Материалдар / Ашық сабақ Үшарал қазақ гимназия 7 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ Үшарал қазақ гимназия 7 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ тенсіздіктер туралы
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Ақпан 2023
266
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Үшбұрыш теңсіздігі Мақсаты: үшбұрыштың бұрыштары мен қабырғалары арасындағы қатысты біледі, үшбұрыш теңсіздігін есептер шығ

1 слайд
Үшбұрыш теңсіздігі Мақсаты: үшбұрыштың бұрыштары мен қабырғалары арасындағы қатысты біледі, үшбұрыш теңсіздігін есептер шығаруда қолданады

1 слайд

Үшбұрыш теңсіздігі Мақсаты: үшбұрыштың бұрыштары мен қабырғалары арасындағы қатысты біледі, үшбұрыш теңсіздігін есептер шығаруда қолданады

Теңбүйірлі үшбұрыш Бір бұрышы тік болса Дұрыс үшбұрыш Барлық қабырғалары және барлық бұрыштары тең Тікбұрышты үшбұрыш Үшбұрышты

2 слайд
Теңбүйірлі үшбұрыш Бір бұрышы тік болса Дұрыс үшбұрыш Барлық қабырғалары және барлық бұрыштары тең Тікбұрышты үшбұрыш Үшбұрыштың екі қабырғасы тең болса Әр түрлі қабырғалы үшбұрыш Үшбұрыштың барлық қабырғалары тең болса Тең қабырғалы үшбұрыш Қабырғалары өзара тең болмаса«Миға шабуыл» сәйкестендіру тапсырмасы «Үшбұрышқа сипаттама»

2 слайд

Теңбүйірлі үшбұрыш Бір бұрышы тік болса Дұрыс үшбұрыш Барлық қабырғалары және барлық бұрыштары тең Тікбұрышты үшбұрыш Үшбұрыштың екі қабырғасы тең болса Әр түрлі қабырғалы үшбұрыш Үшбұрыштың барлық қабырғалары тең болса Тең қабырғалы үшбұрыш Қабырғалары өзара тең болмаса«Миға шабуыл» сәйкестендіру тапсырмасы «Үшбұрышқа сипаттама»

Практикалық тапсырма: «Ойлан, топтас, бірлес» әдісі бойынша 4 топқа әртүрлі үшбұрыштар таратылады. Үшбұрыштың қабырғалары мен

3 слайд
Практикалық тапсырма: «Ойлан, топтас, бірлес» әдісі бойынша 4 топқа әртүрлі үшбұрыштар таратылады. Үшбұрыштың қабырғалары мен бұрыштарын өлшеп, үлкен қабырғасы мен үлкен бұрышын (кіші қабырғасы мен кіші бұрышын) анықтап, қабырғалар мен бұрыштардың қатынастары туралы тұжырым жасау сұралады. Мақсаты: Үшбұрыштың қабырғаларының ұзындықтарының қарама-қарсы жатқан бұрыштардың өлшеміне тәуелділігін айқындау

3 слайд

Практикалық тапсырма: «Ойлан, топтас, бірлес» әдісі бойынша 4 топқа әртүрлі үшбұрыштар таратылады. Үшбұрыштың қабырғалары мен бұрыштарын өлшеп, үлкен қабырғасы мен үлкен бұрышын (кіші қабырғасы мен кіші бұрышын) анықтап, қабырғалар мен бұрыштардың қатынастары туралы тұжырым жасау сұралады. Мақсаты: Үшбұрыштың қабырғаларының ұзындықтарының қарама-қарсы жатқан бұрыштардың өлшеміне тәуелділігін айқындау

Теорема: Кез-келген үшбұрыштың үлкен қабырғасына қарсы үлкен бұрышы жатады Теорема: Кез-келген үшбұрыштың үлкен бұрышы

4 слайд
Теорема: Кез-келген үшбұрыштың үлкен қабырғасына қарсы үлкен бұрышы жатады Теорема: Кез-келген үшбұрыштың үлкен бұрышына қарсы үлкен қабырғасы жатады  

