Ашық сабақ "WORD мәтіндік редакторында кестемен жұмыс"
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Сабақтың тақырыбы: WORD мәтіндік редакторында
кестемен жұмыс.
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: WORD мәтіндік редакторында кестемен жұмыс
жасауда студенттерде білім-білік, дағдыны
қалыптастыру
Дамытушылық: Студенттердің ақпараттық-технологиялық
ойлау қабілеттерін дамыту
Тәрбиелік: Гуманизмге, жүйелілікке және ұқыптылыққа
тәрбиелеу.
Сабақтың типі : жалпылау және қайталау сабағы
Сабақтың әдісі : Көрнектілі-практикалық әдіс(ауыспалы
үштік)
Сабақтың оқыту формасы : Ұжымдық, топтық және жекелік
I. Актуальді бөлім.
а) негізгі білімді тексеру: өткен сабақтар бойынша сұрақ-
жауаптар.
1 слайд
Сабақтың тақырыбы: WORD мәтіндік редакторында кестемен жұмыс. Сабақтың мақсаты: Білімділік: WORD мәтіндік редакторында кестемен жұмыс жасауда студенттерде білім-білік, дағдыны қалыптастыру Дамытушылық: Студенттердің ақпараттық-технологиялық ойлау қабілеттерін дамыту Тәрбиелік: Гуманизмге, жүйелілікке және ұқыптылыққа тәрбиелеу. Сабақтың типі : жалпылау және қайталау сабағы Сабақтың әдісі : Көрнектілі-практикалық әдіс(ауыспалы үштік) Сабақтың оқыту формасы : Ұжымдық, топтық және жекелік I. Актуальді бөлім. а) негізгі білімді тексеру: өткен сабақтар бойынша сұрақ- жауаптар.
2 слайд
Қызығушылығын арттыру: Ойын элементтері
арқылы жаңа ұғымдарды бекіту.Кері байланыс.
(түрлі кестелер салып, сол кестелерді біріктіру және
кейбір ұяшықтарын алып тастау арқылы 2 суретті
алу керек немесе пернелер комбинациясын жатқа
кесте түрінде жазу)
а)Бақылау формасы: жекелей тексеру және “бағалау
парағына”ұпайларын қою. Белсене қатысқан
студентке қосымша ұпай беру.
Деңгейлік тапсырмалар: (әр топқа 20 минут беріледі)
1-деңгей: а) бес баған, алты жол кесте құр.
б) кестеге екі баған, екі жол қос.
в) бірінші бағанды автоматты түрде нөмірле немесе
маркерле.
г) Кестені толтыр. Соңғы бағанға объектілер қой.
д) Әр ұяшықты әртүрлі түске боя.
Өздерің келесі топқа тапсырма дайындаңдар.
2 слайд
Қызығушылығын арттыру: Ойын элементтері арқылы жаңа ұғымдарды бекіту.Кері байланыс. (түрлі кестелер салып, сол кестелерді біріктіру және кейбір ұяшықтарын алып тастау арқылы 2 суретті алу керек немесе пернелер комбинациясын жатқа кесте түрінде жазу) а)Бақылау формасы: жекелей тексеру және “бағалау парағына”ұпайларын қою. Белсене қатысқан студентке қосымша ұпай беру. Деңгейлік тапсырмалар: (әр топқа 20 минут беріледі) 1-деңгей: а) бес баған, алты жол кесте құр. б) кестеге екі баған, екі жол қос. в) бірінші бағанды автоматты түрде нөмірле немесе маркерле. г) Кестені толтыр. Соңғы бағанға объектілер қой. д) Әр ұяшықты әртүрлі түске боя. Өздерің келесі топқа тапсырма дайындаңдар.
3 слайд
2-деңгей: а) Кесте құр.Кестені басқару панеліндегі
белгілердің суретін қоя отырып, әр белгінің
атқаратын қызметін жазыңдар.
б) Суретті қою жолын анықтама түрінде келесі
кестеге кірістіріңдер. Кестені әртүрлі сызықтармен
өрнектеңдер. Келесі топқа өз тапсырмаларыңды
жазыңдар.
3-деңгей: а) Кесте құру арқылы суретті сөзжұмбақ
құрастырыңдар. Келесі топқа тапсырма беріңдер.
Қорытындылау: қосымша әр топқа жылдамдығын
тексеру, әрі қабілеттерін бақылау үшін өзім
деңгейлік тапсырма беремін. Уақытты белгілеймін.
Үйге тапсырма: WORD мәтіндік редакторын
қайталау.
3 слайд
2-деңгей: а) Кесте құр.Кестені басқару панеліндегі белгілердің суретін қоя отырып, әр белгінің атқаратын қызметін жазыңдар. б) Суретті қою жолын анықтама түрінде келесі кестеге кірістіріңдер. Кестені әртүрлі сызықтармен өрнектеңдер. Келесі топқа өз тапсырмаларыңды жазыңдар. 3-деңгей: а) Кесте құру арқылы суретті сөзжұмбақ құрастырыңдар. Келесі топқа тапсырма беріңдер. Қорытындылау: қосымша әр топқа жылдамдығын тексеру, әрі қабілеттерін бақылау үшін өзім деңгейлік тапсырма беремін. Уақытты белгілеймін. Үйге тапсырма: WORD мәтіндік редакторын қайталау.
4 слайд
11 деңгейлік
тапсырма 2 деңгейлік
тапсырма
3 деңгейлік
тапсырма 1 2
3
4 слайд
11 деңгейлік тапсырма 2 деңгейлік тапсырма 3 деңгейлік тапсырма 1 2 3