Ашық тәрбие сағаты: Адамгершілік – адамның асыл қасиеті
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
«Адамгершілік – адамның асыл
қа с иеті»
1 слайд
«Адамгершілік – адамның асыл қа с иеті»
2 слайд
Сіздер адамгершілікті қалай
түсінесіздер, әдеп нормаларын білесіздер
ме, осы жөнінде өз ойларыңызды айтып
көрсеңіздер.
2 слайд
Сіздер адамгершілікті қалай түсінесіздер, әдеп нормаларын білесіздер ме, осы жөнінде өз ойларыңызды айтып көрсеңіздер.
3 слайд
Оқушылар адамгершіліктің
негізгі қағидалары қандай?
3 слайд
Оқушылар адамгершіліктің негізгі қағидалары қандай?
4 слайд
Кешірімді болу, кек сақтамау,
сөйлесе білу, әділ болу, ізеттілік,
рұқсат сұрау,кешікпеу, амандасу,
өсек айтпау, уәдеде тұру,
имандылық, мейірімділік,
сабырлылық, қайырымдылық.
4 слайд
Кешірімді болу, кек сақтамау, сөйлесе білу, әділ болу, ізеттілік, рұқсат сұрау,кешікпеу, амандасу, өсек айтпау, уәдеде тұру, имандылық, мейірімділік, сабырлылық, қайырымдылық.
5 слайд
Бір мазасыз балапан өмір сүріпті. Күндердің күнінде ол анасынан
«Мейірімділік деген не?- деп сұрапты. «Сен әлі кішкентайсың.
Өскеннен кейін түсінесің», - деді анасы. Бірақ, балапан
шыдамсыз еді. Ол жауапты тезірек білгісі келіп жолға шығады.
Жолда ол ж ылап жүрген ешкіні кездестіреді, ол балапаннан
жоғалып кеткен лағын тауып алуға көмектесуін сұрайды.
« М енде уақыт жоқ,- деді балапан, - мен мейірімділіктің не
екенін білуім керек» - дейді де әрі қарай жүгіріп кетеді.
Шалғайдан қыз баланы кездестіреді, ол ағашқа ілініп қалған
шарды ала алмай жүреді. «Балапан, балапан, маған шарды
алуға көмектесіп жіберші», - деп сұрайды қыз. «Менде уақыт
жоқ»,- деді балапан, - мен мейірімділіктің не екенін білгім келеді
дейді . - Ал мен білемін. Менің анам әрдайым қайырымды
адамдар туралы әңгіме айтады. « Маған да айтшы », – деді
балапан. «Бірінші сен шарды алып бер» - деді қыз бала . Балапан
ұшып барып шарды алып береді. «Мінек и, сен қайырымды іс
істедің. Мейірімділік деген осы». -деді. «Қандай оңай?» деп таң
қалды балапан.
5 слайд
Бір мазасыз балапан өмір сүріпті. Күндердің күнінде ол анасынан «Мейірімділік деген не?- деп сұрапты. «Сен әлі кішкентайсың. Өскеннен кейін түсінесің», - деді анасы. Бірақ, балапан шыдамсыз еді. Ол жауапты тезірек білгісі келіп жолға шығады. Жолда ол ж ылап жүрген ешкіні кездестіреді, ол балапаннан жоғалып кеткен лағын тауып алуға көмектесуін сұрайды. « М енде уақыт жоқ,- деді балапан, - мен мейірімділіктің не екенін білуім керек» - дейді де әрі қарай жүгіріп кетеді. Шалғайдан қыз баланы кездестіреді, ол ағашқа ілініп қалған шарды ала алмай жүреді. «Балапан, балапан, маған шарды алуға көмектесіп жіберші», - деп сұрайды қыз. «Менде уақыт жоқ»,- деді балапан, - мен мейірімділіктің не екенін білгім келеді дейді . - Ал мен білемін. Менің анам әрдайым қайырымды адамдар туралы әңгіме айтады. « Маған да айтшы », – деді балапан. «Бірінші сен шарды алып бер» - деді қыз бала . Балапан ұшып барып шарды алып береді. «Мінек и, сен қайырымды іс істедің. Мейірімділік деген осы». -деді. «Қандай оңай?» деп таң қалды балапан.
6 слайд
Ал сіздер қалай ойлайсыздар?
- Мейірімділік деген не?
- Неге мейірімді болу керек?
- Қалай мейірімді болуға болады?
6 слайд
Ал сіздер қалай ойлайсыздар? - Мейірімділік деген не? - Неге мейірімді болу керек? - Қалай мейірімді болуға болады?
7 слайд
“ Жылы шеңбер” ойыны
Балалар бір – біріміздің қолымыздан ұстап,
алақанымыздың жылулығын сезіне отырып
шеңбер құрап көршімізге “Мен сенімен бір
сыныпта оқығаныма қуаныштымын
себебі ...” (сен адал доссың), (сен
қайырымдысың) – деп әрі қарай
жалғастырып, жақсы сөздерді арнаймыз.
7 слайд
“ Жылы шеңбер” ойыны Балалар бір – біріміздің қолымыздан ұстап, алақанымыздың жылулығын сезіне отырып шеңбер құрап көршімізге “Мен сенімен бір сыныпта оқығаныма қуаныштымын себебі ...” (сен адал доссың), (сен қайырымдысың) – деп әрі қарай жалғастырып, жақсы сөздерді арнаймыз.
8 слайд
Адамгершіліктің алтын ережесі.
- Уйде,мектепте, «Сәлем» , «Сәлеметсіз бе» , «Қайырлы түн»
деген сияқты ізгі сөздерді ұмытпа.
- Жасы кішілер үлкендерге сәлем беріп, ал үлкендер кішілерге
қамқор болуы тиіс.
-Әр күніңді жақсы ойлар ойлаумен бастап, бос өткізбе.
Күні бойы өзіңді қоршаған адамдардың бәрі туралы тек
сүйіспеншілікпен және ізгілікпен ойлай жүр.
-Тыныштық сақтай білуге, нәзік үнмен биязы, мәдениетті
сөйлеуге үйрен.
-Ұйықтар алдында бүгін қанша адамды қуанттым,
жұбатқаныңды, қайырым жасағаныңды есіңе түсір.
-Ата-анаңның мейірім шуағын сезініп қадірлей біл.
-«Жақсылыққа жақсылық-әр кісінің ісі,
Жамандыққа жақсылық-ер кісінің ісі» деген мақалды түсініп
жадыңда ұста.
8 слайд
Адамгершіліктің алтын ережесі. - Уйде,мектепте, «Сәлем» , «Сәлеметсіз бе» , «Қайырлы түн» деген сияқты ізгі сөздерді ұмытпа. - Жасы кішілер үлкендерге сәлем беріп, ал үлкендер кішілерге қамқор болуы тиіс. -Әр күніңді жақсы ойлар ойлаумен бастап, бос өткізбе. Күні бойы өзіңді қоршаған адамдардың бәрі туралы тек сүйіспеншілікпен және ізгілікпен ойлай жүр. -Тыныштық сақтай білуге, нәзік үнмен биязы, мәдениетті сөйлеуге үйрен. -Ұйықтар алдында бүгін қанша адамды қуанттым, жұбатқаныңды, қайырым жасағаныңды есіңе түсір. -Ата-анаңның мейірім шуағын сезініп қадірлей біл. -«Жақсылыққа жақсылық-әр кісінің ісі, Жамандыққа жақсылық-ер кісінің ісі» деген мақалды түсініп жадыңда ұста.
9 слайд
9 слайд