4 слайд

Теорема: Кез-келген үшбұрыштың үлкен қабырғасына қарсы үлкен бұрышы жатады Теорема: Кез-келген үшбұрыштың үлкен бұрышына қарсы үлкен қабырғасы жатады  

Зерттеу жұмысы Сіздердің алдарыңызда әртүрлі ұзындықтағы кесінділер жатыр содан үшбұрыш құрастырыңыздар Өлшемдері: 1) 14; 24

5 слайд
Зерттеу жұмысы Сіздердің алдарыңызда әртүрлі ұзындықтағы кесінділер жатыр содан үшбұрыш құрастырыңыздар Өлшемдері: 1) 14; 24; 18 2) 12; 26; 16 3) 10; 28; 14 4) 11; 26; 13

5 слайд

Зерттеу жұмысы Сіздердің алдарыңызда әртүрлі ұзындықтағы кесінділер жатыр содан үшбұрыш құрастырыңыздар Өлшемдері: 1) 14; 24; 18 2) 12; 26; 16 3) 10; 28; 14 4) 11; 26; 13

Зерттеудің түйіні 1 жұп үшбұрыштарды жеңіл құрастырды. 24+18 ; 2414+18 ; 24+14 Зерттеудің түйіні 2 жұп үшбұрыш

6 слайд
Зерттеудің түйіні 1 жұп үшбұрыштарды жеңіл құрастырды. 24+18 ; 2414+18 ; 24+14 Зерттеудің түйіні 2 жұп үшбұрыш құрастыра алмады. 28+14 ; 10+14 сондықтан, бұдан үшбұрыштардың теңсіздігі шығады, олай болса Үшбүрыштар теңсіздігінің тағы бір тұжырымы шықты.

6 слайд

Зерттеудің түйіні 1 жұп үшбұрыштарды жеңіл құрастырды. 24+18 ; 2414+18 ; 24+14 Зерттеудің түйіні 2 жұп үшбұрыш құрастыра алмады. 28+14 ; 10+14 сондықтан, бұдан үшбұрыштардың теңсіздігі шығады, олай болса Үшбүрыштар теңсіздігінің тағы бір тұжырымы шықты.

Теорема: Үшбұрыштың әрбір қабырғасы басқа екі қабырғасының қосындысынан кіші болады. 1-салдар: Үшбұрыштың әрбір қабырғасы

7 слайд
Теорема: Үшбұрыштың әрбір қабырғасы басқа екі қабырғасының қосындысынан кіші болады. 1-салдар: Үшбұрыштың әрбір қабырғасы басқа екі қабырғасының айырымынан үлкен болады.

7 слайд

Теорема: Үшбұрыштың әрбір қабырғасы басқа екі қабырғасының қосындысынан кіші болады. 1-салдар: Үшбұрыштың әрбір қабырғасы басқа екі қабырғасының айырымынан үлкен болады.

Оқулықпен жұмыс № 17.6 Дескриптор: * табан қабырғасын анықтап алады * бүйір қабырғасын анықтап алады * периметрін есептейді

8 слайд
Оқулықпен жұмыс № 17.6 Дескриптор: * табан қабырғасын анықтап алады * бүйір қабырғасын анықтап алады * периметрін есептейді

8 слайд

Оқулықпен жұмыс № 17.6 Дескриптор: * табан қабырғасын анықтап алады * бүйір қабырғасын анықтап алады * периметрін есептейді

«Үшбұрыштар психологиясы» сергіту сәті Парақшаға өзің қалаған кез-келген үшбұрыштың түрін салып, қызыл, жасыл, сары, көк түстің

9 слайд
«Үшбұрыштар психологиясы» сергіту сәті Парақшаға өзің қалаған кез-келген үшбұрыштың түрін салып, қызыл, жасыл, сары, көк түстің бірімен боя. Қызыл – өзіне сенімді, алдына мақсат қоя білетін жандар Жасыл – ақ көңіл, табиғатты сүйетін жандар Сары – ниеті таза, пейілі кең жомарт жандар Көк – мейірімді, сенімді, биік армандарды көздейтін жандар Тікбұрышты үшбұрыш – мінезі қатты, алған бетінен қайтпайтын жандар Әртүрлі қабырғалы үшбұрыш – құбылмалы мінезді, тез ойланып тез жауап беретін жандар Теңбүйірлі үшбұрыш – әрқашан әділдікті қолдайтын жандар Тең қабырғалы үшбұрыш – сыпайы болуға ұмтылатын жандар

9 слайд

«Үшбұрыштар психологиясы» сергіту сәті Парақшаға өзің қалаған кез-келген үшбұрыштың түрін салып, қызыл, жасыл, сары, көк түстің бірімен боя. Қызыл – өзіне сенімді, алдына мақсат қоя білетін жандар Жасыл – ақ көңіл, табиғатты сүйетін жандар Сары – ниеті таза, пейілі кең жомарт жандар Көк – мейірімді, сенімді, биік армандарды көздейтін жандар Тікбұрышты үшбұрыш – мінезі қатты, алған бетінен қайтпайтын жандар Әртүрлі қабырғалы үшбұрыш – құбылмалы мінезді, тез ойланып тез жауап беретін жандар Теңбүйірлі үшбұрыш – әрқашан әділдікті қолдайтын жандар Тең қабырғалы үшбұрыш – сыпайы болуға ұмтылатын жандар

№ 17.7 Дескриптор: * табан қабырғасын анықтап алады, х деп белгілейді * бүйір қабырғасын анықтап алады, 2х деп белгілейді *

10 слайд
№ 17.7 Дескриптор: * табан қабырғасын анықтап алады, х деп белгілейді * бүйір қабырғасын анықтап алады, 2х деп белгілейді * теңдеу құрады * қабырғаларының өлшемдерін табады

10 слайд

№ 17.7 Дескриптор: * табан қабырғасын анықтап алады, х деп белгілейді * бүйір қабырғасын анықтап алады, 2х деп белгілейді * теңдеу құрады * қабырғаларының өлшемдерін табады

Ауызша орындалатын тапсырма: «Айналмалы дөңгелек» «иә, жоқ» әдісі бойынша Берілген сандар үшбұрыш қабырғалары бола ала ма? Сұ

11 слайд
Ауызша орындалатын тапсырма: «Айналмалы дөңгелек» «иә, жоқ» әдісі бойынша Берілген сандар үшбұрыш қабырғалары бола ала ма? Сұрақтарға «иә», «жоқ» деп жауап беріңіз. 1. а=4 см; в= 4 см; с=8 см 2. a=5 см; в=7 см; с=9 см 3. а=2 см; в=3 см; с=5 см 4. а=12 см; в=15 см; с=8 см 5. а=41 см; в=48 см; с=80 см 6. а=413 см; в=148 см; с=208 см 7. а=51 см; в=46 см; с=81 см

11 слайд

Ауызша орындалатын тапсырма: «Айналмалы дөңгелек» «иә, жоқ» әдісі бойынша Берілген сандар үшбұрыш қабырғалары бола ала ма? Сұрақтарға «иә», «жоқ» деп жауап беріңіз. 1. а=4 см; в= 4 см; с=8 см 2. a=5 см; в=7 см; с=9 см 3. а=2 см; в=3 см; с=5 см 4. а=12 см; в=15 см; с=8 см 5. а=41 см; в=48 см; с=80 см 6. а=413 см; в=148 см; с=208 см 7. а=51 см; в=46 см; с=81 см

12 слайд

12 слайд

РЕФЛЕКСИЯ «Еркін микрофон» әдісі Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қара

13 слайд
РЕФЛЕКСИЯ «Еркін микрофон» әдісі Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз түсінгенін, пікірін, өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.

13 слайд

РЕФЛЕКСИЯ «Еркін микрофон» әдісі Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз түсінгенін, пікірін, өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.

Үйге тапсырма № 17.8

14 слайд
Үйге тапсырма № 17.8

14 слайд

Үйге тапсырма № 17.8