Материалдар / Ата-ананың отбасындағы бала тәрбиесінде атқаратын рөлі
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ата-ананың отбасындағы бала тәрбиесінде атқаратын рөлі

Материал туралы қысқаша түсінік
Ата-ананың отбасындағы бала тәрбиесінде атқаратын рөлі
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Ата -ананы ң отбасындағы бала тәрбиесінде атқаратын рөлі Педагог – психологтар: Т. Кенжеев, Н. Тугушева А. Жами атындағы №24

1 слайд
Ата -ананы ң отбасындағы бала тәрбиесінде атқаратын рөлі Педагог – психологтар: Т. Кенжеев, Н. Тугушева А. Жами атындағы №24 жалпы білім беретін мектеп» коммуналдық мемлекеттік мекемесі

1 слайд

Ата -ананы ң отбасындағы бала тәрбиесінде атқаратын рөлі Педагог – психологтар: Т. Кенжеев, Н. Тугушева А. Жами атындағы №24 жалпы білім беретін мектеп» коммуналдық мемлекеттік мекемесі

Мақсаты: Ата - ана, оқушы, мұғалім үштігінің ынтымақтастықта жұмыс жасауын дамыту, бала тәрбиесінің бағбаны - ата-ана мен мұғ

2 слайд
Мақсаты: Ата - ана, оқушы, мұғалім үштігінің ынтымақтастықта жұмыс жасауын дамыту, бала тәрбиесінің бағбаны - ата-ана мен мұғалім екенін ұғындыру. Оқушы мен ата - ана, мұғалім арасындағы кикілжіңді болдырмайтын, бір бірінің жан дүниесіне үңіліп, түсіне білуге, сыйластық, мейірімділік, әділдік пен адалдыққа шақыру. АТА-АНА МҰҒАЛІМ ОҚУШЫ

2 слайд

Мақсаты: Ата - ана, оқушы, мұғалім үштігінің ынтымақтастықта жұмыс жасауын дамыту, бала тәрбиесінің бағбаны - ата-ана мен мұғалім екенін ұғындыру. Оқушы мен ата - ана, мұғалім арасындағы кикілжіңді болдырмайтын, бір бірінің жан дүниесіне үңіліп, түсіне білуге, сыйластық, мейірімділік, әділдік пен адалдыққа шақыру. АТА-АНА МҰҒАЛІМ ОҚУШЫ

«Адамға ең бірінші білім емес, тәрбие керек. Тәрбиесіз берілген білім-адамзаттың қас жауы. Ол келешекте оның өміріне қауіп ә

3 слайд
«Адамға ең бірінші білім емес, тәрбие керек. Тәрбиесіз берілген білім-адамзаттың қас жауы. Ол келешекте оның өміріне қауіп әкеледі деген екен.» Бұдан шығатын түйін : Бала тәрбиесіне ең әуелі оның өз ата-анасының еңбекқорлығы, ұстамдыдылығы, ақыл-ой, сана-сезімі, адамгершілігі әсер етпе к. Ұлы ғалым, философ Әбу-Насыр Әл-Фараби

3 слайд

«Адамға ең бірінші білім емес, тәрбие керек. Тәрбиесіз берілген білім-адамзаттың қас жауы. Ол келешекте оның өміріне қауіп әкеледі деген екен.» Бұдан шығатын түйін : Бала тәрбиесіне ең әуелі оның өз ата-анасының еңбекқорлығы, ұстамдыдылығы, ақыл-ой, сана-сезімі, адамгершілігі әсер етпе к. Ұлы ғалым, философ Әбу-Насыр Әл-Фараби

Халықта «Ағаш түзу өсу үшін оған көшет кезінде көмектесуге болады, ал үлкен ағаш болғанда оны түзете алмайсың» деп бекер а

4 слайд
Халықта «Ағаш түзу өсу үшін оған көшет кезінде көмектесуге болады, ал үлкен ағаш болғанда оны түзете алмайсың» деп бекер айтылмаған. Сондықтан баланың бойына жастайынан ізгілік, мейірімділік, яғни адамгершілік құнды қасиеттерді сіңіріп, өз – өзіне сенімділікке тәрбиелеуде отбасы мен педагогтар шешуші роль атқаратыны белгілі.

4 слайд

Халықта «Ағаш түзу өсу үшін оған көшет кезінде көмектесуге болады, ал үлкен ағаш болғанда оны түзете алмайсың» деп бекер айтылмаған. Сондықтан баланың бойына жастайынан ізгілік, мейірімділік, яғни адамгершілік құнды қасиеттерді сіңіріп, өз – өзіне сенімділікке тәрбиелеуде отбасы мен педагогтар шешуші роль атқаратыны белгілі.

«Танысу» жаттығуы Мақсаты: Қатысушы ата-аналар бір бірімен жақын танысу. Шеңбер болып отырамыз. Бірінші қатысушы өзінің есім

5 слайд
«Танысу» жаттығуы Мақсаты: Қатысушы ата-аналар бір бірімен жақын танысу. Шеңбер болып отырамыз. Бірінші қатысушы өзінің есімін айтады. Екінші қатысушы бірінші + өзінің есімін айтады ойын осылай жалғасады.

5 слайд

«Танысу» жаттығуы Мақсаты: Қатысушы ата-аналар бір бірімен жақын танысу. Шеңбер болып отырамыз. Бірінші қатысушы өзінің есімін айтады. Екінші қатысушы бірінші + өзінің есімін айтады ойын осылай жалғасады.

Сол қолмен жазу әдісі. Мақсаты: ата –аналар тарапынан оқушыларды қодау көрсетуге бейімдеу .

6 слайд
Сол қолмен жазу әдісі. Мақсаты: ата –аналар тарапынан оқушыларды қодау көрсетуге бейімдеу .

6 слайд

Сол қолмен жазу әдісі. Мақсаты: ата –аналар тарапынан оқушыларды қодау көрсетуге бейімдеу .

Гүл әдістемесі Мақсаты :Ата –аналарға балаңыздың бойындағы жақсы қасиетін тани білуге үйрету.

7 слайд
Гүл әдістемесі Мақсаты :Ата –аналарға балаңыздың бойындағы жақсы қасиетін тани білуге үйрету.

7 слайд

Гүл әдістемесі Мақсаты :Ата –аналарға балаңыздың бойындағы жақсы қасиетін тани білуге үйрету.

«Байлаулы бала» жаттығуы Мақсаты: Өмірлік мақсатын анықтай алу қабілетін дамытып, болашаққа өз-өзін баулуға үйрету, жағымсыз

8 слайд
«Байлаулы бала» жаттығуы Мақсаты: Өмірлік мақсатын анықтай алу қабілетін дамытып, болашаққа өз-өзін баулуға үйрету, жағымсыз мінезден арылуға көмектесу .

8 слайд

«Байлаулы бала» жаттығуы Мақсаты: Өмірлік мақсатын анықтай алу қабілетін дамытып, болашаққа өз-өзін баулуға үйрету, жағымсыз мінезден арылуға көмектесу .

«Ынтымақтастық» жаттығуы. Мақсаты: ата – ананың тәрбие ісіне қызығуын оята отырып,“ата–ана – бала – мұғалім” арасында өзара с

9 слайд
«Ынтымақтастық» жаттығуы. Мақсаты: ата – ананың тәрбие ісіне қызығуын оята отырып,“ата–ана – бала – мұғалім” арасында өзара сыйластыққа, сүйіспеншілікке жол ашатын сенім мен сезім шеңберін қалыптастыру.

9 слайд

«Ынтымақтастық» жаттығуы. Мақсаты: ата – ананың тәрбие ісіне қызығуын оята отырып,“ата–ана – бала – мұғалім” арасында өзара сыйластыққа, сүйіспеншілікке жол ашатын сенім мен сезім шеңберін қалыптастыру.

«Машина» жаттығуы Мақсаты: топтың бірлігі мен ұйымшылдығын байқау, жағымды әсер қалдыру.

10 слайд
«Машина» жаттығуы Мақсаты: топтың бірлігі мен ұйымшылдығын байқау, жағымды әсер қалдыру.

10 слайд

«Машина» жаттығуы Мақсаты: топтың бірлігі мен ұйымшылдығын байқау, жағымды әсер қалдыру.

Қорытынды . Бала – кең әлемдегі ең пәк, ең таза, асыл жан. Оның ойының тазалығы, арының тазалығы оны қоршаған ортаға байлан

11 слайд
Қорытынды . Бала – кең әлемдегі ең пәк, ең таза, асыл жан. Оның ойының тазалығы, арының тазалығы оны қоршаған ортаға байланысты болмақ. Бала осы ортаны қалай қабылдап, танып білсе, оның алдынан кең әлемнің есігі де солай ашылмақ. Сондықтан, қымбатты әріптестер , баланың өзіндік «Менін» қалыптастыру, адамгершілік- рухани әлеуетін көтеру, қазіргі заман талабына сай өзіндік ой-көзқарасы қалыптасқан жеке тұлға тәрбиелеп шығару мектеп пен отбасының тәрбиесі ұштасып, ортақ бір мүддеге бағытталғанда ғана жан-жақты, толыққанды жүзеге асад ы.

11 слайд

Қорытынды . Бала – кең әлемдегі ең пәк, ең таза, асыл жан. Оның ойының тазалығы, арының тазалығы оны қоршаған ортаға байланысты болмақ. Бала осы ортаны қалай қабылдап, танып білсе, оның алдынан кең әлемнің есігі де солай ашылмақ. Сондықтан, қымбатты әріптестер , баланың өзіндік «Менін» қалыптастыру, адамгершілік- рухани әлеуетін көтеру, қазіргі заман талабына сай өзіндік ой-көзқарасы қалыптасқан жеке тұлға тәрбиелеп шығару мектеп пен отбасының тәрбиесі ұштасып, ортақ бір мүддеге бағытталғанда ғана жан-жақты, толыққанды жүзеге асад ы.

Н а з а р л а р ы ң ы з ғ а р а х м е т !

12 слайд
Н а з а р л а р ы ң ы з ғ а р а х м е т !

12 слайд

Н а з а р л а р ы ң ы з ғ а р а х м е т !