Материалдар / Ашық сабақ Ы.Алтынсарин 8 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ Ы.Алтынсарин 8 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімдерге керек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Мамыр 2020
524
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Ұйымдастыру - Оқушылардан шеңбер жасап тұруды сұрайды, музыка қосылғанда оқушылар бір-біріне қарай еркін қозғалады. Музыка

1 слайд
Ұйымдастыру - Оқушылардан шеңбер жасап тұруды сұрайды, музыка қосылғанда оқушылар бір-біріне қарай еркін қозғалады. Музыка тоқтағанда бір біріне жақын тұрған оқушылар топтасады.Оқушылар 3 топқа бөлінеді.

1 слайд

Ұйымдастыру - Оқушылардан шеңбер жасап тұруды сұрайды, музыка қосылғанда оқушылар бір-біріне қарай еркін қозғалады. Музыка тоқтағанда бір біріне жақын тұрған оқушылар топтасады.Оқушылар 3 топқа бөлінеді.

Алдыңғы білімге шолу Нобай салған эскиздерін тексеру. Стиль түрлерін сұрау. Дискриптор: Салған суреттерін көрсетеді. Стиль түрле

2 слайд
Алдыңғы білімге шолу Нобай салған эскиздерін тексеру. Стиль түрлерін сұрау. Дискриптор: Салған суреттерін көрсетеді. Стиль түрлерін ажыратады. Эстетикалық талғамға сай жасалғанын анықтайды. Қалыптастырушы бағалау. Бірін-бірі бағалау.

2 слайд

Алдыңғы білімге шолу Нобай салған эскиздерін тексеру. Стиль түрлерін сұрау. Дискриптор: Салған суреттерін көрсетеді. Стиль түрлерін ажыратады. Эстетикалық талғамға сай жасалғанын анықтайды. Қалыптастырушы бағалау. Бірін-бірі бағалау.

«Суретті сөйлет» әдісі. Интербелсенді тақтадан суреттер көрсетіледі. Тақырыпқа қатысты суреттерді айтады.

3 слайд
«Суретті сөйлет» әдісі. Интербелсенді тақтадан суреттер көрсетіледі. Тақырыпқа қатысты суреттерді айтады.

3 слайд

«Суретті сөйлет» әдісі. Интербелсенді тақтадан суреттер көрсетіледі. Тақырыпқа қатысты суреттерді айтады.

Сабақ тақырыбы М атериалдар мен құ рал- жабды қ тар дайындау

4 слайд
Сабақ тақырыбы М атериалдар мен құ рал- жабды қ тар дайындау

4 слайд

Сабақ тақырыбы М атериалдар мен құ рал- жабды қ тар дайындау

Оқу мақсаты 8.1.6.3 табиғи және жасанды тері мен былғарының түрлері мен қасиеттерін анықтау, салыстыру және зерделеу; 8.2.2.1

5 слайд
Оқу мақсаты 8.1.6.3 табиғи және жасанды тері мен былғарының түрлері мен қасиеттерін анықтау, салыстыру және зерделеу; 8.2.2.1 тігін машинасына қажетті құрылғыларды (түймелікті өңдеу, сыдырманы қондырып тігу) таңдау және қолдану; 8.2.6.2 құрал-жабдықтармен қауіпсіз жұмыс істеу туралы ескертпе парағын құру

5 слайд

Оқу мақсаты 8.1.6.3 табиғи және жасанды тері мен былғарының түрлері мен қасиеттерін анықтау, салыстыру және зерделеу; 8.2.2.1 тігін машинасына қажетті құрылғыларды (түймелікті өңдеу, сыдырманы қондырып тігу) таңдау және қолдану; 8.2.6.2 құрал-жабдықтармен қауіпсіз жұмыс істеу туралы ескертпе парағын құру

Сабақ мақсаттары • Оқушылар табиғи және жасанды былғары мен терінің әртүрлі үлгілерін зерттейді және салыстырады;

6 слайд
Сабақ мақсаттары • Оқушылар табиғи және жасанды былғары мен терінің әртүрлі үлгілерін зерттейді және салыстырады; • Тәжірибелік жұмыс кезінде қажетті құрал- жабдықтарды қолданады; • Қажетті материалдар және құрал- жабдықтармен жұмыс істеу кезіндегі қауіпсіздік техникасы ережелері бойынша ескертпе парағын құрастырады.

6 слайд

Сабақ мақсаттары • Оқушылар табиғи және жасанды былғары мен терінің әртүрлі үлгілерін зерттейді және салыстырады; • Тәжірибелік жұмыс кезінде қажетті құрал- жабдықтарды қолданады; • Қажетті материалдар және құрал- жабдықтармен жұмыс істеу кезіндегі қауіпсіздік техникасы ережелері бойынша ескертпе парағын құрастырады.

Ба ғалау критерийлері - материалдардың қасиеті мен түрінің ерекшелігін түсінеді; - тәжірибелік жұмысты орындау кезінде

7 слайд
Ба ғалау критерийлері - материалдардың қасиеті мен түрінің ерекшелігін түсінеді; - тәжірибелік жұмысты орындау кезінде алған білімдерін қолданады; - қажетті материалдар мен құрал- жабдықтарды қолдану кезінде қауіпсіздік ережесін сақтайды.

7 слайд

Ба ғалау критерийлері - материалдардың қасиеті мен түрінің ерекшелігін түсінеді; - тәжірибелік жұмысты орындау кезінде алған білімдерін қолданады; - қажетті материалдар мен құрал- жабдықтарды қолдану кезінде қауіпсіздік ережесін сақтайды.

