Ашық сабақ:Заттың формаларын түрлендіру және сызбасын орындау 10 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ:Заттың формаларын түрлендіру және сызбасын орындау 10 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
. Кеңістіктегі заттың қалпын түрлендіру. 2.Зат бөліктерінің орнын ауыстыру арқылы сызбаны орындау
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Сабақтың мақсаты Оқу мақсаты Ба ғалау критерилері Сабақтың тақырыбы: Заттың формаларын түрлендіру және сызбасын орындауБ ө

#1 слайд
Сабақтың мақсаты Оқу мақсаты Ба ғалау критерилері Сабақтың тақырыбы: Заттың формаларын түрлендіру және сызбасын орындауБ ө л ім . Ф о р м ан ы түр л ен д ір у 10. 5.2.2. Кеңістіктегі нысанның қалпын немесе бөліктерінің орнын ауыстырып,сызбасын орындау 1.Кеңістіктегі заттың қалпын түрлендіру 2.Зат бөліктерінің орнын ауыстыру арқылы сызбаны орындау№ 14 Б.Майлин ОМ Шерімбаева Анафия Дүйсебайқызы • Кеңістіктегі зат формасын сызбада түрлендіреді . • Заттың түрленген сызбасын орындайды.

1 слайд

Сабақтың мақсаты Оқу мақсаты Ба ғалау критерилері Сабақтың тақырыбы: Заттың формаларын түрлендіру және сызбасын орындауБ ө л ім . Ф о р м ан ы түр л ен д ір у 10. 5.2.2. Кеңістіктегі нысанның қалпын немесе бөліктерінің орнын ауыстырып,сызбасын орындау 1.Кеңістіктегі заттың қалпын түрлендіру 2.Зат бөліктерінің орнын ауыстыру арқылы сызбаны орындау№ 14 Б.Майлин ОМ Шерімбаева Анафия Дүйсебайқызы • Кеңістіктегі зат формасын сызбада түрлендіреді . • Заттың түрленген сызбасын орындайды.

Әртүрлі каточкада берілген заттың кеңістіктегі көрінісі берілген. Талдаңыз. Заттың кеңістіктегі бөліктерінің орнын өзгертіңі

#2 слайд
Әртүрлі каточкада берілген заттың кеңістіктегі көрінісі берілген. Талдаңыз. Заттың кеңістіктегі бөліктерінің орнын өзгертіңіз. Өзгерістер арқылы әртүрлі көріністерді орындаңыз. 1-деңгей.Күрденленген заттың қандай денеден құралғанын талдайды.Қандай тәсілде орындалғанын анықтайды. 2-деңгей.Қарапайым заттың қандай денеден құралғанын талдайды.Қандай тәсілде орындалғанын анықтайды.Кеңістікте берілген көрініс арқылы затты анықтайды. Сызбасын плакатта орындайды «Ойлан және тап» әдісі Белсенді оқыту әдісіто п ты қ 1. Сабақтың мақсаты 2 . Сабақтың мақсаты Ұж ы м д ы қ ж ұм ы с то п ты қӨткен сабақты жаңа сабақпен байланыстарады. Заттың сызбасын орындайды. «Денотатты граф» әдісі «Серпілген сауал» әдісі Сабақтан алған білімін қорытындылау бағытында сұрақтар қойылып,жауаптар алынады Затты сипаттайды, сызбаны орындайды. Ұжымдық ынтымақ қалыптасады.Сабақтан алған білімдерін тұжырымдайды

2 слайд

Әртүрлі каточкада берілген заттың кеңістіктегі көрінісі берілген. Талдаңыз. Заттың кеңістіктегі бөліктерінің орнын өзгертіңіз. Өзгерістер арқылы әртүрлі көріністерді орындаңыз. 1-деңгей.Күрденленген заттың қандай денеден құралғанын талдайды.Қандай тәсілде орындалғанын анықтайды. 2-деңгей.Қарапайым заттың қандай денеден құралғанын талдайды.Қандай тәсілде орындалғанын анықтайды.Кеңістікте берілген көрініс арқылы затты анықтайды. Сызбасын плакатта орындайды «Ойлан және тап» әдісі Белсенді оқыту әдісіто п ты қ 1. Сабақтың мақсаты 2 . Сабақтың мақсаты Ұж ы м д ы қ ж ұм ы с то п ты қӨткен сабақты жаңа сабақпен байланыстарады. Заттың сызбасын орындайды. «Денотатты граф» әдісі «Серпілген сауал» әдісі Сабақтан алған білімін қорытындылау бағытында сұрақтар қойылып,жауаптар алынады Затты сипаттайды, сызбаны орындайды. Ұжымдық ынтымақ қалыптасады.Сабақтан алған білімдерін тұжырымдайды

Тапсырма тәсіліБасбармақ тәсілі Дереккөз тәсіліСаралау тәсілдеріто п ты қ Ұж ы м д ы қ ж то п ты қ Суреттердің ішінде н

#3 слайд
Тапсырма тәсіліБасбармақ тәсілі Дереккөз тәсіліСаралау тәсілдеріто п ты қ Ұж ы м д ы қ ж то п ты қ Суреттердің ішінде нобайдың орындау ретіне қатысты емес суретті алып тастайды. Тапсырманы белгілі бір уақытта орындау жеңілінен күрделіге қарай орындалатын деңгейлік тапсырмалар. 1 деңгейлік тапсырма - берілген денелерден заттың формасын құрастырырады. 2 деңгейлік тапсырма - құрастырылған заттың моделінің сызбасын тұрғызады. оқушыларға тапсырманы орындау үшін, геометриялық денелердің модельдері, әр түрлі деңгейдегі дереккөз сызбалар беріледі.

3 слайд

Тапсырма тәсіліБасбармақ тәсілі Дереккөз тәсіліСаралау тәсілдеріто п ты қ Ұж ы м д ы қ ж то п ты қ Суреттердің ішінде нобайдың орындау ретіне қатысты емес суретті алып тастайды. Тапсырманы белгілі бір уақытта орындау жеңілінен күрделіге қарай орындалатын деңгейлік тапсырмалар. 1 деңгейлік тапсырма - берілген денелерден заттың формасын құрастырырады. 2 деңгейлік тапсырма - құрастырылған заттың моделінің сызбасын тұрғызады. оқушыларға тапсырманы орындау үшін, геометриялық денелердің модельдері, әр түрлі деңгейдегі дереккөз сызбалар беріледі.

Критериалды бағалауД ескр и п то р Бағалау критерийі Бағалау критерийі Бағалау критерийі Д ескр и п то р Д ескр и п то рЗ

#4 слайд
Критериалды бағалауД ескр и п то р Бағалау критерийі Бағалау критерийі Бағалау критерийі Д ескр и п то р Д ескр и п то рЗаттың көрінісін,көрнекі кескінін анықтайды,сипаттайды. «Екі жұлдыз,бір тілек» тәсілі Берілген көрініс бойынша заттың кескінін орындайды. «Басбармақ» тәсілі Күрделі заттың формаларын түрлендіреді,талдайды. Заттың кеңістіктегі көрінісін түрлендіру арқылы сызба жұмыстарын орындайды. Құрастырылған заттың кескінін орындау ретін сақтайды. «Жапырақ» тәсілі Заттың қандай денелерден құралғанын сипаттап береді. Сұрақтар қойылады Сұрақтарға жауап береді.Түсті жапырақтар арқылы бағаланады

4 слайд

Критериалды бағалауД ескр и п то р Бағалау критерийі Бағалау критерийі Бағалау критерийі Д ескр и п то р Д ескр и п то рЗаттың көрінісін,көрнекі кескінін анықтайды,сипаттайды. «Екі жұлдыз,бір тілек» тәсілі Берілген көрініс бойынша заттың кескінін орындайды. «Басбармақ» тәсілі Күрделі заттың формаларын түрлендіреді,талдайды. Заттың кеңістіктегі көрінісін түрлендіру арқылы сызба жұмыстарын орындайды. Құрастырылған заттың кескінін орындау ретін сақтайды. «Жапырақ» тәсілі Заттың қандай денелерден құралғанын сипаттап береді. Сұрақтар қойылады Сұрақтарға жауап береді.Түсті жапырақтар арқылы бағаланады

Файл форматы:
pptx
06.12.2019
1011
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі