Материалдар / Ашық сабақ:Гендік өзгеріске ұшыраған өнімдер.
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ:Гендік өзгеріске ұшыраған өнімдер.

Материал туралы қысқаша түсінік
Гендік өзгеріске ұшыраған өнімдер.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
30 Сәуір 2024
185
0 рет жүктелген
900 ₸
Бүгін алсаңыз
+45 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +45 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Бөлім: Дұрыс тамақтану. Гендік өзгеріске ұшыраған тағамдар Сабақтың тақырыбы: Гендік өзгеріске ұшыраған өнімдер. 7.1.3.1.Тыңд

1 слайд
Бөлім: Дұрыс тамақтану. Гендік өзгеріске ұшыраған тағамдар Сабақтың тақырыбы: Гендік өзгеріске ұшыраған өнімдер. 7.1.3.1.Тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, ұсынылған ақпарат бойынша факті мен көзқарасты ажырата білу. 7.2.5.1.Мәтін бойынша проблемалық сұрақтар құрастыру 7.3.2.1.Жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай көркемдегіш құралдарды орынды қолдана отырып, әңгіме құрастырып жазу. 7.4.4.4 Одағай түрлерін ажырата білу, қолдану.Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

1 слайд

Бөлім: Дұрыс тамақтану. Гендік өзгеріске ұшыраған тағамдар Сабақтың тақырыбы: Гендік өзгеріске ұшыраған өнімдер. 7.1.3.1.Тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, ұсынылған ақпарат бойынша факті мен көзқарасты ажырата білу. 7.2.5.1.Мәтін бойынша проблемалық сұрақтар құрастыру 7.3.2.1.Жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай көркемдегіш құралдарды орынды қолдана отырып, әңгіме құрастырып жазу. 7.4.4.4 Одағай түрлерін ажырата білу, қолдану.Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі Психологиялық дайындық Оқушыларды топқа болу. Сабақтың бары

2 слайд
Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі Психологиялық дайындық Оқушыларды топқа болу. Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі Психологиялық дайындық Оқушыларды топқа болу.

2 слайд

Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі Психологиялық дайындық Оқушыларды топқа болу. Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі Психологиялық дайындық Оқушыларды топқа болу.

Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі Психологиялық дайындық Оқушыларды топқа болу. Сынып оқушылары түгенделеді. Сабақ мақсаты

3 слайд
Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі Психологиялық дайындық Оқушыларды топқа болу. Сынып оқушылары түгенделеді. Сабақ мақсаты хабарланады. Қызығушылықты ояту. - Балалар, ГМО өнімдері дегеніміз не? Тақырыпқа байланысты бейнематериалды тыңдаңдар. https://www.youtube.com/watch?v=WlIuzn8w9EoСабақтың барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі Психологиялық дайындық Оқушыларды топқа болу. Сынып оқушылары түгенделеді. Сабақ мақсаты хабарланады. Қызығушылықты ояту. - Балалар, ГМО өнімдері дегеніміз не? Тақырыпқа байланысты бейнематериалды тыңдаңдар. https://www.youtube.com/watch?v=WlIuzn8w9Eo

3 слайд

Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі Психологиялық дайындық Оқушыларды топқа болу. Сынып оқушылары түгенделеді. Сабақ мақсаты хабарланады. Қызығушылықты ояту. - Балалар, ГМО өнімдері дегеніміз не? Тақырыпқа байланысты бейнематериалды тыңдаңдар. https://www.youtube.com/watch?v=WlIuzn8w9EoСабақтың барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі Психологиялық дайындық Оқушыларды топқа болу. Сынып оқушылары түгенделеді. Сабақ мақсаты хабарланады. Қызығушылықты ояту. - Балалар, ГМО өнімдері дегеніміз не? Тақырыпқа байланысты бейнематериалды тыңдаңдар. https://www.youtube.com/watch?v=WlIuzn8w9Eo

1. Гендік өзгеріске ұшыраған өнімдерге жүргізілген сынамалар нені көрсетті? 2. Ондай көгөністерде қандай жануарлардың гені бар?

4 слайд
1. Гендік өзгеріске ұшыраған өнімдерге жүргізілген сынамалар нені көрсетті? 2. Ондай көгөністерде қандай жануарлардың гені бар? 3. Олардың адам ағзасына зияны мен пайдасы толық зерттелді ме?

4 слайд

1. Гендік өзгеріске ұшыраған өнімдерге жүргізілген сынамалар нені көрсетті? 2. Ондай көгөністерде қандай жануарлардың гені бар? 3. Олардың адам ағзасына зияны мен пайдасы толық зерттелді ме?

- Қалай ойлайсыңдар, гендік тұрғыда өзгертілген ауыл шаруашылық өнімдерінің денсаулыққа қандай да бір әсері бар ма? - Біз ген

5 слайд
- Қалай ойлайсыңдар, гендік тұрғыда өзгертілген ауыл шаруашылық өнімдерінің денсаулыққа қандай да бір әсері бар ма? - Біз гендік тұрғыда өзгертілген өнімдерді тұтынып жүрміз бе? Оларды табиғи өнімдерден қалай ажыратуға болады?

5 слайд

- Қалай ойлайсыңдар, гендік тұрғыда өзгертілген ауыл шаруашылық өнімдерінің денсаулыққа қандай да бір әсері бар ма? - Біз гендік тұрғыда өзгертілген өнімдерді тұтынып жүрміз бе? Оларды табиғи өнімдерден қалай ажыратуға болады?

