Материалдар / Ашық сабақ: "Времена года", 3 сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ: "Времена года", 3 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақ жоспары туралы тәжірибе алмасу
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
26 Қаңтар 2019
487
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Қазақ тілі пәнінен оқушылардың Қазақ тілі пәнінен оқушылардың білім сапасын арттыруда әдіс-білім сапасын арттыруда әдіс- тәсілд

1 слайд
Қазақ тілі пәнінен оқушылардың Қазақ тілі пәнінен оқушылардың білім сапасын арттыруда әдіс-білім сапасын арттыруда әдіс- тәсілдердің тиімді жолдарын тәсілдердің тиімді жолдарын қалыптастыру.қалыптастыру. Оқушылардың оқуға қабілетін жақсартуға мүмкіндік беретін жаңаша әдіс-тәсілдерді практика жүзінде көрсету. «Басқаларды үйрете жүріп біз өзіміз де үйренеміз»  Сенека Луций  

 Әдіс – оқу-тәрбие жұмыстарының алдында тұрған міндеттерді дұрыс орындау үшін мұғалім мен оқушылардың бірлесіп жұмыс істеу

2 слайд
 Әдіс – оқу-тәрбие жұмыстарының алдында тұрған міндеттерді дұрыс орындау үшін мұғалім мен оқушылардың бірлесіп жұмыс істеу үшін қолданатын тәсілдер. Әдіс арқылы мақсатқа жету үшін істелетін жұмыстар ретке келтіріледі. Оқыту әдістері танымға қызығушылық туғызып, оқушының ақыл-ойын дамытады, ізденуге, жаңа білімді түсінуге ықпал етеді.   

І. Қызығушылықты ояту. І. Қызығушылықты ояту.  Үйрену үдерісі – бұрынғы білетін мен жаңа білімді ұштастырудан тұрады. Са

3 слайд
І. Қызығушылықты ояту. І. Қызығушылықты ояту.  Үйрену үдерісі – бұрынғы білетін мен жаңа білімді ұштастырудан тұрады. Сабақ қарастырғалы тұрған мәселе жайлы оқушы не біледі, не айта алатындығын анықтау. Осы арқылы ойды қозғау, ояту, ми қыртысына әсер ету. Екінші мақсаты – үйренушінің белсенділігін арттыру. Осы кезенде топтау, түртіп алу, ой шақыру әдістері бар.

ІІ. Мағынаны тану ІІ. Мағынаны тану (түсіне білу)(түсіне білу)  Бұл кезеңде оқушы жаңа ақпаратпен танысады, тақырып бойынш

4 слайд
ІІ. Мағынаны тану ІІ. Мағынаны тану (түсіне білу)(түсіне білу)  Бұл кезеңде оқушы жаңа ақпаратпен танысады, тақырып бойынша жұмыс істейді, тапсырмалар орындайды. Оның өз бетімен жұмыс жасап, белсенділігін көрсетуіне жағдай жасалады. Стратегиялар бойынша жұмыс жүргізіледі.  «Түртіп алу» әдісі – INSERT әдісінде оқушылардың негізгі міндеті – мазмұнымен айналысып, жаңа идеяның бұрынғы білім мен сенімдермен байланысқандығы жөнінде хабардар болу, жаңа білімді бұрынғымен біріктіре отырып және ақпараттық жаңа мазмұнға қолданбалылығы мен қолайлылығын қарастыра отырып, белгісіздіктен белгіліге қарай жүретін ақпарат пен идеяның маңыздылығы жөнінде шешім қабылдаулары қажет. V Білемін.  - Білмеймін.  + Мен үшін жаңалық.  ? Мені толғандырады.

ІІІ. Ой толғанысІІІ. Ой толғаныс  Күнделікті оқыту үдерісінде оқушының толғанысын ұйымдастыру, өзіне, басқаға сын көзбен қа

5 слайд
ІІІ. Ой толғанысІІІ. Ой толғаныс  Күнделікті оқыту үдерісінде оқушының толғанысын ұйымдастыру, өзіне, басқаға сын көзбен қарау, баға беру. Білім арқылы тәрбиелікке, даналыққа бастау алады. Әр оқушы өз шығармашылығын көрсете алады. Ой-толғаныс сабақты қортындылау кезеңі. Үйренгенін саралап, салмақтап, оны қандай жағдайда, қалай қолдану керектігін үйренеді.  Бес жолды өлең  Венн диаграмма  Еркін жазу,сауаттылық хат үлгісі  Сол сияқты стратегиялар ерекшелігіне ауыр-жеңілдігіне қарай қолданылады.

