ата-аналар жиналысы
ата-аналар жиналысы

#1 слайд
Ата-аналар жиналысының
тақырыбы:
“Әрбір бала – жарық жұлдыз”
1 слайд
Ата-аналар жиналысының тақырыбы: “Әрбір бала – жарық жұлдыз”
#2 слайд
Мақсаты:
Ата-аналардың темпераментін, мәдени дәстүрлерді және мұғалімдермен өзара әрекеттесу
мүмкіндіктерін ескере отырып, өз баласының ерекше қырларын ашуға
дайындығын қалыптастыру.
2 слайд
Мақсаты: Ата-аналардың темпераментін, мәдени дәстүрлерді және мұғалімдермен өзара әрекеттесу мүмкіндіктерін ескере отырып, өз баласының ерекше қырларын ашуға дайындығын қалыптастыру.
#3 слайд
Міндеттер:
Ата-аналардың өз баласының ерекше жақтарын дамытуға деген ынтасын арттыру.
Ата-аналардың балалар темпераментінің түрлері мен оларға сәйкес мінез-құлықтары туралы түсініктерін кеңейту.
Ата-аналарды мектеп педагогтерімен бірге баланың жеке басының күшті жақтарын анықтауға және дамытуғаүйрету.
3 слайд
Міндеттер: Ата-аналардың өз баласының ерекше жақтарын дамытуға деген ынтасын арттыру. Ата-аналардың балалар темпераментінің түрлері мен оларға сәйкес мінез-құлықтары туралы түсініктерін кеңейту. Ата-аналарды мектеп педагогтерімен бірге баланың жеке басының күшті жақтарын анықтауға және дамытуғаүйрету.
#4 слайд
Күн тәртібінде:
1. “Баланың қауіпсіздігі маңызды”Құқық бұзушылықтың алдын алу
бойынша түсіндіру жұмыстары.
Баяндамашы:сынып жетекші
2.Аутодеструктивті мінез-құлықтың және жағымсыз ағымдарды
насихаттайтын әлеуметтік желілер мен интернет қауымдастықтардың
алдын алу жөніндегі ақпарат.Балалардың интернеттегі қауіпсіздігін
қамтамасыз ету, жағымсыз мазмұннан қорғау.
Мектеп психологі Қуаншалиева А.Т
3.2024-2025 оқу жылындағы есепке алу санатына жататын оқушылардың
отбасындағы өзара қарым-қатынастарын анықтау және жұмыстардың өту
барысы.Сынып оқушыларының әлеуметтік жағдайы.
Әлеуметтік педагог Апырова А.Ж
4 слайд
Күн тәртібінде: 1. “Баланың қауіпсіздігі маңызды”Құқық бұзушылықтың алдын алу бойынша түсіндіру жұмыстары. Баяндамашы:сынып жетекші 2.Аутодеструктивті мінез-құлықтың және жағымсыз ағымдарды насихаттайтын әлеуметтік желілер мен интернет қауымдастықтардың алдын алу жөніндегі ақпарат.Балалардың интернеттегі қауіпсіздігін қамтамасыз ету, жағымсыз мазмұннан қорғау. Мектеп психологі Қуаншалиева А.Т 3.2024-2025 оқу жылындағы есепке алу санатына жататын оқушылардың отбасындағы өзара қарым-қатынастарын анықтау және жұмыстардың өту барысы.Сынып оқушыларының әлеуметтік жағдайы. Әлеуметтік педагог Апырова А.Ж
#5 слайд
«Танысу»жаттығуы
Топқа бөлу
Ой жинақтау;
Ситуациялық сұрақтар;
«Үй, жол, жылан, бокал, шалбар және орамал» диагностикасы
Рефлексия;
Қорытынды.
5 слайд
«Танысу»жаттығуы Топқа бөлу Ой жинақтау; Ситуациялық сұрақтар; «Үй, жол, жылан, бокал, шалбар және орамал» диагностикасы Рефлексия; Қорытынды.
#6 слайд
Ой жинақтау
I-топ. Баланың сапалы білім алуы үшін
ата-ана тарапынан жасалатын
жағдайлар.
II-топ. Балаларды теріс әрекеттері
үшін жазалаудың түрлері.
III—топ. Бала үшін мұғалім мен ата-
ана арасында қандай байланыс болу
керек.
6 слайд
Ой жинақтау I-топ. Баланың сапалы білім алуы үшін ата-ана тарапынан жасалатын жағдайлар. II-топ. Балаларды теріс әрекеттері үшін жазалаудың түрлері. III—топ. Бала үшін мұғалім мен ата- ана арасында қандай байланыс болу керек.
#7 слайд
Ситуациялық сұрақтар:
•Балаңыздың өнері қандай да бір іске қызығушылығы, бейімділігі байқалса, не істер едіңіз?
•Бала мен сөйлесе білу де үлкен өнер. 4-6 жастағы бала күніне көптеген сұрақ қоятын көрінеді. (Мысалы, түн
неге қараңғы, күн қайда кетті, ұшақ қалай ұшады….) деген сияқты таусылмайтын сауалдар көп.
• Сіздің балаңыз да осындай сауалдарды көп қойса, жауап беруге тырысасыз ба, жоқ әлде, елеусіз қалдырасыз
ба?
•Сізге мектептегі мұғалімдерден «Сіздің балаңыз басқа балаларды ұрады» деген бірнеше шағым айтылады. Тағы
көрші ата-аналардан да «біздің баланы ұрды» деген сөз естуге тура келеді дейік. Не істейсіз? Балаңызды қалай
тәрбиелейсіз?
•Кейбір ата-аналардың баласының әрбір іс-әрекетіне көңілі толмай: «Сен сала алмайсың, сен істей алмайсың»,-
деп айтып жататынын байқаймыз. Бала іс-әрекетіне теріс баға беруге қалай қарайсыз?
•Балаңыз сабақтан қашып, мектептен ерте келді, не істейсіз?
•Балаңыз күнде бірінші сабаққа кешігіп келеді. Қалай жөнге келтіресіз?
•Балаңыз мектептегі бір мұғаліммен тіл табыса алмай жүр. Балаңызға қандай кеңес айтасыз?
•Сіздің балаңыз сыныптағы жақсы оқитын оқушылардың бірі, алайда бір күні сынып жетекшісі оны үлгерімі
нашар оқушылар мен алып қалды, сіздің іс-әрекетіңіз?
•Балаңыздың сабағы тәртібі жайлы білгіңіз келіп, мектепке келіп тұрсыз. Сынып жетекшісі сізді қатулы қабақ,
ашулы күй мен қарсы алды. Сіздің әрекетіңіз?
•Биыл сіздіңі балаңыздың сыныбында оқитындардың бәрінде ұялы телефон бар, тек сіздің балаңызда жоқ. Күнде
«әпер» деп, мазаңызды алады, сабаққа барғысы келмейді. Сіз жұмыссыз, енді не істейсіз?
•Сіздің тұңғышыңызды атасы мен әжесі бауырына басқан. Сабағы қиындап кеткен соң, өздерің қадағалаңдар
деп әкеп тастады. Ал, балаңыз тәрбиеңізге еш көнер емес, не істейсіз?
7 слайд
Ситуациялық сұрақтар: •Балаңыздың өнері қандай да бір іске қызығушылығы, бейімділігі байқалса, не істер едіңіз? •Бала мен сөйлесе білу де үлкен өнер. 4-6 жастағы бала күніне көптеген сұрақ қоятын көрінеді. (Мысалы, түн неге қараңғы, күн қайда кетті, ұшақ қалай ұшады….) деген сияқты таусылмайтын сауалдар көп. • Сіздің балаңыз да осындай сауалдарды көп қойса, жауап беруге тырысасыз ба, жоқ әлде, елеусіз қалдырасыз ба? •Сізге мектептегі мұғалімдерден «Сіздің балаңыз басқа балаларды ұрады» деген бірнеше шағым айтылады. Тағы көрші ата-аналардан да «біздің баланы ұрды» деген сөз естуге тура келеді дейік. Не істейсіз? Балаңызды қалай тәрбиелейсіз? •Кейбір ата-аналардың баласының әрбір іс-әрекетіне көңілі толмай: «Сен сала алмайсың, сен істей алмайсың»,- деп айтып жататынын байқаймыз. Бала іс-әрекетіне теріс баға беруге қалай қарайсыз? •Балаңыз сабақтан қашып, мектептен ерте келді, не істейсіз? •Балаңыз күнде бірінші сабаққа кешігіп келеді. Қалай жөнге келтіресіз? •Балаңыз мектептегі бір мұғаліммен тіл табыса алмай жүр. Балаңызға қандай кеңес айтасыз? •Сіздің балаңыз сыныптағы жақсы оқитын оқушылардың бірі, алайда бір күні сынып жетекшісі оны үлгерімі нашар оқушылар мен алып қалды, сіздің іс-әрекетіңіз? •Балаңыздың сабағы тәртібі жайлы білгіңіз келіп, мектепке келіп тұрсыз. Сынып жетекшісі сізді қатулы қабақ, ашулы күй мен қарсы алды. Сіздің әрекетіңіз? •Биыл сіздіңі балаңыздың сыныбында оқитындардың бәрінде ұялы телефон бар, тек сіздің балаңызда жоқ. Күнде «әпер» деп, мазаңызды алады, сабаққа барғысы келмейді. Сіз жұмыссыз, енді не істейсіз? •Сіздің тұңғышыңызды атасы мен әжесі бауырына басқан. Сабағы қиындап кеткен соң, өздерің қадағалаңдар деп әкеп тастады. Ал, балаңыз тәрбиеңізге еш көнер емес, не істейсіз?
#8 слайд
«Үй, жол, жылан, бокал, шалбар және орамал»
диагностикасы
8 слайд
«Үй, жол, жылан, бокал, шалбар және орамал» диагностикасы
#9 слайд
•Үй – адамның өзін-өзі бағалау деңгейін
көрсетеді.
•Үйдің суреті кең әрі биік болса, онда бұл
ата-ана өзін-өзі бағалау деңгейі жоғары деп
есептеуге тұрарлық.
•Үйдің есік-терезелері бар болса онда бұл
ата-ана – қарым-қатынасқа ашық адам.
•Үйдің есігі ашық болып немесе оның
тұтқасы бар болатын болса, бұл жәй ата-
ананың қонақжай екендігін білдіреді.
9 слайд
•Үй – адамның өзін-өзі бағалау деңгейін көрсетеді. •Үйдің суреті кең әрі биік болса, онда бұл ата-ана өзін-өзі бағалау деңгейі жоғары деп есептеуге тұрарлық. •Үйдің есік-терезелері бар болса онда бұл ата-ана – қарым-қатынасқа ашық адам. •Үйдің есігі ашық болып немесе оның тұтқасы бар болатын болса, бұл жәй ата- ананың қонақжай екендігін білдіреді.
#10 слайд
•Жол – адамның қарым-қатынасқа қандай
деңгейде араласатындығының айғағы.
•Жол кең, әрі үйдің есігінен басталатын болса,
бұл адамның қарым-қатынасқа бейім және
қонақжай екендігін көрсетеді.
•Жол тар немесе үйдің қасынан (үйге бұрылмай)
өтіп жатса,онда бұл жәй адамның қарым-
қатынасқа оңай кірісіп кетпейтіндігін білдіреді.
10 слайд
•Жол – адамның қарым-қатынасқа қандай деңгейде араласатындығының айғағы. •Жол кең, әрі үйдің есігінен басталатын болса, бұл адамның қарым-қатынасқа бейім және қонақжай екендігін көрсетеді. •Жол тар немесе үйдің қасынан (үйге бұрылмай) өтіп жатса,онда бұл жәй адамның қарым- қатынасқа оңай кірісіп кетпейтіндігін білдіреді.
#11 слайд
Жылан – «Басқа адамдардың мен туралы пікірі қандай?» деген
сұраққа өзіңіздің қалайша жауап беретініңіздің айғағы.
-Жылан үй жаққа қарап тұрса әрі оның айрық тілі аузынынан
көрініп тұрса, онда сіз «басқалардың мен туралы пікірі жақсы
емес: олар күні бойы мені жамандаудан басқа іс пен айналыспайды
екен» деген ойдасыз.
-Жылан үй жаққа қарап тұрмаса, онда, онда сіз «басқалардың мен
туралы ойы жаман емес» деген ұстанымдасыз.
11 слайд
Жылан – «Басқа адамдардың мен туралы пікірі қандай?» деген сұраққа өзіңіздің қалайша жауап беретініңіздің айғағы. -Жылан үй жаққа қарап тұрса әрі оның айрық тілі аузынынан көрініп тұрса, онда сіз «басқалардың мен туралы пікірі жақсы емес: олар күні бойы мені жамандаудан басқа іс пен айналыспайды екен» деген ойдасыз. -Жылан үй жаққа қарап тұрмаса, онда, онда сіз «басқалардың мен туралы ойы жаман емес» деген ұстанымдасыз.
#12 слайд
Бокал – адамның ішімдікке деген
көзқарасын білдіреді.
Бокалдың суреті кішкене болып, оның
іші бос болса, онда мұны салған адамның
ішімдікке немқұрайлы болғаны.
12 слайд
Бокал – адамның ішімдікке деген көзқарасын білдіреді. Бокалдың суреті кішкене болып, оның іші бос болса, онда мұны салған адамның ішімдікке немқұрайлы болғаны.
#13 слайд
Шалбар мен орамал – ата-аналардың
түсінігіндегі ер адамдар мен әйелдердің дәрежесін
көрсетеді.
Шалбардың суреті орамалдан биік тұрса, онда
ата-ана өмірде ер адамды әйелдерден жоғары
санайды деген сөз.
13 слайд
Шалбар мен орамал – ата-аналардың түсінігіндегі ер адамдар мен әйелдердің дәрежесін көрсетеді. Шалбардың суреті орамалдан биік тұрса, онда ата-ана өмірде ер адамды әйелдерден жоғары санайды деген сөз.
#14 слайд
Балаларыңызды қандай болғаның
қалайсыз?
14 слайд
Балаларыңызды қандай болғаның қалайсыз?
#15 слайд
Кері байланыс
15 слайд
Кері байланыс
#16 слайд
Қорытындылау
16 слайд
Қорытындылау
шағым қалдыра аласыз













