Ата - аналарды қолдау орталығы. Жасөспірімдермен қарым-қатынас ерекшелігі

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ата - аналарды қолдау орталығы. Жасөспірімдермен қарым-қатынас ерекшелігі

Материал туралы қысқаша түсінік
Ата-аналарды қолдау орталығының 7-сабағының презентациясы
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
5–9 СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ АТА- АНАЛАРЫНА АРНАЛҒАН 7 САБАҚ Жасөспірімдермен қарым-қатынас ерекшеліктері

#1 слайд
5–9 СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ АТА- АНАЛАРЫНА АРНАЛҒАН  7 САБАҚ Жасөспірімдермен қарым-қатынас ерекшеліктері

1 слайд

5–9 СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ АТА- АНАЛАРЫНА АРНАЛҒАН  7 САБАҚ Жасөспірімдермен қарым-қатынас ерекшеліктері

Өрге жүзген өнегелі ісімен Таңда адал дос өз теңіңнің ішінен. (Әл-Фараби) 

#2 слайд
Өрге жүзген өнегелі ісімен Таңда адал дос өз теңіңнің ішінен. (Әл-Фараби)  

2 слайд

Өрге жүзген өнегелі ісімен Таңда адал дос өз теңіңнің ішінен. (Әл-Фараби)  

 Сабақтың мақсаты: Балалардың айналасындағылармен жағымды қарым-қатынас орнатуына қолдау көрсету.

#3 слайд
 Сабақтың мақсаты: Балалардың айналасындағылармен жағымды қарым-қатынас орнатуына қолдау көрсету.

3 слайд

 Сабақтың мақсаты: Балалардың айналасындағылармен жағымды қарым-қатынас орнатуына қолдау көрсету.

Міндеттері: Балаға жағымды қарым-қатынастарды қолдауды, жағымсыз қатынастарға қарсы тұруды үйрету; Ата-аналарға қарым-қат

#4 слайд
  Міндеттері: Балаға жағымды қарым-қатынастарды қолдауды, жағымсыз қатынастарға қарсы тұруды үйрету; Ата-аналарға қарым-қатынас түрлері туралы түсінік беру (достық, жасөспірімдер субмәдениетіндегі мінез-құлық, буллинг және т.б.); Ата-аналардың оң қарым-қатынасты қолдап, жағымсыз қарым-қатынасты жеңу дағдыларын игеруіне ықпал ету.

4 слайд

  Міндеттері: Балаға жағымды қарым-қатынастарды қолдауды, жағымсыз қатынастарға қарсы тұруды үйрету; Ата-аналарға қарым-қатынас түрлері туралы түсінік беру (достық, жасөспірімдер субмәдениетіндегі мінез-құлық, буллинг және т.б.); Ата-аналардың оң қарым-қатынасты қолдап, жағымсыз қарым-қатынасты жеңу дағдыларын игеруіне ықпал ету.

#5 слайд

5 слайд

#6 слайд

6 слайд

Кейс талдау

#7 слайд
Кейс талдау

7 слайд

Кейс талдау

 Буллингтің түрлері:  - физикалық – жәбірленушіге қатысты тікелей физикалық әрекеттер (итеру, тепкілеу, ұрып-соғу, жыныстық қ

#8 слайд
 Буллингтің түрлері:  - физикалық – жәбірленушіге қатысты тікелей физикалық әрекеттер (итеру, тепкілеу, ұрып-соғу, жыныстық қудалау);  - вербалды – қорқыту, қорлау, мазақ ету, жәбірлеу;  - әлеуметтік-психологиялық – әлеуметтік шеттетуге немесе оқшаулануға бағытталған буллинг (өсектеу, қауесет тарату, елемеу, бойкот жариялау, манипуляция);  - экономикалық – бопсалау немесе ақшаны, заттарды тікелей алу, киімді зақымдау;  - кибербуллинг немесе интернет буллингі – әлеуметтік желілер, электрондық пошта арқылы интернеттегі қорлау.

8 слайд

 Буллингтің түрлері:  - физикалық – жәбірленушіге қатысты тікелей физикалық әрекеттер (итеру, тепкілеу, ұрып-соғу, жыныстық қудалау);  - вербалды – қорқыту, қорлау, мазақ ету, жәбірлеу;  - әлеуметтік-психологиялық – әлеуметтік шеттетуге немесе оқшаулануға бағытталған буллинг (өсектеу, қауесет тарату, елемеу, бойкот жариялау, манипуляция);  - экономикалық – бопсалау немесе ақшаны, заттарды тікелей алу, киімді зақымдау;  - кибербуллинг немесе интернет буллингі – әлеуметтік желілер, электрондық пошта арқылы интернеттегі қорлау.

