Ата-ана махаббаты
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
.
1 слайд
.
2 слайд
Тренинг бағдарламасы:
1. .Баяндама. «Ата-ана махаббаты».
2. «Біз біргеміз!» жаттығулар.
3. «Біз бақытты жанұямыз!» Постер
құру(отбасының моделін құру)
4. «Өтінемін!» ойыны.
5. «Сиқырлы таяқша» жаттығу
6. Рефлексия «Тілек шамы».
7. Ой- толғаныс.
2 слайд
Тренинг бағдарламасы: 1. .Баяндама. «Ата-ана махаббаты». 2. «Біз біргеміз!» жаттығулар. 3. «Біз бақытты жанұямыз!» Постер құру(отбасының моделін құру) 4. «Өтінемін!» ойыны. 5. «Сиқырлы таяқша» жаттығу 6. Рефлексия «Тілек шамы». 7. Ой- толғаныс.
3 слайд
3 слайд
4 слайд
« Біз біргеміз!» жаттығулар
Мақсаты: Отбасындағы қарым –қатынасты нығайтуға өзара түсінушілікте ата-аналар
мен балаларға қолдау көмек көрсету.
«Қолынан танып біл!»
Көздері байлаулы әкелері балаларын тауып алулары керек.
Талдау:
1.Сізге балаңызды табуға не көмектесті?
2.Балаңыздың қолынан ұстағанда не сезіндіңіз?
4 слайд
« Біз біргеміз!» жаттығулар Мақсаты: Отбасындағы қарым –қатынасты нығайтуға өзара түсінушілікте ата-аналар мен балаларға қолдау көмек көрсету. «Қолынан танып біл!» Көздері байлаулы әкелері балаларын тауып алулары керек. Талдау: 1.Сізге балаңызды табуға не көмектесті? 2.Балаңыздың қолынан ұстағанда не сезіндіңіз?
5 слайд
«Біз бақытты жанұямыз!»
Топтастыру
(постер құру)
5 слайд
«Біз бақытты жанұямыз!» Топтастыру (постер құру)
6 слайд
Жігіт сұлтаны«Өтінемін» ойыны.
Мақсаты: Ата-ана мен балалар арасындағы қарым-қатынасты жақсарту, бір-біріне
көңіл бөлу, бір-бірін тыңдай білуге үйрету.
Қатысушылар ортаға жартылау шеңбер жасап тұрады.
-Құрметті ата-аналар, балалар! Сіздер қандай «сиқырлы» күші бар сөздерді
білесіздер?
-Рахмет, өтінемін, т,б
-Мен әр түрлі өтініштер жасаймын, егер мен «өтінемін» деген сөзді айтсам сіздер
оны орындауларыңыз қажет. «Өтінемін» деген сөзді айтпасам, сіздер ол өтінішті
орындамайсыздар.
-секіріңдер
-оң аяқтарын көтеріңдер
-өтінемін, алақанмен қол шапалақтаңдар
-өтінемін, бір-біріңді құшақтаңдар.
- оң қолдарыңмен сол құлақтарыңды уқалаңдар
6 слайд
Жігіт сұлтаны«Өтінемін» ойыны. Мақсаты: Ата-ана мен балалар арасындағы қарым-қатынасты жақсарту, бір-біріне көңіл бөлу, бір-бірін тыңдай білуге үйрету. Қатысушылар ортаға жартылау шеңбер жасап тұрады. -Құрметті ата-аналар, балалар! Сіздер қандай «сиқырлы» күші бар сөздерді білесіздер? -Рахмет, өтінемін, т,б -Мен әр түрлі өтініштер жасаймын, егер мен «өтінемін» деген сөзді айтсам сіздер оны орындауларыңыз қажет. «Өтінемін» деген сөзді айтпасам, сіздер ол өтінішті орындамайсыздар. -секіріңдер -оң аяқтарын көтеріңдер -өтінемін, алақанмен қол шапалақтаңдар -өтінемін, бір-біріңді құшақтаңдар. - оң қолдарыңмен сол құлақтарыңды уқалаңдар
7 слайд
. Әрқашан жасаймын, келісемін – 3 балл
2. Кейде ғана келісемін – 2 балл
3. Келіспеймін - 1 балл
•
Кез келген ісіңізді тастай салып баламен айналыса аласыз ба?
2. Балалардың жасына қарамай, онымен ақылдаса аласыз ба?
3. Балаңызбен қарым-қатынас барысында жасаған қателеріңізді мойындайсыз ба?
4. Өзіңіздің қателігіңіз үшін балаңыздан кешірім сұрайсыз ба?
5. Балаңыз жасаған іс ашуландырған кезде өзіңізді ұстап, ашуды жеңе аласыз ба?
6. Балаңыздың орнынаөзіңізді қоя аласыз ба?
7. Бір сәтте сізге мейірімді адам деп сенуге бола ма?
8. Өзіңіздің басыңыздан өткен балалық шағыңыздан ескерілетін жағдай айтасыз ба
9. Балаңыздың жүрегін жарақаттайтын сөздерді, сөйлем тіркестерін атамауға
тырысасыз ба?
10. Балаңызға уәде беріп, жақсы мінез-құлқын ескере отырып уәдеңізді орындайсыз ба?
11. Балаға қалаған ісін жасауға, өзін ұстауға кедергі жасамай бір күн еркіндік, бересіз бе?
12. Басқа бала сіздің балаңызға дөрекілік көрсетсе, себепсіз ренжітсе, көңіл
аудармайысыз ба
13. Балаңыздың көз жасы, дөрекі еркелеуі екенін білесіз, соған қарсы тұра аласыз ба?
7 слайд
. Әрқашан жасаймын, келісемін – 3 балл 2. Кейде ғана келісемін – 2 балл 3. Келіспеймін - 1 балл • Кез келген ісіңізді тастай салып баламен айналыса аласыз ба? 2. Балалардың жасына қарамай, онымен ақылдаса аласыз ба? 3. Балаңызбен қарым-қатынас барысында жасаған қателеріңізді мойындайсыз ба? 4. Өзіңіздің қателігіңіз үшін балаңыздан кешірім сұрайсыз ба? 5. Балаңыз жасаған іс ашуландырған кезде өзіңізді ұстап, ашуды жеңе аласыз ба? 6. Балаңыздың орнынаөзіңізді қоя аласыз ба? 7. Бір сәтте сізге мейірімді адам деп сенуге бола ма? 8. Өзіңіздің басыңыздан өткен балалық шағыңыздан ескерілетін жағдай айтасыз ба 9. Балаңыздың жүрегін жарақаттайтын сөздерді, сөйлем тіркестерін атамауға тырысасыз ба? 10. Балаңызға уәде беріп, жақсы мінез-құлқын ескере отырып уәдеңізді орындайсыз ба? 11. Балаға қалаған ісін жасауға, өзін ұстауға кедергі жасамай бір күн еркіндік, бересіз бе? 12. Басқа бала сіздің балаңызға дөрекілік көрсетсе, себепсіз ренжітсе, көңіл аудармайысыз ба 13. Балаңыздың көз жасы, дөрекі еркелеуі екенін білесіз, соған қарсы тұра аласыз ба?
8 слайд
Жауабы:
1. Әрқашан жасаймын, келісемін – 3 балл
2. Кейде ғана келісемін – 2 балл
3. Келіспеймін - 1 балл
Сауалнаманы бағалау өлшемдері:
0-16. Бала тәрбиесі – сіз үшін үлкен проблема. Бала тұлғасын дұрыс қалыптастыру
үшін педагог немесе психолог мамандардың көмегіне сүйеніңіз.
16-30. Балаға қамқорлық жасау – бір інші кезектегі маңызды іс. Сіздің бойыңызға
тәрбиешілік қабілет бар, бірақ тәжірибеде әрқашан бір қалыпты бір бағыттағы мақсатпен
әрекет етесіз. Кейде қатал, кейде мүлдем жұмсақсыз. Сізге жауапкершілікпен ойлану керек.
30-39. Бала сіздің өміріңіз үшін ең құнды болғаны. Сіз балаңызды тек түсініп қана қоймай, әрі
ойын тануға, сыйлы көзбен қарауға тырысасыз .
8 слайд
Жауабы: 1. Әрқашан жасаймын, келісемін – 3 балл 2. Кейде ғана келісемін – 2 балл 3. Келіспеймін - 1 балл Сауалнаманы бағалау өлшемдері: 0-16. Бала тәрбиесі – сіз үшін үлкен проблема. Бала тұлғасын дұрыс қалыптастыру үшін педагог немесе психолог мамандардың көмегіне сүйеніңіз. 16-30. Балаға қамқорлық жасау – бір інші кезектегі маңызды іс. Сіздің бойыңызға тәрбиешілік қабілет бар, бірақ тәжірибеде әрқашан бір қалыпты бір бағыттағы мақсатпен әрекет етесіз. Кейде қатал, кейде мүлдем жұмсақсыз. Сізге жауапкершілікпен ойлану керек. 30-39. Бала сіздің өміріңіз үшін ең құнды болғаны. Сіз балаңызды тек түсініп қана қоймай, әрі ойын тануға, сыйлы көзбен қарауға тырысасыз .
9 слайд
•
Бүгінгі кездесуден менің түсінгенім
•
•
Мен үшін қиын болғаны
•
Маған түсініксіз болып қалғаны
•
Өз іс-тәжірибем үшін алдағы уақытта
қолданатыным
•
Бүгінгі іс-шарада мен үшін ең тиімді болғаны
Бүгінгі кездесуде түйгенім Рефлексия « Аяқталмаған сөйлемдер »
9 слайд
• Бүгінгі кездесуден менің түсінгенім • • Мен үшін қиын болғаны • Маған түсініксіз болып қалғаны • Өз іс-тәжірибем үшін алдағы уақытта қолданатыным • Бүгінгі іс-шарада мен үшін ең тиімді болғаны Бүгінгі кездесуде түйгенім Рефлексия « Аяқталмаған сөйлемдер »
10 слайд
10 слайд
11 слайд
11 слайд