Материалдар / Ата- анамен мектептің байланысын нығайту
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ата- анамен мектептің байланысын нығайту

Материал туралы қысқаша түсінік
Сынып жетекшілерге тигізер пайдасы мол
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
19 Ақпан 2019
344
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Та қырыбы: Ата- анамен мектептің байланысын нығайту

1 слайд
Та қырыбы: Ата- анамен мектептің байланысын нығайту

1 слайд

Та қырыбы: Ата- анамен мектептің байланысын нығайту

 Отбасы - бірлесіп күн көретін туыстық қатынаста тұратын адамдар тобы. Балалар тәрбиесін жүзеге асырып, басқа да қоғамдық

2 слайд
 Отбасы - бірлесіп күн көретін туыстық қатынаста тұратын адамдар тобы. Балалар тәрбиесін жүзеге асырып, басқа да қоғамдық тұрғыдан мәнді кажеттіліқтерді қанағаттандыратын некелік немесе туыстық қатынастармен байланысқан адамдар тобы.  Отбасының маңызды сипаты - оның қызметі, құрылымы және динамикасы болып табылады.  Отбасы құрылымы отбасының құрамы мен санынан, сонымен қатар оның мүшелері арасындағы өзара қарым- қатынастарының жиынтығынан тұрады. Отбасы құрылымын талдау отбасы қызметінің қандай жағдайда жүзеге асуы жөніндегі сұрақтарына жауап беруге мүмкіндік туғызады: отбасында кім басшылық етеді және кім – орындаушы, отбасы мүшелерінің арасындағы құқықтары мен міндеттері қалай бөлінген деген сияқты

2 слайд

 Отбасы - бірлесіп күн көретін туыстық қатынаста тұратын адамдар тобы. Балалар тәрбиесін жүзеге асырып, басқа да қоғамдық тұрғыдан мәнді кажеттіліқтерді қанағаттандыратын некелік немесе туыстық қатынастармен байланысқан адамдар тобы.  Отбасының маңызды сипаты - оның қызметі, құрылымы және динамикасы болып табылады.  Отбасы құрылымы отбасының құрамы мен санынан, сонымен қатар оның мүшелері арасындағы өзара қарым- қатынастарының жиынтығынан тұрады. Отбасы құрылымын талдау отбасы қызметінің қандай жағдайда жүзеге асуы жөніндегі сұрақтарына жауап беруге мүмкіндік туғызады: отбасында кім басшылық етеді және кім – орындаушы, отбасы мүшелерінің арасындағы құқықтары мен міндеттері қалай бөлінген деген сияқты

 Отбасының тәрбиелік қызметі  Отбасының тәрбиелік қызметі ана және әке болуда, балалармен қатым-қатынаста, оларды тәрбиелеуд

3 слайд
 Отбасының тәрбиелік қызметі  Отбасының тәрбиелік қызметі ана және әке болуда, балалармен қатым-қатынаста, оларды тәрбиелеуде, балалардың өз бетімен өсуі кезіндегі жеке қажеттіліктің қанағаттанарлығынан тұрады. Отбасы қоғаммен байланысы бойынша өсіп келе жатқан ұрпақтардың әлеуметтенуін, қоғамның жаңа мүшелерін дайындауды қамтамасыз етеді.

3 слайд

 Отбасының тәрбиелік қызметі  Отбасының тәрбиелік қызметі ана және әке болуда, балалармен қатым-қатынаста, оларды тәрбиелеуде, балалардың өз бетімен өсуі кезіндегі жеке қажеттіліктің қанағаттанарлығынан тұрады. Отбасы қоғаммен байланысы бойынша өсіп келе жатқан ұрпақтардың әлеуметтенуін, қоғамның жаңа мүшелерін дайындауды қамтамасыз етеді.

1. Байыппен тыңдау. 2.Көңіл аудару 3.Сыйлау. 4.Мінез- құлқын зерттеп соған сәйкес қатынас жасау. 5. Әзілді түсіне білу. 6. Ұрыс

4 слайд
1. Байыппен тыңдау. 2.Көңіл аудару 3.Сыйлау. 4.Мінез- құлқын зерттеп соған сәйкес қатынас жасау. 5. Әзілді түсіне білу. 6. Ұрыстан аулақ болу Ата-ана сынып жетекшімен қарым –қатынас жасауда мына мәселерді ескеру қажет

4 слайд

1. Байыппен тыңдау. 2.Көңіл аудару 3.Сыйлау. 4.Мінез- құлқын зерттеп соған сәйкес қатынас жасау. 5. Әзілді түсіне білу. 6. Ұрыстан аулақ болу Ата-ана сынып жетекшімен қарым –қатынас жасауда мына мәселерді ескеру қажет

1. Жетістігін айту. 2. Сөзіне сенімді болу 3. Көңіл –күйіне, денсаулығына көңіл бөлу. 4.Намысына тимеу. 5.Қарапайым болу. 6. Пі

5 слайд
1. Жетістігін айту. 2. Сөзіне сенімді болу 3. Көңіл –күйіне, денсаулығына көңіл бөлу. 4.Намысына тимеу. 5.Қарапайым болу. 6. Пікірін тыңдау. 7. Баланың қиындығымен бөлісу Баламен қарым –қатынас жасағанда мыналарға назар аудару керек.

5 слайд

1. Жетістігін айту. 2. Сөзіне сенімді болу 3. Көңіл –күйіне, денсаулығына көңіл бөлу. 4.Намысына тимеу. 5.Қарапайым болу. 6. Пікірін тыңдау. 7. Баланың қиындығымен бөлісу Баламен қарым –қатынас жасағанда мыналарға назар аудару керек.

Тәрбие ешқандай үзіліс дегенді білмейді. Ол тұрмыста, ойын үстінде, оқу, еңбек барысында барлық кезде жүре береді. Көп ж

6 слайд
Тәрбие ешқандай үзіліс дегенді білмейді. Ол тұрмыста, ойын үстінде, оқу, еңбек барысында барлық кезде жүре береді. Көп жағдайда отбасы өзінің дербес әрекеті арқылы тәрбие саласында ауқымды мәселелерді шешуде әлсіздік танытады. Ол үшін отбасы мен мектеп, қоғамның өзара ынтымақтастығын нығайту өте маңызды. Тәрбие қоғамдық құбылыс болғандықтан, оны қоғам талаптарынан тыс ұйымдастыру мүмкін емес. Бұл тұста үштік одақ: мектеп, отбасы және қоғамдық мекемелер жұмысындағы өзара сабақтастық пен ынтымақтастық өз үйлесімін табуы тиіс.

6 слайд

Тәрбие ешқандай үзіліс дегенді білмейді. Ол тұрмыста, ойын үстінде, оқу, еңбек барысында барлық кезде жүре береді. Көп жағдайда отбасы өзінің дербес әрекеті арқылы тәрбие саласында ауқымды мәселелерді шешуде әлсіздік танытады. Ол үшін отбасы мен мектеп, қоғамның өзара ынтымақтастығын нығайту өте маңызды. Тәрбие қоғамдық құбылыс болғандықтан, оны қоғам талаптарынан тыс ұйымдастыру мүмкін емес. Бұл тұста үштік одақ: мектеп, отбасы және қоғамдық мекемелер жұмысындағы өзара сабақтастық пен ынтымақтастық өз үйлесімін табуы тиіс.

Бала нашар болып дүниеге келмейді. Бала бұл дүниеге ата- ананы ренжетуге емес, әлемді тану үшін келеді, Ш. Амонашвил

7 слайд
Бала нашар болып дүниеге келмейді. Бала бұл дүниеге ата- ананы ренжетуге емес, әлемді тану үшін келеді, Ш. Амонашвили

7 слайд

Бала нашар болып дүниеге келмейді. Бала бұл дүниеге ата- ананы ренжетуге емес, әлемді тану үшін келеді, Ш. Амонашвили