Ата-аналармен жұмыс:“Сынып оқушыларының ойлау қызметінің ерекшеліктері.Оқушының дамуындағы отбасы рөлі”
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
“ Сынып оқушыларының ойлау
қызметінің ерекшеліктері.Оқушының
дамуындағы отбасы рөлі”
1 слайд
“ Сынып оқушыларының ойлау қызметінің ерекшеліктері.Оқушының дамуындағы отбасы рөлі”
2 слайд
Мақсаты:
Бала тәрбиесі дамуындағы басты рөл
атқарушы - отбасы. Сондықтан ата - ананың
бала көңілін таба білуіне ой қозғау,
өзін-өзі тануына бағыт беру, тәрбие жайлы
пікір бөлісу.
Ата-аналарға балаға рухани тәрбие берудегі
отбасының рөлі жайлы түсіндіру.
Ата-аналарды өздерінің балаларының жан-
дүниесін түсінуге шақыру.
2 слайд
Мақсаты: Бала тәрбиесі дамуындағы басты рөл атқарушы - отбасы. Сондықтан ата - ананың бала көңілін таба білуіне ой қозғау, өзін-өзі тануына бағыт беру, тәрбие жайлы пікір бөлісу. Ата-аналарға балаға рухани тәрбие берудегі отбасының рөлі жайлы түсіндіру. Ата-аналарды өздерінің балаларының жан- дүниесін түсінуге шақыру.
3 слайд
Оқыту процесіндегі ой-әрекетінің қалыптасу жолдарында
танымдық белсенділіктің мынадай көріністері болатынын білу
керек:
— Білуге деген ықыластың, ұмтылыстың, шабыттың жоғары
болуы;
— Бастауыш сынып оқушысының өзіндік дербестігі, сұрақ беруге
құмарлығы, пікірталас туғызуға деген ықыласы;
— Бастауыш сынып оқушысының материалды еркіне, өз сөзімен
айтып беру мүмкіндігі және шығармашылық әрекетінің жоғары
болуы.
Егер де сабақтарда бастауыш сынып оқушысының бойында
танымдық белсенділік пайда болған жағдайда оқушыларда
ақыл-ой қабілеттерінің мынадай элементтері дамиды: зеректілік,
зейінділік, байқағыштық, ойлау мен сөйлеу дербестігі т.б.
Бастауыш сынып оқушысының оқыту процесіндегі өздігінен
жасайтын түрлі оқу жұмыстары ойлау әрекетінің тиімді амал-
тәсілдерін қалыптастырады. Амалдарды қолдану арқылы оқушы
материалдың мазмұнын еркін меңгеріп, материалды баяндау
тәртібін өзінше өзгертіп айтып беруге шамасы келеді.
Міне, осындай жағдайда ғана балада білімге деген қажеттілік,
талпыныс, қызығу, танымдық белсенділік қалыптасады.
3 слайд
Оқыту процесіндегі ой-әрекетінің қалыптасу жолдарында танымдық белсенділіктің мынадай көріністері болатынын білу керек: — Білуге деген ықыластың, ұмтылыстың, шабыттың жоғары болуы; — Бастауыш сынып оқушысының өзіндік дербестігі, сұрақ беруге құмарлығы, пікірталас туғызуға деген ықыласы; — Бастауыш сынып оқушысының материалды еркіне, өз сөзімен айтып беру мүмкіндігі және шығармашылық әрекетінің жоғары болуы. Егер де сабақтарда бастауыш сынып оқушысының бойында танымдық белсенділік пайда болған жағдайда оқушыларда ақыл-ой қабілеттерінің мынадай элементтері дамиды: зеректілік, зейінділік, байқағыштық, ойлау мен сөйлеу дербестігі т.б. Бастауыш сынып оқушысының оқыту процесіндегі өздігінен жасайтын түрлі оқу жұмыстары ойлау әрекетінің тиімді амал- тәсілдерін қалыптастырады. Амалдарды қолдану арқылы оқушы материалдың мазмұнын еркін меңгеріп, материалды баяндау тәртібін өзінше өзгертіп айтып беруге шамасы келеді. Міне, осындай жағдайда ғана балада білімге деген қажеттілік, талпыныс, қызығу, танымдық белсенділік қалыптасады.
4 слайд
4 слайд
5 слайд
Халқымыздың сан ғасырдан бергі даналығына құлақ
ассақ, «Адамның бақыты — балада» деген екен. Кез
келген адам өзі өмір бойы қуып жете алмайтын бақыт
деген құдіретті сөздің өлшемі өмірінің жалғасы
ұрпағымен келетініне мән бермеуі де мүмкін. Біреу
бақытын байлықтан тапқысы келсе, екінші біреуі
даңқ пен атақтан, мансап пен қызметтен іздестіреді.
Мұның бәрі түсінген адамға қолдың кірі сияқты нәрсе.
Адамға нағыз бақытты — тәрбиелі ұрпағы ғана
сыйлай алады. «Адам ұрпағымен мың жасайды» деген
сөз тегін айтылмаса керек. Олай болса адам өмірінің
мәні — өз ұрпағы. Шыр етіп сәби дүниеге келген
сәттен бастап ата - ана алдында нәзік те қиын, қыр -
сыры мол үлкен қоғамдық міндет тұрады.
5 слайд
Халқымыздың сан ғасырдан бергі даналығына құлақ ассақ, «Адамның бақыты — балада» деген екен. Кез келген адам өзі өмір бойы қуып жете алмайтын бақыт деген құдіретті сөздің өлшемі өмірінің жалғасы ұрпағымен келетініне мән бермеуі де мүмкін. Біреу бақытын байлықтан тапқысы келсе, екінші біреуі даңқ пен атақтан, мансап пен қызметтен іздестіреді. Мұның бәрі түсінген адамға қолдың кірі сияқты нәрсе. Адамға нағыз бақытты — тәрбиелі ұрпағы ғана сыйлай алады. «Адам ұрпағымен мың жасайды» деген сөз тегін айтылмаса керек. Олай болса адам өмірінің мәні — өз ұрпағы. Шыр етіп сәби дүниеге келген сәттен бастап ата - ана алдында нәзік те қиын, қыр - сыры мол үлкен қоғамдық міндет тұрады.
6 слайд
Ата-анаға көз қуаныш,
Алдына алған еркесі.
Көңіліне көп жұбаныш,
Гүлденіп ой-өлкесі, — деп Абай атамыз ата-ананың
қуанышы, гүлденген үміт-арманы тек перзент сүю,
оны тәрбиелеу екендігін айтқысы келген екен.
Ендеше, ата-аналар, қолымыздағы алтынымызды
жақсылап тәрбиелейік және біздер оларға үлгі
болар бейне екендігімізді ұмытпайық. Адам да
өсімдік сияқты, күтілмесе жайнап өспейді дейді.
Сондықтан да мына жайттарды есімізде ұстайық.
6 слайд
Ата-анаға көз қуаныш, Алдына алған еркесі. Көңіліне көп жұбаныш, Гүлденіп ой-өлкесі, — деп Абай атамыз ата-ананың қуанышы, гүлденген үміт-арманы тек перзент сүю, оны тәрбиелеу екендігін айтқысы келген екен. Ендеше, ата-аналар, қолымыздағы алтынымызды жақсылап тәрбиелейік және біздер оларға үлгі болар бейне екендігімізді ұмытпайық. Адам да өсімдік сияқты, күтілмесе жайнап өспейді дейді. Сондықтан да мына жайттарды есімізде ұстайық.
7 слайд
7 слайд