1 слайд
АШЫҚ САБАҚ
Тақырыбы : С.Сейфуллин «Наурыз»
Мырзадаева Г.
4 “ Г ” сынып
2 слайд
Сабақтың мақсаты:
Білімділігі: Өлеңнің мазмұнын ашып түсіндіру, мәнерлеп оқуға
үйрету. С.Сейфулиннің өмірімен таныстыру.
Дамытушылығы:Өлеңдегі ойды жеткізе білу қабілеттерін дамыту,
танымдық ықыласын молайту, қызығушылығын, белсенділігін
арттыру.
Тәрбиелілігі:Табиғат өзгерістерін түсіне білуге, қазақ халқының
дәстүрлерін құрметтеуге тәрбиелеу.
Әдіс-тәсілдері: сұрақ-жауап, түсіндіру.
3 слайд
Психологиялық дайындықП с и х о л о г и я л ы қ д а й ы н д ы қПсихологиялық дайындық
Қайырлы күн, күнім, далам, орманым,
Қайырлы күн, гүлім, құсым, көлдерім.
Қайырлы күн, өсімдіктер, жәндіктер
Қайырлы күн, бар тіршілік иесі!
4 слайд
1 -топ Көктем
2-топ Наурыз
3-топ Сәуір
4-топ МамырТопқа бөлу
5 слайд
Сабақтың бөлімдері
І. Қайталау -сөз анасы.
ІІ. Ой түбінде алтын бар,ойлай білсең
табылар.
ІІІ. Білгенге маржан,білмеске арзан.
І V . Ойға түстім ойландым.
V . Сәулең болса кеудеңде.
6 слайд
І. Қайталау -сөз анасы.
Үй жұмысын сұрау
М.Дулатов туралы сұрау
М.Дулатов «Наурыз» жаттау
«Наурыз» тақырыбына әңгіме жазу
7 слайд
8 слайд
Қызығушылықты ояту
-Балалар,наурыз айы туралы не
білеміз,жылдам жауап береміз.
Көктем айларын атап бер?
Көктемде табиғатта қандай өзгерістер
болады?
Наурызда қандай мерекелер болады?
Көктемде ең алғаш ұшып келетін құс?
Көктемгі адамдар еңбегі қандай?
Жануарлар тіршілігі қандай?
9 слайд
Жаңа сабақ
ІІ.Ой түбінде алтын бар,ойлай білсең табылар .
Ребус шешу
Р ,, ,
10 слайд
НАУР
ЫЗТіршілік
оянады Наурыз
мерекесі
болады
Наурыз-жыл
басы Құстар ұшып
келедіАдамдар егін
егеді Ағаштар
бүршік атады
11 слайд
12 слайд
Оқулықпен жұмыс
С.Сейфуллин
Ақиық ақын,жазушы,қоғам қайраткері
Ақмола уезі,Нілді облысында дүниеге келген.
Туған жері әкесінің қыстауы Ортаудағы
Қарашілік Қазіргі Шет ауданында Иманақ
тауына жақын жердегі Сейфолла жайлауында
дүниеге келді.Шын аты-Сәдуақас.
(1894-1938)
13 слайд
Дәптермен
жұмыс
ІІІ.Білгенге
маржан, білмеске
арзан.
14 слайд
Топтық жұмыс
« Көктем тобы » Өлеңге сүйеніп,Наурыз айында болатын
табиғаттағы өзгерістерді жазыңдар.
« Наурыз тобы » Өлеңде адам кейпіндегі бейнеленген табиғат
құбылыстарын мына үлгі бойынша жазыңдар.
.....-құшақтайды,беттен сүйеді.
......-сөйлейді,күледі,былдырлайды.
......- шаттанады,жырлайды,сұңқылдайды.
......-жадырайды,қарсы
алады. .
« Сәуір тобы » Өлеңді мәнерлеп оқып талдау.
«Мамыр тобы» Венн диаграммасы бойынша С.Сейфуллин мен
М.Дулатовтың өлеңдерін салыстыр.
15 слайд
Сергіту сәті
Көктем келді жарқырап,
Жаңбыр жауар себелеп,
Өзен сулар арқырап,
Гүлге қонар көбелек .
16 слайд
IV .Ойға түстім ойландым.
«Көктем» Көктем туралы сурет салу.
«Наурыз» Наурыз туралы өлең шумақтар құрастыру.
«Сәуір» Наурыз мерекесіндегі ұлттық тағамдар туралы.
«Мамыр» Ұлттық ойындар туралы класстер қорғау.
17 слайд
Сабақты бекіту
« Ізгілендіру диаграммасы»
Нені білдім? Нені білгім
келеді?
Нені түсінбедім?
18 слайд
Қорытындылау
«Баспалдақ» тапсырмалары
бойынша оқушыларды
бағалау
19 слайд
Үйге тапсырма беру
1-деңгей: Тақырыпқа сурет
салу.
2- деңгей: Наурыз өлеңді
жаттау.
3-деңгей: «Наурыз-Ұлыстың
ұлы күні» шығарма жазу.
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз