Материалдар / Ата-аналар жиналысы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ата-аналар жиналысы

Материал туралы қысқаша түсінік
ағылшын тілі мұғалімдеріне
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Мамыр 2020
313
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
«О. Бөкей атындағы № 44 лицейі» КММ

1 слайд
«О. Бөкей атындағы № 44 лицейі» КММ

1 слайд

«О. Бөкей атындағы № 44 лицейі» КММ

Күн тәртібінде: 1 2 3 І жартыжылдықтың қорытындысы. Жауапты: Сынып жетекші Регламент 5 минут 2. Оқушыларға кәсіптік бағыт-

2 слайд
Күн тәртібінде: 1 2 3 І жартыжылдықтың қорытындысы. Жауапты: Сынып жетекші Регламент 5 минут 2. Оқушыларға кәсіптік бағыт- бағдар беру. (Жауапты: Сынып жетекші) Регламент 5 минут Мұғалім мәртебесі Жауапты: ата-аналар, сынып жетекші

2 слайд

Күн тәртібінде: 1 2 3 І жартыжылдықтың қорытындысы. Жауапты: Сынып жетекші Регламент 5 минут 2. Оқушыларға кәсіптік бағыт- бағдар беру. (Жауапты: Сынып жетекші) Регламент 5 минут Мұғалім мәртебесі Жауапты: ата-аналар, сынып жетекші

Мақсаты : • Отбасы тәлім - тәрбиенің негізі екенін ұғындыру, ата - аналар ынтымақтастығын күшейту • Мектеп пен ата - ан

3 слайд
Мақсаты : • Отбасы тәлім - тәрбиенің негізі екенін ұғындыру, ата - аналар ынтымақтастығын күшейту • Мектеп пен ата - ананың байланысын арттырып, балаға тәрбие беріп, өз ойларын айтуға үйрету, жауап беру қабілеттерін дамыту.

3 слайд

Мақсаты : • Отбасы тәлім - тәрбиенің негізі екенін ұғындыру, ата - аналар ынтымақтастығын күшейту • Мектеп пен ата - ананың байланысын арттырып, балаға тәрбие беріп, өз ойларын айтуға үйрету, жауап беру қабілеттерін дамыту.

6 « A » сыныбы Тоқсан Тоқсан басындағы оқушы саны Қазіргі таңдағы оқушы саны Үлгерім, % Сапа, % «5» сапа % Іжж 2 6

4 слайд
6 « A » сыныбы Тоқсан Тоқсан басындағы оқушы саны Қазіргі таңдағы оқушы саны Үлгерім, % Сапа, % «5» сапа % Іжж 2 6 оқушы 1 6 қыз, 1 0 ұл. 2 6 оқушы 1 6 қыз, 1 0 ұл. 100 % 100% 46 % І-жж қорытындысы бойынша: Үздік оқушылар саны: 1 2 оқушы Екпінді оқушы саны: 14 оқушы

4 слайд

6 « A » сыныбы Тоқсан Тоқсан басындағы оқушы саны Қазіргі таңдағы оқушы саны Үлгерім, % Сапа, % «5» сапа % Іжж 2 6 оқушы 1 6 қыз, 1 0 ұл. 2 6 оқушы 1 6 қыз, 1 0 ұл. 100 % 100% 46 % І-жж қорытындысы бойынша: Үздік оқушылар саны: 1 2 оқушы Екпінді оқушы саны: 14 оқушы

№ Үздіктер аты-жөні Екпінділер аты жөні 1 Арданбекқызы Арна Әділұлы Әлихан 2 Асқарқызы Аянат Әжімұқанова Камшат 3 Ахметхан Айха

