Материалдар / Ата-анамен жұмыс!
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ата-анамен жұмыс!

Материал туралы қысқаша түсінік
ата аналармен жұмыс
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
01 Шілде 2020
432
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі

1 слайд

1 слайд

“ Қашан бала ғылым-білімді махаббатпен көксерлік болса, сонда ғана оның аты Адам болады.”

2 слайд
“ Қашан бала ғылым-білімді махаббатпен көксерлік болса, сонда ғана оның аты Адам болады.” Абай. Жас бала анадан туғанда екі түрлі мінезбен туады. Біреуі – ішсем, жесем, ұйықтасам деп тұрады. Біреуі білсем екен демекілік. Не көрсе соған талпынып, “ол немене?”, “бұл немене?” деп, “ол неге үйтеді?”, “бұл неге бүйтеді?” деп, көзі көрген, құлағы естігеннің бәрін сұрап, тыныштық көрмейді. Мұның бәрі – білсем екен, көрсем екен, үйренсем екен дегені. Жетінші сөз

2 слайд

“ Қашан бала ғылым-білімді махаббатпен көксерлік болса, сонда ғана оның аты Адам болады.” Абай. Жас бала анадан туғанда екі түрлі мінезбен туады. Біреуі – ішсем, жесем, ұйықтасам деп тұрады. Біреуі білсем екен демекілік. Не көрсе соған талпынып, “ол немене?”, “бұл немене?” деп, “ол неге үйтеді?”, “бұл неге бүйтеді?” деп, көзі көрген, құлағы естігеннің бәрін сұрап, тыныштық көрмейді. Мұның бәрі – білсем екен, көрсем екен, үйренсем екен дегені. Жетінші сөз

• Ата-ана мен бала арасындағы қарым- қатынастың ерекшеліктерін психологиялық жаттығулар арқылы көрсету. • Қазіргі кездегі

3 слайд
• Ата-ана мен бала арасындағы қарым- қатынастың ерекшеліктерін психологиялық жаттығулар арқылы көрсету. • Қазіргі кездегі баланың дамуына,жеке тұлға болып қалыптасуына ата-ана тәрбиесінің әдіс-тәсілдерін жетілдіре отырып,қарым-қатынас орнату. Мақсаты:• Ата-ана мен бала арасындағы қарым- қатынастың ерекшеліктерін психологиялық жаттығулар арқылы көрсету. • Қазіргі кездегі баланың дамуына,жеке тұлға болып қалыптасуына ата-ана тәрбиесінің әдіс-тәсілдерін жетілдіре отырып,қарым-қатынас орнату.

3 слайд

• Ата-ана мен бала арасындағы қарым- қатынастың ерекшеліктерін психологиялық жаттығулар арқылы көрсету. • Қазіргі кездегі баланың дамуына,жеке тұлға болып қалыптасуына ата-ана тәрбиесінің әдіс-тәсілдерін жетілдіре отырып,қарым-қатынас орнату. Мақсаты:• Ата-ана мен бала арасындағы қарым- қатынастың ерекшеліктерін психологиялық жаттығулар арқылы көрсету. • Қазіргі кездегі баланың дамуына,жеке тұлға болып қалыптасуына ата-ана тәрбиесінің әдіс-тәсілдерін жетілдіре отырып,қарым-қатынас орнату.

Баяндама “Ата-ана бала махаббаты” • “ Өтінемін” ойыны • “ Қолынан танып біл” жаттығуы • “ Есімдер”жаттығуы • “ Мен және айна “ж

4 слайд
Баяндама “Ата-ана бала махаббаты” • “ Өтінемін” ойыны • “ Қолынан танып біл” жаттығуы • “ Есімдер”жаттығуы • “ Мен және айна “жаттығуы • “ Тілек шамы” • Ой-толғаныс Тренинг бағдарламасы:

4 слайд

Баяндама “Ата-ана бала махаббаты” • “ Өтінемін” ойыны • “ Қолынан танып біл” жаттығуы • “ Есімдер”жаттығуы • “ Мен және айна “жаттығуы • “ Тілек шамы” • Ой-толғаныс Тренинг бағдарламасы:

Баяндама

5 слайд
Баяндама

5 слайд

Баяндама

Мақсаты:

6 слайд
Мақсаты: Ата-ана баласын қаншалықты біледі,яғни таниды Жаттығу “ Қолынан танып біл” Шарты: Көздері байлаулы ата-аналарының біреуі балаларын тауып алуы керек Талдау: 1. Сізге балаңызды табуға не көмектесті? 2. Балаңыздың қолынан ұстағанда не сезіндіңіз? Мақсаты: Ата-ана баласын қаншалықты біледі,яғни таниды Жаттығу “ Қолынан танып біл” Шарты: Көздері байлаулы ата-аналарының біреуі балаларын тауып алуы керек Талдау: 1. Сізге балаңызды табуға не көмектесті? 2. Балаңыздың қолынан ұстағанда не сезіндіңіз?

6 слайд

Мақсаты: Ата-ана баласын қаншалықты біледі,яғни таниды Жаттығу “ Қолынан танып біл” Шарты: Көздері байлаулы ата-аналарының біреуі балаларын тауып алуы керек Талдау: 1. Сізге балаңызды табуға не көмектесті? 2. Балаңыздың қолынан ұстағанда не сезіндіңіз? Мақсаты: Ата-ана баласын қаншалықты біледі,яғни таниды Жаттығу “ Қолынан танып біл” Шарты: Көздері байлаулы ата-аналарының біреуі балаларын тауып алуы керек Талдау: 1. Сізге балаңызды табуға не көмектесті? 2. Балаңыздың қолынан ұстағанда не сезіндіңіз?

• Балаңыздың өнері,қандай да бір іске қызығушылығы, бейімділігі байқалса не істер едіңіз • Сізге мектептегі мұғалімде

7 слайд
• Балаңыздың өнері,қандай да бір іске қызығушылығы, бейімділігі байқалса не істер едіңіз • Сізге мектептегі мұғалімдерден «Сіздің балаңыз басқа балаларды ұрады» деген бірнеше шағым айтылды.Не істейсіз?Балаңызды қалай тәрбиелейсіз? • Балаңыз қашып мектептен ерте келді,не істейсіз? • Балаңыз мектептегі бір мұғаліммен тіл табыса алмай жүр. Балаңызға қандай кеңес айтасыз? • Кейбір ата-аналардың баласының әрбір істеген іс-әрекетіне көңілі толмай: «Сен сала алмайсың,сен істей алмайсың»-деп айтып жататынын байқаймыз.Бала іс-әрекетіне теріс баға беруге қалай қарайсыз ?Ситуациялық сұрақтар• Балаңыздың өнері,қандай да бір іске қызығушылығы, бейімділігі байқалса не істер едіңіз • Сізге мектептегі мұғалімдерден «Сіздің балаңыз басқа балаларды ұрады» деген бірнеше шағым айтылды.Не істейсіз?Балаңызды қалай тәрбиелейсіз? • Балаңыз қашып мектептен ерте келді,не істейсіз? • Балаңыз мектептегі бір мұғаліммен тіл табыса алмай жүр. Балаңызға қандай кеңес айтасыз? • Кейбір ата-аналардың баласының әрбір істеген іс-әрекетіне көңілі толмай: «Сен сала алмайсың,сен істей алмайсың»-деп айтып жататынын байқаймыз.Бала іс-әрекетіне теріс баға беруге қалай қарайсыз ? Ситуациялық сұрақтар

7 слайд

• Балаңыздың өнері,қандай да бір іске қызығушылығы, бейімділігі байқалса не істер едіңіз • Сізге мектептегі мұғалімдерден «Сіздің балаңыз басқа балаларды ұрады» деген бірнеше шағым айтылды.Не істейсіз?Балаңызды қалай тәрбиелейсіз? • Балаңыз қашып мектептен ерте келді,не істейсіз? • Балаңыз мектептегі бір мұғаліммен тіл табыса алмай жүр. Балаңызға қандай кеңес айтасыз? • Кейбір ата-аналардың баласының әрбір істеген іс-әрекетіне көңілі толмай: «Сен сала алмайсың,сен істей алмайсың»-деп айтып жататынын байқаймыз.Бала іс-әрекетіне теріс баға беруге қалай қарайсыз ?Ситуациялық сұрақтар• Балаңыздың өнері,қандай да бір іске қызығушылығы, бейімділігі байқалса не істер едіңіз • Сізге мектептегі мұғалімдерден «Сіздің балаңыз басқа балаларды ұрады» деген бірнеше шағым айтылды.Не істейсіз?Балаңызды қалай тәрбиелейсіз? • Балаңыз қашып мектептен ерте келді,не істейсіз? • Балаңыз мектептегі бір мұғаліммен тіл табыса алмай жүр. Балаңызға қандай кеңес айтасыз? • Кейбір ата-аналардың баласының әрбір істеген іс-әрекетіне көңілі толмай: «Сен сала алмайсың,сен істей алмайсың»-деп айтып жататынын байқаймыз.Бала іс-әрекетіне теріс баға беруге қалай қарайсыз ? Ситуациялық сұрақтар

Жаттығу “Е с і м д е р” Мақсаты: Ата-аналар өз балаларын тереңірек таныстыру Шарты: Ата-аналар өз балаларына қойылған

8 слайд
Жаттығу “Е с і м д е р” Мақсаты: Ата-аналар өз балаларын тереңірек таныстыру Шарты: Ата-аналар өз балаларына қойылған аттарды (есімдерді) қорғайды ,яғни балаларының атын қою тарихын,кім қойғанын, не үшін, кімнің құрметіне қойылғанын түсіндіріп айтып шығадыЖаттығу “Е с і м д е р” Мақсаты: Ата-аналар өз балаларын тереңірек таныстыру Шарты: Ата-аналар өз балаларына қойылған аттарды (есімдерді) қорғайды ,яғни балаларының атын қою тарихын,кім қойғанын, не үшін, кімнің құрметіне қойылғанын түсіндіріп айтып шығады

8 слайд

Жаттығу “Е с і м д е р” Мақсаты: Ата-аналар өз балаларын тереңірек таныстыру Шарты: Ата-аналар өз балаларына қойылған аттарды (есімдерді) қорғайды ,яғни балаларының атын қою тарихын,кім қойғанын, не үшін, кімнің құрметіне қойылғанын түсіндіріп айтып шығадыЖаттығу “Е с і м д е р” Мақсаты: Ата-аналар өз балаларын тереңірек таныстыру Шарты: Ата-аналар өз балаларына қойылған аттарды (есімдерді) қорғайды ,яғни балаларының атын қою тарихын,кім қойғанын, не үшін, кімнің құрметіне қойылғанын түсіндіріп айтып шығады

Мақсаты:Ата-ана мен балалар арасындағы қарым-қатынасты жақсарту, бір-біріне көңіл бөлу,бір-бірін тыңдай білуге үйрету Нұсқау:

9 слайд
Мақсаты:Ата-ана мен балалар арасындағы қарым-қатынасты жақсарту, бір-біріне көңіл бөлу,бір-бірін тыңдай білуге үйрету Нұсқау: Мен әртүрлі өтініштер жасаймын,сіздер оны орындауларыңыз керек.”Өтінемін” деген сөзді айтпасам сіздер ол өтінішті орындамайсыздар «Өтінемін» ойыны«Өтінемін» ойыныМақсаты:Ата-ана мен балалар арасындағы қарым-қатынасты жақсарту, бір-біріне көңіл бөлу,бір-бірін тыңдай білуге үйрету Нұсқау: Мен әртүрлі өтініштер жасаймын,сіздер оны орындауларыңыз керек.”Өтінемін” деген сөзді айтпасам сіздер ол өтінішті орындамайсыздар

9 слайд

Мақсаты:Ата-ана мен балалар арасындағы қарым-қатынасты жақсарту, бір-біріне көңіл бөлу,бір-бірін тыңдай білуге үйрету Нұсқау: Мен әртүрлі өтініштер жасаймын,сіздер оны орындауларыңыз керек.”Өтінемін” деген сөзді айтпасам сіздер ол өтінішті орындамайсыздар «Өтінемін» ойыны«Өтінемін» ойыныМақсаты:Ата-ана мен балалар арасындағы қарым-қатынасты жақсарту, бір-біріне көңіл бөлу,бір-бірін тыңдай білуге үйрету Нұсқау: Мен әртүрлі өтініштер жасаймын,сіздер оны орындауларыңыз керек.”Өтінемін” деген сөзді айтпасам сіздер ол өтінішті орындамайсыздар

Жаттығу «Мен және айна»Жаттығу «Мен және айна» Мақсаты: Ата-ана мен бала арасында жағымды сезім туғызу Шарты: Ата

10 слайд
Жаттығу «Мен және айна»Жаттығу «Мен және айна» Мақсаты: Ата-ана мен бала арасында жағымды сезім туғызу Шарты: Ата-ана қандай да бір қимыл жасайды,балас ы соны қайталайды

10 слайд

Жаттығу «Мен және айна»Жаттығу «Мен және айна» Мақсаты: Ата-ана мен бала арасында жағымды сезім туғызу Шарты: Ата-ана қандай да бір қимыл жасайды,балас ы соны қайталайды

Жаттығу “Тілек шамы” Мақсаты: Тренинг туралы пікірлерін ортаға салу, жақсы тілектер айту Отбасы,ұшқан жанұя-жылылықтың, жылулық

11 слайд
Жаттығу “Тілек шамы” Мақсаты: Тренинг туралы пікірлерін ортаға салу, жақсы тілектер айту Отбасы,ұшқан жанұя-жылылықтың, жылулықтың мекені. «Отбасы» атауының мәніне үңілер болсақ,оттың да үлкен маңызы бар екенін сеземіз.Сондықтан оттың басы, ошағымыздың түтіні түзу болу үшін «Тілек шамы» жаттығуын бір- бірімізге тілек айта отырып жүргізейік.Жаттығу “Тілек шамы” Мақсаты: Тренинг туралы пікірлерін ортаға салу, жақсы тілектер айту Отбасы,ұшқан жанұя-жылылықтың, жылулықтың мекені. «Отбасы» атауының мәніне үңілер болсақ,оттың да үлкен маңызы бар екенін сеземіз.Сондықтан оттың басы, ошағымыздың түтіні түзу болу үшін «Тілек шамы» жаттығуын бір- бірімізге тілек айта отырып жүргізейік.

11 слайд

Жаттығу “Тілек шамы” Мақсаты: Тренинг туралы пікірлерін ортаға салу, жақсы тілектер айту Отбасы,ұшқан жанұя-жылылықтың, жылулықтың мекені. «Отбасы» атауының мәніне үңілер болсақ,оттың да үлкен маңызы бар екенін сеземіз.Сондықтан оттың басы, ошағымыздың түтіні түзу болу үшін «Тілек шамы» жаттығуын бір- бірімізге тілек айта отырып жүргізейік.Жаттығу “Тілек шамы” Мақсаты: Тренинг туралы пікірлерін ортаға салу, жақсы тілектер айту Отбасы,ұшқан жанұя-жылылықтың, жылулықтың мекені. «Отбасы» атауының мәніне үңілер болсақ,оттың да үлкен маңызы бар екенін сеземіз.Сондықтан оттың басы, ошағымыздың түтіні түзу болу үшін «Тілек шамы» жаттығуын бір- бірімізге тілек айта отырып жүргізейік.

Ата-ананың жеке басының әсері балаға күн сәулесімен бірдей,мұны басқа ешбір нәрсемен ауыстыру мүмкін емес дей келе,Құрмет

12 слайд
Ата-ананың жеке басының әсері балаға күн сәулесімен бірдей,мұны басқа ешбір нәрсемен ауыстыру мүмкін емес дей келе,Құрметті ата-аналар сіздерден баладан жүрек жылуын аямай балаға бір сәт болса да,бала көзімен қараңыз дей отырып психологиялық тренингке қатысқандарыңызға көп-көп рахмет айтамыз Ой-толғаныс Ата-ананың жеке басының әсері балаға күн сәулесімен бірдей,мұны басқа ешбір нәрсемен ауыстыру мүмкін емес дей келе,Құрметті ата-аналар сіздерден баладан жүрек жылуын аямай балаға бір сәт болса да,бала көзімен қараңыз дей отырып психологиялық тренингке қатысқандарыңызға көп-көп рахмет айтамыз Ой-толғаныс

12 слайд

Ата-ананың жеке басының әсері балаға күн сәулесімен бірдей,мұны басқа ешбір нәрсемен ауыстыру мүмкін емес дей келе,Құрметті ата-аналар сіздерден баладан жүрек жылуын аямай балаға бір сәт болса да,бала көзімен қараңыз дей отырып психологиялық тренингке қатысқандарыңызға көп-көп рахмет айтамыз Ой-толғаныс Ата-ананың жеке басының әсері балаға күн сәулесімен бірдей,мұны басқа ешбір нәрсемен ауыстыру мүмкін емес дей келе,Құрметті ата-аналар сіздерден баладан жүрек жылуын аямай балаға бір сәт болса да,бала көзімен қараңыз дей отырып психологиялық тренингке қатысқандарыңызға көп-көп рахмет айтамыз Ой-толғаныс

13 слайд

13 слайд

Қызылорда облысы Жалағаш ауданы “ Арай” балабақшасының психологі Меңлібаева Маржан Оңғарбекқызы

14 слайд
Қызылорда облысы Жалағаш ауданы “ Арай” балабақшасының психологі Меңлібаева Маржан Оңғарбекқызы

14 слайд

Қызылорда облысы Жалағаш ауданы “ Арай” балабақшасының психологі Меңлібаева Маржан Оңғарбекқызы

• Балаңыздың өнері,қандай да бір іске қызығушылығы, бейімділігі байқалса не істер едіңіз • Сізге мектептегі мұғалімде

15 слайд
• Балаңыздың өнері,қандай да бір іске қызығушылығы, бейімділігі байқалса не істер едіңіз • Сізге мектептегі мұғалімдерден «Сіздің балаңыз басқа балаларды ұрады» деген бірнеше шағым айтылды.Не істейсіз?Балаңызды қалай тәрбиелейсіз? • Балаңыз қашып мектептен ерте келді,не істейсіз? • Балаңыз мектептегі бір мұғаліммен тіл табыса алмай жүр. Балаңызға қандай кеңес айтасыз? • Кейбір ата-аналардың баласының әрбір істеген іс- әрекетіне көңілі толмай: «Сен сала алмайсың,сен істей алмайсың»-деп айтып жататынын байқаймыз.Бала іс- әрекетіне теріс баға беруге қалай қарайсыз?Ситуациялық сұрақтар• Балаңыздың өнері,қандай да бір іске қызығушылығы, бейімділігі байқалса не істер едіңіз • Сізге мектептегі мұғалімдерден «Сіздің балаңыз басқа балаларды ұрады» деген бірнеше шағым айтылды.Не істейсіз?Балаңызды қалай тәрбиелейсіз? • Балаңыз қашып мектептен ерте келді,не істейсіз? • Балаңыз мектептегі бір мұғаліммен тіл табыса алмай жүр. Балаңызға қандай кеңес айтасыз? • Кейбір ата-аналардың баласының әрбір істеген іс- әрекетіне көңілі толмай: «Сен сала алмайсың,сен істей алмайсың»-деп айтып жататынын байқаймыз.Бала іс- әрекетіне теріс баға беруге қалай қарайсыз? Ситуациялық сұрақтар

15 слайд

• Балаңыздың өнері,қандай да бір іске қызығушылығы, бейімділігі байқалса не істер едіңіз • Сізге мектептегі мұғалімдерден «Сіздің балаңыз басқа балаларды ұрады» деген бірнеше шағым айтылды.Не істейсіз?Балаңызды қалай тәрбиелейсіз? • Балаңыз қашып мектептен ерте келді,не істейсіз? • Балаңыз мектептегі бір мұғаліммен тіл табыса алмай жүр. Балаңызға қандай кеңес айтасыз? • Кейбір ата-аналардың баласының әрбір істеген іс- әрекетіне көңілі толмай: «Сен сала алмайсың,сен істей алмайсың»-деп айтып жататынын байқаймыз.Бала іс- әрекетіне теріс баға беруге қалай қарайсыз?Ситуациялық сұрақтар• Балаңыздың өнері,қандай да бір іске қызығушылығы, бейімділігі байқалса не істер едіңіз • Сізге мектептегі мұғалімдерден «Сіздің балаңыз басқа балаларды ұрады» деген бірнеше шағым айтылды.Не істейсіз?Балаңызды қалай тәрбиелейсіз? • Балаңыз қашып мектептен ерте келді,не істейсіз? • Балаңыз мектептегі бір мұғаліммен тіл табыса алмай жүр. Балаңызға қандай кеңес айтасыз? • Кейбір ата-аналардың баласының әрбір істеген іс- әрекетіне көңілі толмай: «Сен сала алмайсың,сен істей алмайсың»-деп айтып жататынын байқаймыз.Бала іс- әрекетіне теріс баға беруге қалай қарайсыз? Ситуациялық сұрақтар