Материалдар / ата - аналар жұмысы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

ата - аналар жұмысы

Материал туралы қысқаша түсінік
материал тәрбиешіге керек .Өз білімін жетелдіру үшін
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
20 Мамыр 2020
370
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі

1 слайд

1 слайд

Ата-ана – баланың бас ұстазы. Ата-ананың тәрбиесі-бала мінезінің іргетасы. Баланың бағыт-бағдар алатын шамшырағы іс

2 слайд
Ата-ана – баланың бас ұстазы. Ата-ананың тәрбиесі-бала мінезінің іргетасы. Баланың бағыт-бағдар алатын шамшырағы іспеттес.Өзі үлгі болумен қатар мейірім мен махаббат иесі болуы қажет. Балаңыздың бас ұстазы-өзің Ата-ана – баланың бас ұстазы. Ата-ананың тәрбиесі-бала мінезінің іргетасы. Баланың бағыт-бағдар алатын шамшырағы іспеттес.Өзі үлгі болумен қатар мейірім мен махаббат иесі болуы қажет. Балаңыздың бас ұстазы-өзің

2 слайд

Ата-ана – баланың бас ұстазы. Ата-ананың тәрбиесі-бала мінезінің іргетасы. Баланың бағыт-бағдар алатын шамшырағы іспеттес.Өзі үлгі болумен қатар мейірім мен махаббат иесі болуы қажет. Балаңыздың бас ұстазы-өзің Ата-ана – баланың бас ұстазы. Ата-ананың тәрбиесі-бала мінезінің іргетасы. Баланың бағыт-бағдар алатын шамшырағы іспеттес.Өзі үлгі болумен қатар мейірім мен махаббат иесі болуы қажет. Балаңыздың бас ұстазы-өзің

Ата –аналар жиналыстарын өткізуге арналған нұсқау. Жетістіктерім із Ата-аналардың мамандықтарына сәйкес ұйымдарға байланы

3 слайд
Ата –аналар жиналыстарын өткізуге арналған нұсқау. Жетістіктерім із Ата-аналардың мамандықтарына сәйкес ұйымдарға байланысты өзара қарым –қатынас жасауды қамтамасыз етеді . Әр топтағы балалардың ата-аналарының ұжымын біріктіруге, ұйымшылдыққа, береке-бірлікке қол жеткізе алады . Бала тәрбиесіндегі педагог пен ата-ананың бірлескен іс-әрекетінің нәтижесінеқол жеткізіп, оның жағымды әсері мен ықпалы айқындалады. Ата -аналардың педагогикалық, психологиялық білімін арттыруды жүзеге асырудың мүмкіндіктері қарастырылады. Ата –аналар жиналыстарын өткізуге арналған нұсқау. Жетістіктерім із Ата-аналардың мамандықтарына сәйкес ұйымдарға байланысты өзара қарым –қатынас жасауды қамтамасыз етеді . Әр топтағы балалардың ата-аналарының ұжымын біріктіруге, ұйымшылдыққа, береке-бірлікке қол жеткізе алады . Бала тәрбиесіндегі педагог пен ата-ананың бірлескен іс-әрекетінің нәтижесінеқол жеткізіп, оның жағымды әсері мен ықпалы айқындалады. Ата -аналардың педагогикалық, психологиялық білімін арттыруды жүзеге асырудың мүмкіндіктері қарастырылады.

3 слайд

Ата –аналар жиналыстарын өткізуге арналған нұсқау. Жетістіктерім із Ата-аналардың мамандықтарына сәйкес ұйымдарға байланысты өзара қарым –қатынас жасауды қамтамасыз етеді . Әр топтағы балалардың ата-аналарының ұжымын біріктіруге, ұйымшылдыққа, береке-бірлікке қол жеткізе алады . Бала тәрбиесіндегі педагог пен ата-ананың бірлескен іс-әрекетінің нәтижесінеқол жеткізіп, оның жағымды әсері мен ықпалы айқындалады. Ата -аналардың педагогикалық, психологиялық білімін арттыруды жүзеге асырудың мүмкіндіктері қарастырылады. Ата –аналар жиналыстарын өткізуге арналған нұсқау. Жетістіктерім із Ата-аналардың мамандықтарына сәйкес ұйымдарға байланысты өзара қарым –қатынас жасауды қамтамасыз етеді . Әр топтағы балалардың ата-аналарының ұжымын біріктіруге, ұйымшылдыққа, береке-бірлікке қол жеткізе алады . Бала тәрбиесіндегі педагог пен ата-ананың бірлескен іс-әрекетінің нәтижесінеқол жеткізіп, оның жағымды әсері мен ықпалы айқындалады. Ата -аналардың педагогикалық, психологиялық білімін арттыруды жүзеге асырудың мүмкіндіктері қарастырылады.

Кемшіліктерімі з Ата-аналардың аталған Жиналыстарға қатысу белсенділігінің Төмендегі . Ата-аналар жиналыстарын өткізу форма

4 слайд
Кемшіліктерімі з Ата-аналардың аталған Жиналыстарға қатысу белсенділігінің Төмендегі . Ата-аналар жиналыстарын өткізу формаларының біржақтылығы (үнемі түрлендіріп, өзгертіп, жаңаша бағыт-бағдар ұстана алмауы) Педагогикалық біліктілік пен іскерліктің жеткілік- сіздігі Ата-аналармен қарым-қатынас жасаудағы қездесетін қиындықтар Балабақша жайында- ғы жағымсыз мәлі- меттер мен дұрыс емес ақпараттардың таратылуы Қаржы мәселесі жайында дұрыс шешімдер қабылдануы қажеттілігі Кемшіліктерімі з Ата-аналардың аталған Жиналыстарға қатысу белсенділігінің Төмендегі . Ата-аналар жиналыстарын өткізу формаларының біржақтылығы (үнемі түрлендіріп, өзгертіп, жаңаша бағыт-бағдар ұстана алмауы) Педагогикалық біліктілік пен іскерліктің жеткілік- сіздігі Ата-аналармен қарым-қатынас жасаудағы қездесетін қиындықтар Балабақша жайында- ғы жағымсыз мәлі- меттер мен дұрыс емес ақпараттардың таратылуы Қаржы мәселесі жайында дұрыс шешімдер қабылдануы қажеттілігі

4 слайд

Кемшіліктерімі з Ата-аналардың аталған Жиналыстарға қатысу белсенділігінің Төмендегі . Ата-аналар жиналыстарын өткізу формаларының біржақтылығы (үнемі түрлендіріп, өзгертіп, жаңаша бағыт-бағдар ұстана алмауы) Педагогикалық біліктілік пен іскерліктің жеткілік- сіздігі Ата-аналармен қарым-қатынас жасаудағы қездесетін қиындықтар Балабақша жайында- ғы жағымсыз мәлі- меттер мен дұрыс емес ақпараттардың таратылуы Қаржы мәселесі жайында дұрыс шешімдер қабылдануы қажеттілігі Кемшіліктерімі з Ата-аналардың аталған Жиналыстарға қатысу белсенділігінің Төмендегі . Ата-аналар жиналыстарын өткізу формаларының біржақтылығы (үнемі түрлендіріп, өзгертіп, жаңаша бағыт-бағдар ұстана алмауы) Педагогикалық біліктілік пен іскерліктің жеткілік- сіздігі Ата-аналармен қарым-қатынас жасаудағы қездесетін қиындықтар Балабақша жайында- ғы жағымсыз мәлі- меттер мен дұрыс емес ақпараттардың таратылуы Қаржы мәселесі жайында дұрыс шешімдер қабылдануы қажеттілігі

А та-анал ар ж и нал ы стары н д ұры с өткізу үш ін пед агогтар есіне:Алға қоятын мақсатыңыз нақты, айқын болсын. Жиналысқа а

5 слайд
А та-анал ар ж и нал ы стары н д ұры с өткізу үш ін пед агогтар есіне:Алға қоятын мақсатыңыз нақты, айқын болсын. Жиналысқа арнайы мамандар шақыру ең тиімді көмекші болмақ. Атап айтқанда: психолог, әлеуметтік психолог, балалар дәрігері, ғалым-педагогтар Жиналысты өткізуге алдын ала дайындық кезеңін жасау (жиналысқа дейін талдауға ұсынылатын сұрақтармен таныстыру, пікірлесу, өз ойларын ортаға салуға ұсыныс жасау, сауалнама жүргізу, оны алдын ала талдау)Ата-аналар жиналысының тақырыбына сәйкес осы бағыттағы алуан түрлі әдебиеттермен танысу қажеттілігі А та-анал ар ж и нал ы стары н д ұры с өткізу үш ін пед агогтар есіне:

5 слайд

А та-анал ар ж и нал ы стары н д ұры с өткізу үш ін пед агогтар есіне:Алға қоятын мақсатыңыз нақты, айқын болсын. Жиналысқа арнайы мамандар шақыру ең тиімді көмекші болмақ. Атап айтқанда: психолог, әлеуметтік психолог, балалар дәрігері, ғалым-педагогтар Жиналысты өткізуге алдын ала дайындық кезеңін жасау (жиналысқа дейін талдауға ұсынылатын сұрақтармен таныстыру, пікірлесу, өз ойларын ортаға салуға ұсыныс жасау, сауалнама жүргізу, оны алдын ала талдау)Ата-аналар жиналысының тақырыбына сәйкес осы бағыттағы алуан түрлі әдебиеттермен танысу қажеттілігі А та-анал ар ж и нал ы стары н д ұры с өткізу үш ін пед агогтар есіне:

Ұйымдастыру формасы ата-аналардың белсенділігі туғызатындай қызықты, тартымды болуы шарт: іскерлік ойындар, ата-аналар рингі,

6 слайд
Ұйымдастыру формасы ата-аналардың белсенділігі туғызатындай қызықты, тартымды болуы шарт: іскерлік ойындар, ата-аналар рингі, шағын топтармен жұмыс, тренинг,тпікірсайыс, дөңгелек үстел, Отбасылық кеңес, т.б.) Жұмыс барысында рефлексия жүргізуді ойластыру(сөз ойла, тез ойла, арттерапия, сұрақ сауалдар, ойын жаттығулар, т.б.) Жиналыс өткізілетін орын таза, желдетілген болуы керек, іс-әрекетке қажетті құрал-жабдықтар жеткілікті және оларды қалай орналастыру қажеттілігі алдын ала ойластырылуы керек. Ата-аналар жиналыстарында балабақшадағы кезеңде баланың іс- әрекеті немесе мінез-құлқындағы кемшіліктер жайында айтудың қажеті жоқ, оларға сенімділікпен қараңыз, кінә тағудан аулақ болыңыз

6 слайд

Ұйымдастыру формасы ата-аналардың белсенділігі туғызатындай қызықты, тартымды болуы шарт: іскерлік ойындар, ата-аналар рингі, шағын топтармен жұмыс, тренинг,тпікірсайыс, дөңгелек үстел, Отбасылық кеңес, т.б.) Жұмыс барысында рефлексия жүргізуді ойластыру(сөз ойла, тез ойла, арттерапия, сұрақ сауалдар, ойын жаттығулар, т.б.) Жиналыс өткізілетін орын таза, желдетілген болуы керек, іс-әрекетке қажетті құрал-жабдықтар жеткілікті және оларды қалай орналастыру қажеттілігі алдын ала ойластырылуы керек. Ата-аналар жиналыстарында балабақшадағы кезеңде баланың іс- әрекеті немесе мінез-құлқындағы кемшіліктер жайында айтудың қажеті жоқ, оларға сенімділікпен қараңыз, кінә тағудан аулақ болыңыз

Ата-аналар жиналысына қатысушыларды мадақтауды, ризашылық білдіруді естен шығармаңыз.Баланың жақсы жақтарын айту сіздің міндет

7 слайд
Ата-аналар жиналысына қатысушыларды мадақтауды, ризашылық білдіруді естен шығармаңыз.Баланың жақсы жақтарын айту сіздің міндетіңіз екенін ұмытып кетпеңіз.

7 слайд

Ата-аналар жиналысына қатысушыларды мадақтауды, ризашылық білдіруді естен шығармаңыз.Баланың жақсы жақтарын айту сіздің міндетіңіз екенін ұмытып кетпеңіз.

Сөз сөйлеуді қалай бастау керек? Шаршы топ алдында сөз сөйлеу алғашқыда қиындық туғызатыны белгілі.Дей тұрғанмен де

8 слайд
Сөз сөйлеуді қалай бастау керек? Шаршы топ алдында сөз сөйлеу алғашқыда қиындық туғызатыны белгілі.Дей тұрғанмен де ол өте маңызды,әрі құрметті. Бастапқыда тыңдаушылардың ақыл-ойы зерек, тың сондықтан жақсы әсер қалдыруға болады. Сөз сөйлеуге алдын ала дайындалу керек.

8 слайд

Сөз сөйлеуді қалай бастау керек? Шаршы топ алдында сөз сөйлеу алғашқыда қиындық туғызатыны белгілі.Дей тұрғанмен де ол өте маңызды,әрі құрметті. Бастапқыда тыңдаушылардың ақыл-ойы зерек, тың сондықтан жақсы әсер қалдыруға болады. Сөз сөйлеуге алдын ала дайындалу керек.

Сөйлейтін сөз қысқа да нұсқа, нақты болғаны абзал Сөз сөйлеуде бірден ең негізгі мәселенің мәнін ашудан бастаңыз . Сөз сөйлеуді

9 слайд
Сөйлейтін сөз қысқа да нұсқа, нақты болғаны абзал Сөз сөйлеуде бірден ең негізгі мәселенің мәнін ашудан бастаңыз . Сөз сөйлеуді бастағанда әзіл-сықақ немесе сын пікірлер айтудан аулақ болыңыз,ол үнемі сәтті бола бермейді. Сөйлеу барысында жөнді-жөнсіз кешірім сұрау ағаттық , не айтқыңыз келді соны нақ, дәлелді түрде айтыңыз және өзіңізге белгіленген орында болыңыз. Аудиторияны өзіңізге тарту үшін сөз сөйлеуді бастағанда төмендегі әдіс-тәсілдерді пайдаланыңыз.

9 слайд

Сөйлейтін сөз қысқа да нұсқа, нақты болғаны абзал Сөз сөйлеуде бірден ең негізгі мәселенің мәнін ашудан бастаңыз . Сөз сөйлеуді бастағанда әзіл-сықақ немесе сын пікірлер айтудан аулақ болыңыз,ол үнемі сәтті бола бермейді. Сөйлеу барысында жөнді-жөнсіз кешірім сұрау ағаттық , не айтқыңыз келді соны нақ, дәлелді түрде айтыңыз және өзіңізге белгіленген орында болыңыз. Аудиторияны өзіңізге тарту үшін сөз сөйлеуді бастағанда төмендегі әдіс-тәсілдерді пайдаланыңыз.

 Тыңдаушыларды ң қызығушылығын арттыра біліңіз;  Қызықты көрнекілік көрсетуден бастап сойлегеніңіз тиімді болмақ;  Тыңд

10 слайд
 Тыңдаушыларды ң қызығушылығын арттыра біліңіз;  Қызықты көрнекілік көрсетуден бастап сойлегеніңіз тиімді болмақ;  Тыңдаушыларға сұрақ қоюды ұмытпаңыз;  Сіздің сөзіңіз тыңдаушылардың өмірімен тығыз байланысты екенін дәйекті түрде дәлелдей біліңіз.  Тыңдаушыларды ң қызығушылығын арттыра біліңіз;  Қызықты көрнекілік көрсетуден бастап сойлегеніңіз тиімді болмақ;  Тыңдаушыларға сұрақ қоюды ұмытпаңыз;  Сіздің сөзіңіз тыңдаушылардың өмірімен тығыз байланысты екенін дәйекті түрде дәлелдей біліңіз.

10 слайд

 Тыңдаушыларды ң қызығушылығын арттыра біліңіз;  Қызықты көрнекілік көрсетуден бастап сойлегеніңіз тиімді болмақ;  Тыңдаушыларға сұрақ қоюды ұмытпаңыз;  Сіздің сөзіңіз тыңдаушылардың өмірімен тығыз байланысты екенін дәйекті түрде дәлелдей біліңіз.  Тыңдаушыларды ң қызығушылығын арттыра біліңіз;  Қызықты көрнекілік көрсетуден бастап сойлегеніңіз тиімді болмақ;  Тыңдаушыларға сұрақ қоюды ұмытпаңыз;  Сіздің сөзіңіз тыңдаушылардың өмірімен тығыз байланысты екенін дәйекті түрде дәлелдей біліңіз.

Сөз сөйлеуде ойыңызды айқын жеткізу үшін не істеу керек? 1. Сөз сөйлеуде ойды қарапайым тілмен түсінікті жетік айта білу керек

11 слайд
Сөз сөйлеуде ойыңызды айқын жеткізу үшін не істеу керек? 1. Сөз сөйлеуде ойды қарапайым тілмен түсінікті жетік айта білу керек. 2. Тыңдаушылардың көріп қабылдауына жақсы әсер ете біліңіз. 3. Айтайын деген негізгі идеяны қайталаңыз, бірақ бір сөзді немесе сөз тіркесі үнемі қайталанбасын. 4. Ойды тиянақтау үшін нақты мысалдар мен жағдаяттар қолданыңыз. 5. Сөйлеу барысында өте көп мәселелерді қамтуға тырыспағаныңыз жөн. 6. Сөзді аяқтауда қысқаша түйін жасауды ұмытпаңыз. 7. Егер мүмкіндік ьолса, нақты ұсыныс пен идеяны қалыптастыру жолын қарастырыңыз. 8. Аудиторияны сөйлеу барысында толық қамтуды және қызығушылықты ояту негізгі міндетіңіз екенін ұмытпаңыз. Сөз сөйлеуде ойыңызды айқын жеткізу үшін не істеу керек? 1. Сөз сөйлеуде ойды қарапайым тілмен түсінікті жетік айта білу керек. 2. Тыңдаушылардың көріп қабылдауына жақсы әсер ете біліңіз. 3. Айтайын деген негізгі идеяны қайталаңыз, бірақ бір сөзді немесе сөз тіркесі үнемі қайталанбасын. 4. Ойды тиянақтау үшін нақты мысалдар мен жағдаяттар қолданыңыз. 5. Сөйлеу барысында өте көп мәселелерді қамтуға тырыспағаныңыз жөн. 6. Сөзді аяқтауда қысқаша түйін жасауды ұмытпаңыз. 7. Егер мүмкіндік ьолса, нақты ұсыныс пен идеяны қалыптастыру жолын қарастырыңыз. 8. Аудиторияны сөйлеу барысында толық қамтуды және қызығушылықты ояту негізгі міндетіңіз екенін ұмытпаңыз.

11 слайд

Сөз сөйлеуде ойыңызды айқын жеткізу үшін не істеу керек? 1. Сөз сөйлеуде ойды қарапайым тілмен түсінікті жетік айта білу керек. 2. Тыңдаушылардың көріп қабылдауына жақсы әсер ете біліңіз. 3. Айтайын деген негізгі идеяны қайталаңыз, бірақ бір сөзді немесе сөз тіркесі үнемі қайталанбасын. 4. Ойды тиянақтау үшін нақты мысалдар мен жағдаяттар қолданыңыз. 5. Сөйлеу барысында өте көп мәселелерді қамтуға тырыспағаныңыз жөн. 6. Сөзді аяқтауда қысқаша түйін жасауды ұмытпаңыз. 7. Егер мүмкіндік ьолса, нақты ұсыныс пен идеяны қалыптастыру жолын қарастырыңыз. 8. Аудиторияны сөйлеу барысында толық қамтуды және қызығушылықты ояту негізгі міндетіңіз екенін ұмытпаңыз. Сөз сөйлеуде ойыңызды айқын жеткізу үшін не істеу керек? 1. Сөз сөйлеуде ойды қарапайым тілмен түсінікті жетік айта білу керек. 2. Тыңдаушылардың көріп қабылдауына жақсы әсер ете біліңіз. 3. Айтайын деген негізгі идеяны қайталаңыз, бірақ бір сөзді немесе сөз тіркесі үнемі қайталанбасын. 4. Ойды тиянақтау үшін нақты мысалдар мен жағдаяттар қолданыңыз. 5. Сөйлеу барысында өте көп мәселелерді қамтуға тырыспағаныңыз жөн. 6. Сөзді аяқтауда қысқаша түйін жасауды ұмытпаңыз. 7. Егер мүмкіндік ьолса, нақты ұсыныс пен идеяны қалыптастыру жолын қарастырыңыз. 8. Аудиторияны сөйлеу барысында толық қамтуды және қызығушылықты ояту негізгі міндетіңіз екенін ұмытпаңыз.

Сөз соңы ең маңызды страгетиялық элемент. Тыңдаушылар сөз соңындағы айтылғанды естерінде жақсы сақтайды. Сөзді аяқтауға

12 слайд
Сөз соңы ең маңызды страгетиялық элемент. Тыңдаушылар сөз соңындағы айтылғанды естерінде жақсы сақтайды. Сөзді аяқтауға да жақсы дайындық керек. Ол үшін:  Ойды түйіндеу, өз сөзіңіздің қысқаша негізгі нұсқауы,негізгі идея;  Іске кірісуге шақыру, оны орындаудың жолдарын белгілеу;  Тыңдаушыларға орынды мадақтаулар айту, күлкіге шақыру;  Эмоционалдық көңіл күйді көтеру;  Ойды түйіндеу, өз сөзіңіздің қысқаша негізгі нұсқауы,негізгі идея;  Іске кірісуге шақыру, оны орындаудың жолдарын белгілеу;  Тыңдаушыларға орынды мадақтаулар айту, күлкіге шақыру;  Эмоционалдық көңіл күйді көтеру;

12 слайд

Сөз соңы ең маңызды страгетиялық элемент. Тыңдаушылар сөз соңындағы айтылғанды естерінде жақсы сақтайды. Сөзді аяқтауға да жақсы дайындық керек. Ол үшін:  Ойды түйіндеу, өз сөзіңіздің қысқаша негізгі нұсқауы,негізгі идея;  Іске кірісуге шақыру, оны орындаудың жолдарын белгілеу;  Тыңдаушыларға орынды мадақтаулар айту, күлкіге шақыру;  Эмоционалдық көңіл күйді көтеру;  Ойды түйіндеу, өз сөзіңіздің қысқаша негізгі нұсқауы,негізгі идея;  Іске кірісуге шақыру, оны орындаудың жолдарын белгілеу;  Тыңдаушыларға орынды мадақтаулар айту, күлкіге шақыру;  Эмоционалдық көңіл күйді көтеру;

Ата-аналар жиналысының тақырыбы Ата-аналарен танысу,келісім шартқа қол қойдыру, жоспармен таныстыру . Ата-аналарға арна

13 слайд
Ата-аналар жиналысының тақырыбы Ата-аналарен танысу,келісім шартқа қол қойдыру, жоспармен таныстыру . Ата-аналарға арналған ережелермен толық таныстыру Ата-аналар комитетін сайлау,сұрақтарына жауап беру Жауапты Мерзімі Қыркүйек Тәрбиешілер

13 слайд

Ата-аналар жиналысының тақырыбы Ата-аналарен танысу,келісім шартқа қол қойдыру, жоспармен таныстыру . Ата-аналарға арналған ережелермен толық таныстыру Ата-аналар комитетін сайлау,сұрақтарына жауап беру Жауапты Мерзімі Қыркүйек Тәрбиешілер

Хаттама №1 Қатысушылар:24 ата-ана Тәрбиешілер:2 Уақыты:18.

14 слайд
Хаттама №1 Қатысушылар:24 ата-ана Тәрбиешілер:2 Уақыты:18.09.17 Күн тәртібі: 1 .Жаңа топ бөлмесімен ата-аналарды таныстыру. 2. Баяндама: Батаева С Е «1-2жастағы балалардың жас ерекшелік сипаттамасы». 3 .Ата-аналар комитетін сайлау. 4. Әртүрлі. Бұл сұрақ бойынша тәрбиешілер жаңа топ бөлмесімен ата-аналарды таныстырып өтті. Биылғы жылы жаңа стандарттың енуінебайланысты оқу іс-әрекетіндегі өзгерістермен,оқу сағаты жүктемелерімен таныстырды. Сонымен қатар «Құлыншақ»тобының жаңа стандарт бағдарламасы бойынша жұмыс жүргізілетіндігі айтылды. Сондықтан ата-аналардың тәрбиешілермен тығыз байланыста болуларын өтінді. Хаттама №1 Қатысушылар:24 ата-ана Тәрбиешілер:2 Уақыты:18.09.17 Күн тәртібі: 1 .Жаңа топ бөлмесімен ата-аналарды таныстыру. 2. Баяндама: Батаева С Е «1-2жастағы балалардың жас ерекшелік сипаттамасы». 3 .Ата-аналар комитетін сайлау. 4. Әртүрлі. Бұл сұрақ бойынша тәрбиешілер жаңа топ бөлмесімен ата-аналарды таныстырып өтті. Биылғы жылы жаңа стандарттың енуінебайланысты оқу іс-әрекетіндегі өзгерістермен,оқу сағаты жүктемелерімен таныстырды. Сонымен қатар «Құлыншақ»тобының жаңа стандарт бағдарламасы бойынша жұмыс жүргізілетіндігі айтылды. Сондықтан ата-аналардың тәрбиешілермен тығыз байланыста болуларын өтінді.

14 слайд

Хаттама №1 Қатысушылар:24 ата-ана Тәрбиешілер:2 Уақыты:18.09.17 Күн тәртібі: 1 .Жаңа топ бөлмесімен ата-аналарды таныстыру. 2. Баяндама: Батаева С Е «1-2жастағы балалардың жас ерекшелік сипаттамасы». 3 .Ата-аналар комитетін сайлау. 4. Әртүрлі. Бұл сұрақ бойынша тәрбиешілер жаңа топ бөлмесімен ата-аналарды таныстырып өтті. Биылғы жылы жаңа стандарттың енуінебайланысты оқу іс-әрекетіндегі өзгерістермен,оқу сағаты жүктемелерімен таныстырды. Сонымен қатар «Құлыншақ»тобының жаңа стандарт бағдарламасы бойынша жұмыс жүргізілетіндігі айтылды. Сондықтан ата-аналардың тәрбиешілермен тығыз байланыста болуларын өтінді. Хаттама №1 Қатысушылар:24 ата-ана Тәрбиешілер:2 Уақыты:18.09.17 Күн тәртібі: 1 .Жаңа топ бөлмесімен ата-аналарды таныстыру. 2. Баяндама: Батаева С Е «1-2жастағы балалардың жас ерекшелік сипаттамасы». 3 .Ата-аналар комитетін сайлау. 4. Әртүрлі. Бұл сұрақ бойынша тәрбиешілер жаңа топ бөлмесімен ата-аналарды таныстырып өтті. Биылғы жылы жаңа стандарттың енуінебайланысты оқу іс-әрекетіндегі өзгерістермен,оқу сағаты жүктемелерімен таныстырды. Сонымен қатар «Құлыншақ»тобының жаңа стандарт бағдарламасы бойынша жұмыс жүргізілетіндігі айтылды. Сондықтан ата-аналардың тәрбиешілермен тығыз байланыста болуларын өтінді.

ата-аналармен жүргізілетін жұмыс жоспары Мақсаты: Ата-аналардың балаларының балабақшамен отбасында тәрбиелеу жұмыстарын ұшта

15 слайд
ата-аналармен жүргізілетін жұмыс жоспары Мақсаты: Ата-аналардың балаларының балабақшамен отбасында тәрбиелеу жұмыстарын ұштастыру. Балалардың балабақша өмірінде болып жатқан іс-шараларға белсене араласу. Оқу-тәрбие жұмыстарын жүргізуде қол көмек көрсету. А) Жаңа топпен таныстыру Ә) Оқу іс-әрекетін жоспарымен таныстыру (жаңа стандартпен таныстыру) Б) « 2 » жастағы балалардың жас ерекшелік сипаттамасы» В) Ата-аналар комитетін сайлау 2 . «Бала тәрбиесі- баршаның ісі» (баяндама) Ә) Қол көмек. Топ бөлмесінің жұмыстары. Б) Балалар денсаулығын нығайту. 3. «Үйілмен және отбасы» (баяндама) А) Ата-аналармен дөңгелек стол ұйымдастыру Ә) Табиғат бұрышын толықтыру. ата-аналармен жүргізілетін жұмыс жоспары Мақсаты: Ата-аналардың балаларының балабақшамен отбасында тәрбиелеу жұмыстарын ұштастыру. Балалардың балабақша өмірінде болып жатқан іс-шараларға белсене араласу. Оқу-тәрбие жұмыстарын жүргізуде қол көмек көрсету. А) Жаңа топпен таныстыру Ә) Оқу іс-әрекетін жоспарымен таныстыру (жаңа стандартпен таныстыру) Б) « 2 » жастағы балалардың жас ерекшелік сипаттамасы» В) Ата-аналар комитетін сайлау 2 . «Бала тәрбиесі- баршаның ісі» (баяндама) Ә) Қол көмек. Топ бөлмесінің жұмыстары. Б) Балалар денсаулығын нығайту. 3. «Үйілмен және отбасы» (баяндама) А) Ата-аналармен дөңгелек стол ұйымдастыру Ә) Табиғат бұрышын толықтыру.

15 слайд

ата-аналармен жүргізілетін жұмыс жоспары Мақсаты: Ата-аналардың балаларының балабақшамен отбасында тәрбиелеу жұмыстарын ұштастыру. Балалардың балабақша өмірінде болып жатқан іс-шараларға белсене араласу. Оқу-тәрбие жұмыстарын жүргізуде қол көмек көрсету. А) Жаңа топпен таныстыру Ә) Оқу іс-әрекетін жоспарымен таныстыру (жаңа стандартпен таныстыру) Б) « 2 » жастағы балалардың жас ерекшелік сипаттамасы» В) Ата-аналар комитетін сайлау 2 . «Бала тәрбиесі- баршаның ісі» (баяндама) Ә) Қол көмек. Топ бөлмесінің жұмыстары. Б) Балалар денсаулығын нығайту. 3. «Үйілмен және отбасы» (баяндама) А) Ата-аналармен дөңгелек стол ұйымдастыру Ә) Табиғат бұрышын толықтыру. ата-аналармен жүргізілетін жұмыс жоспары Мақсаты: Ата-аналардың балаларының балабақшамен отбасында тәрбиелеу жұмыстарын ұштастыру. Балалардың балабақша өмірінде болып жатқан іс-шараларға белсене араласу. Оқу-тәрбие жұмыстарын жүргізуде қол көмек көрсету. А) Жаңа топпен таныстыру Ә) Оқу іс-әрекетін жоспарымен таныстыру (жаңа стандартпен таныстыру) Б) « 2 » жастағы балалардың жас ерекшелік сипаттамасы» В) Ата-аналар комитетін сайлау 2 . «Бала тәрбиесі- баршаның ісі» (баяндама) Ә) Қол көмек. Топ бөлмесінің жұмыстары. Б) Балалар денсаулығын нығайту. 3. «Үйілмен және отбасы» (баяндама) А) Ата-аналармен дөңгелек стол ұйымдастыру Ә) Табиғат бұрышын толықтыру.

Рухан и құнд ы лық “ Денсаулы қ” білім беру саласы - дене тәрбиесі дұрыс тамақтану 1 «Қатынас» білім беру саласы -м

16 слайд
Рухан и құнд ы лық “ Денсаулы қ” білім беру саласы - дене тәрбиесі дұрыс тамақтану 1 «Қатынас» білім беру саласы -мейірімділік - сыйластық 5.«Әлеуметтік» білім беру саласы - аудио,видио апараттары «Таным» білім беру саласы -өнегелі тәрбие - әдет ғұрып «Шығармашы лық» білім беру саласы -кітаптар мен журналдар, о йыншықтар Әлеу метті к матер иалд ық құнд ылық Әке- асқар тау Ана-сылдырап аққан бұлақ Бала –жағасындағы құрақ

16 слайд

Рухан и құнд ы лық “ Денсаулы қ” білім беру саласы - дене тәрбиесі дұрыс тамақтану 1 «Қатынас» білім беру саласы -мейірімділік - сыйластық 5.«Әлеуметтік» білім беру саласы - аудио,видио апараттары «Таным» білім беру саласы -өнегелі тәрбие - әдет ғұрып «Шығармашы лық» білім беру саласы -кітаптар мен журналдар, о йыншықтар Әлеу метті к матер иалд ық құнд ылық Әке- асқар тау Ана-сылдырап аққан бұлақ Бала –жағасындағы құрақ

Тақырыбы: « Отбасының жеміс берер гүлі - бала » 1 – ши кіші топ тәрбиешісі: Батаева.С.Е. Екібастұз 2017ж Тақырыб

17 слайд
Тақырыбы: « Отбасының жеміс берер гүлі - бала » 1 – ши кіші топ тәрбиешісі: Батаева.С.Е. Екібастұз 2017ж Тақырыбы: « Отбасының жеміс берер гүлі - бала » 1 – ши кіші топ тәрбиешісі: Батаева.С.Е. Екібастұз 2017ж

17 слайд

Тақырыбы: « Отбасының жеміс берер гүлі - бала » 1 – ши кіші топ тәрбиешісі: Батаева.С.Е. Екібастұз 2017ж Тақырыбы: « Отбасының жеміс берер гүлі - бала » 1 – ши кіші топ тәрбиешісі: Батаева.С.Е. Екібастұз 2017ж