5 слайд
№ Үздіктер аты-жөні Екпінділер аты жөні 1 Арданбекқызы Арна Әділұлы Әлихан 2 Асқарқызы Аянат Әжімұқанова Камшат 3 Ахметхан Айханым Бауржанов Расул 4 Бөкенов Дамир Болатхан Ислам 5 Жанұзақ Аяулым Ерғалым Ерасыл 6 Мәукен Таңсұлу Жумадилова Аяулым 7 Мукатаева Еркежан Заутканова Адель 8 Мұсахитов Самир Зелеев Ади 9 Рысбекова Диана Қалыбек Алдияр 10 Сафина Малика Қарымбаев Тоқтархан 11 Сымбатқызы Азиза Мұқан Аружан 12 Тұрсынбек Асыл Мырзахан Ақбота 13 Нәбиева Дайана 14 Жұмаболат Асанәлі 15   16 2 ұл 10 қыз 8 ұл 6 қыз 17   18 Білім сапасы «5» - тік % 46 19 Үлгерімі % 100 20 Жалпы білім сапасы % 100         Үздіктер және екпінділер тізімі

5 слайд

№ Үздіктер аты-жөні Екпінділер аты жөні 1 Арданбекқызы Арна Әділұлы Әлихан 2 Асқарқызы Аянат Әжімұқанова Камшат 3 Ахметхан Айханым Бауржанов Расул 4 Бөкенов Дамир Болатхан Ислам 5 Жанұзақ Аяулым Ерғалым Ерасыл 6 Мәукен Таңсұлу Жумадилова Аяулым 7 Мукатаева Еркежан Заутканова Адель 8 Мұсахитов Самир Зелеев Ади 9 Рысбекова Диана Қалыбек Алдияр 10 Сафина Малика Қарымбаев Тоқтархан 11 Сымбатқызы Азиза Мұқан Аружан 12 Тұрсынбек Асыл Мырзахан Ақбота 13 Нәбиева Дайана 14 Жұмаболат Асанәлі 15   16 2 ұл 10 қыз 8 ұл 6 қыз 17   18 Білім сапасы «5» - тік % 46 19 Үлгерімі % 100 20 Жалпы білім сапасы % 100         Үздіктер және екпінділер тізімі

6 слайд

6 слайд

«Егер сіз болашақ мамандығыңызды сәтті таңдап, оған жан-тәніңізбен берілсеңіз, бақыт сізді өзі-ақ іздеп табады» Болашақ маманды

7 слайд
«Егер сіз болашақ мамандығыңызды сәтті таңдап, оған жан-тәніңізбен берілсеңіз, бақыт сізді өзі-ақ іздеп табады» Болашақ мамандықтары жайлы кең мағлұмат беретін «Өмірлік таңдау» жобалық бағдарламасымен танысыңыз!

7 слайд

«Егер сіз болашақ мамандығыңызды сәтті таңдап, оған жан-тәніңізбен берілсеңіз, бақыт сізді өзі-ақ іздеп табады» Болашақ мамандықтары жайлы кең мағлұмат беретін «Өмірлік таңдау» жобалық бағдарламасымен танысыңыз!

8 слайд

8 слайд

«Бала жүрегіне апаратын тәрбие жолы» тақырыбында топтық ұжымдық өзара әрекет ету

9 слайд
«Бала жүрегіне апаратын тәрбие жолы» тақырыбында топтық ұжымдық өзара әрекет ету

9 слайд

«Бала жүрегіне апаратын тәрбие жолы» тақырыбында топтық ұжымдық өзара әрекет ету

• № 1. СЕЗІН Әр баланың өз «махаббат тілі», «сүйіспеншілік тілі» бар дегенді қалай түсінесіз? Есіңізде болсын – сіз бала

10 слайд
• № 1. СЕЗІН Әр баланың өз «махаббат тілі», «сүйіспеншілік тілі» бар дегенді қалай түсінесіз? Есіңізде болсын – сіз бала үшін мінез-құлық моделісіз

10 слайд

• № 1. СЕЗІН Әр баланың өз «махаббат тілі», «сүйіспеншілік тілі» бар дегенді қалай түсінесіз? Есіңізде болсын – сіз бала үшін мінез-құлық моделісіз

• № 2. КӨТЕРМЕЛЕУСӨЗДЕР • Кез-келген мақтау, кез-келген жақсы сөз оларға махаббат туралы түсінік береді деген оймен қаншалық

11 слайд
• № 2. КӨТЕРМЕЛЕУСӨЗДЕР • Кез-келген мақтау, кез-келген жақсы сөз оларға махаббат туралы түсінік береді деген оймен қаншалықты келісесіз? • Кітаптан оқиға

11 слайд

• № 2. КӨТЕРМЕЛЕУСӨЗДЕР • Кез-келген мақтау, кез-келген жақсы сөз оларға махаббат туралы түсінік береді деген оймен қаншалықты келісесіз? • Кітаптан оқиға

№ 3. Уақыт Сізге жеке қалған уақытта, әр балаңыз үшін жеке уақыт табу маңызды ма?

12 слайд
№ 3. Уақыт Сізге жеке қалған уақытта, әр балаңыз үшін жеке уақыт табу маңызды ма?

12 слайд

№ 3. Уақыт Сізге жеке қалған уақытта, әр балаңыз үшін жеке уақыт табу маңызды ма?

№ 4 КӨМЕК • Егер сіздің көмегіңіз - бала түсінетін «тіл» болса, оған деген сіздің қамқорлығыңыз - шынайы сүйіспеншіліктің

13 слайд
№ 4 КӨМЕК • Егер сіздің көмегіңіз - бала түсінетін «тіл» болса, оған деген сіздің қамқорлығыңыз - шынайы сүйіспеншіліктің көрінісі бола ала ма?

13 слайд

№ 4 КӨМЕК • Егер сіздің көмегіңіз - бала түсінетін «тіл» болса, оған деген сіздің қамқорлығыңыз - шынайы сүйіспеншіліктің көрінісі бола ала ма?

• P. s. әр адамның "махаббаты тілінің" екі жетекшісі — "сезінуі", және қалған төртеуінің бірі өзінің жекелігі. Кейде олар те

14 слайд
• P. s. әр адамның "махаббаты тілінің" екі жетекшісі — "сезінуі", және қалған төртеуінің бірі өзінің жекелігі. Кейде олар тек іске асырылмаған, "ашылмаған". Ал баланың жетекші тілдері өзгеруі мүмкін (ол оларды сынап көреді, зерделейді). Барлықты дамытуға қажет! Бұл психо- физикалық бала денсаулығына кепілі, тіпті ересек адамға.

14 слайд

• P. s. әр адамның "махаббаты тілінің" екі жетекшісі — "сезінуі", және қалған төртеуінің бірі өзінің жекелігі. Кейде олар тек іске асырылмаған, "ашылмаған". Ал баланың жетекші тілдері өзгеруі мүмкін (ол оларды сынап көреді, зерделейді). Барлықты дамытуға қажет! Бұл психо- физикалық бала денсаулығына кепілі, тіпті ересек адамға.

Шешім: 1. Оқушылардың білім сапасын көтеру мақсатында жүйелі түрде сабақтарын қадағалап, сабаққа қатысып отыру жоспарлансын.

15 слайд
Шешім: 1. Оқушылардың білім сапасын көтеру мақсатында жүйелі түрде сабақтарын қадағалап, сабаққа қатысып отыру жоспарлансын. Жауапты: ата-аналар 2. Электронды журналға ата-аналар күнделікті кіріп, баланың оқу үлгерімін үнемі қадағалап отырсын. Жауапты: ата-аналар 3. Мамандық таңдау барысында оушыларға түсіндіру жұмыстары жүргізілсін. Жауапты: ата- ана, сынып жетекші

15 слайд

Шешім: 1. Оқушылардың білім сапасын көтеру мақсатында жүйелі түрде сабақтарын қадағалап, сабаққа қатысып отыру жоспарлансын. Жауапты: ата-аналар 2. Электронды журналға ата-аналар күнделікті кіріп, баланың оқу үлгерімін үнемі қадағалап отырсын. Жауапты: ата-аналар 3. Мамандық таңдау барысында оушыларға түсіндіру жұмыстары жүргізілсін. Жауапты: ата- ана, сынып жетекші