АТФ құрылысы және құрылымы

Тақырып бойынша 11 материал табылды

АТФ құрылысы және құрылымы

Материал туралы қысқаша түсінік
АТФ құрылысы және құрылымы презентация
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Сабақтың тақырыбы: АТФ құрылысы және құрылымы Бөлім:Тұқым-қуалаушылық пен өзгергіш-тік заңдылықтары Бөлімше: 10.2 В Тыныс алу

#1 слайд
Сабақтың тақырыбы: АТФ құрылысы және құрылымы Бөлім:Тұқым-қуалаушылық пен өзгергіш-тік заңдылықтары Бөлімше: 10.2 В Тыныс алу Оқу мақсаты: 10.1.4.1 АТФ құрылысы мен қызметін сипаттау Сабақтың мақсаты: АТФ молекуласының құрылысы мен қызметтерді сипаттайды АТФ-ның қызметінің маңызын түсінеді;

1 слайд

Сабақтың тақырыбы: АТФ құрылысы және құрылымы Бөлім:Тұқым-қуалаушылық пен өзгергіш-тік заңдылықтары Бөлімше: 10.2 В Тыныс алу Оқу мақсаты: 10.1.4.1 АТФ құрылысы мен қызметін сипаттау Сабақтың мақсаты: АТФ молекуласының құрылысы мен қызметтерді сипаттайды АТФ-ның қызметінің маңызын түсінеді;

Оқыту әдістері «Жүректен-жүрекке» әдісі Әр оқушы бір-біріне жылы лебіздерін білдіріп, жүрекшені береді.

#2 слайд
Оқыту әдістері «Жүректен-жүрекке» әдісі Әр оқушы бір-біріне жылы лебіздерін білдіріп, жүрекшені береді. ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру; . «Қағаздағы сұрақтар» әдісі арқылы өткен тақырыпты еске түсіреді «Молекулалы моделдер» арқылы топқа бөлу ДНК және РНҚ қиындыларын Сәйкестендіп топқа бөліну Бейнебаян «5-5-1»әдісі рефлексия Оқушылар сабақ кезінде нені меңгергендері жайлы 5 сөйлем жазады. Одан кейін сол 5 сөйлемді 5 сөзге дейін қысқартады.Соңында 5 сөзді 1 сөзге қысқартады. Оқушылар өздерінің түйіндісөзін бүкіл сыныппен бөліседі. «Түртіп алу» әдісі арқылы мәтінді тыңдай отырып термин сөздердерді теріп жазады. Жеке жұмыс тапсырмалары

2 слайд

Оқыту әдістері «Жүректен-жүрекке» әдісі Әр оқушы бір-біріне жылы лебіздерін білдіріп, жүрекшені береді. ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру; . «Қағаздағы сұрақтар» әдісі арқылы өткен тақырыпты еске түсіреді «Молекулалы моделдер» арқылы топқа бөлу ДНК және РНҚ қиындыларын Сәйкестендіп топқа бөліну Бейнебаян «5-5-1»әдісі рефлексия Оқушылар сабақ кезінде нені меңгергендері жайлы 5 сөйлем жазады. Одан кейін сол 5 сөйлемді 5 сөзге дейін қысқартады.Соңында 5 сөзді 1 сөзге қысқартады. Оқушылар өздерінің түйіндісөзін бүкіл сыныппен бөліседі. «Түртіп алу» әдісі арқылы мәтінді тыңдай отырып термин сөздердерді теріп жазады. Жеке жұмыс тапсырмалары

• •АТФ денеміздегі барлық процестерді қуаттандыратын батарея секілді.

#3 слайд
• •АТФ денеміздегі барлық процестерді қуаттандыратын батарея секілді.

3 слайд

• •АТФ денеміздегі барлық процестерді қуаттандыратын батарея секілді.