«ДАСТАРХАН БАСЫНДА» «Дастархан» ұғымы Орталық Азия аумағында кең таралған. Дастархан әр түрлі халықтар арасында маңызды мәден

#9 слайд
«ДАСТАРХАН БАСЫНДА» «Дастархан» ұғымы Орталық Азия аумағында кең таралған. Дастархан әр түрлі халықтар арасында маңызды мәдени маңызға ие, онымен байланысты көптеген дәстүрлер, әдет-ғұрыптар мен ережелер бар. Мысалы, қазақтың дәстүрлі мәдениетінде оған әрдайым ерекше талап және құрметпен, қасиетті зат ретінде қарайтын. Дастархан басып өтуге / аттауға тыйым салынады. Қазіргі жағдайда отбасылар жалпы дастархан басында аз жиналады. Бұл әдетте кешкі ас кезінде болады. Жалпы тамақтану кезінде ата-аналар ортақ тақырыптарды бірлесіп талқылау арқылы ұзақ күннен кейін баласымен эмоционалды байланыс орната алады. Мұндай мазмұнды әңгімелер ашықтық пен ынтымақтастық құндылықтарын қалыптастыруға ықпал етеді. ӨТІНІШ, СІЗДІҢ БАЛАҢЫЗДЫҢ ДОСТАРЫ, ОРТАҚ СЕНІМДЕРІ МЕН ХОББИІ, ЖАРҚЫН СӘТТЕРІ ТУРАЛЫ КӨБІРЕК АЙТА АЛАТЫН СҰРАҚТАРҒА ЖАУАП БЕРЕ ОТЫРЫП, СҰРАҚТАР ҚОЙЫҢЫЗ.

9 слайд

«ДАСТАРХАН БАСЫНДА» «Дастархан» ұғымы Орталық Азия аумағында кең таралған. Дастархан әр түрлі халықтар арасында маңызды мәдени маңызға ие, онымен байланысты көптеген дәстүрлер, әдет-ғұрыптар мен ережелер бар. Мысалы, қазақтың дәстүрлі мәдениетінде оған әрдайым ерекше талап және құрметпен, қасиетті зат ретінде қарайтын. Дастархан басып өтуге / аттауға тыйым салынады. Қазіргі жағдайда отбасылар жалпы дастархан басында аз жиналады. Бұл әдетте кешкі ас кезінде болады. Жалпы тамақтану кезінде ата-аналар ортақ тақырыптарды бірлесіп талқылау арқылы ұзақ күннен кейін баласымен эмоционалды байланыс орната алады. Мұндай мазмұнды әңгімелер ашықтық пен ынтымақтастық құндылықтарын қалыптастыруға ықпал етеді. ӨТІНІШ, СІЗДІҢ БАЛАҢЫЗДЫҢ ДОСТАРЫ, ОРТАҚ СЕНІМДЕРІ МЕН ХОББИІ, ЖАРҚЫН СӘТТЕРІ ТУРАЛЫ КӨБІРЕК АЙТА АЛАТЫН СҰРАҚТАРҒА ЖАУАП БЕРЕ ОТЫРЫП, СҰРАҚТАР ҚОЙЫҢЫЗ.

«БІЗ ДЕ БАЛА БОЛҒАНБЫЗ …» Балалар ата-аналарының балалық шағындағы оқиғаларды қуана тыңдайды. Осының арқасында олар өздеріні

#10 слайд
«БІЗ ДЕ БАЛА БОЛҒАНБЫЗ …» Балалар ата-аналарының балалық шағындағы оқиғаларды қуана тыңдайды. Осының арқасында олар өздерінің жақын адамдары туралы көбірек біледі, рефлексияны үйренеді және барлық ересектер бір кездері өздері сияқты болғанын түсінеді. Жақын достарыңызды, шынайы достықтың маңыздылығын түсінген және бағалаған достығыңыздың ең маңызды сәттерін еске түсіріңіз. Немесе, керісінше, сіз балалық шақта қорқытуды бастан өткерген жағдайларды және онымен күрескен ресурстарды еске түсіріңіз. Топпен бірге талқылаңыз.

10 слайд

«БІЗ ДЕ БАЛА БОЛҒАНБЫЗ …» Балалар ата-аналарының балалық шағындағы оқиғаларды қуана тыңдайды. Осының арқасында олар өздерінің жақын адамдары туралы көбірек біледі, рефлексияны үйренеді және барлық ересектер бір кездері өздері сияқты болғанын түсінеді. Жақын достарыңызды, шынайы достықтың маңыздылығын түсінген және бағалаған достығыңыздың ең маңызды сәттерін еске түсіріңіз. Немесе, керісінше, сіз балалық шақта қорқытуды бастан өткерген жағдайларды және онымен күрескен ресурстарды еске түсіріңіз. Топпен бірге талқылаңыз.

«Достық бағдаршамы»

#11 слайд
«Достық бағдаршамы»

11 слайд

«Достық бағдаршамы»

Файл форматы:
pptx
03.03.2025
332
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі