Материалдар / Ата-аналар жиналысы «Жоғары сынып оқушыларының дамуындағы тәуекел аймақтары»""
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ата-аналар жиналысы «Жоғары сынып оқушыларының дамуындағы тәуекел аймақтары»""

Материал туралы қысқаша түсінік
Мақсаты: Балаларды тәрбиелеу мен дамытуда ата-аналардың жауапкершілігін арттыру;  Ата-аналарды өздерінің балаларының жан-дүниесін түсінуге шақыру.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
03 Наурыз 2024
227
4 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
А.Байтұрсынов атындағы жалпы білім беру мектебі

1 слайд
А.Байтұрсынов атындағы жалпы білім беру мектебі Ата-аналар жиналысы « Жоғары сынып оқушыларының дамуындағы тәуекел аймақтары » 10 сынып Сынып жетекшісі:Саудабаева Н.А.

1 слайд

А.Байтұрсынов атындағы жалпы білім беру мектебі Ата-аналар жиналысы « Жоғары сынып оқушыларының дамуындағы тәуекел аймақтары » 10 сынып Сынып жетекшісі:Саудабаева Н.А.

«Адамға ең бірінші білім емес, тәрбие керек Тәрбиесіз берілген білім – адамзаттың қас жауы, ол келешекте оның өмірін

2 слайд
«Адамға ең бірінші  білім  емес,  тәрбие  керек Тәрбиесіз   берілген   білім  – адамзаттың қас жауы, ол келешекте оның өміріне қауіп әкеледі» 

2 слайд

«Адамға ең бірінші  білім  емес,  тәрбие  керек Тәрбиесіз   берілген   білім  – адамзаттың қас жауы, ол келешекте оның өміріне қауіп әкеледі» 

Мақсаты: Балаларды тәрбиелеу мен дамытуда ата - аналардың жауапкершілігін арттыру; Ата - аналарды өздерінің балаларының жан-

3 слайд
Мақсаты: Балаларды тәрбиелеу мен дамытуда  ата - аналардың  жауапкершілігін арттыру;  Ата - аналарды  өздерінің балаларының жан- дүниесін түсінуге шақыру. Балалардың тәрбие процесіндегі қиындықтарды пікірлесе отырып, түйіндеу.  Тәуелділіктің алдын алуда отбасы мен мектептің өзара әрекеттесуі

3 слайд

Мақсаты: Балаларды тәрбиелеу мен дамытуда  ата - аналардың  жауапкершілігін арттыру;  Ата - аналарды  өздерінің балаларының жан- дүниесін түсінуге шақыру. Балалардың тәрбие процесіндегі қиындықтарды пікірлесе отырып, түйіндеу.  Тәуелділіктің алдын алуда отбасы мен мектептің өзара әрекеттесуі

БАЛА АТА – АНА МЕКТЕП ОРТА ҚОҒАМ  ӘКЕ – ШЕШЕ  АТА - ӘЖЕ  НАҒАШЫ  СЫНЫП ЖЕТЕКШІСІ  ӘКІМШІЛІК  ПСИХОЛОГ 

4 слайд
БАЛА АТА – АНА МЕКТЕП ОРТА ҚОҒАМ  ӘКЕ – ШЕШЕ  АТА - ӘЖЕ  НАҒАШЫ  СЫНЫП ЖЕТЕКШІСІ  ӘКІМШІЛІК  ПСИХОЛОГ  ДОСТАРЫ  КЛАСТАСТАР  КӨРШІЛЕР  ТЕЛЕДИДАР  БАСПАСӨЗ  КОМПЬЮТЕР

4 слайд

БАЛА АТА – АНА МЕКТЕП ОРТА ҚОҒАМ  ӘКЕ – ШЕШЕ  АТА - ӘЖЕ  НАҒАШЫ  СЫНЫП ЖЕТЕКШІСІ  ӘКІМШІЛІК  ПСИХОЛОГ  ДОСТАРЫ  КЛАСТАСТАР  КӨРШІЛЕР  ТЕЛЕДИДАР  БАСПАСӨЗ  КОМПЬЮТЕР

Баланы туғаннан 5 жасқа дейін патшаңдай сыйла, 5 – тен 15 – ке дейін құлыңдай жұмса, 15 жасынан бастап досыңд

5 слайд
Баланы туғаннан 5 жасқа дейін патшаңдай сыйла, 5 – тен 15 – ке дейін құлыңдай жұмса, 15 жасынан бастап досыңдай сырлас! Халық даналығы

5 слайд

Баланы туғаннан 5 жасқа дейін патшаңдай сыйла, 5 – тен 15 – ке дейін құлыңдай жұмса, 15 жасынан бастап досыңдай сырлас! Халық даналығы

Құрметті ата – аналар! Бүгінгі біздің отырысымыз ерекше болады деген үмітпен тренингті бастаймыз. Тренингіміздің ерекшелігі сол

6 слайд
Құрметті ата – аналар! Бүгінгі біздің отырысымыз ерекше болады деген үмітпен тренингті бастаймыз. Тренингіміздің ерекшелігі сол, тәрбие процесіндегі қиындықтарды біз боп, сіз боп пікірлесе отырып, ойымызды түйіндеп, өмір жолында пайдалану. Отбасы - Адам баласының алтын діңгегі. Өйткені адам ең алғаш шыр етіп дүниеге келген сәтінен бастап, осында ер жетіп, отбасының тәрбиесін алады. Сондықтан да отбасы - адамзаттың аса қажетті, әрі қасиетті алтын бесігі.  Бала қанша білім алып, мектеп табалдырығын аттағанымен, оның өмірінің көп бөлігі әке - шешесінің қасында өтеді екен. Ал сіздердің ата - ана, өміріңізде үш рет мектепке баратыныңызды әрқашан естен шығармаңыз. Бірінші рет – өзіңіз, екінші рет – балаңыз, ал үшінші рет – немереңіз барады екен. Ендеше бүгінгі тренингімізге қатысып отырған ата - аналарға әрдайым осы балаларыңыздың қорғаны болып, немере сүйіп м ектебімізге  келе беріңіздер демекпіз!  Олай болса, бүгінгі тренингімізді бастамастан бұрын бір-бірімізге тілектер айтайық.  

6 слайд

Құрметті ата – аналар! Бүгінгі біздің отырысымыз ерекше болады деген үмітпен тренингті бастаймыз. Тренингіміздің ерекшелігі сол, тәрбие процесіндегі қиындықтарды біз боп, сіз боп пікірлесе отырып, ойымызды түйіндеп, өмір жолында пайдалану. Отбасы - Адам баласының алтын діңгегі. Өйткені адам ең алғаш шыр етіп дүниеге келген сәтінен бастап, осында ер жетіп, отбасының тәрбиесін алады. Сондықтан да отбасы - адамзаттың аса қажетті, әрі қасиетті алтын бесігі.  Бала қанша білім алып, мектеп табалдырығын аттағанымен, оның өмірінің көп бөлігі әке - шешесінің қасында өтеді екен. Ал сіздердің ата - ана, өміріңізде үш рет мектепке баратыныңызды әрқашан естен шығармаңыз. Бірінші рет – өзіңіз, екінші рет – балаңыз, ал үшінші рет – немереңіз барады екен. Ендеше бүгінгі тренингімізге қатысып отырған ата - аналарға әрдайым осы балаларыңыздың қорғаны болып, немере сүйіп м ектебімізге  келе беріңіздер демекпіз!  Олай болса, бүгінгі тренингімізді бастамастан бұрын бір-бірімізге тілектер айтайық.  

