Материалдар / Атмосфералық жауын шашын
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Атмосфералық жауын шашын

Материал туралы қысқаша түсінік
Жауын шашын түрлерін меңгерту
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Желтоқсан 2017
463
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
№Сабақ тақырыбы Білімді үйретудегі негізгі мақсаттары уақыты Күтілетін нәтижеәдіс тәсілдеріБарлық оқушыларды сабақ

1 слайд
№Сабақ тақырыбы Білімді үйретудегі негізгі мақсаттары уақыты Күтілетін нәтижеәдіс тәсілдеріБарлық оқушыларды сабаққа тарту жұмыстары Бағалау түріНегізгі дерек көздері 1Атмосфералық жауын шашын -жауын шашын түрлерін білу - пайда болуларын үйрену -жауын-шашын түрлерін ажырату. 02.03.201 7 жауын шашын түрлерін біледі - пайда болуын түсінеді -ажыратады. Телефон, сандар сөйлейді,шахмат, әдістер АКТ Географиялық диктант.анықтау Бағалау парақшасы арқылы Оқулық 2005 Арман ПВ Физикалық география АКТ 2Жергілікті жер климатының қалыпатсуы -Климат туралы білу -қалыптастырушы факторларын түсіну -ерекшеліктерін үйрену 10.03.201 7 -Климат туралы біледі. факторларын түсінеді -ерекшеліктерін үйренеді Фишбоун, айналмалы бекет, кім картаны біледі әдісі артық сөзді тап әдісі кім картаны біледі әдіс Смайлик, бағдаршам арқылы Оқулық 2005 Арман ПВ 6-сынып Физикалық география АКТ 3Солтүстік Қазақстанның шаруашылығы Шаруашылығын білу -шаруашылық түрлерін ажырату -таралу ерекшеліктерін анықтау 08.04.201 7 Шаруашылығын біледі -шаруашылық түрлерін ажыратады -таралу ерекшіліктерін анықтайды Кластер, әдісі Ойлан,бірік, бөліс әдісі Географиялық тест. Картамен жұмыс Критерий арқылы оқулық Атамұра 2005ж Экон.физ. география. Карта Өз тәжірибелік өзгерістер енгізуде басқару бойынша таныстырылым. Ш. Бектасов жалпы орта мектебінің география пәні мұғаліміАуелбекова Ақперне НамазбайқызыМақсаты: Тізбектелген сабақтар топтамасындағы бағдарламаларды кіріктіре отырып, білім сапасын арттыру. Күтілетін нәтиже: Жаңа әдіс –тәсілдерді қолдана отырып білім сапасын арттыру.

1 слайд

№Сабақ тақырыбы Білімді үйретудегі негізгі мақсаттары уақыты Күтілетін нәтижеәдіс тәсілдеріБарлық оқушыларды сабаққа тарту жұмыстары Бағалау түріНегізгі дерек көздері 1Атмосфералық жауын шашын -жауын шашын түрлерін білу - пайда болуларын үйрену -жауын-шашын түрлерін ажырату. 02.03.201 7 жауын шашын түрлерін біледі - пайда болуын түсінеді -ажыратады. Телефон, сандар сөйлейді,шахмат, әдістер АКТ Географиялық диктант.анықтау Бағалау парақшасы арқылы Оқулық 2005 Арман ПВ Физикалық география АКТ 2Жергілікті жер климатының қалыпатсуы -Климат туралы білу -қалыптастырушы факторларын түсіну -ерекшеліктерін үйрену 10.03.201 7 -Климат туралы біледі. факторларын түсінеді -ерекшеліктерін үйренеді Фишбоун, айналмалы бекет, кім картаны біледі әдісі артық сөзді тап әдісі кім картаны біледі әдіс Смайлик, бағдаршам арқылы Оқулық 2005 Арман ПВ 6-сынып Физикалық география АКТ 3Солтүстік Қазақстанның шаруашылығы Шаруашылығын білу -шаруашылық түрлерін ажырату -таралу ерекшеліктерін анықтау 08.04.201 7 Шаруашылығын біледі -шаруашылық түрлерін ажыратады -таралу ерекшіліктерін анықтайды Кластер, әдісі Ойлан,бірік, бөліс әдісі Географиялық тест. Картамен жұмыс Критерий арқылы оқулық Атамұра 2005ж Экон.физ. география. Карта Өз тәжірибелік өзгерістер енгізуде басқару бойынша таныстырылым. Ш. Бектасов жалпы орта мектебінің география пәні мұғаліміАуелбекова Ақперне НамазбайқызыМақсаты: Тізбектелген сабақтар топтамасындағы бағдарламаларды кіріктіре отырып, білім сапасын арттыру. Күтілетін нәтиже: Жаңа әдіс –тәсілдерді қолдана отырып білім сапасын арттыру.

Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер Оқушылардың жас ерекшелігіне қарай оқыту мен оқу Оқытудағы басқару және көшбасшы

2 слайд
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер Оқушылардың жас ерекшелігіне қарай оқыту мен оқу Оқытудағы басқару және көшбасшыл ық Оқу мен оқудағы АКТ—ны пайдалану Оқу үшін бағалау, оқуды бағалау Сыни тұрғыдан ойлау Талантты, дарынды балалармен жұмыс Сейкестендіру тест “Сандар сөйлейді “әдісі “Шахмат” әдісі “Телефон” әдісі “Фишбоун” ”Суреттер сөйлейді,”әдісі Бағалау парақшасы, бес бармақ,бағдарша м, критерий арқылы бағалау. Бейнефильдер, сергіту жаттығулары “Ыстық орындық , кейстер” әдісі” “Ойлан, бірік, бөліс” әдісі“ ”Кластер” әдісі 7 модуль нәтежелері

2 слайд

Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер Оқушылардың жас ерекшелігіне қарай оқыту мен оқу Оқытудағы басқару және көшбасшыл ық Оқу мен оқудағы АКТ—ны пайдалану Оқу үшін бағалау, оқуды бағалау Сыни тұрғыдан ойлау Талантты, дарынды балалармен жұмыс Сейкестендіру тест “Сандар сөйлейді “әдісі “Шахмат” әдісі “Телефон” әдісі “Фишбоун” ”Суреттер сөйлейді,”әдісі Бағалау парақшасы, бес бармақ,бағдарша м, критерий арқылы бағалау. Бейнефильдер, сергіту жаттығулары “Ыстық орындық , кейстер” әдісі” “Ойлан, бірік, бөліс” әдісі“ ”Кластер” әдісі 7 модуль нәтежелері

Сәтті: Кіріспе Сынып ахуалын реттеу топтастыр у Акварумдегі балық Негізгі б

3 слайд
Сәтті: Кіріспе Сынып ахуалын реттеу топтастыр у Акварумдегі балық Негізгі бөлім Қорытынды Білімге құштарлығы дамыды,бірін-бірі бағалауды рефлекция жасауды үйренді Сәтсіз: Өз ойларын жеткізе алмауы, сөздік қорының аздығы,бірін-бірі жоғары бағалауы. Мақсаты Күтілетін нәтеже: Сандар сөйлейді Атмосфералық жауын-шашын түрлерін біледі, ажыратады пайда болуларын түсінеді. Жауын-шашын түрлерін біледі, пайда болуларын түсінеді, түрлерін ажыратады. -Ой қозғау бейнефильм көрсету. Шахмат әдісі Телефон әдісі -сергіту сәті Гүл жасау Сабақтың тақырыбы: Атмосфералық жауын шашын. Ш. Бектасов жалпы орта мектебінің география пәні мұғалімі Ауелбекова Ақперне Намазбайқызы Бағалау парақшасы арқылы Әсерлі ағаш

3 слайд

Сәтті: Кіріспе Сынып ахуалын реттеу топтастыр у Акварумдегі балық Негізгі бөлім Қорытынды Білімге құштарлығы дамыды,бірін-бірі бағалауды рефлекция жасауды үйренді Сәтсіз: Өз ойларын жеткізе алмауы, сөздік қорының аздығы,бірін-бірі жоғары бағалауы. Мақсаты Күтілетін нәтеже: Сандар сөйлейді Атмосфералық жауын-шашын түрлерін біледі, ажыратады пайда болуларын түсінеді. Жауын-шашын түрлерін біледі, пайда болуларын түсінеді, түрлерін ажыратады. -Ой қозғау бейнефильм көрсету. Шахмат әдісі Телефон әдісі -сергіту сәті Гүл жасау Сабақтың тақырыбы: Атмосфералық жауын шашын. Ш. Бектасов жалпы орта мектебінің география пәні мұғалімі Ауелбекова Ақперне Намазбайқызы Бағалау парақшасы арқылы Әсерлі ағаш

Критерийалды бағалауды қолдану Болашақтағы жоспарым Смартқа сай мақсат құрамын СТО әдіс тәсілдерін қолдану Диологт

4 слайд
Критерийалды бағалауды қолдану Болашақтағы жоспарым Смартқа сай мақсат құрамын СТО әдіс тәсілдерін қолдану Диологты оқытуды жүзеге асыру Өз білімімді үнемі жетілдіріп отыру 7 модульді кіріктіру АКТ ны пайдалану Болашақта топпен жұмыс жасаймын

4 слайд

Критерийалды бағалауды қолдану Болашақтағы жоспарым Смартқа сай мақсат құрамын СТО әдіс тәсілдерін қолдану Диологты оқытуды жүзеге асыру Өз білімімді үнемі жетілдіріп отыру 7 модульді кіріктіру АКТ ны пайдалану Болашақта топпен жұмыс жасаймын