Ата аналар жыйналысы (слайд)
Ата аналар жыйналысы (слайд)

#1 слайд
66«Ә » сынып «Ә » сынып
«Баланың бас ұстазы «Баланың бас ұстазы - - атаата-ана!» -ана!»
2024-2025 оқу жылы
Сынып жетекшісі : Арынгазиева Набат Сайлауовна
«Есіл қаласының №3 жалпы орта білім беретін мектебі» КММ
1 слайд
66«Ә » сынып «Ә » сынып «Баланың бас ұстазы «Баланың бас ұстазы - - атаата-ана!» -ана!» 2024-2025 оқу жылы Сынып жетекшісі : Арынгазиева Набат Сайлауовна «Есіл қаласының №3 жалпы орта білім беретін мектебі» КММ
#2 слайд
Бірге көңіл-күйімізді көтерейік!
Қызым әні!
Жаратқан сені бізге тым ерекеше сый қылып берді
Өзіңмен бірге несібе, берекең үйіліп келді
Бақытым байлық, жалғыз өзің ғана жүрегімдегі
Қарашығым, көзімдегі
Сен келіп жақсылық толып біздің өмір өзгерді
Ата-ана бақыты бөледің сезімдерге бізді
Осының бәрін әнге салып айтар кезі келді
Бар асылым, қызым менің
Үйге береке болып келдің
Үйге мереке боп ендің
Күнім қызым менің
Болмасыншы уайым-қайғың
Әкең сені уайымдайды
Ақылды бол айым!
Ақылды бол айым!
2 слайд
Бірге көңіл-күйімізді көтерейік! Қызым әні! Жаратқан сені бізге тым ерекеше сый қылып берді Өзіңмен бірге несібе, берекең үйіліп келді Бақытым байлық, жалғыз өзің ғана жүрегімдегі Қарашығым, көзімдегі Сен келіп жақсылық толып біздің өмір өзгерді Ата-ана бақыты бөледің сезімдерге бізді Осының бәрін әнге салып айтар кезі келді Бар асылым, қызым менің Үйге береке болып келдің Үйге мереке боп ендің Күнім қызым менің Болмасыншы уайым-қайғың Әкең сені уайымдайды Ақылды бол айым! Ақылды бол айым!
#3 слайд
Бірге көңіл-күйімізді көтерейік!
Ұлыма ақыл!
Не деп ақыл айтайын ұлым саған
Жетпей отыр ақылым бүгін соған
Адалдықтың құлатпа ақ жалауын
Сол үшін де берілген ғұмыр саған
Сен сүрініп кеткенде тік тұрамын
Шыр пыр болып шырылдап шықты жаным
Дос таңдамай бәрімен сыйласа бер
Бірақ жаудың таңдап ал мықтырағын
Жаным балам тас лақтырма тағдырға
Жарқырап жүр көңілімді қалдырма
Төр сенікі төмендеуге хақың жоқ
Ел тұрғанда артыңда мен тұрғанда алдыңда
3 слайд
Бірге көңіл-күйімізді көтерейік! Ұлыма ақыл! Не деп ақыл айтайын ұлым саған Жетпей отыр ақылым бүгін соған Адалдықтың құлатпа ақ жалауын Сол үшін де берілген ғұмыр саған Сен сүрініп кеткенде тік тұрамын Шыр пыр болып шырылдап шықты жаным Дос таңдамай бәрімен сыйласа бер Бірақ жаудың таңдап ал мықтырағын Жаным балам тас лақтырма тағдырға Жарқырап жүр көңілімді қалдырма Төр сенікі төмендеуге хақың жоқ Ел тұрғанда артыңда мен тұрғанда алдыңда
#4 слайд
I тоқсан бойынша сыныптың жалпы білім пайызы -79,26% құрады
Оқу белсенділері:Әбдірахман Ә,.Болатұлы С.,Келдибекова Р.,Сапарова А.
Оқу екпінділері:Амантай А.Асқар А.Қуатжан Б.Нисанбекова А.
Сәлімгерей Ж.Совет С.
Балалардың бағалары жазылған қағазды тарату!
4 слайд
I тоқсан бойынша сыныптың жалпы білім пайызы -79,26% құрады Оқу белсенділері:Әбдірахман Ә,.Болатұлы С.,Келдибекова Р.,Сапарова А. Оқу екпінділері:Амантай А.Асқар А.Қуатжан Б.Нисанбекова А. Сәлімгерей Ж.Совет С. Балалардың бағалары жазылған қағазды тарату!