« Мен баламды білемін бе?» сауалнама Нұсқау: Әр қатысушыға карточкалар таратылып беріледі. Ондағы «Мен баламның ...» дегенді

7 слайд
« Мен баламды білемін бе?» сауалнама Нұсқау: Әр қатысушыға карточкалар таратылып беріледі. Ондағы «Мен баламның ...» дегенді ары қарай жалғастырады. • Менің сүйікті затым бар. Ол- • Мен жақсы көретін тағамым бар. Ол- • Мен жақсы көретін ісім бар. Ол- • Менің сырлас досым. Ол-

7 слайд

« Мен баламды білемін бе?» сауалнама Нұсқау: Әр қатысушыға карточкалар таратылып беріледі. Ондағы «Мен баламның ...» дегенді ары қарай жалғастырады. • Менің сүйікті затым бар. Ол- • Мен жақсы көретін тағамым бар. Ол- • Мен жақсы көретін ісім бар. Ол- • Менің сырлас досым. Ол-

БАЛАНЫ ЖАҚСЫ КӨРІҢІЗ ЖӘНЕ КӨМЕКТЕСІҢІЗ Бүгінгі бала – бұл ертеңгі өркениетті қоғам мүшесі. Қазіргі кезде балаға өмір беру – он

8 слайд
БАЛАНЫ ЖАҚСЫ КӨРІҢІЗ ЖӘНЕ КӨМЕКТЕСІҢІЗ Бүгінгі бала – бұл ертеңгі өркениетті қоғам мүшесі. Қазіргі кезде балаға өмір беру – оны жолбарысы бар торға лақтырғанмен бірдей. Балалар қоршаған ортаны бақылауға қабілетсіз, оларға бұл үшін шынайы мүмкіндіктер жоқ. Оларға өмір сүру үшін махаббат және көмек қажет. Ең әрекетті құралдың бірі – бұл тек баланың досы болу. Балаларды бақылаңыз. Балалардың өз өмірі туралы айтқанын тыңдаңыз. Сіздерге көмектесуіне мүмкіндік беріңіз. Бақытқа бастар жолдың бір бөлігі – өз бетіндік өмірге аяқ баспайынша оларға жақсы көретініңізді білдіріңіз және көмектесіңіз.

8 слайд

БАЛАНЫ ЖАҚСЫ КӨРІҢІЗ ЖӘНЕ КӨМЕКТЕСІҢІЗ Бүгінгі бала – бұл ертеңгі өркениетті қоғам мүшесі. Қазіргі кезде балаға өмір беру – оны жолбарысы бар торға лақтырғанмен бірдей. Балалар қоршаған ортаны бақылауға қабілетсіз, оларға бұл үшін шынайы мүмкіндіктер жоқ. Оларға өмір сүру үшін махаббат және көмек қажет. Ең әрекетті құралдың бірі – бұл тек баланың досы болу. Балаларды бақылаңыз. Балалардың өз өмірі туралы айтқанын тыңдаңыз. Сіздерге көмектесуіне мүмкіндік беріңіз. Бақытқа бастар жолдың бір бөлігі – өз бетіндік өмірге аяқ баспайынша оларға жақсы көретініңізді білдіріңіз және көмектесіңіз.

9 слайд

9 слайд

Бейнеролик

10 слайд
Бейнеролик

10 слайд

Бейнеролик

Балаларыңыздың отбасылық жұмыстардың қандай да бір түрінен аулақтатпаңыз. Еңбек дағдысы әдетке айналғанда ғана нәтиже беред

11 слайд
Балаларыңыздың отбасылық жұмыстардың қандай да бір түрінен аулақтатпаңыз. Еңбек дағдысы әдетке айналғанда ғана нәтиже береді. Ондай адам болашақта өз отбасына береке әкеледі. Отбасы мүшесінің іс – әрекетіне ешқашан жаман баға беріп, кемсітпеңіз, қолдап, ынталандырып отырыңыз. Жасаған еңбегінен рақат сезімін алу баланы шығармашылыққа әкеледі. Үйдегі болған келеңсіздікті ешкімге айтып жаймаңыз, Жанұяның әр мүшесінің беделіне, жақсы атына нұқсан келтірмеңіз. Жаман қылықтарын жасырыңыз. Егер балаңыздың еңбекқор, еңбексүйгіш болғанын қаласаңыз мына ережелерді ұстаныңыз: Еңбектің түрін “әйелдікі”, “ ердікі” деп ешқашан бөлмеңіз. Кез келген жұмыс керек, қажет.

