Ашық тәрбие сабағы "Қазақ елі-Мәңгілік ел"
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Ұйымдастыру
Психологиялық ахуал тудыру
«Әр елдің амандасуы» тренингі
арқылы
Топқа бөлу.
1 слайд
Ұйымдастыру Психологиялық ахуал тудыру «Әр елдің амандасуы» тренингі арқылы Топқа бөлу.
2 слайд
Қазақ елі-Мәңгілік ел
2 слайд
Қазақ елі-Мәңгілік ел
3 слайд
1. Бір - бірінен айқын бір жұп белгі бойынша ажыратылатын гомозиготалы дараларды
шағылыстырса, бірнеше ұрпақта генотипі де, фенотипі де біркелкі будандар алынады. Бұл қай
заң?
Біркелкілік заңы
2. Аллельді гендері екі түрлі - біреу доминантты, екіншісі рецессивті (Аа) белгінің дамуын
анықтайтын организм
Гетеризиготалы
3. Бірінші ұрпақта көрінбей қалған қарам - қарсы белгі
Басылыңқы белгі
4. Гомозиготалы ақ қоянды қара қоянмен шағылыстырғанда ұрпағында тек ақ қоянның пайда
болуы. Бұл қай заңға негізделген?
Біркелкілік заңы
5. Ата - аналары бір - бірінен екі жұп белгі бойынша ажыратылатын дараларды шағылыстыру
қалай аталады?
Дигибридті будандастыру«Миға шабуыл »
«Нөмірленген бастар стратегиясы» бойынша
3 слайд
1. Бір - бірінен айқын бір жұп белгі бойынша ажыратылатын гомозиготалы дараларды шағылыстырса, бірнеше ұрпақта генотипі де, фенотипі де біркелкі будандар алынады. Бұл қай заң? Біркелкілік заңы 2. Аллельді гендері екі түрлі - біреу доминантты, екіншісі рецессивті (Аа) белгінің дамуын анықтайтын организм Гетеризиготалы 3. Бірінші ұрпақта көрінбей қалған қарам - қарсы белгі Басылыңқы белгі 4. Гомозиготалы ақ қоянды қара қоянмен шағылыстырғанда ұрпағында тек ақ қоянның пайда болуы. Бұл қай заңға негізделген? Біркелкілік заңы 5. Ата - аналары бір - бірінен екі жұп белгі бойынша ажыратылатын дараларды шағылыстыру қалай аталады? Дигибридті будандастыру«Миға шабуыл » «Нөмірленген бастар стратегиясы» бойынша
4 слайд
«Ой қозғау»
1.«Қазақ елі» тобы
Тәуелсіздік ұғымын қалай түсінесіңдер?
2. «Тәуелсіздік» тобы
Тәуелсіздіктің жеткен жетістіктеріміз
қандай?
3. «Бәйтерек» тобы
«Мәңгілік ел» ұғымын қалай түсінесіздер?
4 слайд
«Ой қозғау» 1.«Қазақ елі» тобы Тәуелсіздік ұғымын қалай түсінесіңдер? 2. «Тәуелсіздік» тобы Тәуелсіздіктің жеткен жетістіктеріміз қандай? 3. «Бәйтерек» тобы «Мәңгілік ел» ұғымын қалай түсінесіздер?
5 слайд
1-топ Туған жерге туыңды тік
2-топ Қазақстан:өткені, бүгіні,
болашағы
3-топ Мәңгілік елдің жүрегі-Астана
5 слайд
1-топ Туған жерге туыңды тік 2-топ Қазақстан:өткені, бүгіні, болашағы 3-топ Мәңгілік елдің жүрегі-Астана
6 слайд
Екі жұлдыз, бір ұсыныс
6 слайд
Екі жұлдыз, бір ұсыныс
7 слайд
“ ПОПС-формула”«Мен елімнің Мәңгілік елге
айналуы үшін не істеймін?»
бір минуттық эссе
П
ПО
С « Менің ойымша, ....»
« Себебі …».
« Мен мұны келесі мысалдармен дәлелдей
аламын ..»
«Осыларға сүйене отырып, мен
мынадай қорытындыға келдім...»
7 слайд
“ ПОПС-формула”«Мен елімнің Мәңгілік елге айналуы үшін не істеймін?» бір минуттық эссе П ПО С « Менің ойымша, ....» « Себебі …». « Мен мұны келесі мысалдармен дәлелдей аламын ..» «Осыларға сүйене отырып, мен мынадай қорытындыға келдім...»
8 слайд
Қорытынды.
«Мәңгілік ел» дегеніміз не?
8 слайд
Қорытынды. «Мәңгілік ел» дегеніміз не?
9 слайд
•
Рефлексия «Шолиер табақшасы»
•
«Маңызды 3 стратегиясы»
Мен бүгін
қандай 3
нәрсемен
таныстым? Мен қандай 3
тапсырманы
жақсы
орындадым? Мен қандай 3
нәрсені
көбірек білгім
келеді?
9 слайд
• Рефлексия «Шолиер табақшасы» • «Маңызды 3 стратегиясы» Мен бүгін қандай 3 нәрсемен таныстым? Мен қандай 3 тапсырманы жақсы орындадым? Мен қандай 3 нәрсені көбірек білгім келеді?