1 слайд
« у=ах 2
+ n функциясы,
қасиеттері мен графигі»
Алгебра 8 "А" сынып
Мұғалім: Баженова Г.Т.
№ 25"ЖОББМ" КММ
Семей қаласы
2 слайд
Сабақтың мақсаттары
Білімділік :
-сабақ барысында у=ах 2
+ n функциясының қасиеттерін қолдана
отырып, графигін сала білу дағдыларын қалыптастыру;
- теориялық материалды , практика жүзінде қолдана білу
дағдыларын дамыту;
Дамытушылық :
- ақпараттық-коммуникативтік білімдері мен дағдыларын
қалыптастыру (іздеу, талқылау, ақпаратты қалыптастыру);
- сыни ойлауларын дамыту;
- танымдық белсенділіктерін дамыту.
Тәрбиелік :
- дүниетанымдық белсенділігін арттыру;
- өз бетімен жұмыс жасауға, жауапкершілікке, топпен жұмыс
жасай білуге және коллективизмге тәрбиелеу.
3 слайд
Тақырып бойынша нені білемін? Жаңадан нені меңгердім?
1.
2.
3. 1.
2.
3.
№ Жұмыс түрі Өзара
бақылау Өзіндік
бақылау Мұғалімні
ң бағасы қорытын
ды
1 Топпен жұмыс
2 Жұптық жұмыс
3 Зерттеу жұмысы
4 Өзіндік жұмыс
5 Есептер шығару
Қорытынды«Менің жетістіктерімнің журналы ». Оқушының аты-жөні
_____________ 8 « _А_»сынып
Бағалау парақшасы
4 слайд
Топпен жұмыс
•
Көп нүктелердің орнына тиісті сөздерді жаз:
•
1. y = ax² + bx + c , түріндегі функция …...мұндағы a , b және c берілген …
сандар , … ≠ 0,
•
x - … айнымалы, ..-…....айнымалы немесе фукнкция деп аталады.
•
y = x² -функциясы бұл … функция y = ax² + b… + c , при a = …, b = …, c = ….
•
y (x) = 0, болғандағы квадраттық функцияның мәні х-тің мәні ….
•
y = x² функциясының графигі деп … …...... қисық сызығын айтамыз
•
y = x² параболасы ОХ өсін мына нүктеде ( …; …) қияды
•
y = x² функциясының гравфигі …... өсіне қатысты симметриялы
•
ОУ өсі параболаның …... өсі деп аталады.
•
y = x² функциясы x ≥ 0 аралығында …...... , ал x…0 аралығында кемімелі
деп аталады.
•
a … 0 болғанда y = ax² + bx + c параболасының тармақтары …...., a … 0 -
болғанда төмен бағытталады.
•
y = ax² + bx + c параболасының төбесі мына формулалармен анықталады:
•
x
0 = - ― , y
0 = y ( x
0 ) = a … + b … + c.
•
5 слайд
Жұппен жұмыс
•
Сұрақтарға жауап беріңдер:
•
Қандай функция:
•
а) квадраттық деп аталады,
•
б) квадраттық функцияның коэффициенттерін ата a, b, c ;
•
в) параболаның тармақтарын анықта:
•
1) y = 2x² + x + 3; 5) y = x³ + 7x - 1
•
2) y = 5x + 1; 6) y = -3x² + 2x;
•
3) y = 4x²; 7) y = 6x³ - 5x² + 4x + 9;
•
4) y = 3x² - 1; 8) y = 2х 4
6 слайд
Жұппен жұмысты тексереміз.
•
Жұптар өзара текусеру жүргізеді
•
Жауаптары:
•
а) 1, 3, 4, 6, 8.
•
б ) 1: a= 2, b = 1, с = 3; 3: a= 4, b =0, с = 0;
•
4: a= 3, b =0, с =-1; 6: a=-3, b =2, с =0;
•
8: a=2, b =0, с =0
•
7 слайд
Мына графиктердің
ұқсастықтары мен
айырмашылықтарын табыңдарX
Y
-10 -9 -8 -7 -6 -5 -4 -3 -2 -1 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
-10
-9
-8
-7
-6
-5
-4
-3
-2
-1
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
0
ху
ху
8 слайд
Жұптық зерттеу
жұмыстары
•
( №1 қосымша ):
9 слайд
Алғашқы білімді қорытындылау
•
Өзіндік жұмыс
•
Мына функциялардың графиктерін
салыңдар : (бірлік кесінді әптердің 1
торкөзі)
•
1 нұсқа у = 2х 2
-3 ;
•
2 нұсқа у=2х 2
+3
•
Өзара тексеру
10 слайд
Жаңа білімді қолдану
•
№ 381(а,ә)
•
№ 390(а,ә)
11 слайд
Үйге тапсырма
•
№ 382
•
№ 385 (а,ә)
12 слайд
«Менің жетістіктерімнің
журналы ».
•
«Мен нені білдім»айдары
бойынша оқушылар толтырады
Осы тақырып бойынша нені
білемін? Жаңадан нені меңгердім?
1. 1.
2. 2.
3. 3.
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз