Ата - аналарды қолдау орталығы. Жасөспірімдермен қарым-қатынас ерекшелігі
Ата - аналарды қолдау орталығы. Жасөспірімдермен қарым-қатынас ерекшелігі

#1 слайд
5–9 СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ АТА-
АНАЛАРЫНА АРНАЛҒАН
7 САБАҚ
Жасөспірімдермен
қарым-қатынас
ерекшеліктері
1 слайд
5–9 СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ АТА- АНАЛАРЫНА АРНАЛҒАН 7 САБАҚ Жасөспірімдермен қарым-қатынас ерекшеліктері
#2 слайд
Өрге жүзген өнегелі ісімен
Таңда адал дос өз теңіңнің
ішінен.
(Әл-Фараби)
2 слайд
Өрге жүзген өнегелі ісімен Таңда адал дос өз теңіңнің ішінен. (Әл-Фараби)
#3 слайд
Сабақтың мақсаты:
Балалардың
айналасындағылармен
жағымды қарым-қатынас
орнатуына қолдау көрсету.
3 слайд
Сабақтың мақсаты: Балалардың айналасындағылармен жағымды қарым-қатынас орнатуына қолдау көрсету.
#4 слайд
Міндеттері:
Балаға жағымды қарым-қатынастарды қолдауды, жағымсыз
қатынастарға қарсы тұруды үйрету;
Ата-аналарға қарым-қатынас түрлері туралы түсінік беру
(достық, жасөспірімдер субмәдениетіндегі мінез-құлық,
буллинг және т.б.);
Ата-аналардың оң қарым-қатынасты қолдап, жағымсыз
қарым-қатынасты жеңу дағдыларын игеруіне ықпал ету.
4 слайд
Міндеттері: Балаға жағымды қарым-қатынастарды қолдауды, жағымсыз қатынастарға қарсы тұруды үйрету; Ата-аналарға қарым-қатынас түрлері туралы түсінік беру (достық, жасөспірімдер субмәдениетіндегі мінез-құлық, буллинг және т.б.); Ата-аналардың оң қарым-қатынасты қолдап, жағымсыз қарым-қатынасты жеңу дағдыларын игеруіне ықпал ету.
#5 слайд
5 слайд
#6 слайд
6 слайд
#7 слайд
Кейс талдау
7 слайд
Кейс талдау
#8 слайд
Буллингтің түрлері:
- физикалық – жәбірленушіге қатысты тікелей физикалық әрекеттер
(итеру, тепкілеу, ұрып-соғу, жыныстық қудалау);
- вербалды – қорқыту, қорлау, мазақ ету, жәбірлеу;
- әлеуметтік-психологиялық – әлеуметтік шеттетуге немесе оқшаулануға
бағытталған буллинг (өсектеу, қауесет тарату, елемеу, бойкот жариялау,
манипуляция);
- экономикалық – бопсалау немесе ақшаны, заттарды тікелей алу, киімді
зақымдау;
- кибербуллинг немесе интернет буллингі – әлеуметтік желілер,
электрондық пошта арқылы интернеттегі қорлау.
8 слайд
Буллингтің түрлері: - физикалық – жәбірленушіге қатысты тікелей физикалық әрекеттер (итеру, тепкілеу, ұрып-соғу, жыныстық қудалау); - вербалды – қорқыту, қорлау, мазақ ету, жәбірлеу; - әлеуметтік-психологиялық – әлеуметтік шеттетуге немесе оқшаулануға бағытталған буллинг (өсектеу, қауесет тарату, елемеу, бойкот жариялау, манипуляция); - экономикалық – бопсалау немесе ақшаны, заттарды тікелей алу, киімді зақымдау; - кибербуллинг немесе интернет буллингі – әлеуметтік желілер, электрондық пошта арқылы интернеттегі қорлау.
#9 слайд
«ДАСТАРХАН БАСЫНДА»
«Дастархан» ұғымы Орталық Азия аумағында кең таралған. Дастархан әр түрлі
халықтар арасында маңызды мәдени маңызға ие, онымен байланысты көптеген
дәстүрлер, әдет-ғұрыптар мен ережелер бар. Мысалы, қазақтың дәстүрлі
мәдениетінде оған әрдайым ерекше талап және құрметпен, қасиетті зат ретінде
қарайтын. Дастархан басып өтуге / аттауға тыйым салынады. Қазіргі жағдайда
отбасылар жалпы дастархан басында аз жиналады. Бұл әдетте кешкі ас кезінде
болады. Жалпы тамақтану кезінде ата-аналар ортақ тақырыптарды бірлесіп
талқылау арқылы ұзақ күннен кейін баласымен эмоционалды байланыс орната
алады. Мұндай мазмұнды әңгімелер ашықтық пен ынтымақтастық
құндылықтарын қалыптастыруға ықпал етеді.
ӨТІНІШ, СІЗДІҢ БАЛАҢЫЗДЫҢ ДОСТАРЫ, ОРТАҚ СЕНІМДЕРІ МЕН ХОББИІ,
ЖАРҚЫН СӘТТЕРІ ТУРАЛЫ КӨБІРЕК АЙТА АЛАТЫН СҰРАҚТАРҒА ЖАУАП
БЕРЕ ОТЫРЫП, СҰРАҚТАР ҚОЙЫҢЫЗ.
9 слайд
«ДАСТАРХАН БАСЫНДА» «Дастархан» ұғымы Орталық Азия аумағында кең таралған. Дастархан әр түрлі халықтар арасында маңызды мәдени маңызға ие, онымен байланысты көптеген дәстүрлер, әдет-ғұрыптар мен ережелер бар. Мысалы, қазақтың дәстүрлі мәдениетінде оған әрдайым ерекше талап және құрметпен, қасиетті зат ретінде қарайтын. Дастархан басып өтуге / аттауға тыйым салынады. Қазіргі жағдайда отбасылар жалпы дастархан басында аз жиналады. Бұл әдетте кешкі ас кезінде болады. Жалпы тамақтану кезінде ата-аналар ортақ тақырыптарды бірлесіп талқылау арқылы ұзақ күннен кейін баласымен эмоционалды байланыс орната алады. Мұндай мазмұнды әңгімелер ашықтық пен ынтымақтастық құндылықтарын қалыптастыруға ықпал етеді. ӨТІНІШ, СІЗДІҢ БАЛАҢЫЗДЫҢ ДОСТАРЫ, ОРТАҚ СЕНІМДЕРІ МЕН ХОББИІ, ЖАРҚЫН СӘТТЕРІ ТУРАЛЫ КӨБІРЕК АЙТА АЛАТЫН СҰРАҚТАРҒА ЖАУАП БЕРЕ ОТЫРЫП, СҰРАҚТАР ҚОЙЫҢЫЗ.
#10 слайд
«БІЗ ДЕ БАЛА БОЛҒАНБЫЗ …»
Балалар ата-аналарының балалық шағындағы оқиғаларды қуана тыңдайды. Осының
арқасында олар өздерінің жақын адамдары туралы көбірек біледі, рефлексияны үйренеді және
барлық ересектер бір кездері өздері сияқты болғанын түсінеді.
Жақын достарыңызды, шынайы достықтың маңыздылығын түсінген және бағалаған
достығыңыздың ең маңызды сәттерін еске түсіріңіз. Немесе, керісінше, сіз балалық шақта
қорқытуды бастан өткерген жағдайларды және онымен күрескен ресурстарды еске түсіріңіз.
Топпен бірге талқылаңыз.
10 слайд
«БІЗ ДЕ БАЛА БОЛҒАНБЫЗ …» Балалар ата-аналарының балалық шағындағы оқиғаларды қуана тыңдайды. Осының арқасында олар өздерінің жақын адамдары туралы көбірек біледі, рефлексияны үйренеді және барлық ересектер бір кездері өздері сияқты болғанын түсінеді. Жақын достарыңызды, шынайы достықтың маңыздылығын түсінген және бағалаған достығыңыздың ең маңызды сәттерін еске түсіріңіз. Немесе, керісінше, сіз балалық шақта қорқытуды бастан өткерген жағдайларды және онымен күрескен ресурстарды еске түсіріңіз. Топпен бірге талқылаңыз.
#11 слайд
«Достық бағдаршамы»
11 слайд
«Достық бағдаршамы»
шағым қалдыра аласыз













