Материалдар / Ашық сабақ "Зат есім"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ "Зат есім"

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ ұстаздарға пайдалануға қажет болар.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Мамыр 2020
444
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Ашық сабақ 2-сынып Тақырып: «Зат есім»

1 слайд
Ашық сабақ 2-сынып Тақырып: «Зат есім»

1 слайд

Ашық сабақ 2-сынып Тақырып: «Зат есім»

- Зат есімді мәтіннен, сөздер жинақтарынан анықтай алу; -зат е сімді басқа сөз таптарынан ажырата алу -зат есімдерге дұрыс сұ

2 слайд
- Зат есімді мәтіннен, сөздер жинақтарынан анықтай алу; -зат е сімді басқа сөз таптарынан ажырата алу -зат есімдерге дұрыс сұрақ қоя білу Мақсаты:

2 слайд

- Зат есімді мәтіннен, сөздер жинақтарынан анықтай алу; -зат е сімді басқа сөз таптарынан ажырата алу -зат есімдерге дұрыс сұрақ қоя білу Мақсаты:

* 1/Мотивациялық кезең Би терапиясы “Көңілді күн” 2/Ұйымдастыру кезеңі Топқа бөліну «Білімпаз, тапқыш, өнерпаз» әдісі бойынш

3 слайд
* 1/Мотивациялық кезең Би терапиясы “Көңілді күн” 2/Ұйымдастыру кезеңі Топқа бөліну «Білімпаз, тапқыш, өнерпаз» әдісі бойынша 3/Спикер анықтау. /қызыл стикер жапсырылған орындықтың иесі/

3 слайд

* 1/Мотивациялық кезең Би терапиясы “Көңілді күн” 2/Ұйымдастыру кезеңі Топқа бөліну «Білімпаз, тапқыш, өнерпаз» әдісі бойынша 3/Спикер анықтау. /қызыл стикер жапсырылған орындықтың иесі/

. Өткенді қайталау:) Сұрақ жауап: 1/Сөздің әрі қарай бөлінбейтін мағыналы бөлігі не? 2/Қосымша нешеге бөлінеді? 3/Қандай дыбыс

4 слайд
. Өткенді қайталау:) Сұрақ жауап: 1/Сөздің әрі қарай бөлінбейтін мағыналы бөлігі не? 2/Қосымша нешеге бөлінеді? 3/Қандай дыбыс түрлерін білесіңдер? 4/Дауыссыз қатаңнан басталатын сөздерді атадар 5/Сөйлем нені білдіреді? 6/Ұяң дауыссыздардан басталатын сөздерді атаңдар 7/Сөйлем түрлерің атаңдар

4 слайд

. Өткенді қайталау:) Сұрақ жауап: 1/Сөздің әрі қарай бөлінбейтін мағыналы бөлігі не? 2/Қосымша нешеге бөлінеді? 3/Қандай дыбыс түрлерін білесіңдер? 4/Дауыссыз қатаңнан басталатын сөздерді атадар 5/Сөйлем нені білдіреді? 6/Ұяң дауыссыздардан басталатын сөздерді атаңдар 7/Сөйлем түрлерің атаңдар

* Мына сөздерді сөз құрамына талдаңдар, сөйлем құрыңдар Ү й ш і к т е р Жаңалықта р

5 слайд
* Мына сөздерді сөз құрамына талдаңдар, сөйлем құрыңдар Ү й ш і к т е р Жаңалықта р

5 слайд

* Мына сөздерді сөз құрамына талдаңдар, сөйлем құрыңдар Ү й ш і к т е р Жаңалықта р

Зат есім Зат есім– кім?не? сұрақтарына жауап беріп, заттық ұғымды білдіретін сөз табы . Зат есімнің мағынасы Мысалдар 1. Адамн

6 слайд
Зат есім Зат есім– кім?не? сұрақтарына жауап беріп, заттық ұғымды білдіретін сөз табы . Зат есімнің мағынасы Мысалдар 1. Адамның аты-жөні Абай Құнанбайұлы, Шәкәрім Құдайбердіұлы 2. Заттың атауы Ағаш, тас, жер, су 3. Құбылыстың аты Боран, қар, жаңбыр 4. Жануарлардың аты Қасқыр, тырна, үйрек, қозы 5. Заттық ұғымды білдіретін белгілердің аты Өжеттік, батырлық, ерлік 6. Заттық ұғымды білдіретін қимылдың аты Жүріс, атыс, шабыс 7. Мемлекет ,жер,су, тау аттары ҚР, Ресей, Сәтбаев қаласы, Іле, Қаратау

6 слайд

Зат есім Зат есім– кім?не? сұрақтарына жауап беріп, заттық ұғымды білдіретін сөз табы . Зат есімнің мағынасы Мысалдар 1. Адамның аты-жөні Абай Құнанбайұлы, Шәкәрім Құдайбердіұлы 2. Заттың атауы Ағаш, тас, жер, су 3. Құбылыстың аты Боран, қар, жаңбыр 4. Жануарлардың аты Қасқыр, тырна, үйрек, қозы 5. Заттық ұғымды білдіретін белгілердің аты Өжеттік, батырлық, ерлік 6. Заттық ұғымды білдіретін қимылдың аты Жүріс, атыс, шабыс 7. Мемлекет ,жер,су, тау аттары ҚР, Ресей, Сәтбаев қаласы, Іле, Қаратау

* Кім? Не? Кімдер? Нелер? сұрақтарына жауап беретін сөздердің астын сыз * Ұя. * Қарлығаш ұя салды. Бiрақ ұяға торғай

7 слайд
* Кім? Не? Кімдер? Нелер? сұрақтарына жауап беретін сөздердің астын сыз * Ұя. * Қарлығаш ұя салды. Бiрақ ұяға торғай орналасып алды. Қарлығаш басқа қарлығаштарды көмекке шақырды. Көмек көрсетуге көп қарлығаштар келдi. Олар ұядағы торғайды қуып шықты. Қарлығаш ұясына орналасты. Достарына рахмет айтты. Достық – үлкен күш.

7 слайд

* Кім? Не? Кімдер? Нелер? сұрақтарына жауап беретін сөздердің астын сыз * Ұя. * Қарлығаш ұя салды. Бiрақ ұяға торғай орналасып алды. Қарлығаш басқа қарлығаштарды көмекке шақырды. Көмек көрсетуге көп қарлығаштар келдi. Олар ұядағы торғайды қуып шықты. Қарлығаш ұясына орналасты. Достарына рахмет айтты. Достық – үлкен күш.

Сөздерге -ші жұрнағын жалғап жаз. Сонда қандай сұрақ қойылады? Не? сурет ән тігін -ші

8 слайд
Сөздерге -ші жұрнағын жалғап жаз. Сонда қандай сұрақ қойылады? Не? сурет ән тігін -ші

8 слайд

Сөздерге -ші жұрнағын жалғап жаз. Сонда қандай сұрақ қойылады? Не? сурет ән тігін -ші

Сөздерге -ші жұрнағын жалғап жаз. Сонда қандай сұрақ қойылады? Не? сурет ән тігін К ім? Суретші Әнші Тігінші-ші

9 слайд
Сөздерге -ші жұрнағын жалғап жаз. Сонда қандай сұрақ қойылады? Не? сурет ән тігін К ім? Суретші Әнші Тігінші-ші

9 слайд

Сөздерге -ші жұрнағын жалғап жаз. Сонда қандай сұрақ қойылады? Не? сурет ән тігін К ім? Суретші Әнші Тігінші-ші

Адасқан суреттерді орнына қой Кім? Не?

10 слайд
Адасқан суреттерді орнына қой Кім? Не?

10 слайд

Адасқан суреттерді орнына қой Кім? Не?

“ Сөзжұмбақты шешіп көр”

11 слайд
“ Сөзжұмбақты шешіп көр”

11 слайд

“ Сөзжұмбақты шешіп көр”

* Сергіту сәті * Дене мүшелерімен сандар жазу

12 слайд
* Сергіту сәті * Дене мүшелерімен сандар жазу

12 слайд

* Сергіту сәті * Дене мүшелерімен сандар жазу

Сюжетт ік сурет бойынша әңгіме құру

13 слайд
Сюжетт ік сурет бойынша әңгіме құру

13 слайд

Сюжетт ік сурет бойынша әңгіме құру

«Кім көп біледі?» ойыны. Кім? не? сұрақтарына жауап беретін сөздер тауып жаз.

14 слайд
«Кім көп біледі?» ойыны. Кім? не? сұрақтарына жауап беретін сөздер тауып жаз.

14 слайд

«Кім көп біледі?» ойыны. Кім? не? сұрақтарына жауап беретін сөздер тауып жаз.

«Адасқан сөйлемдер» ойыны * Балапандар жүгіре жөнелді. Ол балапандарын шақырды. Тауық шылаушынды ұстап алды. Қара

15 слайд
«Адасқан сөйлемдер» ойыны * Балапандар жүгіре жөнелді. Ол балапандарын шақырды. Тауық шылаушынды ұстап алды. Қара балапан кейін барды. Сары балапан бұрын жетті .

15 слайд

«Адасқан сөйлемдер» ойыны * Балапандар жүгіре жөнелді. Ол балапандарын шақырды. Тауық шылаушынды ұстап алды. Қара балапан кейін барды. Сары балапан бұрын жетті .

«Адасқан сөйлемдер» ойыны 1/Тауық нені ұстап алды? 2/Содан кейін тауық не істеді? 3/Балапандар не істеді? 4/Бұрын жеткен

16 слайд
«Адасқан сөйлемдер» ойыны 1/Тауық нені ұстап алды? 2/Содан кейін тауық не істеді? 3/Балапандар не істеді? 4/Бұрын жеткен қай балапан? 5/Ең соңында қай балапан жетті?

16 слайд

«Адасқан сөйлемдер» ойыны 1/Тауық нені ұстап алды? 2/Содан кейін тауық не істеді? 3/Балапандар не істеді? 4/Бұрын жеткен қай балапан? 5/Ең соңында қай балапан жетті?

. «Зат есім» тақырыбына постер жасау 1 тілек

17 слайд
. «Зат есім» тақырыбына постер жасау 1 тілек

17 слайд

. «Зат есім» тақырыбына постер жасау 1 тілек

* І-тапсырма: Берілген сөздерден зат есімдердің астын сыз: * Еңбек, адам, ұйықтады, жетпіс бір, сандық, жүгірді, суыр, кер

18 слайд
* І-тапсырма: Берілген сөздерден зат есімдердің астын сыз: * Еңбек, адам, ұйықтады, жетпіс бір, сандық, жүгірді, суыр, керілді, әсем, жүз, биік. * ІІ-тапсырма: Мына сөздерді пайдаланып, кестені толтыр: еңбекқор, күлкі, қамқоршы,реніш * ІІІ- тапсырма: * Деңгейлі тапсырмалар: Адам бойындағы қасиеттерді жазу. Адамның көңіл күйін білдіретін сөздер. Мысалы: Не? адалдық Не?шаттық Екі әріптен құралып, жүруші едім мал болып, жалғанды да бір әріп, шыға келдім шал болып.

18 слайд

* І-тапсырма: Берілген сөздерден зат есімдердің астын сыз: * Еңбек, адам, ұйықтады, жетпіс бір, сандық, жүгірді, суыр, керілді, әсем, жүз, биік. * ІІ-тапсырма: Мына сөздерді пайдаланып, кестені толтыр: еңбекқор, күлкі, қамқоршы,реніш * ІІІ- тапсырма: * Деңгейлі тапсырмалар: Адам бойындағы қасиеттерді жазу. Адамның көңіл күйін білдіретін сөздер. Мысалы: Не? адалдық Не?шаттық Екі әріптен құралып, жүруші едім мал болып, жалғанды да бір әріп, шыға келдім шал болып.

Біз бүгін немен айналыстық? Нені қайталадық? Жаңадан не білдіңдер? Біз бүгін немен айналыстық? Нені қайталадық? Жаңадан не б

19 слайд
Біз бүгін немен айналыстық? Нені қайталадық? Жаңадан не білдіңдер? Біз бүгін немен айналыстық? Нені қайталадық? Жаңадан не білдіңдер?

19 слайд

Біз бүгін немен айналыстық? Нені қайталадық? Жаңадан не білдіңдер? Біз бүгін немен айналыстық? Нені қайталадық? Жаңадан не білдіңдер?