Білімділік мақсаты: Ата-аналар балаларының жағымсыз қылықтарын болдырмауға тәрбие беру. Ата-ананың педагогикалық-психология

18 слайд
Білімділік мақсаты: Ата-аналар балаларының жағымсыз қылықтарын болдырмауға тәрбие беру. Ата-ананың педагогикалық-психологиялық ынтымақтастығын арттыру. Ой санасы дамыған білімді де салауатты, мәдениетті тұлғаны қалыптастыру мақсатында бала тәрбиесіндегі ата-ананың алатын орнының ерекшелігін түсіндіру. Дамытушылық мақсаты: Бала тәрбиесіне тәрбиеші ата-ана ретінде қарауына әсер ету және ата-ана бойына өздері тәрбиеші ретінде қарауға қызығушылықтарын дамыту. Тәрбиелік мақсаты: Ата-ана мен баланың арасындағы қарым-қатынас, бір –бірімен түсіністігі, сүйіспеншілігі, өмірге деген көзқарасына тәрбиелеу. Тәрбиеші мен ата-ананың ынтымақтастығын түсіндіре отырып баланы тәрбиелеу. Көрнекілігі: Отбасы стандарты жайлы слайд, мақал – мәтелдер, балықтың, кубиктің, талдың суреттері салынған плакаттар. Білімділік мақсаты: Ата-аналар балаларының жағымсыз қылықтарын болдырмауға тәрбие беру. Ата-ананың педагогикалық-психологиялық ынтымақтастығын арттыру. Ой санасы дамыған білімді де салауатты, мәдениетті тұлғаны қалыптастыру мақсатында бала тәрбиесіндегі ата-ананың алатын орнының ерекшелігін түсіндіру. Дамытушылық мақсаты: Бала тәрбиесіне тәрбиеші ата-ана ретінде қарауына әсер ету және ата-ана бойына өздері тәрбиеші ретінде қарауға қызығушылықтарын дамыту. Тәрбиелік мақсаты: Ата-ана мен баланың арасындағы қарым-қатынас, бір –бірімен түсіністігі, сүйіспеншілігі, өмірге деген көзқарасына тәрбиелеу. Тәрбиеші мен ата-ананың ынтымақтастығын түсіндіре отырып баланы тәрбиелеу. Көрнекілігі: Отбасы стандарты жайлы слайд, мақал – мәтелдер, балықтың, кубиктің, талдың суреттері салынған плакаттар.

18 слайд

Білімділік мақсаты: Ата-аналар балаларының жағымсыз қылықтарын болдырмауға тәрбие беру. Ата-ананың педагогикалық-психологиялық ынтымақтастығын арттыру. Ой санасы дамыған білімді де салауатты, мәдениетті тұлғаны қалыптастыру мақсатында бала тәрбиесіндегі ата-ананың алатын орнының ерекшелігін түсіндіру. Дамытушылық мақсаты: Бала тәрбиесіне тәрбиеші ата-ана ретінде қарауына әсер ету және ата-ана бойына өздері тәрбиеші ретінде қарауға қызығушылықтарын дамыту. Тәрбиелік мақсаты: Ата-ана мен баланың арасындағы қарым-қатынас, бір –бірімен түсіністігі, сүйіспеншілігі, өмірге деген көзқарасына тәрбиелеу. Тәрбиеші мен ата-ананың ынтымақтастығын түсіндіре отырып баланы тәрбиелеу. Көрнекілігі: Отбасы стандарты жайлы слайд, мақал – мәтелдер, балықтың, кубиктің, талдың суреттері салынған плакаттар. Білімділік мақсаты: Ата-аналар балаларының жағымсыз қылықтарын болдырмауға тәрбие беру. Ата-ананың педагогикалық-психологиялық ынтымақтастығын арттыру. Ой санасы дамыған білімді де салауатты, мәдениетті тұлғаны қалыптастыру мақсатында бала тәрбиесіндегі ата-ананың алатын орнының ерекшелігін түсіндіру. Дамытушылық мақсаты: Бала тәрбиесіне тәрбиеші ата-ана ретінде қарауына әсер ету және ата-ана бойына өздері тәрбиеші ретінде қарауға қызығушылықтарын дамыту. Тәрбиелік мақсаты: Ата-ана мен баланың арасындағы қарым-қатынас, бір –бірімен түсіністігі, сүйіспеншілігі, өмірге деген көзқарасына тәрбиелеу. Тәрбиеші мен ата-ананың ынтымақтастығын түсіндіре отырып баланы тәрбиелеу. Көрнекілігі: Отбасы стандарты жайлы слайд, мақал – мәтелдер, балықтың, кубиктің, талдың суреттері салынған плакаттар.

...

19 слайд
...

19 слайд

...