"Стоп кадр" әдісі Тақырыпқа болжау жасайды. Дескриптор: • Бейнежазбны түсініп тыңдайды. • Видеомәтіннің алғашқы бөлігі

8 слайд
"Стоп кадр" әдісі Тақырыпқа болжау жасайды. Дескриптор: • Бейнежазбны түсініп тыңдайды. • Видеомәтіннің алғашқы бөлігі арқылы көтерілген мәселені болжайды. • Былғарының қасиеттерін анықтайды, салыстырады.

8 слайд

"Стоп кадр" әдісі Тақырыпқа болжау жасайды. Дескриптор: • Бейнежазбны түсініп тыңдайды. • Видеомәтіннің алғашқы бөлігі арқылы көтерілген мәселені болжайды. • Былғарының қасиеттерін анықтайды, салыстырады.

Бірлескен әңгіме Техника қуіпсіздігі ережелерін құру. Оқушылар бірлескен әңгімеде материалдар мен құрал- жабдықтарды жұм

9 слайд
Бірлескен әңгіме Техника қуіпсіздігі ережелерін құру. Оқушылар бірлескен әңгімеде материалдар мен құрал- жабдықтарды жұмысқа қолданудың әртүрлі тәсілдері мен функциональдық ерекшеліктерін ескере отырып, құралдармен жұмыс істеудің қауіпсіздік ережелерін құрады

9 слайд

Бірлескен әңгіме Техника қуіпсіздігі ережелерін құру. Оқушылар бірлескен әңгімеде материалдар мен құрал- жабдықтарды жұмысқа қолданудың әртүрлі тәсілдері мен функциональдық ерекшеліктерін ескере отырып, құралдармен жұмыс істеудің қауіпсіздік ережелерін құрады

Тәжірибелік кезең 1 кезең Оқушылар өткен сабақта орындаған өз эскиздерін қарастырып, жобалық бұйымды дайындау және сә

10 слайд
Тәжірибелік кезең 1 кезең Оқушылар өткен сабақта орындаған өз эскиздерін қарастырып, жобалық бұйымды дайындау және сәндеу үшін қандай материалдарды қолдануға болатынын ойластыруы қажет. Ары қарай – жобалық бұйымды жасау, өңдеу, сәндеу үшін материал таңдауы қажет. 2 кезең Әртүрлі материалдардың функционалдық ерекшелігі мен қасиетін ескере отырып, алдыңғы сабақта дайындаған өз эскиздеріне қажетті өзгерістер енгізу.

10 слайд

Тәжірибелік кезең 1 кезең Оқушылар өткен сабақта орындаған өз эскиздерін қарастырып, жобалық бұйымды дайындау және сәндеу үшін қандай материалдарды қолдануға болатынын ойластыруы қажет. Ары қарай – жобалық бұйымды жасау, өңдеу, сәндеу үшін материал таңдауы қажет. 2 кезең Әртүрлі материалдардың функционалдық ерекшелігі мен қасиетін ескере отырып, алдыңғы сабақта дайындаған өз эскиздеріне қажетті өзгерістер енгізу.

Тәжірибелік кезең 2 кезең Мұғалім тігін машинасының құрылғыларын көрсетеді (тігіске арналған магнитті шектеуіш, сыдырманы қосы

11 слайд
Тәжірибелік кезең 2 кезең Мұғалім тігін машинасының құрылғыларын көрсетеді (тігіске арналған магнитті шектеуіш, сыдырманы қосып тігуге арналған табан, тілік түймелікті торлауға арналған табан) http://tehnika.expert/dlya-chistoty-i-poryadka/shve inaya-mashina/lapki.htme#i/  

11 слайд

Тәжірибелік кезең 2 кезең Мұғалім тігін машинасының құрылғыларын көрсетеді (тігіске арналған магнитті шектеуіш, сыдырманы қосып тігуге арналған табан, тілік түймелікті торлауға арналған табан) http://tehnika.expert/dlya-chistoty-i-poryadka/shve inaya-mashina/lapki.htme#i/  

12 слайд

12 слайд

Бағалау Өзіндік бағалау . Оқушылар бір-біріне жұмыстарын көрсетіп, суреттің ерекшеліктеріне түсініктеме береді. Оқушыл

13 слайд
Бағалау Өзіндік бағалау . Оқушылар бір-біріне жұмыстарын көрсетіп, суреттің ерекшеліктеріне түсініктеме береді. Оқушылар бір-біріне жұмысты жетілдіру жолдарын ұсына отырып, ауызша түсінік береді .

13 слайд

Бағалау Өзіндік бағалау . Оқушылар бір-біріне жұмыстарын көрсетіп, суреттің ерекшеліктеріне түсініктеме береді. Оқушылар бір-біріне жұмысты жетілдіру жолдарын ұсына отырып, ауызша түсінік береді .

Рефлексия Оқушыларға қол шапалақтау ұсынылады, егер оларға сабақ ұнаса, шапалақ қаттырақ шығады, онда сабақтың қызы

14 слайд
Рефлексия Оқушыларға қол шапалақтау ұсынылады, егер оларға сабақ ұнаса, шапалақ қаттырақ шығады, онда сабақтың қызықты болғаны.

14 слайд

Рефлексия Оқушыларға қол шапалақтау ұсынылады, егер оларға сабақ ұнаса, шапалақ қаттырақ шығады, онда сабақтың қызықты болғаны.