Ашық сабақ Ы.Алтынсарин 8 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Ұйымдастыру
- Оқушылардан шеңбер жасап тұруды
сұрайды, музыка қосылғанда оқушылар
бір-біріне қарай еркін қозғалады. Музыка
тоқтағанда бір біріне жақын тұрған
оқушылар топтасады.Оқушылар 3 топқа
бөлінеді.
1 слайд
Ұйымдастыру - Оқушылардан шеңбер жасап тұруды сұрайды, музыка қосылғанда оқушылар бір-біріне қарай еркін қозғалады. Музыка тоқтағанда бір біріне жақын тұрған оқушылар топтасады.Оқушылар 3 топқа бөлінеді.
2 слайд
Алдыңғы білімге шолу
Нобай салған эскиздерін тексеру.
Стиль түрлерін сұрау.
Дискриптор:
Салған суреттерін көрсетеді.
Стиль түрлерін ажыратады.
Эстетикалық талғамға сай жасалғанын
анықтайды.
Қалыптастырушы бағалау.
Бірін-бірі бағалау.
2 слайд
Алдыңғы білімге шолу Нобай салған эскиздерін тексеру. Стиль түрлерін сұрау. Дискриптор: Салған суреттерін көрсетеді. Стиль түрлерін ажыратады. Эстетикалық талғамға сай жасалғанын анықтайды. Қалыптастырушы бағалау. Бірін-бірі бағалау.
3 слайд
«Суретті сөйлет» әдісі.
Интербелсенді тақтадан суреттер көрсетіледі. Тақырыпқа
қатысты суреттерді айтады.
3 слайд
«Суретті сөйлет» әдісі. Интербелсенді тақтадан суреттер көрсетіледі. Тақырыпқа қатысты суреттерді айтады.
4 слайд
Сабақ тақырыбы
М атериалдар мен құ рал-
жабды қ тар дайындау
4 слайд
Сабақ тақырыбы М атериалдар мен құ рал- жабды қ тар дайындау
5 слайд
Оқу мақсаты
8.1.6.3 табиғи және жасанды тері мен
былғарының түрлері мен қасиеттерін
анықтау, салыстыру және зерделеу;
8.2.2.1 тігін машинасына қажетті
құрылғыларды (түймелікті өңдеу, сыдырманы
қондырып тігу) таңдау және қолдану;
8.2.6.2 құрал-жабдықтармен қауіпсіз жұмыс
істеу туралы ескертпе парағын құру
5 слайд
Оқу мақсаты 8.1.6.3 табиғи және жасанды тері мен былғарының түрлері мен қасиеттерін анықтау, салыстыру және зерделеу; 8.2.2.1 тігін машинасына қажетті құрылғыларды (түймелікті өңдеу, сыдырманы қондырып тігу) таңдау және қолдану; 8.2.6.2 құрал-жабдықтармен қауіпсіз жұмыс істеу туралы ескертпе парағын құру
6 слайд
Сабақ мақсаттары
•
Оқушылар табиғи және жасанды былғары
мен терінің әртүрлі үлгілерін зерттейді
және салыстырады;
•
Тәжірибелік жұмыс кезінде қажетті құрал-
жабдықтарды қолданады;
•
Қажетті материалдар және құрал-
жабдықтармен жұмыс істеу кезіндегі
қауіпсіздік техникасы ережелері бойынша
ескертпе парағын құрастырады.
6 слайд
Сабақ мақсаттары • Оқушылар табиғи және жасанды былғары мен терінің әртүрлі үлгілерін зерттейді және салыстырады; • Тәжірибелік жұмыс кезінде қажетті құрал- жабдықтарды қолданады; • Қажетті материалдар және құрал- жабдықтармен жұмыс істеу кезіндегі қауіпсіздік техникасы ережелері бойынша ескертпе парағын құрастырады.
7 слайд
Ба ғалау критерийлері
-
материалдардың қасиеті мен түрінің
ерекшелігін түсінеді;
- тәжірибелік жұмысты орындау
кезінде алған білімдерін қолданады;
- қажетті материалдар мен құрал-
жабдықтарды қолдану кезінде
қауіпсіздік ережесін сақтайды.
7 слайд
Ба ғалау критерийлері - материалдардың қасиеті мен түрінің ерекшелігін түсінеді; - тәжірибелік жұмысты орындау кезінде алған білімдерін қолданады; - қажетті материалдар мен құрал- жабдықтарды қолдану кезінде қауіпсіздік ережесін сақтайды.
8 слайд
"Стоп кадр" әдісі
Тақырыпқа болжау жасайды.
Дескриптор:
•
Бейнежазбны түсініп
тыңдайды.
•
Видеомәтіннің алғашқы
бөлігі арқылы көтерілген
мәселені болжайды.
•
Былғарының қасиеттерін
анықтайды, салыстырады.
8 слайд
"Стоп кадр" әдісі Тақырыпқа болжау жасайды. Дескриптор: • Бейнежазбны түсініп тыңдайды. • Видеомәтіннің алғашқы бөлігі арқылы көтерілген мәселені болжайды. • Былғарының қасиеттерін анықтайды, салыстырады.
9 слайд
Бірлескен әңгіме
Техника қуіпсіздігі ережелерін құру.
Оқушылар бірлескен әңгімеде материалдар мен құрал-
жабдықтарды жұмысқа қолданудың әртүрлі тәсілдері мен
функциональдық ерекшеліктерін ескере отырып,
құралдармен жұмыс істеудің қауіпсіздік ережелерін
құрады
9 слайд
Бірлескен әңгіме Техника қуіпсіздігі ережелерін құру. Оқушылар бірлескен әңгімеде материалдар мен құрал- жабдықтарды жұмысқа қолданудың әртүрлі тәсілдері мен функциональдық ерекшеліктерін ескере отырып, құралдармен жұмыс істеудің қауіпсіздік ережелерін құрады
10 слайд
Тәжірибелік кезең
1 кезең
Оқушылар өткен сабақта орындаған өз эскиздерін
қарастырып, жобалық бұйымды дайындау және сәндеу үшін
қандай материалдарды қолдануға болатынын ойластыруы
қажет. Ары қарай – жобалық бұйымды жасау, өңдеу, сәндеу
үшін материал таңдауы қажет.
2 кезең
Әртүрлі материалдардың функционалдық ерекшелігі мен
қасиетін ескере отырып, алдыңғы сабақта дайындаған өз
эскиздеріне қажетті өзгерістер енгізу.
10 слайд
Тәжірибелік кезең 1 кезең Оқушылар өткен сабақта орындаған өз эскиздерін қарастырып, жобалық бұйымды дайындау және сәндеу үшін қандай материалдарды қолдануға болатынын ойластыруы қажет. Ары қарай – жобалық бұйымды жасау, өңдеу, сәндеу үшін материал таңдауы қажет. 2 кезең Әртүрлі материалдардың функционалдық ерекшелігі мен қасиетін ескере отырып, алдыңғы сабақта дайындаған өз эскиздеріне қажетті өзгерістер енгізу.
11 слайд
Тәжірибелік кезең
2 кезең
Мұғалім тігін машинасының құрылғыларын
көрсетеді (тігіске арналған магнитті шектеуіш,
сыдырманы қосып тігуге арналған табан, тілік
түймелікті торлауға арналған табан)
http://tehnika.expert/dlya-chistoty-i-poryadka/shve
inaya-mashina/lapki.htme#i/
11 слайд
Тәжірибелік кезең 2 кезең Мұғалім тігін машинасының құрылғыларын көрсетеді (тігіске арналған магнитті шектеуіш, сыдырманы қосып тігуге арналған табан, тілік түймелікті торлауға арналған табан) http://tehnika.expert/dlya-chistoty-i-poryadka/shve inaya-mashina/lapki.htme#i/
12 слайд
12 слайд
13 слайд
Бағалау
Өзіндік бағалау . Оқушылар бір-біріне
жұмыстарын көрсетіп, суреттің
ерекшеліктеріне түсініктеме береді.
Оқушылар бір-біріне жұмысты жетілдіру
жолдарын ұсына отырып, ауызша түсінік
береді .
13 слайд
Бағалау Өзіндік бағалау . Оқушылар бір-біріне жұмыстарын көрсетіп, суреттің ерекшеліктеріне түсініктеме береді. Оқушылар бір-біріне жұмысты жетілдіру жолдарын ұсына отырып, ауызша түсінік береді .
14 слайд
Рефлексия
Оқушыларға қол шапалақтау
ұсынылады, егер оларға сабақ ұнаса,
шапалақ қаттырақ шығады, онда
сабақтың қызықты болғаны.
14 слайд
Рефлексия Оқушыларға қол шапалақтау ұсынылады, егер оларға сабақ ұнаса, шапалақ қаттырақ шығады, онда сабақтың қызықты болғаны.