Материалдар / ата-ана жиналысы, "Мектеп, отбасы, оқушы арасындағы байланыс"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

ата-ана жиналысы, "Мектеп, отбасы, оқушы арасындағы байланыс"

Материал туралы қысқаша түсінік
Барлық мұғалімдерге әдістемелік көмек ретінде қолдануға болады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
23 Қазан 2020
1866
3 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
АТА-АНАЛАР ЖИНАЛЫСЫ Күн тәртібі: 1. Мектеп, отбасы, оқушы арасындағы байланыс. 2. Сауалнама.

1 слайд
АТА-АНАЛАР ЖИНАЛЫСЫ Күн тәртібі: 1. Мектеп, отбасы, оқушы арасындағы байланыс. 2. Сауалнама.

1 слайд

АТА-АНАЛАР ЖИНАЛЫСЫ Күн тәртібі: 1. Мектеп, отбасы, оқушы арасындағы байланыс. 2. Сауалнама.

Адамның адамшылдығы - ақыл, ғылым, жақсы ата, жақсы ана, жақсы құрбы, жақсы ұстаздан болады.

2 слайд
Адамның адамшылдығы - ақыл, ғылым, жақсы ата, жақсы ана, жақсы құрбы, жақсы ұстаздан болады. Абай Құнанбайұлы Ата-аналар баланы тәрбиелегенде дәл өзіндей етіп тәрбиелеуге тырыспау керек, олар баланы өзінен күшті етіп тәрбиелеуі тиіс. Өйткені олардың заманы ата-аналарының өмір сүріп отырған заманына қарағанда анағұрлым күрделі, талабы жоғары болатынын ұмытпаған жөн.  М. Жұмабаев

2 слайд

Адамның адамшылдығы - ақыл, ғылым, жақсы ата, жақсы ана, жақсы құрбы, жақсы ұстаздан болады. Абай Құнанбайұлы Ата-аналар баланы тәрбиелегенде дәл өзіндей етіп тәрбиелеуге тырыспау керек, олар баланы өзінен күшті етіп тәрбиелеуі тиіс. Өйткені олардың заманы ата-аналарының өмір сүріп отырған заманына қарағанда анағұрлым күрделі, талабы жоғары болатынын ұмытпаған жөн.  М. Жұмабаев

Отбасы, мектеп арасындағы байланыс тығыз болып, оқушы бойына барлық жақсы қасиеттерді дарыта отырып, дұрыс бағыт-бағдар берг

3 слайд
Отбасы, мектеп арасындағы байланыс тығыз болып, оқушы бойына барлық жақсы қасиеттерді дарыта отырып, дұрыс бағыт-бағдар бергенде ғана ұрпағымыз жан- жақты, ой-өрісі кең, тәрбиелі, ұлтжанды, қоғамда өз орны бар тұлға болып қалыптасады.

3 слайд

Отбасы, мектеп арасындағы байланыс тығыз болып, оқушы бойына барлық жақсы қасиеттерді дарыта отырып, дұрыс бағыт-бағдар бергенде ғана ұрпағымыз жан- жақты, ой-өрісі кең, тәрбиелі, ұлтжанды, қоғамда өз орны бар тұлға болып қалыптасады.

Ата - аналар: 1. Мектеп - білім ошағы екенін есте ұстаңыздар. 2. Мұғалімнің қоғамдағы рөлін бағалаңыздар, қолдау көрс

4 слайд
Ата - аналар: 1. Мектеп - білім ошағы екенін есте ұстаңыздар. 2. Мұғалімнің қоғамдағы рөлін бағалаңыздар, қолдау көрсетіңіздер. 3. Өз балаңыздың мектептен тыс уақыттағы өміріне аса үлкен жауапкершілікпен қараңыздар. 4. Мектепте, сыныпта бола қалған қиын жағдайларды мынадай тәртіппен шешуге тырысыңыздар: 1. Сынып жетекшісі; 2. Пән мұғалімі (қажет жағдайда); 3. Директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары; 4. Әлеуметтік педагог; 5. Мектеп басшысы .

4 слайд

Ата - аналар: 1. Мектеп - білім ошағы екенін есте ұстаңыздар. 2. Мұғалімнің қоғамдағы рөлін бағалаңыздар, қолдау көрсетіңіздер. 3. Өз балаңыздың мектептен тыс уақыттағы өміріне аса үлкен жауапкершілікпен қараңыздар. 4. Мектепте, сыныпта бола қалған қиын жағдайларды мынадай тәртіппен шешуге тырысыңыздар: 1. Сынып жетекшісі; 2. Пән мұғалімі (қажет жағдайда); 3. Директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары; 4. Әлеуметтік педагог; 5. Мектеп басшысы .

Төмендегі кеңеске құлақ түріңіздер:  Таңертен баланы жайлап қана оятыңыз. Сіздің биязы үніңіз бен күлкіңіз-ақ ұйқысын ашу

5 слайд
Төмендегі кеңеске құлақ түріңіздер:  Таңертен баланы жайлап қана оятыңыз. Сіздің биязы үніңіз бен күлкіңіз-ақ ұйқысын ашуы тиіс. Кешегі бір теріс қылықтарын айтып, басқа түкке тұрмайтын нәрсеге жүйкесін жұқартпаңыз. Тамағын ішпей жатып ұрыс-керіс ұйымдастырмаңыз.  Бала бірдеңеге ашуланып жүрсе, үндемеңіз. Сабасына түскен соң, ол болған жайды өзі-ақ айтады.  Бір мезгілде барлық сабаққа әзірленуді талап етпеңіз. Әр сабаққа әзірленген кезде үзіліс жасау дұрыс.  Күнде жарты сағат ештеңеге алаңдамай балаларыңызбен емін-еркін, жақын тартып әңгімелесіп тұрыңыз.  Балаңыздың көңіл-күйі нашар болса, онда бірден назар аударыңыз. Ол сабақтан зорығуы мүмкін.

5 слайд

Төмендегі кеңеске құлақ түріңіздер:  Таңертен баланы жайлап қана оятыңыз. Сіздің биязы үніңіз бен күлкіңіз-ақ ұйқысын ашуы тиіс. Кешегі бір теріс қылықтарын айтып, басқа түкке тұрмайтын нәрсеге жүйкесін жұқартпаңыз. Тамағын ішпей жатып ұрыс-керіс ұйымдастырмаңыз.  Бала бірдеңеге ашуланып жүрсе, үндемеңіз. Сабасына түскен соң, ол болған жайды өзі-ақ айтады.  Бір мезгілде барлық сабаққа әзірленуді талап етпеңіз. Әр сабаққа әзірленген кезде үзіліс жасау дұрыс.  Күнде жарты сағат ештеңеге алаңдамай балаларыңызбен емін-еркін, жақын тартып әңгімелесіп тұрыңыз.  Балаңыздың көңіл-күйі нашар болса, онда бірден назар аударыңыз. Ол сабақтан зорығуы мүмкін.

Сауалнама  Ата-ана мен мектеп арасындағы байланыс сіздің көңіліңізден шыға ма?  Мектепішілік іс-шараларға жиі қатысасыз

6 слайд
Сауалнама  Ата-ана мен мектеп арасындағы байланыс сіздің көңіліңізден шыға ма?  Мектепішілік іс-шараларға жиі қатысасыз ба?  Балаңыздың білімі мен тәртібі қандай деңгейде?  Сынып жетекшінің жұмысын қалай бағалайсыз?  Мектеп, мұғалім, ата-ана, оқушы туралы 1 сөйлеммен қорытынды айтыңыз.

6 слайд

Сауалнама  Ата-ана мен мектеп арасындағы байланыс сіздің көңіліңізден шыға ма?  Мектепішілік іс-шараларға жиі қатысасыз ба?  Балаңыздың білімі мен тәртібі қандай деңгейде?  Сынып жетекшінің жұмысын қалай бағалайсыз?  Мектеп, мұғалім, ата-ана, оқушы туралы 1 сөйлеммен қорытынды айтыңыз.

Ата-ана ерекше жағдайда ғана емес, тәрбиемен ұдайы айналысуға міндетті. Ұлы ұстаз Макаренко айтқандай, баламен шындап сө

7 слайд
Ата-ана ерекше жағдайда ғана емес, тәрбиемен ұдайы айналысуға міндетті. Ұлы ұстаз Макаренко айтқандай, баламен шындап сөйлесу үшін орын мен уақытты таңдай біліңіздер. Халық даналығында: «Баланы 5-ке дейін патшаңдай көтер, 15-ке дейін құлыңдай жұмса, 15-тен кейін досыңдай сыйла,» - деген бар. Әрдайым басшылыққа алыңыздар. Қоршаған ортадағы теріс әрекеттерден сақтандырып отырса, мұғалім мен ата-ана сергектік, шыдамдылық танытып, жан жылуын беріп, шеберлік көрсете білсе, онда балаларымыз өзімшіл болмай, қиындықтан қашпай, міндеті мен парызын орындайтын ұрпақ болары анық.

7 слайд

Ата-ана ерекше жағдайда ғана емес, тәрбиемен ұдайы айналысуға міндетті. Ұлы ұстаз Макаренко айтқандай, баламен шындап сөйлесу үшін орын мен уақытты таңдай біліңіздер. Халық даналығында: «Баланы 5-ке дейін патшаңдай көтер, 15-ке дейін құлыңдай жұмса, 15-тен кейін досыңдай сыйла,» - деген бар. Әрдайым басшылыққа алыңыздар. Қоршаған ортадағы теріс әрекеттерден сақтандырып отырса, мұғалім мен ата-ана сергектік, шыдамдылық танытып, жан жылуын беріп, шеберлік көрсете білсе, онда балаларымыз өзімшіл болмай, қиындықтан қашпай, міндеті мен парызын орындайтын ұрпақ болары анық.

8 слайд

8 слайд