Ашық сабақ Ы.Алтынсарин 8 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ Ы.Алтынсарин 8 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімдерге керек
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Ұйымдастыру - Оқушылардан шеңбер жасап тұруды сұрайды, музыка қосылғанда оқушылар бір-біріне қарай еркін қозғалады. Музыка

#1 слайд
Ұйымдастыру - Оқушылардан шеңбер жасап тұруды сұрайды, музыка қосылғанда оқушылар бір-біріне қарай еркін қозғалады. Музыка тоқтағанда бір біріне жақын тұрған оқушылар топтасады.Оқушылар 3 топқа бөлінеді.

1 слайд

Ұйымдастыру - Оқушылардан шеңбер жасап тұруды сұрайды, музыка қосылғанда оқушылар бір-біріне қарай еркін қозғалады. Музыка тоқтағанда бір біріне жақын тұрған оқушылар топтасады.Оқушылар 3 топқа бөлінеді.

Алдыңғы білімге шолу Нобай салған эскиздерін тексеру. Стиль түрлерін сұрау. Дискриптор: Салған суреттерін көрсетеді. Стиль түрле

#2 слайд
Алдыңғы білімге шолу Нобай салған эскиздерін тексеру. Стиль түрлерін сұрау. Дискриптор: Салған суреттерін көрсетеді. Стиль түрлерін ажыратады. Эстетикалық талғамға сай жасалғанын анықтайды. Қалыптастырушы бағалау. Бірін-бірі бағалау.

2 слайд

Алдыңғы білімге шолу Нобай салған эскиздерін тексеру. Стиль түрлерін сұрау. Дискриптор: Салған суреттерін көрсетеді. Стиль түрлерін ажыратады. Эстетикалық талғамға сай жасалғанын анықтайды. Қалыптастырушы бағалау. Бірін-бірі бағалау.

«Суретті сөйлет» әдісі. Интербелсенді тақтадан суреттер көрсетіледі. Тақырыпқа қатысты суреттерді айтады.

#3 слайд
«Суретті сөйлет» әдісі. Интербелсенді тақтадан суреттер көрсетіледі. Тақырыпқа қатысты суреттерді айтады.

3 слайд

«Суретті сөйлет» әдісі. Интербелсенді тақтадан суреттер көрсетіледі. Тақырыпқа қатысты суреттерді айтады.

Сабақ тақырыбы М атериалдар мен құ рал- жабды қ тар дайындау

#4 слайд
Сабақ тақырыбы М атериалдар мен құ рал- жабды қ тар дайындау

4 слайд

Сабақ тақырыбы М атериалдар мен құ рал- жабды қ тар дайындау

Оқу мақсаты 8.1.6.3 табиғи және жасанды тері мен былғарының түрлері мен қасиеттерін анықтау, салыстыру және зерделеу; 8.2.2.1

#5 слайд
Оқу мақсаты 8.1.6.3 табиғи және жасанды тері мен былғарының түрлері мен қасиеттерін анықтау, салыстыру және зерделеу; 8.2.2.1 тігін машинасына қажетті құрылғыларды (түймелікті өңдеу, сыдырманы қондырып тігу) таңдау және қолдану; 8.2.6.2 құрал-жабдықтармен қауіпсіз жұмыс істеу туралы ескертпе парағын құру

5 слайд

Оқу мақсаты 8.1.6.3 табиғи және жасанды тері мен былғарының түрлері мен қасиеттерін анықтау, салыстыру және зерделеу; 8.2.2.1 тігін машинасына қажетті құрылғыларды (түймелікті өңдеу, сыдырманы қондырып тігу) таңдау және қолдану; 8.2.6.2 құрал-жабдықтармен қауіпсіз жұмыс істеу туралы ескертпе парағын құру

Сабақ мақсаттары • Оқушылар табиғи және жасанды былғары мен терінің әртүрлі үлгілерін зерттейді және салыстырады;

#6 слайд
Сабақ мақсаттары • Оқушылар табиғи және жасанды былғары мен терінің әртүрлі үлгілерін зерттейді және салыстырады; • Тәжірибелік жұмыс кезінде қажетті құрал- жабдықтарды қолданады; • Қажетті материалдар және құрал- жабдықтармен жұмыс істеу кезіндегі қауіпсіздік техникасы ережелері бойынша ескертпе парағын құрастырады.

6 слайд

Сабақ мақсаттары • Оқушылар табиғи және жасанды былғары мен терінің әртүрлі үлгілерін зерттейді және салыстырады; • Тәжірибелік жұмыс кезінде қажетті құрал- жабдықтарды қолданады; • Қажетті материалдар және құрал- жабдықтармен жұмыс істеу кезіндегі қауіпсіздік техникасы ережелері бойынша ескертпе парағын құрастырады.

Ба ғалау критерийлері - материалдардың қасиеті мен түрінің ерекшелігін түсінеді; - тәжірибелік жұмысты орындау кезінде

#7 слайд
Ба ғалау критерийлері - материалдардың қасиеті мен түрінің ерекшелігін түсінеді; - тәжірибелік жұмысты орындау кезінде алған білімдерін қолданады; - қажетті материалдар мен құрал- жабдықтарды қолдану кезінде қауіпсіздік ережесін сақтайды.

7 слайд

Ба ғалау критерийлері - материалдардың қасиеті мен түрінің ерекшелігін түсінеді; - тәжірибелік жұмысты орындау кезінде алған білімдерін қолданады; - қажетті материалдар мен құрал- жабдықтарды қолдану кезінде қауіпсіздік ережесін сақтайды.

