Атмосфера және оның құрамдас бөліктері,
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Дахиева Альбина Ғалиматоллақызы
Ы. Алтынсарин атындағы орта мектебінің
«География» пәні мұғалімі Сабақтың тақырыбы:
Атмосфера және оның
құрамдас бөліктері
1 слайд
Дахиева Альбина Ғалиматоллақызы Ы. Алтынсарин атындағы орта мектебінің «География» пәні мұғалімі Сабақтың тақырыбы: Атмосфера және оның құрамдас бөліктері
2 слайд
Атмосфера және оның құрамдас бөліктері
Оқу мақсаты: 7.3.2.1 Атмосфераның құрамын
сипаттайды
Барлық
оқушылар:
Атмосфераның
құрамын
анықтай алады. Оқушылардың
басым бөлігі:
Атмосфераның
құрамдас
бөліктерін біледі;
Атмосфераның
маңызын
сипаттайды. Кейбір оқушылар:
Атмосфераның
құрамдас
бөліктерін
топтасты-рады.Сабақтың мақсаты:
Атмосфера құрылымының
ерешеліктерін және оның жер
бетіндегі тіршілікке әсерін
анықтайды. БАҒАЛАУ
КРИТЕРИЙЛЕРІ
Атмосфера құрамын
анықтайды ;
Атмосфераның құрамы мен
қабаттарын сызба түрінде
көрсетеді;
Атмосфера қабаттарының
ерекшеліктерін талдайды;
Әр қабаттың маңыздалығына
баға береді
2 слайд
Атмосфера және оның құрамдас бөліктері Оқу мақсаты: 7.3.2.1 Атмосфераның құрамын сипаттайды Барлық оқушылар: Атмосфераның құрамын анықтай алады. Оқушылардың басым бөлігі: Атмосфераның құрамдас бөліктерін біледі; Атмосфераның маңызын сипаттайды. Кейбір оқушылар: Атмосфераның құрамдас бөліктерін топтасты-рады.Сабақтың мақсаты: Атмосфера құрылымының ерешеліктерін және оның жер бетіндегі тіршілікке әсерін анықтайды. БАҒАЛАУ КРИТЕРИЙЛЕРІ Атмосфера құрамын анықтайды ; Атмосфераның құрамы мен қабаттарын сызба түрінде көрсетеді; Атмосфера қабаттарының ерекшеліктерін талдайды; Әр қабаттың маңыздалығына баға береді
3 слайд
Тілдік мақсаттар:
Диалогқа арналған
Жазылымға арналған тіркестер:
1. Жер шарын қоршап жатқан ауа қабығы ............... деп
аталады.
2. Атмосфераның құрамы 78% .................., 21
% .......................... құрайды.
3. Атмофералық қысым ....... құралымен өлшенеді.
4. Атмосфераның жер бетіне таяу орналасқан ең төмен
қабаты...........Диалогке арналған тармақтар:
1. Атмосфера және оның жердегі тіршілік үшін маңызын түсіндіре
алады;
2. Атмосфераның құрамдас бөліктерінің топтастыра алады;
3. Атмосфера құрамындағы газдардың мөлшерін анықтап, талдау
жасай алады. Құндылықтарға
баулу
Тақырыпқа арналған термин сөздер:
Атмосфера – атмосфера – atmosphere
Ауа – воздух - ai
су буы – водяной пар - water vapor
аэрозолдар – аэрозоль - aerosol
;
3 слайд
Тілдік мақсаттар: Диалогқа арналған Жазылымға арналған тіркестер: 1. Жер шарын қоршап жатқан ауа қабығы ............... деп аталады. 2. Атмосфераның құрамы 78% .................., 21 % .......................... құрайды. 3. Атмофералық қысым ....... құралымен өлшенеді. 4. Атмосфераның жер бетіне таяу орналасқан ең төмен қабаты...........Диалогке арналған тармақтар: 1. Атмосфера және оның жердегі тіршілік үшін маңызын түсіндіре алады; 2. Атмосфераның құрамдас бөліктерінің топтастыра алады; 3. Атмосфера құрамындағы газдардың мөлшерін анықтап, талдау жасай алады. Құндылықтарға баулу Тақырыпқа арналған термин сөздер: Атмосфера – атмосфера – atmosphere Ауа – воздух - ai су буы – водяной пар - water vapor аэрозолдар – аэрозоль - aerosol ;
4 слайд
Белсенді оқу әдістері:
Саб
ақт
ың
бас
ы •
І. Ұйымдастыру.
•
Реттік сандар арқылы оқушылар шағын үш топқа бөлінеді.
Саб
ақт
ың
бас
ы •
Кызғушылыгын ояту максатында «Сөзжұмбақ»
арқылы сұрақтар қойылып жаңа сабақты ашамыз.
«Еркін микрофон» әдісі арқылы ұйымдастырылып,
оқушылар көрсетілген сұрақтарға жауап беріп,
сөзжұмбақты шешеміз.
4 слайд
Белсенді оқу әдістері: Саб ақт ың бас ы • І. Ұйымдастыру. • Реттік сандар арқылы оқушылар шағын үш топқа бөлінеді. Саб ақт ың бас ы • Кызғушылыгын ояту максатында «Сөзжұмбақ» арқылы сұрақтар қойылып жаңа сабақты ашамыз. «Еркін микрофон» әдісі арқылы ұйымдастырылып, оқушылар көрсетілген сұрақтарға жауап беріп, сөзжұмбақты шешеміз.
5 слайд
Белсенді оқу әдістері:
Саб
ақт
ың
орта
сы •
Мәтінді оқып атмосфераның құрамдас бөліктерін әңгімелеңіз және
топтастырыңыз.
•
Әдісі: «Топтастыру»
•
1 кадам: Жеке мәтінді оқып танысып, әңгімелеңіз;
•
2 кадам: Атмосфера құрамының моделін жасап, суреттеу.
•
3 қадам: Атмосфера құрамындағы газдардың мөлшерін анықтап,
талдау жасау.
Бағалау критерийі Дескриптор
Атмосфераның құрамдас
бөліктерін анықтайды Мәтінмен оқып танысады;
Мәтінді бір-біріне әңгімелейді;
Атмосфераның құрамдас бөліктері туралы
түсінеді;
Атмосфераның құрамдас бөліктерін
топтастырады;Білім алушылардың меңгеру деңгейі «Сократ
шеңбері» әдісі арқылы жүзеге асады (бір біріне
сұрақ қойып, пікірлерін айтады).
5 слайд
Белсенді оқу әдістері: Саб ақт ың орта сы • Мәтінді оқып атмосфераның құрамдас бөліктерін әңгімелеңіз және топтастырыңыз. • Әдісі: «Топтастыру» • 1 кадам: Жеке мәтінді оқып танысып, әңгімелеңіз; • 2 кадам: Атмосфера құрамының моделін жасап, суреттеу. • 3 қадам: Атмосфера құрамындағы газдардың мөлшерін анықтап, талдау жасау. Бағалау критерийі Дескриптор Атмосфераның құрамдас бөліктерін анықтайды Мәтінмен оқып танысады; Мәтінді бір-біріне әңгімелейді; Атмосфераның құрамдас бөліктері туралы түсінеді; Атмосфераның құрамдас бөліктерін топтастырады;Білім алушылардың меңгеру деңгейі «Сократ шеңбері» әдісі арқылы жүзеге асады (бір біріне сұрақ қойып, пікірлерін айтады).
6 слайд
Са
бақ
ты
ң
орт
ас
ы •
Атмосфераның құрамындағы газдардың
мөлшерін анықтау.
•
1 қадам: Атмосфералық ауаны құрайтын
газдардың пайыздық үлесін берілген
диаграммада көрсетеді. Белсенді оқу әдістері:
2 қадам: Ауа қабаттары туралы мәтінді оқи отырып, атмосфераның құрылысы
мен қабаттарын сызба түрде көрсетеді.
3 қадам: Дөңгелек диаграмманы градустық тор бойынша есептеп шығарыңыз.
азот 78,08* 3,6 = 281,088
оттегі 20,94 * 3,6 = 75, 384
аргон 0,93 * 3,6 = 3,348
көміртегі диоксиді 0,03* 3,6 = 0, 108
озон 0,00005* 3,6 = 0,00018
0,002* 3,6 = 0,0072
281 + 75,3 + 3,3 + 0,108 + 0,00018 + 0,0072 = 359, 715 = 360
6 слайд
Са бақ ты ң орт ас ы • Атмосфераның құрамындағы газдардың мөлшерін анықтау. • 1 қадам: Атмосфералық ауаны құрайтын газдардың пайыздық үлесін берілген диаграммада көрсетеді. Белсенді оқу әдістері: 2 қадам: Ауа қабаттары туралы мәтінді оқи отырып, атмосфераның құрылысы мен қабаттарын сызба түрде көрсетеді. 3 қадам: Дөңгелек диаграмманы градустық тор бойынша есептеп шығарыңыз. азот 78,08* 3,6 = 281,088 оттегі 20,94 * 3,6 = 75, 384 аргон 0,93 * 3,6 = 3,348 көміртегі диоксиді 0,03* 3,6 = 0, 108 озон 0,00005* 3,6 = 0,00018 0,002* 3,6 = 0,0072 281 + 75,3 + 3,3 + 0,108 + 0,00018 + 0,0072 = 359, 715 = 360
7 слайд
Бағалау критерилері Дескриптор
Атмосфера
құрамындағы
газдардың мөлшерін
анықтайды Атмосфера ауасың құрайтын газдардың
пайыздық үлестерін диаграммада көрсетеді;
Атмосфера қабаттарын қалыңдықтарын
көрсете отырып, сызба түрінде бейнелейді.
Атмосфералық ауаны құрайтын газдардың
пайыздық үлесін анықтай алады.
7 слайд
Бағалау критерилері Дескриптор Атмосфера құрамындағы газдардың мөлшерін анықтайды Атмосфера ауасың құрайтын газдардың пайыздық үлестерін диаграммада көрсетеді; Атмосфера қабаттарын қалыңдықтарын көрсете отырып, сызба түрінде бейнелейді. Атмосфералық ауаны құрайтын газдардың пайыздық үлесін анықтай алады.
8 слайд
«Блиц кездесу» әдісі бойынша жұптық, топтық жұмыс. Мәтінді оқуға
тапсырма беремін сол тапсырмалар бойынша алдымен жұпта, содан
кейін топта талқылап бір-бірлеріне тақырыптың мазмұнын
түсіндіреді.
1 қадам: атмосфераның қабаттары берілген диаграммамен танысады;
8 слайд
«Блиц кездесу» әдісі бойынша жұптық, топтық жұмыс. Мәтінді оқуға тапсырма беремін сол тапсырмалар бойынша алдымен жұпта, содан кейін топта талқылап бір-бірлеріне тақырыптың мазмұнын түсіндіреді. 1 қадам: атмосфераның қабаттары берілген диаграммамен танысады;
9 слайд
2 қадам: әр қабаттың жер бетіндегі тіршілік үшін ерекшелігін
талдайды;
3 қадам: қабаттардың маңыздылығына баға береді.
9 слайд
2 қадам: әр қабаттың жер бетіндегі тіршілік үшін ерекшелігін талдайды; 3 қадам: қабаттардың маңыздылығына баға береді.
10 слайд
Саралау
Кейбір оқушылар тақырып бойынша
түсінгенін баяндай алады, тапсырмалар
арқылы суреттерге, өзіндік тұжырымдар
жасап, бір сөзбен қорыта алады, дәлелдемелер
келтіре отырып, әңгімелейді , өмірден мысал
келтіреді.
Оқушылардың басым көпшілігі тақырыпты
түсініп, дәлелдемелер келтіре алады,
тапсырманың ақиқат немесе жалған екендігін
анықтай алады. Бағалау
Бірінші тапсырманы пысықтау және
оқушылардың меңгеру деңгейін анықтау үшін
«Сократ шеңбері» әдісін ұйымдастырып,
оқушылар бір - біріне сұрақтар қойып, бір
бірінің пікірлері арқылы, бірін бірі бағалайды.
Екінші тапсырманы пысықтау ретінде «.....
қатысты 10 сөзді атаңыз» әдісі
ұйымдастырамын, оқушылар нақты сол
тапсырмаға қатысты 10 сөз сұрау арқылы
тапсырманы қорытындылайды.
Үшінші тапсырманы «Блиц кездесу» әдісін
қолданып , «Төрттік диктант» әдісі арқылы
түсініктерін тексереді.
Кері байланыста «Баспалдақ» әдісі арқылы оқушылар
өздерін бағалайды:
түсіндім – ең жоғарғы сатысына күннің суретін
жапсыру, толық түсінбедім – баспалдақтың ортасына
бұлт артындағы күннің суретін жапсыру, түсінбедім –
ең төменгі сатысына бұлттың суретін жапсыру.Сабақ барысында тапсырмалар орындауда
оқушылардың барлығы белсенділік танытады
және тапсырмалар арқылы суреттегі,
бейнематериалдарға өзіндік тұжырымдар
жасап, бір сөзбен қорыта алады,
дәлелдемелер келтіре отырып, әңгімелейді,
өмірден мысал келтіреді.
10 слайд
Саралау Кейбір оқушылар тақырып бойынша түсінгенін баяндай алады, тапсырмалар арқылы суреттерге, өзіндік тұжырымдар жасап, бір сөзбен қорыта алады, дәлелдемелер келтіре отырып, әңгімелейді , өмірден мысал келтіреді. Оқушылардың басым көпшілігі тақырыпты түсініп, дәлелдемелер келтіре алады, тапсырманың ақиқат немесе жалған екендігін анықтай алады. Бағалау Бірінші тапсырманы пысықтау және оқушылардың меңгеру деңгейін анықтау үшін «Сократ шеңбері» әдісін ұйымдастырып, оқушылар бір - біріне сұрақтар қойып, бір бірінің пікірлері арқылы, бірін бірі бағалайды. Екінші тапсырманы пысықтау ретінде «..... қатысты 10 сөзді атаңыз» әдісі ұйымдастырамын, оқушылар нақты сол тапсырмаға қатысты 10 сөз сұрау арқылы тапсырманы қорытындылайды. Үшінші тапсырманы «Блиц кездесу» әдісін қолданып , «Төрттік диктант» әдісі арқылы түсініктерін тексереді. Кері байланыста «Баспалдақ» әдісі арқылы оқушылар өздерін бағалайды: түсіндім – ең жоғарғы сатысына күннің суретін жапсыру, толық түсінбедім – баспалдақтың ортасына бұлт артындағы күннің суретін жапсыру, түсінбедім – ең төменгі сатысына бұлттың суретін жапсыру.Сабақ барысында тапсырмалар орындауда оқушылардың барлығы белсенділік танытады және тапсырмалар арқылы суреттегі, бейнематериалдарға өзіндік тұжырымдар жасап, бір сөзбен қорыта алады, дәлелдемелер келтіре отырып, әңгімелейді, өмірден мысал келтіреді.
11 слайд
Қалыптастырушы бағалау:
««Сократ
шеңбері» әдісі
««..... қатысты 10
сөзді атаңы*» әдісі .
«Төрттік диктант»
әдісі Баспалдақ :
Оқушы жұмысының
сапасы мен оқу мақсатына
қаншалықты жеткені кері
байланыс параға арқылы
тексеріледі.
11 слайд
Қалыптастырушы бағалау: ««Сократ шеңбері» әдісі ««..... қатысты 10 сөзді атаңы*» әдісі . «Төрттік диктант» әдісі Баспалдақ : Оқушы жұмысының сапасы мен оқу мақсатына қаншалықты жеткені кері байланыс параға арқылы тексеріледі.