АТФ синтезі митохондрияда жүзеге асады • Митохондрия жасушадағы шағын «электр станциясы»

#4 слайд
АТФ синтезі митохондрияда жүзеге асады • Митохондрия жасушадағы шағын «электр станциясы»

4 слайд

АТФ синтезі митохондрияда жүзеге асады • Митохондрия жасушадағы шағын «электр станциясы»

АТФ құрылысы 1.Азоттық негіз – аденин 2. Қант (пентоза) – рибоза 3. Фосфор қышқылының 3қалдығы

#5 слайд
АТФ құрылысы 1.Азоттық негіз – аденин 2. Қант (пентоза) – рибоза 3. Фосфор қышқылының 3қалдығы

5 слайд

АТФ құрылысы 1.Азоттық негіз – аденин 2. Қант (пентоза) – рибоза 3. Фосфор қышқылының 3қалдығы

#6 слайд

6 слайд

#7 слайд

7 слайд

Қалыптастырушы бағалау тапсырмалары Оқу мақсаты:10.1.4.1 АТФ құрылысы мен қызметін сипаттау Бағалау критерийі: *АТФ құрылысын

#8 слайд
Қалыптастырушы бағалау тапсырмалары Оқу мақсаты:10.1.4.1 АТФ құрылысы мен қызметін сипаттау Бағалау критерийі: *АТФ құрылысын сипаттайды *АТФ қызметін түсіндіреді *АТФ, АДФ, АМФ ерекшеліктерін түсіндіреді. Ойлау деңгейінің дағдылары: Білу, түсіну және қолдану 2-тапсырма. «Сәйкестендіру кестесі». Оқушылардың жұптық жұмыс тапсырмасы  Заттардың тасымалдануы............активті,пассивті тасымалдау.Жасушаға энергия керек болса----------- АТФ ыдырап АДФ- қа, одан АМФ-қа айналады.АТФ болмайды---------- жасушасыз тіршілік иесі вируста.ДНҚ ------------ Азоттық негіздер: Аденин (А) Гуанин (Г) Цитозин (Ц) Тимин (Т).РНҚ-------Азоттық негіздер: Аденин (А) Гуанин (Г) Цитозин (Ц) Урацил (У):.АТФ,ДНҚ,РНҚ молекуласының айырмашылы------- АТФ-та «үшфосфат» _ Дескриптор І құрылымның атауын дұрыс жазады 1 балл ІІ құрылымның атауын дұрыс жазады 1 балл ІІІ құрылымның атауын дұрыс жазады 1 балл -. ҚБ: Оқушылар тапсырма орындау деңгейіне қарай 1-10 балдық жүйемен бағаланады

8 слайд

Қалыптастырушы бағалау тапсырмалары Оқу мақсаты:10.1.4.1 АТФ құрылысы мен қызметін сипаттау Бағалау критерийі: *АТФ құрылысын сипаттайды *АТФ қызметін түсіндіреді *АТФ, АДФ, АМФ ерекшеліктерін түсіндіреді. Ойлау деңгейінің дағдылары: Білу, түсіну және қолдану 2-тапсырма. «Сәйкестендіру кестесі». Оқушылардың жұптық жұмыс тапсырмасы  Заттардың тасымалдануы............активті,пассивті тасымалдау.Жасушаға энергия керек болса----------- АТФ ыдырап АДФ- қа, одан АМФ-қа айналады.АТФ болмайды---------- жасушасыз тіршілік иесі вируста.ДНҚ ------------ Азоттық негіздер: Аденин (А) Гуанин (Г) Цитозин (Ц) Тимин (Т).РНҚ-------Азоттық негіздер: Аденин (А) Гуанин (Г) Цитозин (Ц) Урацил (У):.АТФ,ДНҚ,РНҚ молекуласының айырмашылы------- АТФ-та «үшфосфат» _ Дескриптор І құрылымның атауын дұрыс жазады 1 балл ІІ құрылымның атауын дұрыс жазады 1 балл ІІІ құрылымның атауын дұрыс жазады 1 балл -. ҚБ: Оқушылар тапсырма орындау деңгейіне қарай 1-10 балдық жүйемен бағаланады

3-тапсырма «Мегами әдісі» Мидың әрбір қыртысына терминдер тапсырмалары. Оқушыларға АТФтін құрылысы ,құрылымы қызметтеріне та

#9 слайд
3-тапсырма «Мегами әдісі» Мидың әрбір қыртысына терминдер тапсырмалары. Оқушыларға АТФтін құрылысы ,құрылымы қызметтеріне тапсырмалар беріледі.Топтық жұмыс .

9 слайд

3-тапсырма «Мегами әдісі» Мидың әрбір қыртысына терминдер тапсырмалары. Оқушыларға АТФтін құрылысы ,құрылымы қызметтеріне тапсырмалар беріледі.Топтық жұмыс .

#10 слайд

10 слайд

#11 слайд

11 слайд

Файл форматы:
pptx
06.01.2025
258
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі