Ашық сабақ Ыбырай Алтынсарин 7-сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Малыбай орта мектебі” КММ-ның
тарих пәні мұғалімі:
Хелилова Махирям
Аркенжановна
1 слайд
Малыбай орта мектебі” КММ-ның тарих пәні мұғалімі: Хелилова Махирям Аркенжановна
2 слайд
7-сынып
Қазақстан
тарихы
2 слайд
7-сынып Қазақстан тарихы
3 слайд
Ыбырай Алтынсарин- ағартушы,
жаңашыл- педагог, қоғам қайтаткері Сабақтың тақырыбы:
3 слайд
Ыбырай Алтынсарин- ағартушы, жаңашыл- педагог, қоғам қайтаткері Сабақтың тақырыбы:
4 слайд
Сабақ мақсаты:
8.2.3.3 – Ыбырай Алтынсариннің ағарту
саласына қосқан үлесін бағалау
4 слайд
Сабақ мақсаты: 8.2.3.3 – Ыбырай Алтынсариннің ағарту саласына қосқан үлесін бағалау
5 слайд
Өмірбаяны
Ыбырай Алтынсарин (шын
аты — Ибраһим, 1841—
1889) — қазақтың аса
көрнекті ағартушы-педагогы,
жазушы, этнограф,
фольклоршы, қоғам
қайраткері
Ыбырай Алтынсарин қазақтың
ағартушылық тарихында және
ұлттық мектебінің
қалыптасуында терең із
қалдырды. Ол 1841 жылы
қазіргі Қостанай облысының
аумағында дүниеге келген.
5 слайд
Өмірбаяны Ыбырай Алтынсарин (шын аты — Ибраһим, 1841— 1889) — қазақтың аса көрнекті ағартушы-педагогы, жазушы, этнограф, фольклоршы, қоғам қайраткері Ыбырай Алтынсарин қазақтың ағартушылық тарихында және ұлттық мектебінің қалыптасуында терең із қалдырды. Ол 1841 жылы қазіргі Қостанай облысының аумағында дүниеге келген.
6 слайд
Ыбырай бала кезінен бастап білімге және
өз бетінше оқып білуге бейім екенін
байқатты. Көп оқыды, Ресей қоғамының
білімді адамдарымен жиі араласып тұрды.
Орынборда оқып жүрген кезінде
шығыстанушы ғалым В.В Григорьев пен
жақын танысып.Ол өзінің бай
кітапханасын Ыбырай Алтынсариннің
еркін пайдалануына рұқсат етті. Білімге
құштар жас Ыбрай бос уақытыны сол
кітапханада өткізді.
6 слайд
Ыбырай бала кезінен бастап білімге және өз бетінше оқып білуге бейім екенін байқатты. Көп оқыды, Ресей қоғамының білімді адамдарымен жиі араласып тұрды. Орынборда оқып жүрген кезінде шығыстанушы ғалым В.В Григорьев пен жақын танысып.Ол өзінің бай кітапханасын Ыбырай Алтынсариннің еркін пайдалануына рұқсат етті. Білімге құштар жас Ыбрай бос уақытыны сол кітапханада өткізді.
7 слайд
Білген үстіне біле
түссем деген құмарлық
пен өз халқыма
неғұрлым көбірек пайда
келтірсем деген абзал
арманға ұмтылыс жас
Ыбырайдың өмірлік
кредосына айналды.
Өзінің мінез-құлқы
жағынан қарапайым әрі
еңбексүйгіш еді, көп
оқыды, өзге
халықтардың қол
жеткен табыстарын
неғұрлым көбірек біле
түссем деп армандады.
7 слайд
Білген үстіне біле түссем деген құмарлық пен өз халқыма неғұрлым көбірек пайда келтірсем деген абзал арманға ұмтылыс жас Ыбырайдың өмірлік кредосына айналды. Өзінің мінез-құлқы жағынан қарапайым әрі еңбексүйгіш еді, көп оқыды, өзге халықтардың қол жеткен табыстарын неғұрлым көбірек біле түссем деп армандады.
8 слайд
Ы. Алтынсарин – балалар әдебиетінің
атасы. Бүкіл өмірін қазақ балаларын
оқытуға арнаған. Ыбырайдың әдеби
туындылары балалар дүниесіне өте жақын.
Сондықтан да ол қазақ балалар әдебиетінің
атасы деп танылған. Сол мақсатпен алғаш
рет балаларға арнап мектеп ашып, оқулық
жазған.
8 слайд
Ы. Алтынсарин – балалар әдебиетінің атасы. Бүкіл өмірін қазақ балаларын оқытуға арнаған. Ыбырайдың әдеби туындылары балалар дүниесіне өте жақын. Сондықтан да ол қазақ балалар әдебиетінің атасы деп танылған. Сол мақсатпен алғаш рет балаларға арнап мектеп ашып, оқулық жазған.
9 слайд
Ыбырай Алтынсаринның қазақ әдебиеті тарихындағы орны
ЫбырайАлтынсарин- реалист жазушы,
ағартушы,педагог, қазақ балалар әдебиетінің
негізін салушы, тіл тазалығы үшін күрескер
тұңғыш кемеңгер.
Көрнекті әдебиетші ғалым Қ.Жұмалиев өзінің
«ХҮІІІ- ХІХ ғасырлардағы қазақ әдебиеті» деген
ғылыми – зерттеу еңбегінде педагог- жазушыға:
ХІХ ғасырда қазақ даласынан шығып, орыс, Европа
мәдениетіне қолы жеткен оқымысты, халық
ағартушылар дәрежесіне көтерілген әрі педагог,
әрі ақын- жазушы Ыбырай Алтынсаринның өз
халқының келешегі үшін істеген еңбегі зор,»- деп
баға береді.
9 слайд
Ыбырай Алтынсаринның қазақ әдебиеті тарихындағы орны ЫбырайАлтынсарин- реалист жазушы, ағартушы,педагог, қазақ балалар әдебиетінің негізін салушы, тіл тазалығы үшін күрескер тұңғыш кемеңгер. Көрнекті әдебиетші ғалым Қ.Жұмалиев өзінің «ХҮІІІ- ХІХ ғасырлардағы қазақ әдебиеті» деген ғылыми – зерттеу еңбегінде педагог- жазушыға: ХІХ ғасырда қазақ даласынан шығып, орыс, Европа мәдениетіне қолы жеткен оқымысты, халық ағартушылар дәрежесіне көтерілген әрі педагог, әрі ақын- жазушы Ыбырай Алтынсаринның өз халқының келешегі үшін істеген еңбегі зор,»- деп баға береді.
10 слайд
Оның еңбектері жан-жақты зерттеліп,
ондаған ғылыми –зерттеу еңбектер
жазылған докторлық, кандидаттық
диссертациялар қорғалды.
Өзінің өнегелі өмірі, тынымсыз ізденісі, жан-
жақты таланты арқылы танылған Ыбырай
Алтынсарин шығармаларының қазақ
әдебиеті тарихында алатын орны орасан
зор.
10 слайд
Оның еңбектері жан-жақты зерттеліп, ондаған ғылыми –зерттеу еңбектер жазылған докторлық, кандидаттық диссертациялар қорғалды. Өзінің өнегелі өмірі, тынымсыз ізденісі, жан- жақты таланты арқылы танылған Ыбырай Алтынсарин шығармаларының қазақ әдебиеті тарихында алатын орны орасан зор.
11 слайд
Ы.Алтынсарин мектебі
11 слайд
Ы.Алтынсарин мектебі
12 слайд
Қостанайдағы Ы.Алтынсарин музейі
12 слайд
Қостанайдағы Ы.Алтынсарин музейі
13 слайд
13 слайд
14 слайд
Тапсырма
I тапсырма. Ыбырай өлеңдерінің негізгі
мазмұны қандай мәселені қозғайды.
II тапсырма. Ыбырайды қазақ әдебиетімен
білім беру саласындағы алатын орны
қандай?
тапшурмиларни орунлап шәхсий
бәткә әвитимиз.87718535075
14 слайд
Тапсырма I тапсырма. Ыбырай өлеңдерінің негізгі мазмұны қандай мәселені қозғайды. II тапсырма. Ыбырайды қазақ әдебиетімен білім беру саласындағы алатын орны қандай? тапшурмиларни орунлап шәхсий бәткә әвитимиз.87718535075
15 слайд
Назарларыңызға
рахмет!!!
15 слайд
Назарларыңызға рахмет!!!