Материалдар / Ашық тәрбие сағаты: Адамгершілік – адамның асыл қасиеті

Ашық тәрбие сағаты: Адамгершілік – адамның асыл қасиеті

Материал туралы қысқаша түсінік
Кешірімді болу, кек сақтамау, сөйлесе білу, әділ болу, ізеттілік, рұқсат сұрау,кешікпеу, амандасу, өсек айтпау, уәдеде тұру, имандылық, мейірімділік, сабырлылық, қайырымдылық
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
«Адамгершілік – адамның асыл қа с иеті»

1 слайд
«Адамгершілік – адамның асыл қа с иеті»

1 слайд

«Адамгершілік – адамның асыл қа с иеті»

Сіздер адамгершілікті қалай түсінесіздер, әдеп нормаларын білесіздер ме, осы жөнінде өз ойларыңызды айтып көрсеңізд

2 слайд
Сіздер адамгершілікті қалай түсінесіздер, әдеп нормаларын білесіздер ме, осы жөнінде өз ойларыңызды айтып көрсеңіздер.

2 слайд

Сіздер адамгершілікті қалай түсінесіздер, әдеп нормаларын білесіздер ме, осы жөнінде өз ойларыңызды айтып көрсеңіздер.

Оқушылар адамгершіліктің негізгі қағидалары қандай?

3 слайд
Оқушылар адамгершіліктің негізгі қағидалары қандай?

3 слайд

Оқушылар адамгершіліктің негізгі қағидалары қандай?

Кешірімді болу, кек сақтамау, сөйлесе білу, әділ болу, ізеттілік, рұқсат сұрау,кешікпеу, амандасу, өсек айтпау, уә

4 слайд
Кешірімді болу, кек сақтамау, сөйлесе білу, әділ болу, ізеттілік, рұқсат сұрау,кешікпеу, амандасу, өсек айтпау, уәдеде тұру, имандылық, мейірімділік, сабырлылық, қайырымдылық.

4 слайд

Кешірімді болу, кек сақтамау, сөйлесе білу, әділ болу, ізеттілік, рұқсат сұрау,кешікпеу, амандасу, өсек айтпау, уәдеде тұру, имандылық, мейірімділік, сабырлылық, қайырымдылық.

Бір мазасыз балапан өмір сүріпті. Күндердің күнінде ол анасынан «Мейірімділік деген не?- деп сұрапты. «Сен әлі кішкентай

5 слайд
Бір мазасыз балапан өмір сүріпті. Күндердің күнінде ол анасынан «Мейірімділік деген не?- деп сұрапты. «Сен әлі кішкентайсың. Өскеннен кейін түсінесің», - деді анасы. Бірақ, балапан шыдамсыз еді. Ол жауапты тезірек білгісі келіп жолға шығады. Жолда ол ж ылап жүрген ешкіні кездестіреді, ол балапаннан жоғалып кеткен лағын тауып алуға көмектесуін сұрайды. « М енде уақыт жоқ,- деді балапан, - мен мейірімділіктің не екенін білуім керек» - дейді де әрі қарай жүгіріп кетеді. Шалғайдан қыз баланы кездестіреді, ол ағашқа ілініп қалған шарды ала алмай жүреді. «Балапан, балапан, маған шарды алуға көмектесіп жіберші», - деп сұрайды қыз. «Менде уақыт жоқ»,- деді балапан, - мен мейірімділіктің не екенін білгім келеді дейді . - Ал мен білемін. Менің анам әрдайым қайырымды адамдар туралы әңгіме айтады. « Маған да айтшы », – деді балапан. «Бірінші сен шарды алып бер» - деді қыз бала . Балапан ұшып барып шарды алып береді. «Мінек и, сен қайырымды іс істедің. Мейірімділік деген осы». -деді. «Қандай оңай?» деп таң қалды балапан.

5 слайд

Бір мазасыз балапан өмір сүріпті. Күндердің күнінде ол анасынан «Мейірімділік деген не?- деп сұрапты. «Сен әлі кішкентайсың. Өскеннен кейін түсінесің», - деді анасы. Бірақ, балапан шыдамсыз еді. Ол жауапты тезірек білгісі келіп жолға шығады. Жолда ол ж ылап жүрген ешкіні кездестіреді, ол балапаннан жоғалып кеткен лағын тауып алуға көмектесуін сұрайды. « М енде уақыт жоқ,- деді балапан, - мен мейірімділіктің не екенін білуім керек» - дейді де әрі қарай жүгіріп кетеді. Шалғайдан қыз баланы кездестіреді, ол ағашқа ілініп қалған шарды ала алмай жүреді. «Балапан, балапан, маған шарды алуға көмектесіп жіберші», - деп сұрайды қыз. «Менде уақыт жоқ»,- деді балапан, - мен мейірімділіктің не екенін білгім келеді дейді . - Ал мен білемін. Менің анам әрдайым қайырымды адамдар туралы әңгіме айтады. « Маған да айтшы », – деді балапан. «Бірінші сен шарды алып бер» - деді қыз бала . Балапан ұшып барып шарды алып береді. «Мінек и, сен қайырымды іс істедің. Мейірімділік деген осы». -деді. «Қандай оңай?» деп таң қалды балапан.

Ал сіздер қалай ойлайсыздар? - Мейірімділік деген не? - Неге мейірімді болу керек? - Қалай мейірімді бол

6 слайд
Ал сіздер қалай ойлайсыздар? - Мейірімділік деген не? - Неге мейірімді болу керек? - Қалай мейірімді болуға болады?

6 слайд

Ал сіздер қалай ойлайсыздар? - Мейірімділік деген не? - Неге мейірімді болу керек? - Қалай мейірімді болуға болады?

“ Жылы шеңбер” ойыны Балалар бір – біріміздің қолымыздан ұстап, алақанымыздың жылулығын сезіне отырып шеңбер құрап к

7 слайд
“ Жылы шеңбер” ойыны Балалар бір – біріміздің қолымыздан ұстап, алақанымыздың жылулығын сезіне отырып шеңбер құрап көршімізге “Мен сенімен бір сыныпта оқығаныма қуаныштымын себебі ...” (сен адал доссың), (сен қайырымдысың) – деп әрі қарай жалғастырып, жақсы сөздерді арнаймыз.

7 слайд

“ Жылы шеңбер” ойыны Балалар бір – біріміздің қолымыздан ұстап, алақанымыздың жылулығын сезіне отырып шеңбер құрап көршімізге “Мен сенімен бір сыныпта оқығаныма қуаныштымын себебі ...” (сен адал доссың), (сен қайырымдысың) – деп әрі қарай жалғастырып, жақсы сөздерді арнаймыз.

Адамгершіліктің алтын ережесі. - Уйде,мектепте, «Сәлем» , «Сәлеметсіз бе» , «Қайырлы түн» деген сияқты ізгі сөздерді ұмытпа. -

8 слайд
Адамгершіліктің алтын ережесі. - Уйде,мектепте, «Сәлем» , «Сәлеметсіз бе» , «Қайырлы түн» деген сияқты ізгі сөздерді ұмытпа. - Жасы кішілер үлкендерге сәлем беріп, ал үлкендер кішілерге қамқор болуы тиіс. -Әр күніңді жақсы ойлар ойлаумен бастап, бос өткізбе. Күні бойы өзіңді қоршаған адамдардың бәрі туралы тек сүйіспеншілікпен және ізгілікпен ойлай жүр.  -Тыныштық сақтай білуге, нәзік үнмен биязы, мәдениетті сөйлеуге үйрен. -Ұйықтар алдында бүгін қанша адамды қуанттым, жұбатқаныңды, қайырым жасағаныңды есіңе түсір. -Ата-анаңның мейірім шуағын сезініп қадірлей біл. -«Жақсылыққа жақсылық-әр кісінің ісі, Жамандыққа жақсылық-ер кісінің ісі» деген мақалды түсініп жадыңда ұста.

8 слайд

Адамгершіліктің алтын ережесі. - Уйде,мектепте, «Сәлем» , «Сәлеметсіз бе» , «Қайырлы түн» деген сияқты ізгі сөздерді ұмытпа. - Жасы кішілер үлкендерге сәлем беріп, ал үлкендер кішілерге қамқор болуы тиіс. -Әр күніңді жақсы ойлар ойлаумен бастап, бос өткізбе. Күні бойы өзіңді қоршаған адамдардың бәрі туралы тек сүйіспеншілікпен және ізгілікпен ойлай жүр.  -Тыныштық сақтай білуге, нәзік үнмен биязы, мәдениетті сөйлеуге үйрен. -Ұйықтар алдында бүгін қанша адамды қуанттым, жұбатқаныңды, қайырым жасағаныңды есіңе түсір. -Ата-анаңның мейірім шуағын сезініп қадірлей біл. -«Жақсылыққа жақсылық-әр кісінің ісі, Жамандыққа жақсылық-ер кісінің ісі» деген мақалды түсініп жадыңда ұста.

9 слайд

9 слайд

Министірлікпен келісілген курстар тізімі