11 слайд

Балаларыңыздың отбасылық жұмыстардың қандай да бір түрінен аулақтатпаңыз. Еңбек дағдысы әдетке айналғанда ғана нәтиже береді. Ондай адам болашақта өз отбасына береке әкеледі. Отбасы мүшесінің іс – әрекетіне ешқашан жаман баға беріп, кемсітпеңіз, қолдап, ынталандырып отырыңыз. Жасаған еңбегінен рақат сезімін алу баланы шығармашылыққа әкеледі. Үйдегі болған келеңсіздікті ешкімге айтып жаймаңыз, Жанұяның әр мүшесінің беделіне, жақсы атына нұқсан келтірмеңіз. Жаман қылықтарын жасырыңыз. Егер балаңыздың еңбекқор, еңбексүйгіш болғанын қаласаңыз мына ережелерді ұстаныңыз: Еңбектің түрін “әйелдікі”, “ ердікі” деп ешқашан бөлмеңіз. Кез келген жұмыс керек, қажет.

Отбасында ашық – жарқын, парасатты қалыпта болыңыз, ұстамды, байсалды болуға тырысыңыз. Балаларға неғұрлым көп уақытыңызды ар

12 слайд
Отбасында ашық – жарқын, парасатты қалыпта болыңыз, ұстамды, байсалды болуға тырысыңыз. Балаларға неғұрлым көп уақытыңызды арнаңыз, олардың немен айналысатыны, яғни отбасында бірлік, ынтымақтастық ахуалы болсын. Еріңізге (әйеліңізге) сыйлы қарым – қатынасыңыз өте жоғары, айқын көрінетін болсын. Балаңызға әкесі туралы “отбасы басшысы, тірегі, асқар тауы”, анасы туралы (жылулық, сұлулық, мейірім, татулық иесі) деп үлгі етіп отырыңыз. Ешқашан баланың көзінше ұрысып, салғыласпаңыз, беделіңізді түсірмеңіз.Егер балаңыздың болашақта бақытты отбасы басшысы, жақсы әке – шеше болуын қаласаңыз:

12 слайд

Отбасында ашық – жарқын, парасатты қалыпта болыңыз, ұстамды, байсалды болуға тырысыңыз. Балаларға неғұрлым көп уақытыңызды арнаңыз, олардың немен айналысатыны, яғни отбасында бірлік, ынтымақтастық ахуалы болсын. Еріңізге (әйеліңізге) сыйлы қарым – қатынасыңыз өте жоғары, айқын көрінетін болсын. Балаңызға әкесі туралы “отбасы басшысы, тірегі, асқар тауы”, анасы туралы (жылулық, сұлулық, мейірім, татулық иесі) деп үлгі етіп отырыңыз. Ешқашан баланың көзінше ұрысып, салғыласпаңыз, беделіңізді түсірмеңіз.Егер балаңыздың болашақта бақытты отбасы басшысы, жақсы әке – шеше болуын қаласаңыз:

«Ақ тілек» жаттығуы Шардың ішіне түрлі тақырыпқа байланысты тілектер жазылады. Қатысушылар өзіне ұнаған шарды таңда

13 слайд
«Ақ тілек» жаттығуы Шардың ішіне түрлі тақырыпқа байланысты тілектер жазылады. Қатысушылар өзіне ұнаған шарды таңдап алып , оны жарады. Шар ішіндегі тілекті оқиды.

13 слайд

«Ақ тілек» жаттығуы Шардың ішіне түрлі тақырыпқа байланысты тілектер жазылады. Қатысушылар өзіне ұнаған шарды таңдап алып , оны жарады. Шар ішіндегі тілекті оқиды.

14 слайд

14 слайд

Егер балаңызды орта адамы, мәдениетті адам ретінде көргіңіз келсе: Баланың мәдени хоббиін, құштарлығын қолдаңыз. Әсемдікке та

15 слайд
Егер балаңызды орта адамы, мәдениетті адам ретінде көргіңіз келсе: Баланың мәдени хоббиін, құштарлығын қолдаңыз. Әсемдікке талпынысын, ынтасын жойып алмаңыз. Көмектесіңіз, өзіңіз де сонымен айналысыңыз.Кітап оқуға (бірге және өзіңіз) уақыт тауып, балаларға да кітап оқуға сүйіспеншілігін қалыптастырыңыз. Ең жақсы сыйлық – ақылды кітап. Кітап оқып отырып күлімдеп, күліп, ең қызық жерін оқып беріңіз, ұнаған жерімен, алған әсеріңізбен бөлісіңіз. Мақтаныңыз. (егер бала қызығатын болса) Балалармен бірге мәдениетті демалуға қаражат, уақытыңызды аямаңыз. Театр, кино, көрме, концерт, мұражай, т.б. бірге барып, талдаңыз. Ең бай адам – эмоциясы бай адам!Балаңызды мектептегі жетістігіне қуана біліп, қолдау көрсетіңіз. Сабақтан қалмауын қадағалаңыз.

15 слайд

Егер балаңызды орта адамы, мәдениетті адам ретінде көргіңіз келсе: Баланың мәдени хоббиін, құштарлығын қолдаңыз. Әсемдікке талпынысын, ынтасын жойып алмаңыз. Көмектесіңіз, өзіңіз де сонымен айналысыңыз.Кітап оқуға (бірге және өзіңіз) уақыт тауып, балаларға да кітап оқуға сүйіспеншілігін қалыптастырыңыз. Ең жақсы сыйлық – ақылды кітап. Кітап оқып отырып күлімдеп, күліп, ең қызық жерін оқып беріңіз, ұнаған жерімен, алған әсеріңізбен бөлісіңіз. Мақтаныңыз. (егер бала қызығатын болса) Балалармен бірге мәдениетті демалуға қаражат, уақытыңызды аямаңыз. Театр, кино, көрме, концерт, мұражай, т.б. бірге барып, талдаңыз. Ең бай адам – эмоциясы бай адам!Балаңызды мектептегі жетістігіне қуана біліп, қолдау көрсетіңіз. Сабақтан қалмауын қадағалаңыз.

Егер балаңызды қатал, еш нәрсеге қызықпайтын “жүрегі жоқ қатыгез” болмасын десеңіз: Өзгелерге, өзіне жақсы қарым – қатынасқа

16 слайд
Егер балаңызды қатал, еш нәрсеге қызықпайтын “жүрегі жоқ қатыгез” болмасын десеңіз: Өзгелерге, өзіне жақсы қарым – қатынасқа тәрбиелеңіз. Өзгелер туралы өсек айтпаңыз, оған да айтқызбаңыз. Қызғаншақтық, екіжүзділік, жағымпаздық сияқты қасиеттер ата – анадан берілетінін ұмытпаңыз.

16 слайд

Егер балаңызды қатал, еш нәрсеге қызықпайтын “жүрегі жоқ қатыгез” болмасын десеңіз: Өзгелерге, өзіне жақсы қарым – қатынасқа тәрбиелеңіз. Өзгелер туралы өсек айтпаңыз, оған да айтқызбаңыз. Қызғаншақтық, екіжүзділік, жағымпаздық сияқты қасиеттер ата – анадан берілетінін ұмытпаңыз.

«Балам менің болашағым» Шаңырақ ішіне бала тәрбиелеудің он ережесі жазылады. Қатысушылар сол ережелерді таңдап алып, оқып б

17 слайд
«Балам менің болашағым» Шаңырақ ішіне бала тәрбиелеудің он ережесі жазылады. Қатысушылар сол ережелерді таңдап алып, оқып береді.