 «ИНСЕРТ», «Түртіп алу жүйесі» стратегиясы оқушының өзіндік білім деңгейін тексеруге қолайлы әдістердің бірі. Сонымен қата

6 слайд
 «ИНСЕРТ», «Түртіп алу жүйесі» стратегиясы оқушының өзіндік білім деңгейін тексеруге қолайлы әдістердің бірі. Сонымен қатар оқушы білімін тереңдетуге мұғалімге көмекші әдіс ретінде табылған.  «Екі жақты күнделік» стартегиясы арқылы оқушының қоршаған ортаға өз көзқарасын білдіруге, ойын ашық айта алуға талпындыратын әдістің бірі болып табылалы.  Ал «Семантикалық карта» стратегиясы оқушы мен шығарма арасындағы байланысты үдетеді. Оқушының шығарма мазмұнын жетік меңгеруін көздейді.(жаңа сабақ кезеңінде)  «Концептуалдық кесте» стратегиясы кейіпкер жанын түсінуге, өмірлік ұстанымын тануға, оның іс-әрекетіне адамгершілік тұрғыдан баға беруге үйретеді.   

 «Венн диаграммасы» бойынша оқиға кейіпкерлерінің өзара ұқсастығы мен айырмашылығы ажыратылады. (сабақты бекіту)  Тақырыпты

7 слайд
 «Венн диаграммасы» бойынша оқиға кейіпкерлерінің өзара ұқсастығы мен айырмашылығы ажыратылады. (сабақты бекіту)  Тақырыпты жан-жақты талдауды қолдайды «Кубизм» әдісінде кубиктің 6 қырына сай жасалған тапсырмалар (яғни зерттеңіз, суреттеңіз, салыстырыңыз, қолданыңыз, бұл туралы ойлағанда көз алдыңа не елестеді? Талда, қорған, қарсы шық) арқылы оқушыға жаңа білім мазмұнын игертуге болады.  «Синку-эй» немесе « 5-жолды өлең» деп аталатын бұл стратегияда берілген сөзге тиісті сын есім, іс-әрекетті білдірер етістік табу шеберлігі анықталады.  Оқушылардың өз ойын айтуға, еркін сөйлесуге талпындыратын әдістердің бірі – «Еркін жауап» стратегиясында оқушыларға ерік беріліп, олардың қалаған жұмысын орындауға құқылы.  «Егер де мен...» әдісі оқушыны қиял әлеміне самғатып, шығарма соңын өз еркінше аяқтауға мүмкіндік туғызатын әдіс.  «Түсініктеме күнделігі» стратегиясында оқушылардың сөздіктермен жұмыс жасауын талап етеді, сөз мағынасын жете түсінуге талпындырады.   «Ой толғаныс» кезеңінде оқушылардың сабақ үрдісінде алған білімдері тексеріледі.

Алтын ереже : Уақытты тиімді пайдалану Ынтымақтаса жұмыс жасау Кезекпен сөйлеу Ресурстарды тиімді пайдалану

8 слайд
Алтын ереже : Уақытты тиімді пайдалану Ынтымақтаса жұмыс жасау Кезекпен сөйлеу Ресурстарды тиімді пайдалану

Білемін Білгім келеді Үйрендім«ББҮ» стратегиясы«ББҮ» стратегиясы

9 слайд
Білемін Білгім келеді Үйрендім«ББҮ» стратегиясы«ББҮ» стратегиясы

““ Сиқырлы куб” әдісіСиқырлы куб” әдісі

10 слайд
““ Сиқырлы куб” әдісіСиқырлы куб” әдісі

Мысалдар Зат есім Сын есім Есім- дік Етіс- тік Үс- теу Жоғары- төмен Аз – көп Күн – түн Қуану – ренжу Анау –

11 слайд
Мысалдар Зат есім Сын есім Есім- дік Етіс- тік Үс- теу Жоғары- төмен Аз – көп Күн – түн Қуану – ренжу Анау – мынау Ақ - қара

Авторға хат Авторға хат (жағымды, жағымсыз (жағымды, жағымсыз кейіпкерлердің орнына өздеріне қою).кейіпкерлердің орнына өздері

12 слайд
Авторға хат Авторға хат (жағымды, жағымсыз (жағымды, жағымсыз кейіпкерлердің орнына өздеріне қою).кейіпкерлердің орнына өздеріне қою).  Сәлеметсіз бе , Қайнекей аға ! Мен сіздің «Ормандағы оқиға» атты әңгімеңізді оқыдым. Тілі жеңіл, әрі қызық екен. Бірақ мәтіннің ең аяқ жағы ұнамады. Сіз көңіліңізге алмаңыз. Мен сіздің орныңызды болсам былай айтар едім, ағаштарды жинап, Тобылғыны ортаға салып кемшілігін айтар едім. Ағаштар оның ісін кешірер еді деп ойлаймын. Жалғыз өзі өмір сүру қиын ғой.

““ Өрмекшінің торы” Өрмекшінің торы” стратегиясыстратегиясы

13 слайд
““ Өрмекшінің торы” Өрмекшінің торы” стратегиясыстратегиясы

“ Иә” “ Жоқ ”Бес сұрақ Айтыс тұрмыс-салт жырына жатады ма? Лиро-эпостық жырлар батырлар жырына жата ма? Ауыз әдебиетінің бір

14 слайд
“ Иә” “ Жоқ ”Бес сұрақ Айтыс тұрмыс-салт жырына жатады ма? Лиро-эпостық жырлар батырлар жырына жата ма? Ауыз әдебиетінің бір түрі-бата. Осы күнгі айтыстар –айтыстың ең көне түрі. «Қамбар батыр» жыры тарихи негізді ме?

Постерді бағалау критерийлері Постерді бағалау критерийлері Постерді оқу жеңіл 10 балл Ресурстардың тиімді пайдаланылуы 10

15 слайд
Постерді бағалау критерийлері Постерді бағалау критерийлері Постерді оқу жеңіл 10 балл Ресурстардың тиімді пайдаланылуы 10 балл Фактілер мен ақпаратты тиімді қолданылуы 10 балл Постердің безендірілуі 10 балл

Ақ қалпақ – ақпараттар, фактілер Қызыл қалпақ – ішкі сезім Қара қалпақ – логикалық негативті ойлау Сары қалпақ – логикалық п

16 слайд
Ақ қалпақ – ақпараттар, фактілер Қызыл қалпақ – ішкі сезім Қара қалпақ – логикалық негативті ойлау Сары қалпақ – логикалық позитивті ойлау Жасыл қалпақ – шығармашылық ойлау Көк қалпақ – ойлау процесін басқару

Өкіл әдісіӨкіл әдісі Сынып топтарға бөлінеді. Әр топ арасынан өздерінің көзқарасын білдіретін өкіл сайлайды. Мұғалім п

17 слайд
Өкіл әдісіӨкіл әдісі Сынып топтарға бөлінеді. Әр топ арасынан өздерінің көзқарасын білдіретін өкіл сайлайды. Мұғалім проблемалық сұрақтар немесе мәтінді бөліп береді. Оны топтар өз ішінде талқылайды да, ортақ пікірге келгеннен кейін сыныптың ортасына әр топтың өкілдері жиналады (талқылауға күрделі-жеңілдігіне қарай 5- 10мин). Топ өкілдері сөз алып әрқайсысы өз тобының көзқарасын білдіріп, сұрақтарға жауап береді (5мин).  Топ мүшелері өз өкілдеріне қағазға жазып, нұсқаларын бере алады. Аса күрделі жағдайда ортаға шыққан өкіл «тайм-аут» алып, өз тобына келіп ақылдасады. Талқылау біткен соң оқушылардың қызметі бағаланады.

