1 слайд
Заттардың қасиеті
өзгере ме?
2 слайд
3 слайд
Сенің білетінің:
Заттардың қандай түрлері болатынын;
Сенің меңгеретінің:
Заттардың қалай өзгеретінін, оған не әсер
ететінін ;
4 слайд
ОТЫЗ ЖЫЛ, ОТЫЗ ЖЫЛ АЗАТТЫҚ,
ӨЗІМІЗДІ ҚҰРСАУДАН ДА БОСАТТЫҚ.
АҚТАДЫҚ БІЗ АТА –БАБА ҮМІТІН,
ҚОЛДА ҚАЗІР КӨК ТУ МЕНЕН
БОСТАНДЫҚ .Психологиялық ахуал
5 слайд
Үй тапсырмасын тексеру
6 слайд
7 слайд
Табиғаттағы заттар қалай бөлінеді?Табиғаттағы заттар қалай бөлінеді?
Заттар таза және қоспа
заттар болып бөлінеді
8 слайд
9 слайд
4
10 слайд
Таза зат дегеніміз не?Таза зат дегеніміз не?
Таза зат табиғатта өте Таза зат табиғатта өте
сирек кездеседі. Таза сирек кездеседі. Таза
зат бір ғана заттан зат бір ғана заттан
тұрады (тазартылған тұрады (тазартылған
су /дистилденген/)су /дистилденген/)
11 слайд
12 слайд
3
13 слайд
Қоспа зат дегеніміз не? Қоспа зат дегеніміз не?
Қоспа-әртүрлі Қоспа-әртүрлі
заттардың жиынтығы заттардың жиынтығы
(тағам, киімдер (тағам, киімдер
құрамында әртүрлі құрамында әртүрлі
заттар болады) заттар болады)
14 слайд
15 слайд
2
16 слайд
Қандай үдерісті балқу деп атаймыз?Қандай үдерісті балқу деп атаймыз?
Температура әсерінен Температура әсерінен
заттың қатты күйден заттың қатты күйден
сұйық күйге айналу сұйық күйге айналу
үдерісі үдерісі
балқу балқу
деп деп
аталадыаталады
17 слайд
ЖАҢА ТАҚЫРЫП
18 слайд
«ЖАСЫРЫЛҒАН СУРЕТТЕР» ӘДІСІ
Оқушылар жасырылған суреттерді алып, сол зат
туралы айтады, оның қандай үдеріске түсетінің
айтады
19 слайд
Пиктограмманы оқы:
Негеш әжесі дайындаған тосаптың жасалу жолын пиктограммамен
көрсетті. Пиктограммаға қарап, құлпынай тосабын дайындау үдерісін
айтып бер.
Тосап дайындау үдерісіне қандай заттар пайдаланылды?
Үдеріс барысында заттар өзгерді ме?Қандай заттар өзгерді?
Тосап жасау үдерісін қалай атауға болады? Ол немен байланысты?
Нәтижесінде қандай зат алынды?
Үдеріс басындағы зат пен соңында алынған затты салыстыр. Олар
туралы не айтуға болады? Дәптермен жұмыс (жеке жұмыс)
20 слайд
Топтық жұмыс
«Зерттейік» әдісі
Дескрипторы:
-
заттардың қайда қолданылатынын білу;
-заттардың қалай өзгеретінін, оған не әсер
ететінін түсіну. Зертте тапсырмасы бойынша әр топқа
картоптан крахмал алу жұмысы
тапсырылады. Керекті заттармен
оқушылар тәжірибе жасау барысында
жасаған әрекетін , байқаған өзгерістің,
қорытындысын кестеге жазып,
қорғайды
(картоп, үккіш, стақандағы су, суқұйғы,
сүзгі, йод)
21 слайд
Сүттен Ұннан
1. 1.
2. 2.
3. 3.Жұптық жұмыс
Кестедегі суреттерге қарап сүттен,
ұннан не әзірленетінін кестедегі
суреттің астына ретімен жаз
22 слайд
Сүттен не жасалады?.
23 слайд
Заттар түрлі үдеріс кезінде басқа заттарға айналады. Ол үшін
заттарды араластырады, қыздырады, ерітеді. Кейбір заттар
араласқан қоспаның құрамында болса да, қасиеттерін
жоғалтпайды. Ал кейбір заттар басқа заттармен әрекеттесіп, өз
қасиеттерін жоғалтады немесе өзгертеді. Олар бастапқы қалпына
келе алмайды. Адамдар заттарды қосу, араластыру арқылы
заттың қасиетін жақсартуды, құрамын өзгертіп басқа заттар
жасауды үйренді. Қорытынды
Оқушылар сабақтан алған әсерлерімен,
пікірлерімен бөліседі: «Ашық микрофон» әдісі
(сабақтан қандай әсер алдыңдар?
Сабақта өзіңе не ұнады?)
24 слайд
Б ү г ін г і с а б а қ
б о й ы н ш а ө з ө з ің д і
б а ғ а л а
25 слайд
Үйге тапсырмасы:
Заттардың қасиеті өзгере ме?
/тақырыпты түсініп оқу/
26 слайд
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз