Ата ана жиналысына қажет презентация
Ата ана жиналысына қажет презентация

#1 слайд
Адами қарым-қатынас
ізгіліктері
1 слайд
Адами қарым-қатынас ізгіліктері
#2 слайд
Мақсаты:
Отбасы тәрбиесіндегі
ата – ананың
балаға тәрбиелік
ықпалын арттыру.
Тәрбиенің ең тамаша
жері отбасы
екенін,
олардың бала
тәрбиесіндегі
мүмкіндіктерінің
жоғары екенін,
баламен қарым –
қатынасты
жақсарту
бала тәрбиесіне көп
көңіл бөлудің
маңыздылығын
дәлелдеу.
2 слайд
Мақсаты: Отбасы тәрбиесіндегі ата – ананың балаға тәрбиелік ықпалын арттыру. Тәрбиенің ең тамаша жері отбасы екенін, олардың бала тәрбиесіндегі мүмкіндіктерінің жоғары екенін, баламен қарым – қатынасты жақсарту бала тәрбиесіне көп көңіл бөлудің маңыздылығын дәлелдеу.
#3 слайд
І. Кіріспе бөлім:
Ата-аналар жиналысының тақырыбы:
«Адами қарым-қатынас ізгіліктері» деп аталады.
Отбасы - өмірді кемеліне келтіреді, бақыт әкеледі.
Отбасы – адам өмірінің тамаша жақтары
жүзеге асатын .... адамның ең басты шаттығы
болып саналатын, баланың өсіп, өмір сүретін орны.
Екі адамның некелесуі толық отбасын құрамайды.
Дүниеге шыр етіп нәресте келгенде ғана отбасы толық отбасы
саналады. Қазіргі таңда ата – ананың бірінші мақсаты
– қаражат табу, балаларын еш нәрседен мұқтаж
етпеу болып қалды. Бала – шағаның қамымен
жүрген ата – ана бала тәрбиесіне де толық көңіл бөле алмай отыр.
Ал бала тәрбиесі отбасынан басталады,
қалыптасады. «Балапан ұяда не көрсе, ұшқанда соны
іледі» демекші жақсы – жаман әдеттерді бала
отбасында үйренеді. Отбасындағы кикілжің ұрыстар
баланың психикасына әсер етеді. Баланың мейірімді,
еңбекқор, әдепті болып өсуі – отбасында жайлы ,
жақсы климаттың болуы. Баламыз өмірден өз орнын
тауып, бақытты өмір сүрсін десек, бала тәрбиесіне көңіл
бөлуді ешқашан естен шығармайық.
3 слайд
І. Кіріспе бөлім: Ата-аналар жиналысының тақырыбы: «Адами қарым-қатынас ізгіліктері» деп аталады. Отбасы - өмірді кемеліне келтіреді, бақыт әкеледі. Отбасы – адам өмірінің тамаша жақтары жүзеге асатын .... адамның ең басты шаттығы болып саналатын, баланың өсіп, өмір сүретін орны. Екі адамның некелесуі толық отбасын құрамайды. Дүниеге шыр етіп нәресте келгенде ғана отбасы толық отбасы саналады. Қазіргі таңда ата – ананың бірінші мақсаты – қаражат табу, балаларын еш нәрседен мұқтаж етпеу болып қалды. Бала – шағаның қамымен жүрген ата – ана бала тәрбиесіне де толық көңіл бөле алмай отыр. Ал бала тәрбиесі отбасынан басталады, қалыптасады. «Балапан ұяда не көрсе, ұшқанда соны іледі» демекші жақсы – жаман әдеттерді бала отбасында үйренеді. Отбасындағы кикілжің ұрыстар баланың психикасына әсер етеді. Баланың мейірімді, еңбекқор, әдепті болып өсуі – отбасында жайлы , жақсы климаттың болуы. Баламыз өмірден өз орнын тауып, бақытты өмір сүрсін десек, бала тәрбиесіне көңіл бөлуді ешқашан естен шығармайық.
#4 слайд
«Ащы пияз» қазіргі заман аңызы
Өз балаларыма көңіл бөлуге әрдайым менде уақыт болмайтын.
Жұмыс, қызмет бабында өрлеу, жеке бас өмірім. Бірақ, менің
балаларым ештеңеден тарықпай өмір сүріп жатты, менің олардың
тәттілік – компьютерлік қажеттіліктерін қанағаттандыруға
қаражатым жетіп отырды. Менің олардың кемшіліктеріне көз
жұмып қарасам, олар менің тарапымнан көңіл бөле алмайтынымды
кешіріп жатты. Бірақ мейірімді, жібектей балалық шақтың уақыты
тез өтіп кетті.
Күрделі жасөспірімдік кезең басталды. Алғашқы өзара кінә
қою, алғашқы шынайы сезімдер. Менің жасаған ашылуым: менің
балаларым сүйіспеншіліксіз өскен. Мен олардың есеюіне көңіл
бөлмеппін, олардың нашар қылықтары мен әрекеттеріне тосқауыл
қоймаппын және жамандықты жақсылықтан ажырата білуді
үйретпеппін.
Кезекті келеңсіз жағдайдан соң ас үйде пиязды аршып тұрып,
көзімнен жас кетті.
Анам кіріп келіп:
- Неге жылап тұрсың? – деді.
- Білесің бе, ащы пияз қолыма түсіпті. Көзді жасаурататын
сұрыптары болады ғой, сол шығар , -дедім
- Демек, оны аз суарған шығар деді анам, Мен бір маңызды нәрсені
түсіндім: егер де балаларға балалық шағында аз су құйылса,
өздерінің ересек өмірінде олар басқаларды көп жылатады.
4 слайд
«Ащы пияз» қазіргі заман аңызы Өз балаларыма көңіл бөлуге әрдайым менде уақыт болмайтын. Жұмыс, қызмет бабында өрлеу, жеке бас өмірім. Бірақ, менің балаларым ештеңеден тарықпай өмір сүріп жатты, менің олардың тәттілік – компьютерлік қажеттіліктерін қанағаттандыруға қаражатым жетіп отырды. Менің олардың кемшіліктеріне көз жұмып қарасам, олар менің тарапымнан көңіл бөле алмайтынымды кешіріп жатты. Бірақ мейірімді, жібектей балалық шақтың уақыты тез өтіп кетті. Күрделі жасөспірімдік кезең басталды. Алғашқы өзара кінә қою, алғашқы шынайы сезімдер. Менің жасаған ашылуым: менің балаларым сүйіспеншіліксіз өскен. Мен олардың есеюіне көңіл бөлмеппін, олардың нашар қылықтары мен әрекеттеріне тосқауыл қоймаппын және жамандықты жақсылықтан ажырата білуді үйретпеппін. Кезекті келеңсіз жағдайдан соң ас үйде пиязды аршып тұрып, көзімнен жас кетті. Анам кіріп келіп: - Неге жылап тұрсың? – деді. - Білесің бе, ащы пияз қолыма түсіпті. Көзді жасаурататын сұрыптары болады ғой, сол шығар , -дедім - Демек, оны аз суарған шығар деді анам, Мен бір маңызды нәрсені түсіндім: егер де балаларға балалық шағында аз су құйылса, өздерінің ересек өмірінде олар басқаларды көп жылатады.
#5 слайд
Жуаның үстіңгі
бөлігінде жасыл
жапырақты өскін
бейнеленген. Ата –
аналарға әрбір
отбасында балаға
қандай сезім мен
қарым – қатынас болу
керектігін, мысалы:
мейірімділік, махаббат,
түсіністік.....т.с.с.
Осындай жақсы
сөздермен жуаның
жасыл өскінін
толтыруды ұсынамын
5 слайд
Жуаның үстіңгі бөлігінде жасыл жапырақты өскін бейнеленген. Ата – аналарға әрбір отбасында балаға қандай сезім мен қарым – қатынас болу керектігін, мысалы: мейірімділік, махаббат, түсіністік.....т.с.с. Осындай жақсы сөздермен жуаның жасыл өскінін толтыруды ұсынамын
#6 слайд
Жағдаяттар. Сахналау. «Баланың ісі шала», «Балаң нашар болса,
түйенің үстінен ит қабады» демекші, кейде балаға ұрсуға тура
келеді. Сіз балаңызға не деп ұрсасыз?
«Бала» тобы: «Балаңыз мектептен ашуланып келді.
Мұғалімнің ұрысқанын, енді сабаққа барғысы келмейтінін
айтты. Сіз қалай әрекет етер едіңіз? Рөлде: ата-ана, бала, мұғалім.
«Ана» тобы: «Дидар сабаққа дайындықсыз келді. Мұғалім
сабақ түсіндіріп жатты. Дидар сабақты тыңдамады.
Онымен қоса жанындағы оқушыларға да тыныштық бермеді.
Мұғалім Дидарға ескерту жасады. Дидар үйіне барып ата-анасына
шағым жасады. Ата-анасы директорға кіріп, айқай шығарды.Сіз
не істер едіңіз? Рөлде: ата-ана, бала, директор, мұғалім.
«Әке» тобы: «Балаңыз күнде сабаққа
кешігеді.Оны бақылап жүрген директордың
тәрбие ісі жөніндегі орынбасары сізді мектепке
шақыртты. Сіздің әрекетіңіз? Рөлде: ата-ана, бала,
тәрбие ісі жөніндегі орынбасар. (Ойлануға 5
минут, сахналауға 2 минут)
6 слайд
Жағдаяттар. Сахналау. «Баланың ісі шала», «Балаң нашар болса, түйенің үстінен ит қабады» демекші, кейде балаға ұрсуға тура келеді. Сіз балаңызға не деп ұрсасыз? «Бала» тобы: «Балаңыз мектептен ашуланып келді. Мұғалімнің ұрысқанын, енді сабаққа барғысы келмейтінін айтты. Сіз қалай әрекет етер едіңіз? Рөлде: ата-ана, бала, мұғалім. «Ана» тобы: «Дидар сабаққа дайындықсыз келді. Мұғалім сабақ түсіндіріп жатты. Дидар сабақты тыңдамады. Онымен қоса жанындағы оқушыларға да тыныштық бермеді. Мұғалім Дидарға ескерту жасады. Дидар үйіне барып ата-анасына шағым жасады. Ата-анасы директорға кіріп, айқай шығарды.Сіз не істер едіңіз? Рөлде: ата-ана, бала, директор, мұғалім. «Әке» тобы: «Балаңыз күнде сабаққа кешігеді.Оны бақылап жүрген директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары сізді мектепке шақыртты. Сіздің әрекетіңіз? Рөлде: ата-ана, бала, тәрбие ісі жөніндегі орынбасар. (Ойлануға 5 минут, сахналауға 2 минут)
#7 слайд
Бала – ата – ананың үміті, өмірінің жалғасы.
«Баламның табанына кірген шөңге менің
маңдайыма кірсін» -деп перзентін әлпештеп
өсірген ата – ананың жатса – тұрса тілейтіні -
баласының алдыңғы қатарлы азамат болып
өскені.
Ендеше сіз балаңызбен қаншалықты
сырласасыз?
7 слайд
Бала – ата – ананың үміті, өмірінің жалғасы. «Баламның табанына кірген шөңге менің маңдайыма кірсін» -деп перзентін әлпештеп өсірген ата – ананың жатса – тұрса тілейтіні - баласының алдыңғы қатарлы азамат болып өскені. Ендеше сіз балаңызбен қаншалықты сырласасыз?
#8 слайд
1. Балаңызды( қызыңызды) үйде қалай еркелетесіз?
2.Балаңыздың ( қызыңыздың) жан досы кім?
3.Жақсы көретін тағамы?
4.Жақсы көретін түсі?
5.Қазіргі ұстап жүрген телефон маркасы
6.Бос уақытын қалай өткізеді?
7.Жақсы көретін спорт түрі?
8.Жақсы көретін пәні?
9.Жақсы көретін ұстазы?
10.Өзіне ұнамайтын мінезі немесе қасиеті?
11.Балаңыз (қызыңыз) неден қорқады? (фобия)
12.Жақсы көретін автокөлік маркасы?
13.Жақсы көретін жануары?
14.Қай мемлекетті көрсем деп армандайды?
15.Ата-анасы ретінде балаңыздың қандай іс-
әрекетіне, мінезіне қарсысыз?
