Материалдар / Ашық сабақ "Заттардың қасиеті өзгере ме?"
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ "Заттардың қасиеті өзгере ме?"

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ Заттардың қасиеті өзгере ме? 4 сынып. Жаратылыстану пәнінен . презентация слайд, тапсырмалар мен қолданылған әдіс тәсілдер
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
04 Желтоқсан 2021
2129
21 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Заттардың қасиеті өзгере ме?

1 слайд
Заттардың қасиеті өзгере ме?

2 слайд

Сенің білетінің:  Заттардың қандай түрлері болатынын; Сенің меңгеретінің:  Заттардың қалай өзгеретінін, оған не әсер ететінін

3 слайд
Сенің білетінің:  Заттардың қандай түрлері болатынын; Сенің меңгеретінің:  Заттардың қалай өзгеретінін, оған не әсер ететінін ;

ОТЫЗ ЖЫЛ, ОТЫЗ ЖЫЛ АЗАТТЫҚ, ӨЗІМІЗДІ ҚҰРСАУДАН ДА БОСАТТЫҚ. АҚТАДЫҚ БІЗ АТА –БАБА ҮМІТІН, ҚОЛДА ҚАЗІР КӨК ТУ МЕНЕН БОСТАНДЫҚ .П

4 слайд
ОТЫЗ ЖЫЛ, ОТЫЗ ЖЫЛ АЗАТТЫҚ, ӨЗІМІЗДІ ҚҰРСАУДАН ДА БОСАТТЫҚ. АҚТАДЫҚ БІЗ АТА –БАБА ҮМІТІН, ҚОЛДА ҚАЗІР КӨК ТУ МЕНЕН БОСТАНДЫҚ .Психологиялық ахуал

Үй тапсырмасын тексеру

5 слайд
Үй тапсырмасын тексеру

6 слайд

Табиғаттағы заттар қалай бөлінеді?Табиғаттағы заттар қалай бөлінеді? Заттар таза және қоспа заттар болып бөлінеді

7 слайд
Табиғаттағы заттар қалай бөлінеді?Табиғаттағы заттар қалай бөлінеді?   Заттар таза және қоспа заттар болып бөлінеді

8 слайд

4

9 слайд
4

Таза зат дегеніміз не?Таза зат дегеніміз не? Таза зат табиғатта өте Таза зат табиғатта өте сирек кездеседі. Таза сирек кездесед

10 слайд
Таза зат дегеніміз не?Таза зат дегеніміз не? Таза зат табиғатта өте Таза зат табиғатта өте сирек кездеседі. Таза сирек кездеседі. Таза зат бір ғана заттан зат бір ғана заттан тұрады (тазартылған тұрады (тазартылған су /дистилденген/)су /дистилденген/)

11 слайд

3

12 слайд
3

Қоспа зат дегеніміз не? Қоспа зат дегеніміз не? Қоспа-әртүрлі Қоспа-әртүрлі заттардың жиынтығы заттардың жиынтығы (т

13 слайд
Қоспа зат дегеніміз не? Қоспа зат дегеніміз не? Қоспа-әртүрлі Қоспа-әртүрлі заттардың жиынтығы заттардың жиынтығы (тағам, киімдер (тағам, киімдер құрамында әртүрлі құрамында әртүрлі заттар болады) заттар болады)

14 слайд

2

15 слайд
2

Қандай үдерісті балқу деп атаймыз?Қандай үдерісті балқу деп атаймыз? Температура әсерінен Температура әсерінен заттың қатты

16 слайд
Қандай үдерісті балқу деп атаймыз?Қандай үдерісті балқу деп атаймыз? Температура әсерінен Температура әсерінен заттың қатты күйден заттың қатты күйден сұйық күйге айналу сұйық күйге айналу үдерісі үдерісі балқу балқу деп деп аталадыаталады

ЖАҢА ТАҚЫРЫП

17 слайд
ЖАҢА ТАҚЫРЫП

«ЖАСЫРЫЛҒАН СУРЕТТЕР» ӘДІСІ Оқушылар жасырылған суреттерді алып, сол зат туралы айтады, оның қандай үдеріске түсетінің айтады

18 слайд
«ЖАСЫРЫЛҒАН СУРЕТТЕР» ӘДІСІ Оқушылар жасырылған суреттерді алып, сол зат туралы айтады, оның қандай үдеріске түсетінің айтады

Пиктограмманы оқы: Негеш әжесі дайындаған тосаптың жасалу жолын пиктограммамен көрсетті. Пиктограммаға қарап, құлпынай тосабын

19 слайд
Пиктограмманы оқы: Негеш әжесі дайындаған тосаптың жасалу жолын пиктограммамен көрсетті. Пиктограммаға қарап, құлпынай тосабын дайындау үдерісін айтып бер.  Тосап дайындау үдерісіне қандай заттар пайдаланылды?  Үдеріс барысында заттар өзгерді ме?Қандай заттар өзгерді?  Тосап жасау үдерісін қалай атауға болады? Ол немен байланысты?  Нәтижесінде қандай зат алынды? Үдеріс басындағы зат пен соңында алынған затты салыстыр. Олар туралы не айтуға болады? Дәптермен жұмыс (жеке жұмыс)

Топтық жұмыс «Зерттейік» әдісі Дескрипторы: - заттардың қайда қолданылатынын білу; -заттардың қалай өзгеретінін, оған не әсер

20 слайд
Топтық жұмыс «Зерттейік» әдісі Дескрипторы: - заттардың қайда қолданылатынын білу; -заттардың қалай өзгеретінін, оған не әсер ететінін түсіну. Зертте тапсырмасы бойынша әр топқа картоптан крахмал алу жұмысы тапсырылады. Керекті заттармен оқушылар тәжірибе жасау барысында жасаған әрекетін , байқаған өзгерістің, қорытындысын кестеге жазып, қорғайды (картоп, үккіш, стақандағы су, суқұйғы, сүзгі, йод)

Сүттен Ұннан 1. 1. 2. 2. 3. 3.Жұптық жұмыс Кестедегі суреттерге қарап сүттен, ұннан не әзірленетінін кестедегі суреттің аст

21 слайд
Сүттен Ұннан 1. 1. 2. 2. 3. 3.Жұптық жұмыс Кестедегі суреттерге қарап сүттен, ұннан не әзірленетінін кестедегі суреттің астына ретімен жаз

Сүттен не жасалады?.

22 слайд
Сүттен не жасалады?.

Заттар түрлі үдеріс кезінде басқа заттарға айналады. Ол үшін заттарды араластырады, қыздырады, ерітеді. Кейбір заттар ар

23 слайд
Заттар түрлі үдеріс кезінде басқа заттарға айналады. Ол үшін заттарды араластырады, қыздырады, ерітеді. Кейбір заттар араласқан қоспаның құрамында болса да, қасиеттерін жоғалтпайды. Ал кейбір заттар басқа заттармен әрекеттесіп, өз қасиеттерін жоғалтады немесе өзгертеді. Олар бастапқы қалпына келе алмайды. Адамдар заттарды қосу, араластыру арқылы заттың қасиетін жақсартуды, құрамын өзгертіп басқа заттар жасауды үйренді. Қорытынды Оқушылар сабақтан алған әсерлерімен, пікірлерімен бөліседі: «Ашық микрофон» әдісі (сабақтан қандай әсер алдыңдар? Сабақта өзіңе не ұнады?)

Б ү г ін г і с а б а қ б о й ы н ш а ө з ө з ің д і б а ғ а л а

24 слайд
Б ү г ін г і с а б а қ б о й ы н ш а ө з ө з ің д і б а ғ а л а

Үйге тапсырмасы: Заттардың қасиеті өзгере ме? /тақырыпты түсініп оқу/

25 слайд
Үйге тапсырмасы: Заттардың қасиеті өзгере ме? /тақырыпты түсініп оқу/

26 слайд