#5 слайд
сергіту сәті
ойын ойнайық!
Халықта «Ағаш түзу өсу үшін оған
көшет кезінде көмектесуге болады, ал
үлкен ағаш болғанда оны түзете
алмайсың» деп бекер айтылмаған.
Сондықтан баланың бойына ізгілік,
мейірімділік, қайырымдылық, яғни
адамгершілік құнды қасиеттерді
сіңіріп, өз-өзіне сенімділікті
тәрбиелеуде отбасы шешуші роль
атқарады.
5 слайд
сергіту сәті ойын ойнайық! Халықта «Ағаш түзу өсу үшін оған көшет кезінде көмектесуге болады, ал үлкен ағаш болғанда оны түзете алмайсың» деп бекер айтылмаған. Сондықтан баланың бойына ізгілік, мейірімділік, қайырымдылық, яғни адамгершілік құнды қасиеттерді сіңіріп, өз-өзіне сенімділікті тәрбиелеуде отбасы шешуші роль атқарады.
#6 слайд
«Бағдаршам»(попкорн таяқшасы)
Сіздерге қызыл және ақ карталар таратылды. Келесі
мәлімдемелерге өз бағаңызды беріңіз. Егер сіз
мәлімдемені әділ деп санасаңыз – ақ карталарды
көтеріңіз (иә). Егер мәлімдеме қате болса қызылды
көтеріңіз (жоқ).
6 слайд
«Бағдаршам»(попкорн таяқшасы) Сіздерге қызыл және ақ карталар таратылды. Келесі мәлімдемелерге өз бағаңызды беріңіз. Егер сіз мәлімдемені әділ деп санасаңыз – ақ карталарды көтеріңіз (иә). Егер мәлімдеме қате болса қызылды көтеріңіз (жоқ).
#7 слайд
Сұрақтар
1)Жасөспірім немқұрайлылық, тәкаппарлық танытса да, оның
көңілі жұқа болып келеді.
2)Жасөспірім эмоционалдық түрде салмақты және тұрақты болуы
керек.
3)Жасөспірім өзін-өзі талдауға бейім.
Құрдастарымен шамадан тыс қарым-қатынас жасау жасөспірімге
зиян болады.
4)Жасөспірімдік шақ көп жағдайда жанжалдармен, ұрыс-керіспен
бірге жүреді.
5)Жасөспірімдердің сұлулыққа деген ұмтылысында қисынсыз,
күлкілі жағдайлар болуы мүмкін (қыздардың косметиканы асыра
пайдалану және т.б.).
6)Егер жасөспірім ата-анасын елемейтін болса, олар оған да солай
істеуі керек.
7 слайд
Сұрақтар 1)Жасөспірім немқұрайлылық, тәкаппарлық танытса да, оның көңілі жұқа болып келеді. 2)Жасөспірім эмоционалдық түрде салмақты және тұрақты болуы керек. 3)Жасөспірім өзін-өзі талдауға бейім. Құрдастарымен шамадан тыс қарым-қатынас жасау жасөспірімге зиян болады. 4)Жасөспірімдік шақ көп жағдайда жанжалдармен, ұрыс-керіспен бірге жүреді. 5)Жасөспірімдердің сұлулыққа деген ұмтылысында қисынсыз, күлкілі жағдайлар болуы мүмкін (қыздардың косметиканы асыра пайдалану және т.б.). 6)Егер жасөспірім ата-анасын елемейтін болса, олар оған да солай істеуі керек.
#8 слайд
Додокаэдр беру арқылы
ата-аналар сұрақтарға
жауап береді
8 слайд
Додокаэдр беру арқылы ата-аналар сұрақтарға жауап береді
#9 слайд
Оқушыларға қойылатын біріңғай талаптар :
Оқушы міндеті:
1)Мектеп формасын сақтауға;
2)Сабақтан кешікпеуге;
3)Сабақты себепсіз босатпауға;
4)Сабаққа дайындықсыз келмеуге;
5)Мектепте ұялы телефонды ұстамауға;
6)Мектеп дәлізінде, асханада тәртіп сақтауға;
7)Жол жүру ережесін қатаң сақтауға;
8)Кеш мезгілінде көшеде жүрмеуге;
9)Интернеттегі таныс емес сайттарға ата-ананың рұқсатынсыз тіркелмеуге
міндетті.