4-тапсырма Оқушылар оқылым мәтінін оқып, ой түйеді. Мәтін мазмұны бойынша ой түйіндеп проблемалық сұрақтар дайындайды. 1. 2. 3.

6 слайд
4-тапсырма Оқушылар оқылым мәтінін оқып, ой түйеді. Мәтін мазмұны бойынша ой түйіндеп проблемалық сұрақтар дайындайды. 1. 2. 3. 4. 4-тапсырма Оқушылар оқылым мәтінін оқып, ой түйеді. Мәтін мазмұны бойынша ой түйіндеп проблемалық сұрақтар дайындайды. 1. 2. 3. 4.

6 слайд

4-тапсырма Оқушылар оқылым мәтінін оқып, ой түйеді. Мәтін мазмұны бойынша ой түйіндеп проблемалық сұрақтар дайындайды. 1. 2. 3. 4. 4-тапсырма Оқушылар оқылым мәтінін оқып, ой түйеді. Мәтін мазмұны бойынша ой түйіндеп проблемалық сұрақтар дайындайды. 1. 2. 3. 4.

ЖАЗЫЛЫМ ТАПСЫРМАСЫ . 5-тапсырма Мәтіндегі ақпарат бойынша өз пікіріңді дәлелде. Біріншісөйлем.«Менің ойымша...............» Екін

7 слайд
ЖАЗЫЛЫМ ТАПСЫРМАСЫ . 5-тапсырма Мәтіндегі ақпарат бойынша өз пікіріңді дәлелде. Біріншісөйлем.«Менің ойымша...............» Екінші сөйлем«Себебі,мен оны.................... деп түсіндіремін .» Үшінші сөйлем.Мен оны ..........деген деректермен, мысалдармен дәлелдей аламын» Соңғы сөйлем. «Осыған байланысты мен ............деген шешімге келдім»

7 слайд

ЖАЗЫЛЫМ ТАПСЫРМАСЫ . 5-тапсырма Мәтіндегі ақпарат бойынша өз пікіріңді дәлелде. Біріншісөйлем.«Менің ойымша...............» Екінші сөйлем«Себебі,мен оны.................... деп түсіндіремін .» Үшінші сөйлем.Мен оны ..........деген деректермен, мысалдармен дәлелдей аламын» Соңғы сөйлем. «Осыған байланысты мен ............деген шешімге келдім»

6 тапсырма «Ойшыл қалпақтар. 6 тапсырма «Ойшыл қалпақтар.

8 слайд
6 тапсырма «Ойшыл қалпақтар. 6 тапсырма «Ойшыл қалпақтар.

8 слайд

6 тапсырма «Ойшыл қалпақтар. 6 тапсырма «Ойшыл қалпақтар.

9 слайд

9 слайд

8-тапсырма

10 слайд
8-тапсырма

10 слайд

8-тапсырма

11 слайд

11 слайд

Сергіту сәті Оқушыларға наурыз мерексіне байланыстысұрақтар қою С

12 слайд
Сергіту сәті Оқушыларға наурыз мерексіне байланыстысұрақтар қою Сергіту сәті Оқушыларға наурыз мерексіне байланыстысұрақтар қою

12 слайд

Сергіту сәті Оқушыларға наурыз мерексіне байланыстысұрақтар қою Сергіту сәті Оқушыларға наурыз мерексіне байланыстысұрақтар қою

9-тапсырма

13 слайд
9-тапсырма

13 слайд

9-тапсырма

Одағай - дербес мағынасы жоқ, адамның көңіл-күйін білдіретін немесе жануарларға қаратылып айтылатын сөз. Мағынасына қарай 3-ке

14 слайд
Одағай - дербес мағынасы жоқ, адамның көңіл-күйін білдіретін немесе жануарларға қаратылып айтылатын сөз. Мағынасына қарай 3-ке бөлінеді: көңіл-күй одағайы (алақай,әттең), жекіру одағайы (тайт,жә), шақыру одағайы (шөре-шөре, құрау- құрау). Одағайда дербес лексикалық мағынасы болмайды, басқа сөздермен байланысқа түспейді,сөйлем мүшесі бола алмайды.

14 слайд

Одағай - дербес мағынасы жоқ, адамның көңіл-күйін білдіретін немесе жануарларға қаратылып айтылатын сөз. Мағынасына қарай 3-ке бөлінеді: көңіл-күй одағайы (алақай,әттең), жекіру одағайы (тайт,жә), шақыру одағайы (шөре-шөре, құрау- құрау). Одағайда дербес лексикалық мағынасы болмайды, басқа сөздермен байланысқа түспейді,сөйлем мүшесі бола алмайды.

15 слайд

15 слайд

10-тапсырма

16 слайд
10-тапсырма

16 слайд

10-тапсырма

Кері байланыс: Кері байланыс: Үй тапсырмасы: 7 -тапсырма. «Генндік өзгеріске ұшыраған тағамдар»

17 слайд
Кері байланыс: Кері байланыс: Үй тапсырмасы: 7 -тапсырма. «Генндік өзгеріске ұшыраған тағамдар»

17 слайд

Кері байланыс: Кері байланыс: Үй тапсырмасы: 7 -тапсырма. «Генндік өзгеріске ұшыраған тағамдар»