Материалдар / Ата-аналар жиналысы " Құндылықтарға негізделген білім беру» бағдарламасын жүзеге асыру
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ата-аналар жиналысы " Құндылықтарға негізделген білім беру» бағдарламасын жүзеге асыру

Материал туралы қысқаша түсінік
Сынып жетекшілерге
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2020
1624
5 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
№ 2 ата-аналар жиналысы 20 20 -202 1 оқу жылы

1 слайд
№ 2 ата-аналар жиналысы 20 20 -202 1 оқу жылы

1 слайд

№ 2 ата-аналар жиналысы 20 20 -202 1 оқу жылы

Күн тәртібінде:  20 20 -202 1 оқу жылының 1 тоқсандағы білім сапасын талдау. • Мектепішілік пәндік олимпиаданың қорытындысы

2 слайд
Күн тәртібінде:  20 20 -202 1 оқу жылының 1 тоқсандағы білім сапасын талдау. • Мектепішілік пәндік олимпиаданың қорытындысы • Құндылықтарға негізделген білім беру» бағдарламасын жүзеге асыру • « Ата-аналар ға психологиялық кеңес " • әртүрлі

2 слайд

Күн тәртібінде:  20 20 -202 1 оқу жылының 1 тоқсандағы білім сапасын талдау. • Мектепішілік пәндік олимпиаданың қорытындысы • Құндылықтарға негізделген білім беру» бағдарламасын жүзеге асыру • « Ата-аналар ға психологиялық кеңес " • әртүрлі

2020-2021 оқу жылында еліміздің жалпы білім беретін мектептерінде «Құндылықтарға негізделген білім беру» бағдарламасын жүзеге

3 слайд
2020-2021 оқу жылында еліміздің жалпы білім беретін мектептерінде «Құндылықтарға негізделген білім беру» бағдарламасын жүзеге асыру арқылы оқытудың құндылықты-бағдарлық тəсілі енгізіледі. Бұл бағдарлама білім алушылардың бойында жалпыадамзаттық, ұлттық жəне отбасылық құндылықтарды дамытуға, олардың рухани- адамгершілік дамуын қамтамасыз етуге, экологиялық мəдениетін, салауатты жəне қауіпсіз өмір салтын қалыптастыруға бағытталған. «Құндылықтарға негізделген білім беру» бағдарламасы білім алушылардың өзін-өзі тануын, өзін-өзі дамытуын, əлеуметтік жауапкершілігі мен əлеуметтенуін қалыптастыруға ықпал етеді. Тəрбие жұмыстары жүйесін білім беру ұйымының жалпы ұжымы бірігіп жүзеге асырады. Жоспарды жүзеге асыруға мектептің күзет қызметі мен техникалық қызметкерлерінен бастап, мұғалімдер мен директордан аяқтап, барлық қызметкерлер өз үлесін қосатындығы аталып өткен.

3 слайд

2020-2021 оқу жылында еліміздің жалпы білім беретін мектептерінде «Құндылықтарға негізделген білім беру» бағдарламасын жүзеге асыру арқылы оқытудың құндылықты-бағдарлық тəсілі енгізіледі. Бұл бағдарлама білім алушылардың бойында жалпыадамзаттық, ұлттық жəне отбасылық құндылықтарды дамытуға, олардың рухани- адамгершілік дамуын қамтамасыз етуге, экологиялық мəдениетін, салауатты жəне қауіпсіз өмір салтын қалыптастыруға бағытталған. «Құндылықтарға негізделген білім беру» бағдарламасы білім алушылардың өзін-өзі тануын, өзін-өзі дамытуын, əлеуметтік жауапкершілігі мен əлеуметтенуін қалыптастыруға ықпал етеді. Тəрбие жұмыстары жүйесін білім беру ұйымының жалпы ұжымы бірігіп жүзеге асырады. Жоспарды жүзеге асыруға мектептің күзет қызметі мен техникалық қызметкерлерінен бастап, мұғалімдер мен директордан аяқтап, барлық қызметкерлер өз үлесін қосатындығы аталып өткен.

Жақсы қасиеттер «Мен айтқандай істе» тұрғысынан емес, «Мен сияқты істе» тұрғысынан берілуі тиіс. Əкімшілік мүшелері, мұғалімде

4 слайд
Жақсы қасиеттер «Мен айтқандай істе» тұрғысынан емес, «Мен сияқты істе» тұрғысынан берілуі тиіс. Əкімшілік мүшелері, мұғалімдер, сынып жетекшілері, тəрбиешілер, ата- аналар жəне басқалар өздері оқушыларға еліктеудің үлгісі бола отырып – зиянды əдеттерсіз, балаларға жəне бір-біріне мейірімді; қарым - қатынаста ашық жəне сынамайтын құндылықтар дарытады. Бұл бағдарламаны білім беру ұйымы білім алушылардың ата- аналарымен, əлеуметтенудің басқа нысандарымен – тəрбие жұмысының негізгі бағыттары аясында білім беру ұйымының əлеуметтік серіктестерімен тығыз байланыста жəне ынтымақтастықта жүзеге асырады. Білім алушылардың рухани-адамгершілігін дамытуға бағытталған тəрбие жұмыстарына оқу, сабақтан тыс жəне қоғамдық маңызды жұмыстарын ұйымдастыру жатады. Білім алушыларды тəрбиелеу бағдарламасы шеңберіндегі əр түрлі іс əрекеттерінің мазмұнын кіріктіру тəрбие беру мұраттары мен құндылықтары негізінде жүзеге асырылады.

4 слайд

Жақсы қасиеттер «Мен айтқандай істе» тұрғысынан емес, «Мен сияқты істе» тұрғысынан берілуі тиіс. Əкімшілік мүшелері, мұғалімдер, сынып жетекшілері, тəрбиешілер, ата- аналар жəне басқалар өздері оқушыларға еліктеудің үлгісі бола отырып – зиянды əдеттерсіз, балаларға жəне бір-біріне мейірімді; қарым - қатынаста ашық жəне сынамайтын құндылықтар дарытады. Бұл бағдарламаны білім беру ұйымы білім алушылардың ата- аналарымен, əлеуметтенудің басқа нысандарымен – тəрбие жұмысының негізгі бағыттары аясында білім беру ұйымының əлеуметтік серіктестерімен тығыз байланыста жəне ынтымақтастықта жүзеге асырады. Білім алушылардың рухани-адамгершілігін дамытуға бағытталған тəрбие жұмыстарына оқу, сабақтан тыс жəне қоғамдық маңызды жұмыстарын ұйымдастыру жатады. Білім алушыларды тəрбиелеу бағдарламасы шеңберіндегі əр түрлі іс əрекеттерінің мазмұнын кіріктіру тəрбие беру мұраттары мен құндылықтары негізінде жүзеге асырылады.

Тəрбие жұмысының негізін жалпыадамзаттық құндылықтар (сенім, ақиқат, əсемдік, бостандық, қайырымдылық, жақсылық, махаббат, жəне

5 слайд
Тəрбие жұмысының негізін жалпыадамзаттық құндылықтар (сенім, ақиқат, əсемдік, бостандық, қайырымдылық, жақсылық, махаббат, жəне т. б.) жəне ұлттық құндылықтар – (тəуелсіздік, патриотизм, толеранттылық, ана тілі, заңға бағынушылық, этникалық мəдениет, салт-дəстүр) құрайды. Орта білім беру ұйымындағы сабақ жəне сабақтан тыс жұмыстар тəрбие жұмысының барлық бағыттары бойынша жүзеге асырылады, олар келесі құндылықтар жүйесін құрайды: 1. Рухани – адамгершілік тәрбие 2. Қазақстандық патриотизм және азаматтық тәрбие, құқық тәрбие 3. Ұлттық тәрбие 4. Отбасы тәрбиесі 5. Еңбек, экономикалық және экологиялық тәрбие 6. Көпмәдениетті және көркем эстетикалық тәрбие 7. Зияткерлік тәрбие, ақпараттық мәдениет тәрбиесі 8. Дене тәрбиесі, салауатты өмір салты

5 слайд

Тəрбие жұмысының негізін жалпыадамзаттық құндылықтар (сенім, ақиқат, əсемдік, бостандық, қайырымдылық, жақсылық, махаббат, жəне т. б.) жəне ұлттық құндылықтар – (тəуелсіздік, патриотизм, толеранттылық, ана тілі, заңға бағынушылық, этникалық мəдениет, салт-дəстүр) құрайды. Орта білім беру ұйымындағы сабақ жəне сабақтан тыс жұмыстар тəрбие жұмысының барлық бағыттары бойынша жүзеге асырылады, олар келесі құндылықтар жүйесін құрайды: 1. Рухани – адамгершілік тәрбие 2. Қазақстандық патриотизм және азаматтық тәрбие, құқық тәрбие 3. Ұлттық тәрбие 4. Отбасы тәрбиесі 5. Еңбек, экономикалық және экологиялық тәрбие 6. Көпмәдениетті және көркем эстетикалық тәрбие 7. Зияткерлік тәрбие, ақпараттық мәдениет тәрбиесі 8. Дене тәрбиесі, салауатты өмір салты

Төтенше жағдай кезінде тəрбие жұмысын ON-LINE – форматта ұйымдастыру ұсынылады. 6-контент бойынша жұмыс жасау ұсынылған ақпа

6 слайд
Төтенше жағдай кезінде тəрбие жұмысын ON-LINE – форматта ұйымдастыру ұсынылады. 6-контент бойынша жұмыс жасау ұсынылған ақпарат, видео, құжаттар, мағлұмат, информация,  аудиофайлдар барлығы контент деп аталады.  1-контент. Онлайн – көрмелер: - «Оқуға кеңес береміз». Мектептің сайтында аудиокітаптар орналастыру, «Əлемдік мұра нысандары» жас суретшілер көрмесі. Суреттерді мектептің арнайы парақшасында жариялау. 2-контент. Виртуальды экскурсиялар: 3-контент. Салауатты өмір салты (СӨС) бойынша онлайн-ағарту: 4-контент. Кино əуесқойларына арналған кинозал: 5-контент. «Сынып Қонағымен бір сағат» онлайн – платформасы: - танымал спортшылармен, қоғам қайраткерлерімен, кəсіпкерлермен, əртістермен, волонтерлармен, журналистермен, стилистермен тікелей эфирдегі кездесулер 6-контент. «VISION» Вижон өзін-өзі басқару онлайн аумағы: - мектеп өміріндегі оқиғалар туралы – білім алушылардың өздері ұсынатын түрлі сайыстар, конкурстар, жобалар, фотофлешмобтар, акциялар.

6 слайд

Төтенше жағдай кезінде тəрбие жұмысын ON-LINE – форматта ұйымдастыру ұсынылады. 6-контент бойынша жұмыс жасау ұсынылған ақпарат, видео, құжаттар, мағлұмат, информация,  аудиофайлдар барлығы контент деп аталады.  1-контент. Онлайн – көрмелер: - «Оқуға кеңес береміз». Мектептің сайтында аудиокітаптар орналастыру, «Əлемдік мұра нысандары» жас суретшілер көрмесі. Суреттерді мектептің арнайы парақшасында жариялау. 2-контент. Виртуальды экскурсиялар: 3-контент. Салауатты өмір салты (СӨС) бойынша онлайн-ағарту: 4-контент. Кино əуесқойларына арналған кинозал: 5-контент. «Сынып Қонағымен бір сағат» онлайн – платформасы: - танымал спортшылармен, қоғам қайраткерлерімен, кəсіпкерлермен, əртістермен, волонтерлармен, журналистермен, стилистермен тікелей эфирдегі кездесулер 6-контент. «VISION» Вижон өзін-өзі басқару онлайн аумағы: - мектеп өміріндегі оқиғалар туралы – білім алушылардың өздері ұсынатын түрлі сайыстар, конкурстар, жобалар, фотофлешмобтар, акциялар.

АТА-АНАЛАРҒА ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ КЕҢЕС 1. Балаларыңызды жетістік пен дәрежесі үшіне мес, сол қалпында сөзсіз қабылдап жақсы көретінді

7 слайд
АТА-АНАЛАРҒА ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ КЕҢЕС 1. Балаларыңызды жетістік пен дәрежесі үшіне мес, сол қалпында сөзсіз қабылдап жақсы көретіндігіңізді сездіртіңіз. 2. Қателескені үшін баланы кекетіп, бетінен алмаңыз, басқа балалармен оны салыстырмаңыз. 3.Баланың сұрақтарына жауап берген кезде шын және шыдамдылықпен жауап беріңіз. 4. Күнде балаңызбен жеке сөйлесуге уақыт бөліңіз. 5. Жас мөлшері әртүрлі адамдармен дұрыс қарым-қатынас жасауға үйретіңіз. 6. Баланың әрбір жетістігі үшін мақтап отырыңыз. 7. Балаға баға бермеңіз, оның іс-әрекетін бағалаңыз. 8. Табысқа күшпен жетуге болмайды, сондықтан балаңызға күш көрсетіп, тапсырманы орында деп талап етпеңіз. 9. Балаңыздың сүйікті ісіне керек кітап, т.б. құралдармен қамтамасыз етіңіз .

7 слайд

АТА-АНАЛАРҒА ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ КЕҢЕС 1. Балаларыңызды жетістік пен дәрежесі үшіне мес, сол қалпында сөзсіз қабылдап жақсы көретіндігіңізді сездіртіңіз. 2. Қателескені үшін баланы кекетіп, бетінен алмаңыз, басқа балалармен оны салыстырмаңыз. 3.Баланың сұрақтарына жауап берген кезде шын және шыдамдылықпен жауап беріңіз. 4. Күнде балаңызбен жеке сөйлесуге уақыт бөліңіз. 5. Жас мөлшері әртүрлі адамдармен дұрыс қарым-қатынас жасауға үйретіңіз. 6. Баланың әрбір жетістігі үшін мақтап отырыңыз. 7. Балаға баға бермеңіз, оның іс-әрекетін бағалаңыз. 8. Табысқа күшпен жетуге болмайды, сондықтан балаңызға күш көрсетіп, тапсырманы орында деп талап етпеңіз. 9. Балаңыздың сүйікті ісіне керек кітап, т.б. құралдармен қамтамасыз етіңіз .