс оқу.
1.2.1.2 Оқудың түрлерін (буындап оқу, жиі
кездесетін сөздерді тұтас оқу, түсініп оқу)
қолдану.
1.2.5.1 Мәтін иллюстрациясы бойынша
сұрақтар қоя білу немесе қойылған сұраққа
жауап беру (мұғалімнің көмегімен).
1.1.9.1. Сөздегі дыбыс түрлерін (дауысты,
дауыссыз, жуан және жіңішке дауыстылар)
ажырату және дұрыс дыбыстау.
1.2.4.1. Мұғалімнің көмегімен қарама –қарсы
мағыналы, мәндес, көп мағыналы сөздердің
мағыналарын ажырату.
1.1.4.1. Мәтіннің мазмұнын тақырыбы
немесе оның иллюстрациясы бойынша
болжау.
1.3.11.1. Сөйлемді бас әріптен бастап
жазып, сөйлем соңына тиісті тыныс
белгілерін қою.
2 слайд
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары 1.2. 9.2. Дыбыстардың сөздегі қызметін түсіну (ь,ъ таңбалары мен ф,в,ц,ч дыбыстары, е,ё,я қосарлы дыбыстары) және дұрыс оқу. 1.2.1.2 Оқудың түрлерін (буындап оқу, жиі кездесетін сөздерді тұтас оқу, түсініп оқу) қолдану. 1.2.5.1 Мәтін иллюстрациясы бойынша сұрақтар қоя білу немесе қойылған сұраққа жауап беру (мұғалімнің көмегімен). 1.1.9.1. Сөздегі дыбыс түрлерін (дауысты, дауыссыз, жуан және жіңішке дауыстылар) ажырату және дұрыс дыбыстау. 1.2.4.1. Мұғалімнің көмегімен қарама –қарсы мағыналы, мәндес, көп мағыналы сөздердің мағыналарын ажырату. 1.1.4.1. Мәтіннің мазмұнын тақырыбы немесе оның иллюстрациясы бойынша болжау. 1.3.11.1. Сөйлемді бас әріптен бастап жазып, сөйлем соңына тиісті тыныс белгілерін қою.
3 слайд
Сабақ
мақсаттары
Барлық оқушылар орындай алады:
Әріп элементтерін ажыратады. Бас әріп
пен кіші әріпті және олардың
каллиграфиялық талапқа сай жазады.
Оқушылардың көпшілігі орындай алады:
Дыбыстың сөздегі қызметін саралайды.
Оқылымның негізгі амалдарын таңдайды.
Кейбір оқушылар орындай алады:
Сызбалар,суреттер, белгілермен
толықтырып үлгі бойынша жай
сөйлемдер/ мәтін құрастырады.
3 слайд
Сабақ мақсаттары Барлық оқушылар орындай алады: Әріп элементтерін ажыратады. Бас әріп пен кіші әріпті және олардың каллиграфиялық талапқа сай жазады. Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Дыбыстың сөздегі қызметін саралайды. Оқылымның негізгі амалдарын таңдайды. Кейбір оқушылар орындай алады: Сызбалар,суреттер, белгілермен толықтырып үлгі бойынша жай сөйлемдер/ мәтін құрастырады.
4 слайд
4 слайд
5 слайд
5 слайд
6 слайд
6 слайд
7 слайд
Қорытындылау
Қосымша мәліметтер
Саралау- оқушыға
мейлінше қолдау
көрсетуді қалай
жоспарлайсыз?
Қабілетті оқушыға
тапсырманы қалай
түрлендіресіз?
Бағалау- оқушы білімін
тексеруді қалай
жоспарлайсыз?
Пәнаралық байланыс- денсаулық
және қауіпсіздік, АКТ мен
байланыс. Құндылықтармен
байланыс (тәрбие элементі)
Рефлексия
1.Мәтіннің мазмұнын
тақырыбы немесе оның
иллюстрациясы
бойынша болжау
жасайды.
2.Мәтінді оқиды,түсінік
айтады
3.Мәтіндегі “я” дыбысы
бар сөздерді табады,
сөйлем құрайды, мәтін
құрастырады
Смайликтер, «Ыстық
картоп» бағдаршам арқылы
өзін- өзі бағалайды.
Оқушының ынтасы артады
және шынайы бағаланады.
(Сабағымның мақсатына
жету үшін осы
тапсырмаларды
орындаймын,
жоспарлаймын)
Дүниетану
АКТ
Үлкен кішіге әлімжеттік жасамау
«Кішіге қамқорлық жасау»
7 слайд
Қорытындылау Қосымша мәліметтер Саралау- оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз? Бағалау- оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз? Пәнаралық байланыс- денсаулық және қауіпсіздік, АКТ мен байланыс. Құндылықтармен байланыс (тәрбие элементі) Рефлексия 1.Мәтіннің мазмұнын тақырыбы немесе оның иллюстрациясы бойынша болжау жасайды. 2.Мәтінді оқиды,түсінік айтады 3.Мәтіндегі “я” дыбысы бар сөздерді табады, сөйлем құрайды, мәтін құрастырады Смайликтер, «Ыстық картоп» бағдаршам арқылы өзін- өзі бағалайды. Оқушының ынтасы артады және шынайы бағаланады. (Сабағымның мақсатына жету үшін осы тапсырмаларды орындаймын, жоспарлаймын) Дүниетану АКТ Үлкен кішіге әлімжеттік жасамау «Кішіге қамқорлық жасау»