Материалдар / Ашық сабақ:Заттың формаларын түрлендіру және сызбасын орындау 10 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ:Заттың формаларын түрлендіру және сызбасын орындау 10 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
. Кеңістіктегі заттың қалпын түрлендіру. 2.Зат бөліктерінің орнын ауыстыру арқылы сызбаны орындау
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
06 Желтоқсан 2019
861
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Сабақтың мақсаты Оқу мақсаты Ба ғалау критерилері Сабақтың тақырыбы: Заттың формаларын түрлендіру және сызбасын орындауБ ө

1 слайд
Сабақтың мақсаты Оқу мақсаты Ба ғалау критерилері Сабақтың тақырыбы: Заттың формаларын түрлендіру және сызбасын орындауБ ө л ім . Ф о р м ан ы түр л ен д ір у 10. 5.2.2. Кеңістіктегі нысанның қалпын немесе бөліктерінің орнын ауыстырып,сызбасын орындау 1.Кеңістіктегі заттың қалпын түрлендіру 2.Зат бөліктерінің орнын ауыстыру арқылы сызбаны орындау№ 14 Б.Майлин ОМ Шерімбаева Анафия Дүйсебайқызы • Кеңістіктегі зат формасын сызбада түрлендіреді . • Заттың түрленген сызбасын орындайды.

1 слайд

Сабақтың мақсаты Оқу мақсаты Ба ғалау критерилері Сабақтың тақырыбы: Заттың формаларын түрлендіру және сызбасын орындауБ ө л ім . Ф о р м ан ы түр л ен д ір у 10. 5.2.2. Кеңістіктегі нысанның қалпын немесе бөліктерінің орнын ауыстырып,сызбасын орындау 1.Кеңістіктегі заттың қалпын түрлендіру 2.Зат бөліктерінің орнын ауыстыру арқылы сызбаны орындау№ 14 Б.Майлин ОМ Шерімбаева Анафия Дүйсебайқызы • Кеңістіктегі зат формасын сызбада түрлендіреді . • Заттың түрленген сызбасын орындайды.

Әртүрлі каточкада берілген заттың кеңістіктегі көрінісі берілген. Талдаңыз. Заттың кеңістіктегі бөліктерінің орнын өзгертіңі

2 слайд
Әртүрлі каточкада берілген заттың кеңістіктегі көрінісі берілген. Талдаңыз. Заттың кеңістіктегі бөліктерінің орнын өзгертіңіз. Өзгерістер арқылы әртүрлі көріністерді орындаңыз. 1-деңгей.Күрденленген заттың қандай денеден құралғанын талдайды.Қандай тәсілде орындалғанын анықтайды. 2-деңгей.Қарапайым заттың қандай денеден құралғанын талдайды.Қандай тәсілде орындалғанын анықтайды.Кеңістікте берілген көрініс арқылы затты анықтайды. Сызбасын плакатта орындайды «Ойлан және тап» әдісі Белсенді оқыту әдісіто п ты қ 1. Сабақтың мақсаты 2 . Сабақтың мақсаты Ұж ы м д ы қ ж ұм ы с то п ты қӨткен сабақты жаңа сабақпен байланыстарады. Заттың сызбасын орындайды. «Денотатты граф» әдісі «Серпілген сауал» әдісі Сабақтан алған білімін қорытындылау бағытында сұрақтар қойылып,жауаптар алынады Затты сипаттайды, сызбаны орындайды. Ұжымдық ынтымақ қалыптасады.Сабақтан алған білімдерін тұжырымдайды

2 слайд

Әртүрлі каточкада берілген заттың кеңістіктегі көрінісі берілген. Талдаңыз. Заттың кеңістіктегі бөліктерінің орнын өзгертіңіз. Өзгерістер арқылы әртүрлі көріністерді орындаңыз. 1-деңгей.Күрденленген заттың қандай денеден құралғанын талдайды.Қандай тәсілде орындалғанын анықтайды. 2-деңгей.Қарапайым заттың қандай денеден құралғанын талдайды.Қандай тәсілде орындалғанын анықтайды.Кеңістікте берілген көрініс арқылы затты анықтайды. Сызбасын плакатта орындайды «Ойлан және тап» әдісі Белсенді оқыту әдісіто п ты қ 1. Сабақтың мақсаты 2 . Сабақтың мақсаты Ұж ы м д ы қ ж ұм ы с то п ты қӨткен сабақты жаңа сабақпен байланыстарады. Заттың сызбасын орындайды. «Денотатты граф» әдісі «Серпілген сауал» әдісі Сабақтан алған білімін қорытындылау бағытында сұрақтар қойылып,жауаптар алынады Затты сипаттайды, сызбаны орындайды. Ұжымдық ынтымақ қалыптасады.Сабақтан алған білімдерін тұжырымдайды

Тапсырма тәсіліБасбармақ тәсілі Дереккөз тәсіліСаралау тәсілдеріто п ты қ Ұж ы м д ы қ ж то п ты қ Суреттердің ішінде н

3 слайд
Тапсырма тәсіліБасбармақ тәсілі Дереккөз тәсіліСаралау тәсілдеріто п ты қ Ұж ы м д ы қ ж то п ты қ Суреттердің ішінде нобайдың орындау ретіне қатысты емес суретті алып тастайды. Тапсырманы белгілі бір уақытта орындау жеңілінен күрделіге қарай орындалатын деңгейлік тапсырмалар. 1 деңгейлік тапсырма - берілген денелерден заттың формасын құрастырырады. 2 деңгейлік тапсырма - құрастырылған заттың моделінің сызбасын тұрғызады. оқушыларға тапсырманы орындау үшін, геометриялық денелердің модельдері, әр түрлі деңгейдегі дереккөз сызбалар беріледі.

3 слайд

Тапсырма тәсіліБасбармақ тәсілі Дереккөз тәсіліСаралау тәсілдеріто п ты қ Ұж ы м д ы қ ж то п ты қ Суреттердің ішінде нобайдың орындау ретіне қатысты емес суретті алып тастайды. Тапсырманы белгілі бір уақытта орындау жеңілінен күрделіге қарай орындалатын деңгейлік тапсырмалар. 1 деңгейлік тапсырма - берілген денелерден заттың формасын құрастырырады. 2 деңгейлік тапсырма - құрастырылған заттың моделінің сызбасын тұрғызады. оқушыларға тапсырманы орындау үшін, геометриялық денелердің модельдері, әр түрлі деңгейдегі дереккөз сызбалар беріледі.

Критериалды бағалауД ескр и п то р Бағалау критерийі Бағалау критерийі Бағалау критерийі Д ескр и п то р Д ескр и п то рЗ

4 слайд
Критериалды бағалауД ескр и п то р Бағалау критерийі Бағалау критерийі Бағалау критерийі Д ескр и п то р Д ескр и п то рЗаттың көрінісін,көрнекі кескінін анықтайды,сипаттайды. «Екі жұлдыз,бір тілек» тәсілі Берілген көрініс бойынша заттың кескінін орындайды. «Басбармақ» тәсілі Күрделі заттың формаларын түрлендіреді,талдайды. Заттың кеңістіктегі көрінісін түрлендіру арқылы сызба жұмыстарын орындайды. Құрастырылған заттың кескінін орындау ретін сақтайды. «Жапырақ» тәсілі Заттың қандай денелерден құралғанын сипаттап береді. Сұрақтар қойылады Сұрақтарға жауап береді.Түсті жапырақтар арқылы бағаланады

4 слайд

Критериалды бағалауД ескр и п то р Бағалау критерийі Бағалау критерийі Бағалау критерийі Д ескр и п то р Д ескр и п то рЗаттың көрінісін,көрнекі кескінін анықтайды,сипаттайды. «Екі жұлдыз,бір тілек» тәсілі Берілген көрініс бойынша заттың кескінін орындайды. «Басбармақ» тәсілі Күрделі заттың формаларын түрлендіреді,талдайды. Заттың кеңістіктегі көрінісін түрлендіру арқылы сызба жұмыстарын орындайды. Құрастырылған заттың кескінін орындау ретін сақтайды. «Жапырақ» тәсілі Заттың қандай денелерден құралғанын сипаттап береді. Сұрақтар қойылады Сұрақтарға жауап береді.Түсті жапырақтар арқылы бағаланады