17 слайд

«Балам менің болашағым» Шаңырақ ішіне бала тәрбиелеудің он ережесі жазылады. Қатысушылар сол ережелерді таңдап алып, оқып береді.

18 слайд

18 слайд

БАЛА ТӘРБИЕЛЕУДІҢ ОН ЕРЕЖЕСІ Баланы оңай болмаса да өз бетімен өмірлік тәжірибе алуын жолға қой! Бала өз басынан өткерген тәж

19 слайд
БАЛА ТӘРБИЕЛЕУДІҢ ОН ЕРЕЖЕСІ Баланы оңай болмаса да өз бетімен өмірлік тәжірибе алуын жолға қой! Бала өз басынан өткерген тәжірибені ғана мойындайды. Оған жеке тәжірибе жинақтауға мүмкіндік бер. Баладан пісіп жетілу сатысына және өзіндік тәжірибесіне сәйкес шама – шарқы жететін пікірлер мен бағаларды ғана күт!Баланы тіл алғыш етіп үйрет! Ата – анасы баланың мінез – құлқын қадағалап отыруға міндетті. Баланы белгіленген ережелерді сақтағаны үшін қолпаштап отырған жөн!Балаңа жақсы үлгі бол. Оған жауапкершілік сезіммен қара. Балаңмен ойна! Яғни, балаң үшін уақыт тап, оның ойындарына шындап ден қой, оның ұғым – түсініктер әлеміне бейімдел. Балаға еске түсіруге болатын құндылыққа ие әсерлерді басынан кешіруге мүмкіндік бер! Балаңды қорға. Яғни оның жаны мен тәніне қауіпті нәрселерден сақта, тіпті басыңды қатерге байлай отырып қорға.Балаңды сүй. Яғни оның қасында барына қуан, ол өзі қандай болса, солай қабылда, оны қорлама, жәбірлеме. Балаңмен бірге еңбектен! Балаң жұмысқа қатысқысы келгенде оны демеп жібер (үйде, балабақшада, мектепте) Балаға адамдық бостандықтың мүмкіндіктерімен шектерін көрсет! (заңды ұстану және өмір салты ережелерін сақтау)

19 слайд

БАЛА ТӘРБИЕЛЕУДІҢ ОН ЕРЕЖЕСІ Баланы оңай болмаса да өз бетімен өмірлік тәжірибе алуын жолға қой! Бала өз басынан өткерген тәжірибені ғана мойындайды. Оған жеке тәжірибе жинақтауға мүмкіндік бер. Баладан пісіп жетілу сатысына және өзіндік тәжірибесіне сәйкес шама – шарқы жететін пікірлер мен бағаларды ғана күт!Баланы тіл алғыш етіп үйрет! Ата – анасы баланың мінез – құлқын қадағалап отыруға міндетті. Баланы белгіленген ережелерді сақтағаны үшін қолпаштап отырған жөн!Балаңа жақсы үлгі бол. Оған жауапкершілік сезіммен қара. Балаңмен ойна! Яғни, балаң үшін уақыт тап, оның ойындарына шындап ден қой, оның ұғым – түсініктер әлеміне бейімдел. Балаға еске түсіруге болатын құндылыққа ие әсерлерді басынан кешіруге мүмкіндік бер! Балаңды қорға. Яғни оның жаны мен тәніне қауіпті нәрселерден сақта, тіпті басыңды қатерге байлай отырып қорға.Балаңды сүй. Яғни оның қасында барына қуан, ол өзі қандай болса, солай қабылда, оны қорлама, жәбірлеме. Балаңмен бірге еңбектен! Балаң жұмысқа қатысқысы келгенде оны демеп жібер (үйде, балабақшада, мектепте) Балаға адамдық бостандықтың мүмкіндіктерімен шектерін көрсет! (заңды ұстану және өмір салты ережелерін сақтау)

20 слайд

20 слайд