Ата-ананың бала тәрбиесіндегі құқықтары мен міндеттері
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Ата-ананың
бала
тәрбиесіндегі
құқықтары
мен
міндеттері
1 слайд
Ата-ананың бала тәрбиесіндегі құқықтары мен міндеттері
2 слайд
Білім құндылығын биіктету - үштік одақ (бала, педагог, ата-ана)
ынтымақтастығында
А. Қойшыбаева - М. Мәметова атындағы гуманитарлық колледж директорының оқу ісі
жөніндегі орынбасары
Педконсилиум: ата-ананың бала тәрбиесіндегіқұқықтары мен міндеттері
Р.Ә. Нәбуова -Қызылорда облысының білім беру департарнаулы, қосымша білім беру
және тәрбие жұмыстарын дамыту бөлімінің бастығы
АҚТҚ/ЖҚТБ - ның әлемдегі және ҚР - ғы індеттік ахуалы, жұғу жолдары
алдын алу шаралары
Қыстаубаева Ж.Қ. - ЖҚТБ орталығы эпидемиологиялық бақылау бөлімінің дәрігері
Ата-ана мен бала қарым - қатынасындағы халықтық
педагогиканың орны
Г. Жарқынбаева - М. Мәметова атындағы гуманитарлық колледжінің педагогика пәнінің
оқытушысы
“Отбасына АҚТҚ-ЖҚТБ бақытсыздығы келмесін десеңіз…”
тақырыбында өтілетін (“Ғылым – тәбәрік” айдарында ата –аналармен пед ағарту жұмысы) к о н с у л ь т а ц и я
т р е н и н г т і ң б а ғ д а р л а м а с ы .
К. Әлішева - М. Мәметова атындағы гуманитарлық колледжінің валеология пәні оқытушысы
Л. Фазылова - М. Мәметова атындағы гуманитарлық колледжінің шет тілі пәні оқытушысы
2 слайд
Білім құндылығын биіктету - үштік одақ (бала, педагог, ата-ана) ынтымақтастығында А. Қойшыбаева - М. Мәметова атындағы гуманитарлық колледж директорының оқу ісі жөніндегі орынбасары Педконсилиум: ата-ананың бала тәрбиесіндегіқұқықтары мен міндеттері Р.Ә. Нәбуова -Қызылорда облысының білім беру департарнаулы, қосымша білім беру және тәрбие жұмыстарын дамыту бөлімінің бастығы АҚТҚ/ЖҚТБ - ның әлемдегі және ҚР - ғы індеттік ахуалы, жұғу жолдары алдын алу шаралары Қыстаубаева Ж.Қ. - ЖҚТБ орталығы эпидемиологиялық бақылау бөлімінің дәрігері Ата-ана мен бала қарым - қатынасындағы халықтық педагогиканың орны Г. Жарқынбаева - М. Мәметова атындағы гуманитарлық колледжінің педагогика пәнінің оқытушысы “Отбасына АҚТҚ-ЖҚТБ бақытсыздығы келмесін десеңіз…” тақырыбында өтілетін (“Ғылым – тәбәрік” айдарында ата –аналармен пед ағарту жұмысы) к о н с у л ь т а ц и я т р е н и н г т і ң б а ғ д а р л а м а с ы . К. Әлішева - М. Мәметова атындағы гуманитарлық колледжінің валеология пәні оқытушысы Л. Фазылова - М. Мәметова атындағы гуманитарлық колледжінің шет тілі пәні оқытушысы
3 слайд
ХХІ ғасыр-білім ғасыры: оқытудың жаңа технологияларының бірі - дебат
Г. Әлімова - М. Мәметова атындағы гуманитарлық колледжінің қазақ тілі және әдебиеті пәні оқытушысы
Г. Мұхиддинова - М. Мәметова атындағы гуманитарлық колледжінің қазақ тілі және әдебиеті пәні оқытушысы
“Сәтсіз отбасы”, “Қиын бала”, жүргізілетін жұмыстар және қоғамдық
ұйымдардың ықпалы
тақырыбында өтілетін педконцилиумның бағдарламасы
А. Нұржанова - М. Мәметова атындағы гуманитарлық колледжінің жаратылыстану пәні оқытушысы
Д. Әзмахан - М. Мәметова атындағы гуманитарлық колледжінің жаратылыстану пәні оқытушысы
Ата-аналар комитетінің құрылымы және жүргізілетін жұмыс түрлері
Ғ. Бекхожаева - М. Мәметова атындағы гуманитарлық колледжінің "Экономика"пәнінің
оқытушысы
3 слайд
ХХІ ғасыр-білім ғасыры: оқытудың жаңа технологияларының бірі - дебат Г. Әлімова - М. Мәметова атындағы гуманитарлық колледжінің қазақ тілі және әдебиеті пәні оқытушысы Г. Мұхиддинова - М. Мәметова атындағы гуманитарлық колледжінің қазақ тілі және әдебиеті пәні оқытушысы “Сәтсіз отбасы”, “Қиын бала”, жүргізілетін жұмыстар және қоғамдық ұйымдардың ықпалы тақырыбында өтілетін педконцилиумның бағдарламасы А. Нұржанова - М. Мәметова атындағы гуманитарлық колледжінің жаратылыстану пәні оқытушысы Д. Әзмахан - М. Мәметова атындағы гуманитарлық колледжінің жаратылыстану пәні оқытушысы Ата-аналар комитетінің құрылымы және жүргізілетін жұмыс түрлері Ғ. Бекхожаева - М. Мәметова атындағы гуманитарлық колледжінің "Экономика"пәнінің оқытушысы
4 слайд
Қатысушы
мемлекеттер бала-
ның тәрбиеленуі
мен дамуы үшін екі
ата – ананың жалпы
және бірдей
жауап-кершілік
принципін
мойындауын қамта-
масыз ету үшін
барлық күш –
жігерді жұм-сайды.
Халықаралық
балалар құқығы
Конвенциясынан
“Ата – аналармен
әлеуметтік
серіктестік – бұл
үштіктегі
серіктестік
қатынасты қалып-
тастыру. Бала,
педагог, ата-ана
балаларды
тәрбиелеудегі
бірлікті
қамтамасыз ету”.
ҚР кешенді
тәрбие
бағдарламасынан
4 слайд
Қатысушы мемлекеттер бала- ның тәрбиеленуі мен дамуы үшін екі ата – ананың жалпы және бірдей жауап-кершілік принципін мойындауын қамта- масыз ету үшін барлық күш – жігерді жұм-сайды. Халықаралық балалар құқығы Конвенциясынан “Ата – аналармен әлеуметтік серіктестік – бұл үштіктегі серіктестік қатынасты қалып- тастыру. Бала, педагог, ата-ана балаларды тәрбиелеудегі бірлікті қамтамасыз ету”. ҚР кешенді тәрбие бағдарламасынан
5 слайд
Ата-ана - бұл баланы
өмірге әкелуші және
өсіріп, тәрбиелеуге,
оқытуға міндетті әрбір
адам. Оның құқықтары
мен міндеттері Балалар
құқығы конвен-
циясында, ҚР Білім
туралы заңында, ҚР-
ның кешенді тәрбие
бағдарламасында
белгіленген және
мемлекет тарапынан
қорғалады,
қадағаланады
Бала - бұл кәмелеттік
жасқа жетпеген әрбір
адам. Оның
құқықтары Балалар
құқығы
конвенциясында ҚР
Білім туралы заңында
белгіленген және
мемлекет тарапынан
қорғалады.
Мұғалім - ҚР - ның
Білім туралы
Заңымен, ҚР-ның
кешенді тәрбие
бағдарламасымен,
Жастар саясаты
тұжырымдамасыме
н айқындалған
мемлекеттік білім
және тәрбие беру
саясатын жүзеге
асырушы тұлға .
5 слайд
Ата-ана - бұл баланы өмірге әкелуші және өсіріп, тәрбиелеуге, оқытуға міндетті әрбір адам. Оның құқықтары мен міндеттері Балалар құқығы конвен- циясында, ҚР Білім туралы заңында, ҚР- ның кешенді тәрбие бағдарламасында белгіленген және мемлекет тарапынан қорғалады, қадағаланады Бала - бұл кәмелеттік жасқа жетпеген әрбір адам. Оның құқықтары Балалар құқығы конвенциясында ҚР Білім туралы заңында белгіленген және мемлекет тарапынан қорғалады. Мұғалім - ҚР - ның Білім туралы Заңымен, ҚР-ның кешенді тәрбие бағдарламасымен, Жастар саясаты тұжырымдамасыме н айқындалған мемлекеттік білім және тәрбие беру саясатын жүзеге асырушы тұлға .
6 слайд
Ата – аналардың мектептерге позитивтік қатынасын
қалыптастыру
Қолайсыз отбасыларын анықтау және балалардың құқығын
қорғау мақсатында олармен жұмыс жүргізудің әдістемелік
нұсқауларын дайындау
Балалар мен отбасыларына психологиялық, құқықтық көмек беретін
кеңес орталықтарының қызметін қалыптастыру
ОТБАСЫ – МЕКТЕП өзара қатынас моделін құру
ОТБАСЫ – МЕКТЕП өзара
қатынас моделін құру
Ата – аналардың бала тәрбиесіндегі құқықтық және
педагогикалық – психологиялық біліктілігін жетілдіру
жұмыстарын ұйымдастыру
,
Ата – аналардың жас ерекшелігін ескере отырып,
отбасылық тәрбиені жандандыру жөніндегі әлеуметтік
педагогикалық – психологиялық принциптер жүйесін жасау
6 слайд
Ата – аналардың мектептерге позитивтік қатынасын қалыптастыру Қолайсыз отбасыларын анықтау және балалардың құқығын қорғау мақсатында олармен жұмыс жүргізудің әдістемелік нұсқауларын дайындау Балалар мен отбасыларына психологиялық, құқықтық көмек беретін кеңес орталықтарының қызметін қалыптастыру ОТБАСЫ – МЕКТЕП өзара қатынас моделін құру ОТБАСЫ – МЕКТЕП өзара қатынас моделін құру Ата – аналардың бала тәрбиесіндегі құқықтық және педагогикалық – психологиялық біліктілігін жетілдіру жұмыстарын ұйымдастыру , Ата – аналардың жас ерекшелігін ескере отырып, отбасылық тәрбиені жандандыру жөніндегі әлеуметтік педагогикалық – психологиялық принциптер жүйесін жасау
7 слайд
“Қатысушы мемлекеттер өздерінің заңдық құқығының шегіндегі әрбір баланың осы
Конвенциямен көзделген барлық құқықтарын оның нәсіліне, терісінің түсіне, жынысына,
тіліне, дініне, саяси немесе өзге де сенімдеріне, ұлттық, этникалық немесе әлеуметтік
шығу тегіне, мүліктік жағдайына, денсаулық жай күйіне және баланың тууына, оның ата –
анасына, заңды қорғаушысына немесе қандай да бір өзге де мән – жайлар бойынша
айырмашылық жасалмай құрметтеуін қамтамасыз етеді ”
Балалар құқығы Конвенциясынан
Бала құқықтары
кепілдіктерінің
құқықтық негіздерін
қалыптасты-ру,
баланың құқықтарын
заңды мүдделерін
қорғау жөніндегі
тиісті орган-дар мен
ұйымдар құру
Балалардың
құқықтары мен
заңды мүдделерін
қамтамасыз ету,
оларды
кемсітушілікке
жол бермеу
Кәмелетке
толмағандардың
құқықтық санасы
мен құқықтық
мәдениетін
қалыптастыру
жөніндегі нысаналы
жұмысты
қамтамасыз ету
Балалардың
құқықтары мен
заңды мүдделерінің
негізгі
кепілдіктерін
нығайту, сондай – ақ
құқықтары
бұзылған
жағдайларда
оларды қалпына
келтіру
Балалардың
дене бітімі,
интеллектуалды
қ, рухани және
имандылық
7 слайд
“Қатысушы мемлекеттер өздерінің заңдық құқығының шегіндегі әрбір баланың осы Конвенциямен көзделген барлық құқықтарын оның нәсіліне, терісінің түсіне, жынысына, тіліне, дініне, саяси немесе өзге де сенімдеріне, ұлттық, этникалық немесе әлеуметтік шығу тегіне, мүліктік жағдайына, денсаулық жай күйіне және баланың тууына, оның ата – анасына, заңды қорғаушысына немесе қандай да бір өзге де мән – жайлар бойынша айырмашылық жасалмай құрметтеуін қамтамасыз етеді ” Балалар құқығы Конвенциясынан Бала құқықтары кепілдіктерінің құқықтық негіздерін қалыптасты-ру, баланың құқықтарын заңды мүдделерін қорғау жөніндегі тиісті орган-дар мен ұйымдар құру Балалардың құқықтары мен заңды мүдделерін қамтамасыз ету, оларды кемсітушілікке жол бермеу Кәмелетке толмағандардың құқықтық санасы мен құқықтық мәдениетін қалыптастыру жөніндегі нысаналы жұмысты қамтамасыз ету Балалардың құқықтары мен заңды мүдделерінің негізгі кепілдіктерін нығайту, сондай – ақ құқықтары бұзылған жағдайларда оларды қалпына келтіру Балалардың дене бітімі, интеллектуалды қ, рухани және имандылық
8 слайд
Мектеп күшімен ата-аналар мен қоғамдық ұйымдардың
өкілдерін балалармен жұмыс жүргізудің тиімді әдіс-
тәсілдерін меңгерту үшін жүйелі түрде оқытуды
ұйымдастыру
Мектептің педагогикалық ұжымының, класс
жетекщінің, ата-аналар комитетінің, қоғамдық
ұйымдардың – клубтар, кітапханалар, оқушылар үйі,
стадион, құқық қорғау ұйымдары, денсаулық сақтау
ұйымдары т.б. ұйымдардың тәрбие жұмыстарының
жоспарларын үйлестіру
Тәрбие жұмыстарының барысы мен нәтижесін
тыңғылықты зерттеп, бақылап және бірлесе талқылап
отыру; жіберілген кемшіліктердің себептерін анықтау
және оларды жоюдың, болдырмаудың шараларын
бірлесіп жүзеге асыру
Мектептің ата-аналар мен байланыс жұмысын реттейттін
тікелей ұйым - ата-аналар комитеттерінің жұмысын жандандыру.
Ұйымның өзінің Жарғысы, перспективалық жылдық жұмыс
жоспарлары болуы тиіс.
1
2
3
4
8 слайд
Мектеп күшімен ата-аналар мен қоғамдық ұйымдардың өкілдерін балалармен жұмыс жүргізудің тиімді әдіс- тәсілдерін меңгерту үшін жүйелі түрде оқытуды ұйымдастыру Мектептің педагогикалық ұжымының, класс жетекщінің, ата-аналар комитетінің, қоғамдық ұйымдардың – клубтар, кітапханалар, оқушылар үйі, стадион, құқық қорғау ұйымдары, денсаулық сақтау ұйымдары т.б. ұйымдардың тәрбие жұмыстарының жоспарларын үйлестіру Тәрбие жұмыстарының барысы мен нәтижесін тыңғылықты зерттеп, бақылап және бірлесе талқылап отыру; жіберілген кемшіліктердің себептерін анықтау және оларды жоюдың, болдырмаудың шараларын бірлесіп жүзеге асыру Мектептің ата-аналар мен байланыс жұмысын реттейттін тікелей ұйым - ата-аналар комитеттерінің жұмысын жандандыру. Ұйымның өзінің Жарғысы, перспективалық жылдық жұмыс жоспарлары болуы тиіс. 1 2 3 4
9 слайд
Мектептің
тәрбие
жұмыстары
Мектептің
тәрбие
жұмыстары
9 слайд
Мектептің тәрбие жұмыстары Мектептің тәрбие жұмыстары
10 слайд
0
5
10
15
20
25
30
ДОТПОТКОТДОМОТДСОТСТО
10 слайд
0 5 10 15 20 25 30 ДОТПОТКОТДОМОТДСОТСТО
11 слайд
Дәстүрлі ДОТ- Дамыта оқыту технологиясы, ПОТ- Проблемалық оқыту
технологиясы, КОТ- Компьютерлік оқыту технологиясы,ДО оқыту, МОТ-
Модульдік оқыту технологиясы, ДСОТ- Деңгейлік саралап оқыту, СТО- сын
тұрғысынан оқыту
11 слайд
Дәстүрлі ДОТ- Дамыта оқыту технологиясы, ПОТ- Проблемалық оқыту технологиясы, КОТ- Компьютерлік оқыту технологиясы,ДО оқыту, МОТ- Модульдік оқыту технологиясы, ДСОТ- Деңгейлік саралап оқыту, СТО- сын тұрғысынан оқыту
12 слайд
12 слайд
13 слайд
13 слайд
14 слайд
Нәтиже:
ХХІ ғасыр талабына сай
жаңашыл, шығармашыл,
жан-жақты мәдениетті,
саяси сауатты жеке тұлға
Куратор Оқушы
тәрбиелеу
тәрбиеленуім
қажет
тәрбиелегім
тәрбиеленгім
келеді
тәрбиелеймін
тәрбиеленем
дамытушыл
ық
ұйымдастыруш
ылық
табандылы
қ
Жалпы
мәдениет
ұйымдастыруш
ылық
Оқушыға деген
сүйіспеншілік
14 слайд
Нәтиже: ХХІ ғасыр талабына сай жаңашыл, шығармашыл, жан-жақты мәдениетті, саяси сауатты жеке тұлға Куратор Оқушы тәрбиелеу тәрбиеленуім қажет тәрбиелегім тәрбиеленгім келеді тәрбиелеймін тәрбиеленем дамытушыл ық ұйымдастыруш ылық табандылы қ Жалпы мәдениет ұйымдастыруш ылық Оқушыға деген сүйіспеншілік
15 слайд
“Бастауыш
педагогикасы ” бөлімі
-“ Өнер” бөлімі
-“ Педагогика”
бөлімі
- “ Шетел тілі”
бөлімі69,5%
72,5%
70,5%
72,5%
15 слайд
“Бастауыш педагогикасы ” бөлімі -“ Өнер” бөлімі -“ Педагогика” бөлімі - “ Шетел тілі” бөлімі69,5% 72,5% 70,5% 72,5%
16 слайд
К
У
Р
А
Т
О
р
-
к
о
о
р
д
и
н
а
т
о
р
О
Қ
У
Ш
Ы
-
д
а
р
а
т
ұ
л
ғ
а
Ұйымдастырушы
лық
Дамытушылық
Бақылаушылық
Аналитикалық
Коммуникативт
ік
Азаматтық
позиция
Адамгершілік
сапалары
Интеллект
Жалпы
мәдениет
Психологиялық
сапалар
Кәсіби даярлық
деңгейі
Іскерлік
сапалары
16 слайд
К У Р А Т О р - к о о р д и н а т о р О Қ У Ш Ы - д а р а т ұ л ғ а Ұйымдастырушы лық Дамытушылық Бақылаушылық Аналитикалық Коммуникативт ік Азаматтық позиция Адамгершілік сапалары Интеллект Жалпы мәдениет Психологиялық сапалар Кәсіби даярлық деңгейі Іскерлік сапалары