10) Сынып қорына, мерекелерде мұғалімге ақшалай
сыйлық жасауға тыйым салынады.
Жоғарыда аталған біріңғай талаптардың орындалуын ата-ана күнделікті
қадағалап отыруы тиіс.
9 слайд
Оқушыларға қойылатын біріңғай талаптар : Оқушы міндеті: 1)Мектеп формасын сақтауға; 2)Сабақтан кешікпеуге; 3)Сабақты себепсіз босатпауға; 4)Сабаққа дайындықсыз келмеуге; 5)Мектепте ұялы телефонды ұстамауға; 6)Мектеп дәлізінде, асханада тәртіп сақтауға; 7)Жол жүру ережесін қатаң сақтауға; 8)Кеш мезгілінде көшеде жүрмеуге; 9)Интернеттегі таныс емес сайттарға ата-ананың рұқсатынсыз тіркелмеуге міндетті. 10) Сынып қорына, мерекелерде мұғалімге ақшалай сыйлық жасауға тыйым салынады. Жоғарыда аталған біріңғай талаптардың орындалуын ата-ана күнделікті қадағалап отыруы тиіс.
#10 слайд
10 слайд
#11 слайд
С и т у а ц и я л ы қ с ұ р а қ т а р
1)«Балаңыз мектептен шағым айтып келді. Мұғалім ұрысқанын, енді сабаққа барғысы
келмейтінін айтты. Сіз қандай әрекет етесіз?»
2)«Балаңыз ұялы телефон алып бер деп жылады. Сіз: «Шамалы шыдай тұр,
уақытында алып беремін» дедіңіз. Балаңыз тыңдамай есікті тарс жауып
кетіп қалды. Сіздің әрекетіңіз?»
3)«Марат сабаққа дайындықсыз келді. Мұғалім сабақ түсіндіріп жатты. Марат
сабақты да тыңдамады. Онымен қоса жанындағы оқушыларға да
тыныштық бермеді. Мұғалім ескертулер берсе де қорытынды шығармады.
Мұғалім оқушының сыныптан шығып кетуін талап етті. Марат үйге келіп
шағым айтты. Ата – анасы әй – шәйға қарамай, директорға кіріп айқай шығарды.
Ата -ананың бұл әрекеті дұрыс па? Сіз қандай әрекет етер едіңіз?»
4)«Балаңыз түнімен теледидар көріп, ұйқысы қанбай қалды. Балаңыз: «Басым ауырып
тұр, сабаққа бармай – ақ қояйыншы»,
деді. Сіздің әрекетіңіз?
11 слайд
С и т у а ц и я л ы қ с ұ р а қ т а р 1)«Балаңыз мектептен шағым айтып келді. Мұғалім ұрысқанын, енді сабаққа барғысы келмейтінін айтты. Сіз қандай әрекет етесіз?» 2)«Балаңыз ұялы телефон алып бер деп жылады. Сіз: «Шамалы шыдай тұр, уақытында алып беремін» дедіңіз. Балаңыз тыңдамай есікті тарс жауып кетіп қалды. Сіздің әрекетіңіз?» 3)«Марат сабаққа дайындықсыз келді. Мұғалім сабақ түсіндіріп жатты. Марат сабақты да тыңдамады. Онымен қоса жанындағы оқушыларға да тыныштық бермеді. Мұғалім ескертулер берсе де қорытынды шығармады. Мұғалім оқушының сыныптан шығып кетуін талап етті. Марат үйге келіп шағым айтты. Ата – анасы әй – шәйға қарамай, директорға кіріп айқай шығарды. Ата -ананың бұл әрекеті дұрыс па? Сіз қандай әрекет етер едіңіз?» 4)«Балаңыз түнімен теледидар көріп, ұйқысы қанбай қалды. Балаңыз: «Басым ауырып тұр, сабаққа бармай – ақ қояйыншы», деді. Сіздің әрекетіңіз?
#12 слайд
Сіз балаңызды
қаншалықты танисыз?
Тақтадағы сұрақтарға
жауап беріңіз
12 слайд
Сіз балаңызды қаншалықты танисыз? Тақтадағы сұрақтарға жауап беріңіз
#13 слайд
Ұшқыр ой, ұтымды жауап
Ата - аналарға сұрақ:
1.Абай атамыз былай деген екен: «Балаға көбінесе үш алуан адамнан мінез
жұғады. Біріншісі ата - анасынан, екіншісі ұстазынан, үшіншісі құрбысынан».
Ұлыңыздың, қызыңыздың достары және ұстазы жөнінде не білесіз? Олардың
жақсы қасиеттерін және қызығушылығын атаңыз?
2. «Балаңа көңілің толмаса, кемшілікті өз басыңнан іздей бер» деген сөздің
мағынасын қалай түсінесіз?
3. «Үстемдік бар жерде еркіндік пен даму жоқ» - Бала тәрбиесінде қандай
қағидаларды ұстанасыз?
4. «Жөн сөз – көңілді өсіреді, жөнсіз сөз – үмітіңді
өшіреді» - демекші, отбасында әкенің «батырым»,
шешенің «құлыным» деген сөзін естіген
балада жақсы сезім туып дамиды. Сіздің
отбасында ұл - қыздарыңызға қолданатын
жылы сөздеріңіз қандай?
5.Сіз балаңыздың болашағын қалай
елестетесіз?
13 слайд
Ұшқыр ой, ұтымды жауап Ата - аналарға сұрақ: 1.Абай атамыз былай деген екен: «Балаға көбінесе үш алуан адамнан мінез жұғады. Біріншісі ата - анасынан, екіншісі ұстазынан, үшіншісі құрбысынан». Ұлыңыздың, қызыңыздың достары және ұстазы жөнінде не білесіз? Олардың жақсы қасиеттерін және қызығушылығын атаңыз? 2. «Балаңа көңілің толмаса, кемшілікті өз басыңнан іздей бер» деген сөздің мағынасын қалай түсінесіз? 3. «Үстемдік бар жерде еркіндік пен даму жоқ» - Бала тәрбиесінде қандай қағидаларды ұстанасыз? 4. «Жөн сөз – көңілді өсіреді, жөнсіз сөз – үмітіңді өшіреді» - демекші, отбасында әкенің «батырым», шешенің «құлыным» деген сөзін естіген балада жақсы сезім туып дамиды. Сіздің отбасында ұл - қыздарыңызға қолданатын жылы сөздеріңіз қандай? 5.Сіз балаңыздың болашағын қалай елестетесіз?
#14 слайд
Садраддин «Ана» әні
Ата-аналар әнді тыңдау арқылы
Балаларының жазған хатын оқиды.
Артынан өздері балаларына әннің әсерімен хат жазып, үйге барғаннан кейін
күнделіктерінің ішіне салып қояды.
Ертесі балалар мектепке келген кезде дауыстап оқиды
14 слайд
Садраддин «Ана» әні Ата-аналар әнді тыңдау арқылы Балаларының жазған хатын оқиды. Артынан өздері балаларына әннің әсерімен хат жазып, үйге барғаннан кейін күнделіктерінің ішіне салып қояды. Ертесі балалар мектепке келген кезде дауыстап оқиды
#15 слайд
15 слайд
#16 слайд
Жолда
абай бол!
Жолда
абай бол!•Жолдағы қауіпсіздік – бұл ата-аналар немесе қамқоршылардан үлкен
жауапкершілікті талап ететін міндет, бұл қауіпсіздікті елеусіз
қалдыруға болмайды.
•Әрбір баланың өмірінің қауіпсіздігін қамтамасыз ету барлығымыздың,
оның ішінде ата-ана – Сіздің де басты міндетіңіз болып табылады.
•Балаңыздың бойында жолда, көшеде тәртіпті, ұқыпты, сақ және
байқампаз болуға деген қажеттілікті тәрбиелеуге тырысыңыз.
•Балаға жаяулар үшін де, көлік жүргізушілері үшін де ережелер бар
екендігін үнемі ескертіп отырыңыз.
•Балаға көшеде қараумен бірге көшеде естуді де үйретіңіз: баланың
жақындап қалған көлікті естімеуінен болған қайғылы оқиғалар көп
болғанын есіңізде ұстаңыз.
•Балаға қарауды үйретіңіз. Балада қатаң дағды қалыптасуы тиіс: жаяу
жүргіншілер жолынан шығар алдында алға қадам жасамас бұрын
басын оңға, солға бұрып жан-жағын, жолдың барлық бағыттарын
қарайды. Бұл балада автоматизмге дейін үйретілген болуы тиіс.
•Жолдағы қауіпсіздік – бұл ата-аналар немесе қамқоршылардан үлкен
жауапкершілікті талап ететін міндет, бұл қауіпсіздікті елеусіз
қалдыруға болмайды.
•Әрбір баланың өмірінің қауіпсіздігін қамтамасыз ету барлығымыздың,
оның ішінде ата-ана – Сіздің де басты міндетіңіз болып табылады.
•Балаңыздың бойында жолда, көшеде тәртіпті, ұқыпты, сақ және
байқампаз болуға деген қажеттілікті тәрбиелеуге тырысыңыз.
•Балаға жаяулар үшін де, көлік жүргізушілері үшін де ережелер бар
екендігін үнемі ескертіп отырыңыз.
•Балаға көшеде қараумен бірге көшеде естуді де үйретіңіз: баланың
жақындап қалған көлікті естімеуінен болған қайғылы оқиғалар көп
болғанын есіңізде ұстаңыз.
•Балаға қарауды үйретіңіз. Балада қатаң дағды қалыптасуы тиіс: жаяу
жүргіншілер жолынан шығар алдында алға қадам жасамас бұрын
басын оңға, солға бұрып жан-жағын, жолдың барлық бағыттарын
қарайды. Бұл балада автоматизмге дейін үйретілген болуы тиіс.
16 слайд
Жолда абай бол! Жолда абай бол!•Жолдағы қауіпсіздік – бұл ата-аналар немесе қамқоршылардан үлкен жауапкершілікті талап ететін міндет, бұл қауіпсіздікті елеусіз қалдыруға болмайды. •Әрбір баланың өмірінің қауіпсіздігін қамтамасыз ету барлығымыздың, оның ішінде ата-ана – Сіздің де басты міндетіңіз болып табылады. •Балаңыздың бойында жолда, көшеде тәртіпті, ұқыпты, сақ және байқампаз болуға деген қажеттілікті тәрбиелеуге тырысыңыз. •Балаға жаяулар үшін де, көлік жүргізушілері үшін де ережелер бар екендігін үнемі ескертіп отырыңыз. •Балаға көшеде қараумен бірге көшеде естуді де үйретіңіз: баланың жақындап қалған көлікті естімеуінен болған қайғылы оқиғалар көп болғанын есіңізде ұстаңыз. •Балаға қарауды үйретіңіз. Балада қатаң дағды қалыптасуы тиіс: жаяу жүргіншілер жолынан шығар алдында алға қадам жасамас бұрын басын оңға, солға бұрып жан-жағын, жолдың барлық бағыттарын қарайды. Бұл балада автоматизмге дейін үйретілген болуы тиіс. •Жолдағы қауіпсіздік – бұл ата-аналар немесе қамқоршылардан үлкен жауапкершілікті талап ететін міндет, бұл қауіпсіздікті елеусіз қалдыруға болмайды. •Әрбір баланың өмірінің қауіпсіздігін қамтамасыз ету барлығымыздың, оның ішінде ата-ана – Сіздің де басты міндетіңіз болып табылады. •Балаңыздың бойында жолда, көшеде тәртіпті, ұқыпты, сақ және байқампаз болуға деген қажеттілікті тәрбиелеуге тырысыңыз. •Балаға жаяулар үшін де, көлік жүргізушілері үшін де ережелер бар екендігін үнемі ескертіп отырыңыз. •Балаға көшеде қараумен бірге көшеде естуді де үйретіңіз: баланың жақындап қалған көлікті естімеуінен болған қайғылы оқиғалар көп болғанын есіңізде ұстаңыз. •Балаға қарауды үйретіңіз. Балада қатаң дағды қалыптасуы тиіс: жаяу жүргіншілер жолынан шығар алдында алға қадам жасамас бұрын басын оңға, солға бұрып жан-жағын, жолдың барлық бағыттарын қарайды. Бұл балада автоматизмге дейін үйретілген болуы тиіс.
#17 слайд
1. Білім беру ұйымдарына және олардың аумақтарына әкелуге тыйым
салынған нәрселер мен заттар: 1. Білім беру ұйымдарына және олардың аумақтарына әкелуге тыйым
салынған нәрселер мен заттар:
17 слайд
1. Білім беру ұйымдарына және олардың аумақтарына әкелуге тыйым салынған нәрселер мен заттар: 1. Білім беру ұйымдарына және олардың аумақтарына әкелуге тыйым салынған нәрселер мен заттар:
#18 слайд
- құрамында улы және мия тамыры бар газ баллондары (көзден жас ағызатын, бұрыш);
- психикаға белсенді әсер ететін заттар;
- темекі бұйымдары, оның ішінде қыздырылатын темекісі бар бұйымдар, қорқорға
арналған темекі, қорқор қоспасы, темекі қыздыруға арналған жүйелер, тұтынудың
электрондық жүйелері және оларға арналған сұйықтықтар. - құрамында улы және мия тамыры бар газ баллондары (көзден жас ағызатын, бұрыш);
- психикаға белсенді әсер ететін заттар;
- темекі бұйымдары, оның ішінде қыздырылатын темекісі бар бұйымдар, қорқорға
арналған темекі, қорқор қоспасы, темекі қыздыруға арналған жүйелер, тұтынудың
электрондық жүйелері және оларға арналған сұйықтықтар.
18 слайд
- құрамында улы және мия тамыры бар газ баллондары (көзден жас ағызатын, бұрыш); - психикаға белсенді әсер ететін заттар; - темекі бұйымдары, оның ішінде қыздырылатын темекісі бар бұйымдар, қорқорға арналған темекі, қорқор қоспасы, темекі қыздыруға арналған жүйелер, тұтынудың электрондық жүйелері және оларға арналған сұйықтықтар. - құрамында улы және мия тамыры бар газ баллондары (көзден жас ағызатын, бұрыш); - психикаға белсенді әсер ететін заттар; - темекі бұйымдары, оның ішінде қыздырылатын темекісі бар бұйымдар, қорқорға арналған темекі, қорқор қоспасы, темекі қыздыруға арналған жүйелер, тұтынудың электрондық жүйелері және оларға арналған сұйықтықтар.
#19 слайд
3)
оқ-дәрілер, жарылғыш және тез тұтанатын заттар, химиялық және улы заттар, оның ішінде:
3)
оқ-дәрілер, жарылғыш және тез тұтанатын заттар, химиялық және улы заттар, оның ішінде:- жарылғыш заттардың немесе құрылғылардың көшірмелері немесе имитаторлары,
аэрозольдық бояулар, скипидар;
- фейерверктер, кез келген нысандағы жарық беретін зымырандар және
пиротехникалық құралдар;
- сіріңкелер, оттықтар (білім беру ұйымының аумағында орналасқан жатақханаларда
пайдалану жағдайларын қоспағанда);
- жарылғыш заттардың немесе құрылғылардың көшірмелері немесе имитаторлары,
аэрозольдық бояулар, скипидар;
- фейерверктер, кез келген нысандағы жарық беретін зымырандар және
пиротехникалық құралдар;
- сіріңкелер, оттықтар (білім беру ұйымының аумағында орналасқан жатақханаларда
пайдалану жағдайларын қоспағанда);
19 слайд
3) оқ-дәрілер, жарылғыш және тез тұтанатын заттар, химиялық және улы заттар, оның ішінде: 3) оқ-дәрілер, жарылғыш және тез тұтанатын заттар, химиялық және улы заттар, оның ішінде:- жарылғыш заттардың немесе құрылғылардың көшірмелері немесе имитаторлары, аэрозольдық бояулар, скипидар; - фейерверктер, кез келген нысандағы жарық беретін зымырандар және пиротехникалық құралдар; - сіріңкелер, оттықтар (білім беру ұйымының аумағында орналасқан жатақханаларда пайдалану жағдайларын қоспағанда); - жарылғыш заттардың немесе құрылғылардың көшірмелері немесе имитаторлары, аэрозольдық бояулар, скипидар; - фейерверктер, кез келген нысандағы жарық беретін зымырандар және пиротехникалық құралдар; - сіріңкелер, оттықтар (білім беру ұйымының аумағында орналасқан жатақханаларда пайдалану жағдайларын қоспағанда);
#20 слайд
Қорытынды:
Жақсылыққа назар аударыңыз.
Балаңыздың күшті
қасиеттерін, оның қабілеттері мен
жетістіктерін
байқап жүріңіз.
Кертартпаға бой алдырмаңыз!
Назарларыңызға рахмет!
20 слайд
Қорытынды: Жақсылыққа назар аударыңыз. Балаңыздың күшті қасиеттерін, оның қабілеттері мен жетістіктерін байқап жүріңіз. Кертартпаға бой алдырмаңыз! Назарларыңызға рахмет!
шағым қалдыра аласыз