8 слайд
1. Балаңызды( қызыңызды) үйде қалай еркелетесіз? 2.Балаңыздың ( қызыңыздың) жан досы кім? 3.Жақсы көретін тағамы? 4.Жақсы көретін түсі? 5.Қазіргі ұстап жүрген телефон маркасы 6.Бос уақытын қалай өткізеді? 7.Жақсы көретін спорт түрі? 8.Жақсы көретін пәні? 9.Жақсы көретін ұстазы? 10.Өзіне ұнамайтын мінезі немесе қасиеті? 11.Балаңыз (қызыңыз) неден қорқады? (фобия) 12.Жақсы көретін автокөлік маркасы? 13.Жақсы көретін жануары? 14.Қай мемлекетті көрсем деп армандайды? 15.Ата-анасы ретінде балаңыздың қандай іс- әрекетіне, мінезіне қарсысыз?
#9 слайд
«Сіз ұлыңызды немесе қызыңызды
тек қана өзіңіз ата – аналық
қуанышыңыз үшін ғана дүниеге
әкеліп, тәрбиелеп жатқан жоқсыз.
Сіздің отбасыңызда болашақ
азамат, болашақ қайраткер,
болашақ күрескер өсіп келеді»
А.С.Макаренко
9 слайд
«Сіз ұлыңызды немесе қызыңызды тек қана өзіңіз ата – аналық қуанышыңыз үшін ғана дүниеге әкеліп, тәрбиелеп жатқан жоқсыз. Сіздің отбасыңызда болашақ азамат, болашақ қайраткер, болашақ күрескер өсіп келеді» А.С.Макаренко
#10 слайд
«Мейірімділік шуағы»
Ғалымдардың айтуынша,
баланың таңертеңгі ұйқыдан
қандай көңіл – күймен тұруы – бүкіл
бір күндік көңіл – күйіне әсер етеді
екен.
Есіңізге сақтаңыз :Балаңыз үйге
келгенде жақсы қарсы алыңыз.
Дүниедегі ең жақсы жерге келгенін
сезінсін ...
10 слайд
«Мейірімділік шуағы» Ғалымдардың айтуынша, баланың таңертеңгі ұйқыдан қандай көңіл – күймен тұруы – бүкіл бір күндік көңіл – күйіне әсер етеді екен. Есіңізге сақтаңыз :Балаңыз үйге келгенде жақсы қарсы алыңыз. Дүниедегі ең жақсы жерге келгенін сезінсін ...
#11 слайд
Ой-толғаныс Ой-толғаныс Ата-ананың жеке басының әсері балаға күн
сәулесімен бірдей,мұны басқа ешбір нәрсемен
ауыстыру мүмкін емес .Құрметті ата-аналар,
сіздерден баладан жүрек жылуын аямай балаға
бір сәт болса да, бала көзімен қараңыз дей
отырып бүгінгі жиналысқа қатысқандарыңызға
көп-көп рахмет айтамын!
Ата-ананың жеке басының әсері балаға күн
сәулесімен бірдей,мұны басқа ешбір нәрсемен
ауыстыру мүмкін емес .Құрметті ата-аналар,
сіздерден баладан жүрек жылуын аямай балаға
бір сәт болса да, бала көзімен қараңыз дей
отырып бүгінгі жиналысқа қатысқандарыңызға
көп-көп рахмет айтамын!
11 слайд
Ой-толғаныс Ой-толғаныс Ата-ананың жеке басының әсері балаға күн сәулесімен бірдей,мұны басқа ешбір нәрсемен ауыстыру мүмкін емес .Құрметті ата-аналар, сіздерден баладан жүрек жылуын аямай балаға бір сәт болса да, бала көзімен қараңыз дей отырып бүгінгі жиналысқа қатысқандарыңызға көп-көп рахмет айтамын! Ата-ананың жеке басының әсері балаға күн сәулесімен бірдей,мұны басқа ешбір нәрсемен ауыстыру мүмкін емес .Құрметті ата-аналар, сіздерден баладан жүрек жылуын аямай балаға бір сәт болса да, бала көзімен қараңыз дей отырып бүгінгі жиналысқа қатысқандарыңызға көп-көп рахмет айтамын!
шағым қалдыра аласыз