18 слайд

«« ӨсекӨсек »» Деңгей :әртүрлі жастағыларға арналады; Мақсаты : сөйлеу дағдыларын дамыту,ұсыныс енгізуді, келісімге келуді үйре

19 слайд
«« ӨсекӨсек »» Деңгей :әртүрлі жастағыларға арналады; Мақсаты : сөйлеу дағдыларын дамыту,ұсыныс енгізуді, келісімге келуді үйрету. Қажетті материалдар :даталар көрсетілген мәтін Сипаттамасы : Мәтін таңдалады, онда басшының хатшыға берген нұсқауларын еске түсіру үшін даталар жазылады. Бөлмеге бірінші адам шақырылып,оған мәтін оқылады. Оның міндеті- мәтінді келесі адамға өз сөзімен мейлінше нақты баяндап беру. Кезекпен бөлмеге басқа адамдар шақырылып, әрқайсысы өзінен кейінгі мәтінді баяндап береді. Басқалары тыңдайды.

«Сұрақтар жаңбыры«Сұрақтар жаңбыры »» Деңгейі : әр түрлі жастағыларға арналған. Мақсаты: оқушылардың сұрақ қою дағдыларын дамы

20 слайд
«Сұрақтар жаңбыры«Сұрақтар жаңбыры »» Деңгейі : әр түрлі жастағыларға арналған. Мақсаты: оқушылардың сұрақ қою дағдыларын дамытуға және сыни ойлау дағдыларын жетілдіруге бағытталған. Сипаттамасы : оқушыларды топтарға біріктіріңіз. Оқушылар топтарда парақтарға сұрақтар жазып, басқа топтағы бір топқа лақтырады, ал сол топтың лақтырған сұрағына жауап жазып кері лақтырады. Жауап жазылған парақты қағып алған ойыншы сол жауаптан сұрақ тудырып, ары лақытырады. Ойын солай жалғасады.

«« Бинго 101Бинго 101 »» Қажетті материалдар : Бинго карточкалары Мақсаты : өткен оқу материалдарын қайталау Сипаттамасы : мұғал

21 слайд
«« Бинго 101Бинго 101 »» Қажетті материалдар : Бинго карточкалары Мақсаты : өткен оқу материалдарын қайталау Сипаттамасы : мұғалім оқушыларға бинго карточкаларын береді немесе оқушылар өздері әзірлейді. Мұғалім оқушыларға өткен сабаққа байланысты сөздер немесе сөйлемдер тақтаға жазады, ал оқушылар сол сөздерді бинго карточкасының торларына шашыраңқы ретпен жазады. Келесіде, мұғалім тақтаның алдында тұрып жазылған сөздерге сұрақтар немесе анықтамаларын оқиды. Оқушылар оқылған сұрақ/анықтаманың дұрыс жауабын сызып отырады. Кімде көлденеңіне немесе тігінен сәйкес тізбек болса, сол оқушы бинго деп айқайлайды.Мұғалім сол оқушыға ынталандыру сыйлығын береді.

«Жәрмеңке«Жәрмеңке »» Деңгей: жеңіл,орта. Бұл ауызша қарым-қатынас жасау жаттығуын кез-келген жастағы оқушылармен өткізуге бол

22 слайд
«Жәрмеңке«Жәрмеңке »» Деңгей: жеңіл,орта. Бұл ауызша қарым-қатынас жасау жаттығуын кез-келген жастағы оқушылармен өткізуге болады. Қажетті материалдар : қолдан жасалған ақша Мақсаты: мейлінше көп тауар (тауар ретінде идеялар, оқу материалдары қолданылуы мүмкін) сату. Сипаттамасы : Оқушылар сатушылар мен сатып алушыларға бөлінеді.Сатушылар парталардың артына тұрып барлық сатып алушылар келіп сауда жасай алатындай орналасады. Мысалы: сыныптың айналасындағы керегелерге арқаларын беріп. Сатып алушыларға ақша үйлестіріліп беріледі. Теңге, доллар, еуро т.б Оқушылар мейлінше көп идея немесе зат сатып алуға тырысады. Әрбір идея немесе зат үшін ақша төлейді. Мұғалім:Тоқта!- деп немесе қоңырау шалып белгі беріп бір тауардың атын атағанда ойыншылар тоқтап сол тауарды сыныптың алдыңғы жағында орналасқан себетке салады. Ал қалғандары ойынды жалғастырады. Ең көп тауар сатып алған ойыншы жеңеді. Оқушылар рөлдермен ауысады. Оқушыларға ойыннан шығып калмауы үшін мейлінше көп ақша беру ұсынылады.

«Әңгімеге негізделген жазу«Әңгімеге негізделген жазу »» Деңгей: барлық жастағыларға арналған Ұйымдастыру : Топтарда/жұптарда М

23 слайд
«Әңгімеге негізделген жазу«Әңгімеге негізделген жазу »» Деңгей: барлық жастағыларға арналған Ұйымдастыру : Топтарда/жұптарда Мақсаты : Әңгіме желісі бойынша мағыналы жазбаны немесе жұптарда талқылай отырып, жазу, әңгіме туралы әр түрлі көзқарас тұрғысынан ойлану және идея алмасу. Қажетті материалдар : Ақ парақтар және қалам. Сипаттамасы : Бір әңгіме бойынша кең көлемді жұмыс жасау үшін төменде ұсынылған активитилердің біреуін жазуды қолдану үшін таңдай аласыз. Оқушыларды шағын топтарға немесе жұптарға бөліңіз. Оқушылардан жазба формасын таңдауды сұраңыз немесе әр топқа қағаз қиындыларына жазып, жеребе тартқызыңыз. Жазуға дайындық және жазу уақытын белгілеп, оқушыларға ескертіңіз.Әр топта немесе жұпта бір хатша сайлануын қадағалаңыз.Оқушыларға не жазуды талқылауды сұраңыз. Оқушылардың жазу алдында пікір алмасуы өте маңызды. Жазба біткеннен кейін оқушылардын өз жұмыстармен бөлісуін сұраңыз.

1.Шақыру қағазы Оқушылар мазмұнында кеш, үйлену тойы немесе басқа да жиындары бар әңгіме бойынша шақыру қағазын жазады. 2. Хат

24 слайд
1.Шақыру қағазы Оқушылар мазмұнында кеш, үйлену тойы немесе басқа да жиындары бар әңгіме бойынша шақыру қағазын жазады. 2. Хат Оқушылар әңгімені кейіпкерлердің біреуінің көзқарасы тұрғысынан хат жазады. 3. Ашықхат Оқушылар әңгімені кейіпкерлерінің біреуінің атынан кейіпкердің ата-анасына хат жазады. 4. E-mail Оқушылар әңгіменің бір кейіпкеріне электронды хат жазады. 5.Күнделік Оқушылар әңгімені бір кейіпкерінің көзқарасы тұрғысынан әңгіме жазады. 6. Газет мақаласы Оқушылар газет мақаласы түрінде әңгіме жазады.

Рефлексия (Рефлексия ( Мұғалімнің ой-толғанысы)Мұғалімнің ой-толғанысы) Сабақта оқушыларымның өз бетінше ойлануларына көбірек к

25 слайд
Рефлексия (Рефлексия ( Мұғалімнің ой-толғанысы)Мұғалімнің ой-толғанысы) Сабақта оқушыларымның өз бетінше ойлануларына көбірек көңіл бөлдім. Олардың роль таңдап, сезімге бой алдырулары және соны өз сөздерімен жеткізуі жақсы нәтиже берді. Оқушыларымның танымдық белсенділіктері артты, білім сапалары көтерілді. Сұрақтар жаңбыры, Венн диаграммасы,Өкіл әдісі т. б стратегиялары ойларын жинақтауға, салыстырулар жасауға зор ықпал ететіндігін оқушыларымның берген жауаптарынан байқадым. Стратегияларды тиімді пайдалану арқылы оқушылардың тілін, ойын, еркін сөйлеуін дамытып, топпен жұмыс істеу барысында бір-бірін тыңдай білуге, құрметтеуге үйренді.

Назарларыңызға Рахмет!

26 слайд
Назарларыңызға Рахмет!