Ата аналар жиналысы "Жаңаша бағалау"
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Жаңаша бағалау
(ата аналар жиналысы)
1 слайд
Жаңаша бағалау (ата аналар жиналысы)
2 слайд
Мақсаты:
Жағартылған білім
беру мазмұны
бойынша сабақта
қолданылатын
әдістерді ата
аналарға көресту,
сабақ бойы топтық
жұмыстын
жүргізілуңн көрету Тәрбиенің ең тамаша
жері отбасы
екенін,
олардың бала
тәрбиесіндегі
мүмкіндіктерінің
жоғары екенін,
баламен қарым –
қатынасты
жақсарту бала тәрбиесіне көп
көңіл бөлудің
маңыздылығын
дәлелдеу.
2 слайд
Мақсаты: Жағартылған білім беру мазмұны бойынша сабақта қолданылатын әдістерді ата аналарға көресту, сабақ бойы топтық жұмыстын жүргізілуңн көрету Тәрбиенің ең тамаша жері отбасы екенін, олардың бала тәрбиесіндегі мүмкіндіктерінің жоғары екенін, баламен қарым – қатынасты жақсарту бала тәрбиесіне көп көңіл бөлудің маңыздылығын дәлелдеу.
3 слайд
І. Кіріспе бөлім:
Ата-аналар жиналысының тақырыбы:
« Жаңаша бағалау » деп аталады.
Алдымен ата аналарды қызыл, сары түсті стикерлер арқылы топқа бөлу
Топта жақсы ұжымдық көңіл күйді орнату үшін “Тыңда, қарама” ойынын ойнату
Мақсаты: Топ мүшелері бірін бірі тыңдауға үйренеді.
Басқарушы өз ойын анық жеткізе алу.
Барысы: Топ мүшелері ортаға шығады бір басқарушыны сайлайды.Басқарушы
ортада қалады, қалған ата аналар тесір қарап тұрады.Әр ата анығ қолында жіптің
ұшы.Келесі жіптің ұшы қарындашқа байланған.Басқарушының міндеті
“алған,артқа, солға, оңға,көтер, түсір” сөздері арқылы қарындашты тұрған ыдысқа
түсіру.
3 слайд
І. Кіріспе бөлім: Ата-аналар жиналысының тақырыбы: « Жаңаша бағалау » деп аталады. Алдымен ата аналарды қызыл, сары түсті стикерлер арқылы топқа бөлу Топта жақсы ұжымдық көңіл күйді орнату үшін “Тыңда, қарама” ойынын ойнату Мақсаты: Топ мүшелері бірін бірі тыңдауға үйренеді. Басқарушы өз ойын анық жеткізе алу. Барысы: Топ мүшелері ортаға шығады бір басқарушыны сайлайды.Басқарушы ортада қалады, қалған ата аналар тесір қарап тұрады.Әр ата анығ қолында жіптің ұшы.Келесі жіптің ұшы қарындашқа байланған.Басқарушының міндеті “алған,артқа, солға, оңға,көтер, түсір” сөздері арқылы қарындашты тұрған ыдысқа түсіру.
4 слайд
ІІ Топтық жұмыс. Постер қорғау
Бала-ата-ананың үміті, өмірінің жалғасы. «Баламның
табанына кірген шөңге, менің маңдайыма кірсін» деп перзентін
әлпештеп өсірген ата-ананың жатса-тұрса тілейтіні баласының
алдыңғы қатарлы азамат болып өскені. Балаға дұрыс тәрбие
беруде оны танып-білу, жан дүниесін ұғу маңызды.
Топтарға 1-тапсырма:
“ Балаға арналған жайлы үй” постерге түсіріп, ортада
қорғайды.
Критерилері:
Көлемі
Тақырыптың ашылуы
Әсемдігі
4 слайд
ІІ Топтық жұмыс. Постер қорғау Бала-ата-ананың үміті, өмірінің жалғасы. «Баламның табанына кірген шөңге, менің маңдайыма кірсін» деп перзентін әлпештеп өсірген ата-ананың жатса-тұрса тілейтіні баласының алдыңғы қатарлы азамат болып өскені. Балаға дұрыс тәрбие беруде оны танып-білу, жан дүниесін ұғу маңызды. Топтарға 1-тапсырма: “ Балаға арналған жайлы үй” постерге түсіріп, ортада қорғайды. Критерилері: Көлемі Тақырыптың ашылуы Әсемдігі
5 слайд
Топтар бірін бірі бағалайды
Екі жұлдыз бір тілек
Топтар бір бірінің жұмыстарын тыңдап,
бағалайды.
5 слайд
Топтар бірін бірі бағалайды Екі жұлдыз бір тілек Топтар бір бірінің жұмыстарын тыңдап, бағалайды.
6 слайд
Қорытынды: Біз сабақта осындай бағыттағы
жұмыстар жүргіземіз. Оқушылар ұжым ішінде
жұмыс жасауды үйрену керек.Өз ойын айтып,
өзгені тыңдап үйренеді.
6 слайд
Қорытынды: Біз сабақта осындай бағыттағы жұмыстар жүргіземіз. Оқушылар ұжым ішінде жұмыс жасауды үйрену керек.Өз ойын айтып, өзгені тыңдап үйренеді.
7 слайд
Бала – ата – ананың үміті, өмірінің жалғасы.
«Баламның табанына кірген шөңге менің
маңдайыма кірсін» -деп перзентін әлпештеп
өсірген ата – ананың жатса – тұрса тілейтіні -
баласының алдыңғы қатарлы азамат болып
өскені.
Ендеше сіз балаңыздың бойынан қандай
қасиеттерді көргіңіз келеді?
Соларды мына стикерлерге жазып,
стикерлерді тақтадағы оқушы бейнесңне
жапсырамыз
7 слайд
Бала – ата – ананың үміті, өмірінің жалғасы. «Баламның табанына кірген шөңге менің маңдайыма кірсін» -деп перзентін әлпештеп өсірген ата – ананың жатса – тұрса тілейтіні - баласының алдыңғы қатарлы азамат болып өскені. Ендеше сіз балаңыздың бойынан қандай қасиеттерді көргіңіз келеді? Соларды мына стикерлерге жазып, стикерлерді тақтадағы оқушы бейнесңне жапсырамыз
8 слайд
ІІІ Кір жуғыш машина
(ТРЕНИНГ)
Мақсаты: Ұжымда ынтымақтастық, жылы
қарым қатынас орнату
Нұсқау: Ата аналар бір бірінен қарама
қарсы тұрады.Бір қатысушы басында, бір
қатысушы соңында тұрады.Бір қатысушы
қатар ортасымен өткенде қалғандары оны
сипап, жуады.Ең басында тұрған қатысушы
құшақтап кептіреді. Солайша тізбектеп
жалғастырады.
8 слайд
ІІІ Кір жуғыш машина (ТРЕНИНГ) Мақсаты: Ұжымда ынтымақтастық, жылы қарым қатынас орнату Нұсқау: Ата аналар бір бірінен қарама қарсы тұрады.Бір қатысушы басында, бір қатысушы соңында тұрады.Бір қатысушы қатар ортасымен өткенде қалғандары оны сипап, жуады.Ең басында тұрған қатысушы құшақтап кептіреді. Солайша тізбектеп жалғастырады.
9 слайд
Ата-ананың жеке басының әсері балаға күн
сәулесімен бірдей,мұны басқа ешбір нәрсемен
ауыстыру мүмкін емес .Құрметті ата-аналар,
сіздерден баладан жүрек жылуын аямай
балаға бір сәт болса да, бала көзімен қараңыз
дей отырып бүгінгі тренингке
қатысқандарыңызға көп-көп рахмет
айтамын! Ата-ананың жеке басының әсері балаға күн
сәулесімен бірдей,мұны басқа ешбір нәрсемен
ауыстыру мүмкін емес .Құрметті ата-аналар,
сіздерден баладан жүрек жылуын аямай
балаға бір сәт болса да, бала көзімен қараңыз
дей отырып бүгінгі тренингке
қатысқандарыңызға көп-көп рахмет
айтамын!
9 слайд
Ата-ананың жеке басының әсері балаға күн сәулесімен бірдей,мұны басқа ешбір нәрсемен ауыстыру мүмкін емес .Құрметті ата-аналар, сіздерден баладан жүрек жылуын аямай балаға бір сәт болса да, бала көзімен қараңыз дей отырып бүгінгі тренингке қатысқандарыңызға көп-көп рахмет айтамын! Ата-ананың жеке басының әсері балаға күн сәулесімен бірдей,мұны басқа ешбір нәрсемен ауыстыру мүмкін емес .Құрметті ата-аналар, сіздерден баладан жүрек жылуын аямай балаға бір сәт болса да, бала көзімен қараңыз дей отырып бүгінгі тренингке қатысқандарыңызға көп-көп рахмет айтамын!