Ашық сабақ:Гендік өзгеріске ұшыраған өнімдер.
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Бөлім: Дұрыс тамақтану. Гендік өзгеріске ұшыраған тағамдар
Сабақтың тақырыбы: Гендік өзгеріске ұшыраған өнімдер.
7.1.3.1.Тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, ұсынылған
ақпарат бойынша факті мен көзқарасты ажырата білу.
7.2.5.1.Мәтін бойынша проблемалық сұрақтар құрастыру
7.3.2.1.Жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай
көркемдегіш құралдарды орынды қолдана отырып, әңгіме
құрастырып жазу.
7.4.4.4 Одағай түрлерін ажырата білу, қолдану.Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары
1 слайд
Бөлім: Дұрыс тамақтану. Гендік өзгеріске ұшыраған тағамдар Сабақтың тақырыбы: Гендік өзгеріске ұшыраған өнімдер. 7.1.3.1.Тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, ұсынылған ақпарат бойынша факті мен көзқарасты ажырата білу. 7.2.5.1.Мәтін бойынша проблемалық сұрақтар құрастыру 7.3.2.1.Жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай көркемдегіш құралдарды орынды қолдана отырып, әңгіме құрастырып жазу. 7.4.4.4 Одағай түрлерін ажырата білу, қолдану.Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары
2 слайд
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі
Психологиялық дайындық
Оқушыларды топқа болу. Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі
Психологиялық дайындық
Оқушыларды топқа болу.
2 слайд
Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі Психологиялық дайындық Оқушыларды топқа болу. Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі Психологиялық дайындық Оқушыларды топқа болу.
3 слайд
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі
Психологиялық дайындық
Оқушыларды топқа болу.
Сынып оқушылары түгенделеді. Сабақ мақсаты хабарланады.
Қызығушылықты ояту.
- Балалар, ГМО өнімдері дегеніміз не? Тақырыпқа байланысты бейнематериалды тыңдаңдар.
https://www.youtube.com/watch?v=WlIuzn8w9EoСабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі
Психологиялық дайындық
Оқушыларды топқа болу.
Сынып оқушылары түгенделеді. Сабақ мақсаты хабарланады.
Қызығушылықты ояту.
- Балалар, ГМО өнімдері дегеніміз не? Тақырыпқа байланысты
бейнематериалды тыңдаңдар.
https://www.youtube.com/watch?v=WlIuzn8w9Eo
3 слайд
Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі Психологиялық дайындық Оқушыларды топқа болу. Сынып оқушылары түгенделеді. Сабақ мақсаты хабарланады. Қызығушылықты ояту. - Балалар, ГМО өнімдері дегеніміз не? Тақырыпқа байланысты бейнематериалды тыңдаңдар. https://www.youtube.com/watch?v=WlIuzn8w9EoСабақтың барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі Психологиялық дайындық Оқушыларды топқа болу. Сынып оқушылары түгенделеді. Сабақ мақсаты хабарланады. Қызығушылықты ояту. - Балалар, ГМО өнімдері дегеніміз не? Тақырыпқа байланысты бейнематериалды тыңдаңдар. https://www.youtube.com/watch?v=WlIuzn8w9Eo
4 слайд
1. Гендік өзгеріске ұшыраған өнімдерге жүргізілген
сынамалар нені көрсетті?
2. Ондай көгөністерде қандай жануарлардың гені бар?
3. Олардың адам ағзасына зияны мен пайдасы толық
зерттелді ме?
4 слайд
1. Гендік өзгеріске ұшыраған өнімдерге жүргізілген сынамалар нені көрсетті? 2. Ондай көгөністерде қандай жануарлардың гені бар? 3. Олардың адам ағзасына зияны мен пайдасы толық зерттелді ме?
5 слайд
- Қалай ойлайсыңдар, гендік тұрғыда өзгертілген
ауыл шаруашылық өнімдерінің денсаулыққа қандай
да бір әсері бар ма?
- Біз гендік тұрғыда өзгертілген өнімдерді тұтынып
жүрміз бе? Оларды табиғи өнімдерден қалай
ажыратуға болады?
5 слайд
- Қалай ойлайсыңдар, гендік тұрғыда өзгертілген ауыл шаруашылық өнімдерінің денсаулыққа қандай да бір әсері бар ма? - Біз гендік тұрғыда өзгертілген өнімдерді тұтынып жүрміз бе? Оларды табиғи өнімдерден қалай ажыратуға болады?
6 слайд
4-тапсырма
Оқушылар оқылым мәтінін оқып, ой түйеді. Мәтін мазмұны бойынша ой түйіндеп проблемалық сұрақтар дайындайды.
1.
2.
3.
4. 4-тапсырма
Оқушылар оқылым мәтінін оқып, ой түйеді. Мәтін
мазмұны бойынша ой түйіндеп проблемалық сұрақтар
дайындайды.
1.
2.
3.
4.
6 слайд
4-тапсырма Оқушылар оқылым мәтінін оқып, ой түйеді. Мәтін мазмұны бойынша ой түйіндеп проблемалық сұрақтар дайындайды. 1. 2. 3. 4. 4-тапсырма Оқушылар оқылым мәтінін оқып, ой түйеді. Мәтін мазмұны бойынша ой түйіндеп проблемалық сұрақтар дайындайды. 1. 2. 3. 4.
7 слайд
ЖАЗЫЛЫМ ТАПСЫРМАСЫ .
5-тапсырма Мәтіндегі ақпарат бойынша өз пікіріңді дәлелде.
Біріншісөйлем.«Менің ойымша...............»
Екінші сөйлем«Себебі,мен оны.................... деп түсіндіремін .»
Үшінші сөйлем.Мен оны ..........деген деректермен,
мысалдармен дәлелдей аламын»
Соңғы сөйлем. «Осыған байланысты мен ............деген
шешімге келдім»
7 слайд
ЖАЗЫЛЫМ ТАПСЫРМАСЫ . 5-тапсырма Мәтіндегі ақпарат бойынша өз пікіріңді дәлелде. Біріншісөйлем.«Менің ойымша...............» Екінші сөйлем«Себебі,мен оны.................... деп түсіндіремін .» Үшінші сөйлем.Мен оны ..........деген деректермен, мысалдармен дәлелдей аламын» Соңғы сөйлем. «Осыған байланысты мен ............деген шешімге келдім»
8 слайд
6 тапсырма «Ойшыл қалпақтар.
6 тапсырма «Ойшыл қалпақтар.
8 слайд
6 тапсырма «Ойшыл қалпақтар. 6 тапсырма «Ойшыл қалпақтар.
9 слайд
9 слайд
10 слайд
8-тапсырма
10 слайд
8-тапсырма
11 слайд
11 слайд
12 слайд
Сергіту сәті
Оқушыларға наурыз мерексіне байланыстысұрақтар қою Сергіту сәті
Оқушыларға наурыз мерексіне байланыстысұрақтар қою
12 слайд
Сергіту сәті Оқушыларға наурыз мерексіне байланыстысұрақтар қою Сергіту сәті Оқушыларға наурыз мерексіне байланыстысұрақтар қою
13 слайд
9-тапсырма
13 слайд
9-тапсырма
14 слайд
Одағай - дербес мағынасы жоқ, адамның көңіл-күйін білдіретін
немесе жануарларға қаратылып айтылатын сөз.
Мағынасына қарай 3-ке бөлінеді: көңіл-күй одағайы (алақай,әттең),
жекіру одағайы (тайт,жә), шақыру одағайы (шөре-шөре, құрау-
құрау).
Одағайда дербес лексикалық мағынасы болмайды, басқа сөздермен
байланысқа түспейді,сөйлем мүшесі бола алмайды.
14 слайд
Одағай - дербес мағынасы жоқ, адамның көңіл-күйін білдіретін немесе жануарларға қаратылып айтылатын сөз. Мағынасына қарай 3-ке бөлінеді: көңіл-күй одағайы (алақай,әттең), жекіру одағайы (тайт,жә), шақыру одағайы (шөре-шөре, құрау- құрау). Одағайда дербес лексикалық мағынасы болмайды, басқа сөздермен байланысқа түспейді,сөйлем мүшесі бола алмайды.
15 слайд
15 слайд
16 слайд
10-тапсырма
16 слайд
10-тапсырма
17 слайд
Кері байланыс: Кері байланыс:
Үй тапсырмасы: 7 -тапсырма. «Генндік өзгеріске ұшыраған тағамдар»
17 слайд
Кері байланыс: Кері байланыс: Үй тапсырмасы: 7 -тапсырма. «Генндік өзгеріске ұшыраған тағамдар»