"Стоп кадр" әдісі Тақырыпқа болжау жасайды. Дескриптор: • Бейнежазбны түсініп тыңдайды. • Видеомәтіннің алғашқы бөлігі

#8 слайд
"Стоп кадр" әдісі Тақырыпқа болжау жасайды. Дескриптор: • Бейнежазбны түсініп тыңдайды. • Видеомәтіннің алғашқы бөлігі арқылы көтерілген мәселені болжайды. • Былғарының қасиеттерін анықтайды, салыстырады.

8 слайд

"Стоп кадр" әдісі Тақырыпқа болжау жасайды. Дескриптор: • Бейнежазбны түсініп тыңдайды. • Видеомәтіннің алғашқы бөлігі арқылы көтерілген мәселені болжайды. • Былғарының қасиеттерін анықтайды, салыстырады.

Бірлескен әңгіме Техника қуіпсіздігі ережелерін құру. Оқушылар бірлескен әңгімеде материалдар мен құрал- жабдықтарды жұм

#9 слайд
Бірлескен әңгіме Техника қуіпсіздігі ережелерін құру. Оқушылар бірлескен әңгімеде материалдар мен құрал- жабдықтарды жұмысқа қолданудың әртүрлі тәсілдері мен функциональдық ерекшеліктерін ескере отырып, құралдармен жұмыс істеудің қауіпсіздік ережелерін құрады

9 слайд

Бірлескен әңгіме Техника қуіпсіздігі ережелерін құру. Оқушылар бірлескен әңгімеде материалдар мен құрал- жабдықтарды жұмысқа қолданудың әртүрлі тәсілдері мен функциональдық ерекшеліктерін ескере отырып, құралдармен жұмыс істеудің қауіпсіздік ережелерін құрады

Тәжірибелік кезең 1 кезең Оқушылар өткен сабақта орындаған өз эскиздерін қарастырып, жобалық бұйымды дайындау және сә

#10 слайд
Тәжірибелік кезең 1 кезең Оқушылар өткен сабақта орындаған өз эскиздерін қарастырып, жобалық бұйымды дайындау және сәндеу үшін қандай материалдарды қолдануға болатынын ойластыруы қажет. Ары қарай – жобалық бұйымды жасау, өңдеу, сәндеу үшін материал таңдауы қажет. 2 кезең Әртүрлі материалдардың функционалдық ерекшелігі мен қасиетін ескере отырып, алдыңғы сабақта дайындаған өз эскиздеріне қажетті өзгерістер енгізу.

10 слайд

Тәжірибелік кезең 1 кезең Оқушылар өткен сабақта орындаған өз эскиздерін қарастырып, жобалық бұйымды дайындау және сәндеу үшін қандай материалдарды қолдануға болатынын ойластыруы қажет. Ары қарай – жобалық бұйымды жасау, өңдеу, сәндеу үшін материал таңдауы қажет. 2 кезең Әртүрлі материалдардың функционалдық ерекшелігі мен қасиетін ескере отырып, алдыңғы сабақта дайындаған өз эскиздеріне қажетті өзгерістер енгізу.

Тәжірибелік кезең 2 кезең Мұғалім тігін машинасының құрылғыларын көрсетеді (тігіске арналған магнитті шектеуіш, сыдырманы қосы

#11 слайд
Тәжірибелік кезең 2 кезең Мұғалім тігін машинасының құрылғыларын көрсетеді (тігіске арналған магнитті шектеуіш, сыдырманы қосып тігуге арналған табан, тілік түймелікті торлауға арналған табан) http://tehnika.expert/dlya-chistoty-i-poryadka/shve inaya-mashina/lapki.htme#i/  

11 слайд

Тәжірибелік кезең 2 кезең Мұғалім тігін машинасының құрылғыларын көрсетеді (тігіске арналған магнитті шектеуіш, сыдырманы қосып тігуге арналған табан, тілік түймелікті торлауға арналған табан) http://tehnika.expert/dlya-chistoty-i-poryadka/shve inaya-mashina/lapki.htme#i/  

#12 слайд

12 слайд

Бағалау Өзіндік бағалау . Оқушылар бір-біріне жұмыстарын көрсетіп, суреттің ерекшеліктеріне түсініктеме береді. Оқушыл

#13 слайд
Бағалау Өзіндік бағалау . Оқушылар бір-біріне жұмыстарын көрсетіп, суреттің ерекшеліктеріне түсініктеме береді. Оқушылар бір-біріне жұмысты жетілдіру жолдарын ұсына отырып, ауызша түсінік береді .

13 слайд

Бағалау Өзіндік бағалау . Оқушылар бір-біріне жұмыстарын көрсетіп, суреттің ерекшеліктеріне түсініктеме береді. Оқушылар бір-біріне жұмысты жетілдіру жолдарын ұсына отырып, ауызша түсінік береді .

Рефлексия Оқушыларға қол шапалақтау ұсынылады, егер оларға сабақ ұнаса, шапалақ қаттырақ шығады, онда сабақтың қызы

#14 слайд
Рефлексия Оқушыларға қол шапалақтау ұсынылады, егер оларға сабақ ұнаса, шапалақ қаттырақ шығады, онда сабақтың қызықты болғаны.

14 слайд

Рефлексия Оқушыларға қол шапалақтау ұсынылады, егер оларға сабақ ұнаса, шапалақ қаттырақ шығады, онда сабақтың қызықты болғаны.

Файл форматы:
pptx
13.05.2020
728
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі