Ашық сабақ"Ақкөңілділік"
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Сабақтың тақырыбы:
Ақкөңілділік туралы
1 слайд
Сабақтың тақырыбы: Ақкөңілділік туралы
2 слайд
Құндылығы: Сүйіспеншілік
Қасиеттері: Адамдарға риясыз қызмет
ету, жанашырлық, шынайылық.
2 слайд
Құндылығы: Сүйіспеншілік Қасиеттері: Адамдарға риясыз қызмет ету, жанашырлық, шынайылық.
3 слайд
Мақсаты: Оқушыларға ақкөңілділік туралы түсінік бере
отырып, сүйіспеншілік құндылығының мәнін ашу.
Міндеттері:
1. Білімділік: Оқушыларды адамдарға риясыз қызмет
жасауға үйрету.
2. Дамытушылық: Оқушылардағы жанашырлық
қасиеттерін дамыту.
3. Тәрбиелік: Оқушыларды шынайы болуға тәрбиелеу.
3 слайд
Мақсаты: Оқушыларға ақкөңілділік туралы түсінік бере отырып, сүйіспеншілік құндылығының мәнін ашу. Міндеттері: 1. Білімділік: Оқушыларды адамдарға риясыз қызмет жасауға үйрету. 2. Дамытушылық: Оқушылардағы жанашырлық қасиеттерін дамыту. 3. Тәрбиелік: Оқушыларды шынайы болуға тәрбиелеу.
4 слайд
4 слайд
5 слайд
Жағымды күйге келу
Мұғалім:
Балалар — гүлім менің,
Балалар – күйім менің.
Балалар – нұр сыйлайтын
Бүгінгі күнім менің, — дей отырып, балалар мен сендерді өзіме
қуат алатын шуақты күнге теңеймін.
Оқушылар:
Жарқырап күн де ашылды,
Күн нұры түгел шашылды.
Қайырлы күн қонақтар,
Біз әдепті баламыз.
Қайырлы күн ұстазым,
Біз көңілді боламыз.
5 слайд
Жағымды күйге келу Мұғалім: Балалар — гүлім менің, Балалар – күйім менің. Балалар – нұр сыйлайтын Бүгінгі күнім менің, — дей отырып, балалар мен сендерді өзіме қуат алатын шуақты күнге теңеймін. Оқушылар: Жарқырап күн де ашылды, Күн нұры түгел шашылды. Қайырлы күн қонақтар, Біз әдепті баламыз. Қайырлы күн ұстазым, Біз көңілді боламыз.
6 слайд
Үй тапсырмасын тексеру. Үйге тапсырманы тексеру.
1. №19 – сабақ «Мейірім» әңгімесі
Сұрақтар:
1. Адамның -бойнындағы мейірімділік қайдан туындайды?
2. Ақкөңіл, мейірімді болудың маңызы неде?
3. Ақкөңілділік қандай іс – әрекеттер арқылы көрініс табады?
4. Өзің айналаңдағы адамдарға ақкөңілділігіңді қалай білдіріп
жүрсің?
6 слайд
Үй тапсырмасын тексеру. Үйге тапсырманы тексеру. 1. №19 – сабақ «Мейірім» әңгімесі Сұрақтар: 1. Адамның -бойнындағы мейірімділік қайдан туындайды? 2. Ақкөңіл, мейірімді болудың маңызы неде? 3. Ақкөңілділік қандай іс – әрекеттер арқылы көрініс табады? 4. Өзің айналаңдағы адамдарға ақкөңілділігіңді қалай білдіріп жүрсің?
7 слайд
Сабақтың дәйексөзі.
Ақкөңілділік – адам ойының тазалығының көрінісі.
Жүсіп Баласағуни
Сұрақтар:
1. Ақкөңілділік адамға не үшін қажет?
2. Ақкөңілділікті адам бойындағы тағы қандай қасиеттермен
салыстыруға болады?
3. Дәйексөзден қандай ой түйдіңіз?
1. Мейірімділік дегеніміз не?
2. Қайырымдылық жасау дегенді қалай түсінесің?
3. Қандай адамдарды адал деп айта аламыз?
4. Дәйексөзден қандай ой түйдіңіз ?
7 слайд
Сабақтың дәйексөзі. Ақкөңілділік – адам ойының тазалығының көрінісі. Жүсіп Баласағуни Сұрақтар: 1. Ақкөңілділік адамға не үшін қажет? 2. Ақкөңілділікті адам бойындағы тағы қандай қасиеттермен салыстыруға болады? 3. Дәйексөзден қандай ой түйдіңіз? 1. Мейірімділік дегеніміз не? 2. Қайырымдылық жасау дегенді қалай түсінесің? 3. Қандай адамдарды адал деп айта аламыз? 4. Дәйексөзден қандай ой түйдіңіз ?
8 слайд
Мұғалім сыйы.
«Егінші».
8 слайд
Мұғалім сыйы. «Егінші».
9 слайд
Сұрақтар:
Егіншінің бойынан қандай адамгершілік
қасиеттер көріп тұрсыңдар?
Патша не үшін риза болды?
Сендер өз ақшаларыңды осы егінші секілді
үнемдеп жұмсайсыңдар ма?
Ата-аналар алдындағы парыздарыңды қалай
орындап жүрсіздер?
Мысал келтіріңіздер .
9 слайд
Сұрақтар: Егіншінің бойынан қандай адамгершілік қасиеттер көріп тұрсыңдар? Патша не үшін риза болды? Сендер өз ақшаларыңды осы егінші секілді үнемдеп жұмсайсыңдар ма? Ата-аналар алдындағы парыздарыңды қалай орындап жүрсіздер? Мысал келтіріңіздер .
10 слайд
Шығармашылық жұмыс, топпен жұмыс.
Тапсырма:
1. Ақкөңілділік қасиетін қандай сөздермен сипаттауға
болатынын анықтаңдар. Осы ұғымға сәйкес сөздерді табыңдар.
(1 - тапсырма)
2. Қажетті сөздерді пайдаланып жұптасып диалог құрастыру. 2-
тапсырма
Қажетті сөздер;
ақкөңілділік,ақниеттілік,адалдық,ақжарқындық,ақпейілділік
3 .Сөйлемдерді өз ойларыңмен жалғастырыңдар. 3-тапсырма
Ақкөңіл адам әрқашан...
Ақкөңіл адамның бойында...
Ақкөңілділік дегеніміз...
4. «Ақкөңілділік» сөзіне ребус құрастырыңдар. 4-тапсырма
10 слайд
Шығармашылық жұмыс, топпен жұмыс. Тапсырма: 1. Ақкөңілділік қасиетін қандай сөздермен сипаттауға болатынын анықтаңдар. Осы ұғымға сәйкес сөздерді табыңдар. (1 - тапсырма) 2. Қажетті сөздерді пайдаланып жұптасып диалог құрастыру. 2- тапсырма Қажетті сөздер; ақкөңілділік,ақниеттілік,адалдық,ақжарқындық,ақпейілділік 3 .Сөйлемдерді өз ойларыңмен жалғастырыңдар. 3-тапсырма Ақкөңіл адам әрқашан... Ақкөңіл адамның бойында... Ақкөңілділік дегеніміз... 4. «Ақкөңілділік» сөзіне ребус құрастырыңдар. 4-тапсырма
11 слайд
Топпен ән айту.
«Дос болайық бәріміз»
Әрқашан дос, біргеміз,
Ажырамас іргеміз,
Ілгері жүріңдер,
Достық жырын біліңдер,
Ту ғып ұстап бірлікті
Еңбекті сүйіңдер!
Қайырмасы:
Досболайық бәріміз,
Жарасып тұр әніміз.
Тыныштықты
сақтаймыз,сақтаймыз
Атсын күліп таңымыз!
11 слайд
Топпен ән айту. «Дос болайық бәріміз» Әрқашан дос, біргеміз, Ажырамас іргеміз, Ілгері жүріңдер, Достық жырын біліңдер, Ту ғып ұстап бірлікті Еңбекті сүйіңдер! Қайырмасы: Досболайық бәріміз, Жарасып тұр әніміз. Тыныштықты сақтаймыз,сақтаймыз Атсын күліп таңымыз!
12 слайд
Үй тапсырмасы.
1. № 1 1 – сабақ. Достық, бауырмалдық
туралы мақал – мәтелдер жазу.
2. 5- тапсырманы орындау
12 слайд
Үй тапсырмасы. 1. № 1 1 – сабақ. Достық, бауырмалдық туралы мақал – мәтелдер жазу. 2. 5- тапсырманы орындау
13 слайд
Сабақтың қорытынды сәті.
Тыныс алуға зейін қою.
Баяу музыка қойылады.
Мұғалім: Сіздерден аяқ-қолыңызды айқастырмай, түзу отыруыңызды
өтінемін. Біз қазір тыныс алу жаттығуын жасаймыз. Тыныс алуға зейін қойған
кезде, біздің ақылымыз дем алады. Ауаны ішке жұту кезінде тыныштық пен
қуаныш қабылдаймыз. Демді сыртқа шығарған кезде өзіміздегі
мазасыздықтарды сыртқа шығарамыз.
Кәне, дайындалайық, балалар. Көзімізді жұмамыз..., арқамызды тіктейміз...,
қолдарыңды тізеге қоюға болады...
Д е м а л..... ш ы ғ а р... (жаймен 9-10 рет) немесе 1..................2 [ 3 ] .
Бүгінгі сабақтан игерген жақсы қасиеттерді есімізге түсіріп, жүрегімізге
сақтайық. Рахмет!
13 слайд
Сабақтың қорытынды сәті. Тыныс алуға зейін қою. Баяу музыка қойылады. Мұғалім: Сіздерден аяқ-қолыңызды айқастырмай, түзу отыруыңызды өтінемін. Біз қазір тыныс алу жаттығуын жасаймыз. Тыныс алуға зейін қойған кезде, біздің ақылымыз дем алады. Ауаны ішке жұту кезінде тыныштық пен қуаныш қабылдаймыз. Демді сыртқа шығарған кезде өзіміздегі мазасыздықтарды сыртқа шығарамыз. Кәне, дайындалайық, балалар. Көзімізді жұмамыз..., арқамызды тіктейміз..., қолдарыңды тізеге қоюға болады... Д е м а л..... ш ы ғ а р... (жаймен 9-10 рет) немесе 1..................2 [ 3 ] . Бүгінгі сабақтан игерген жақсы қасиеттерді есімізге түсіріп, жүрегімізге сақтайық. Рахмет!