Атмосфералық жауын шашын
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
№ Сабақ
тақырыбы Білімді үйретудегі
негізгі мақсаттары уақыты Күтілетін нәтиже әдіс тәсілдері Барлық
оқушыларды
сабаққа тарту
жұмыстары Бағалау түрі Негізгі дерек
көздері
1 Атмосфералық
жауын шашын -жауын шашын
түрлерін білу
- пайда болуларын
үйрену
-жауын-шашын
түрлерін ажырату. 02.03.201
7 жауын шашын
түрлерін біледі
- пайда болуын
түсінеді
-ажыратады. Телефон, сандар
сөйлейді,шахмат,
әдістер АКТ Географиялық
диктант.анықтау Бағалау
парақшасы
арқылы Оқулық 2005
Арман ПВ
Физикалық
география
АКТ
2 Жергілікті жер
климатының
қалыпатсуы -Климат туралы
білу
-қалыптастырушы
факторларын
түсіну
-ерекшеліктерін
үйрену 10.03.201
7 -Климат туралы
біледі. факторларын
түсінеді
-ерекшеліктерін
үйренеді Фишбоун,
айналмалы бекет,
кім картаны
біледі әдісі артық сөзді тап
әдісі
кім картаны
біледі әдіс Смайлик,
бағдаршам
арқылы Оқулық 2005
Арман ПВ
6-сынып
Физикалық
география
АКТ
3 Солтүстік
Қазақстанның
шаруашылығы Шаруашылығын
білу
-шаруашылық
түрлерін ажырату
-таралу
ерекшеліктерін
анықтау 08.04.201
7 Шаруашылығын
біледі
-шаруашылық
түрлерін ажыратады
-таралу
ерекшіліктерін
анықтайды Кластер, әдісі
Ойлан,бірік,
бөліс әдісі Географиялық
тест.
Картамен жұмыс Критерий
арқылы оқулық Атамұра
2005ж
Экон.физ.
география. КартаӨз тәжірибелік өзгерістер енгізуде басқару бойынша таныстырылым.
Ш. Бектасов жалпы орта мектебінің география пәні мұғаліміАуелбекова Ақперне
НамазбайқызыМақсаты: Тізбектелген сабақтар топтамасындағы
бағдарламаларды кіріктіре отырып, білім сапасын
арттыру. Күтілетін нәтиже: Жаңа әдіс –тәсілдерді қолдана отырып білім
сапасын арттыру.
1 слайд
№ Сабақ тақырыбы Білімді үйретудегі негізгі мақсаттары уақыты Күтілетін нәтиже әдіс тәсілдері Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмыстары Бағалау түрі Негізгі дерек көздері 1 Атмосфералық жауын шашын -жауын шашын түрлерін білу - пайда болуларын үйрену -жауын-шашын түрлерін ажырату. 02.03.201 7 жауын шашын түрлерін біледі - пайда болуын түсінеді -ажыратады. Телефон, сандар сөйлейді,шахмат, әдістер АКТ Географиялық диктант.анықтау Бағалау парақшасы арқылы Оқулық 2005 Арман ПВ Физикалық география АКТ 2 Жергілікті жер климатының қалыпатсуы -Климат туралы білу -қалыптастырушы факторларын түсіну -ерекшеліктерін үйрену 10.03.201 7 -Климат туралы біледі. факторларын түсінеді -ерекшеліктерін үйренеді Фишбоун, айналмалы бекет, кім картаны біледі әдісі артық сөзді тап әдісі кім картаны біледі әдіс Смайлик, бағдаршам арқылы Оқулық 2005 Арман ПВ 6-сынып Физикалық география АКТ 3 Солтүстік Қазақстанның шаруашылығы Шаруашылығын білу -шаруашылық түрлерін ажырату -таралу ерекшеліктерін анықтау 08.04.201 7 Шаруашылығын біледі -шаруашылық түрлерін ажыратады -таралу ерекшіліктерін анықтайды Кластер, әдісі Ойлан,бірік, бөліс әдісі Географиялық тест. Картамен жұмыс Критерий арқылы оқулық Атамұра 2005ж Экон.физ. география. КартаӨз тәжірибелік өзгерістер енгізуде басқару бойынша таныстырылым. Ш. Бектасов жалпы орта мектебінің география пәні мұғаліміАуелбекова Ақперне НамазбайқызыМақсаты: Тізбектелген сабақтар топтамасындағы бағдарламаларды кіріктіре отырып, білім сапасын арттыру. Күтілетін нәтиже: Жаңа әдіс –тәсілдерді қолдана отырып білім сапасын арттыру.
2 слайд
Оқыту мен
оқудағы
жаңа
тәсілдерОқушылардың
жас
ерекшелігіне
қарай оқыту
мен оқу
Оқытудағы
басқару
және
көшбасшыл
ық
Оқу мен
оқудағы
АКТ—ны
пайдалану Оқу үшін
бағалау,
оқуды
бағалау Сыни
тұрғыдан
ойлау
Талантты,
дарынды
балалармен
жұмыс Сейкестендіру тест
“ Сандар сөйлейді “әдісі
“ Шахмат” әдісі
“ Телефон” әдісі
“ Фишбоун” ”Суреттер
сөйлейді,”әдісі
Бағалау
парақшасы, бес
бармақ,бағдарша
м, критерий
арқылы бағалау.Бейнефильдер, сергіту
жаттығулары“ Ыстық
орындық ,
кейстер”
әдісі”“ Ойлан, бірік, бөліс”
әдісі“ ”Кластер”
әдісі
7 модуль
нәтежелері
2 слайд
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдерОқушылардың жас ерекшелігіне қарай оқыту мен оқу Оқытудағы басқару және көшбасшыл ық Оқу мен оқудағы АКТ—ны пайдалану Оқу үшін бағалау, оқуды бағалау Сыни тұрғыдан ойлау Талантты, дарынды балалармен жұмыс Сейкестендіру тест “ Сандар сөйлейді “әдісі “ Шахмат” әдісі “ Телефон” әдісі “ Фишбоун” ”Суреттер сөйлейді,”әдісі Бағалау парақшасы, бес бармақ,бағдарша м, критерий арқылы бағалау.Бейнефильдер, сергіту жаттығулары“ Ыстық орындық , кейстер” әдісі”“ Ойлан, бірік, бөліс” әдісі“ ”Кластер” әдісі 7 модуль нәтежелері
3 слайд
Сәтті: Кіріспе Сынып ахуалын
реттеу топтастыр
у
Акварумдегі балық
Негізгі
бөлім
Қорытынды Білімге құштарлығы
дамыды,бірін-бірі бағалауды
рефлекция жасауды үйренді
Сәтсіз:
Өз ойларын жеткізе
алмауы, сөздік қорының
аздығы,бірін-бірі жоғары
бағалауы .Мақсаты
Күтілетін нәтеже:
Сандар сөйлейді Атмосфералық жауын-шашын
түрлерін біледі, ажыратады
пайда болуларын түсінеді.Жауын-шашын
түрлерін біледі,
пайда болуларын
түсінеді, түрлерін
ажыратады.
-Ой қозғау бейнефильм
көрсету.
Шахмат әдісі Телефон әдісі
-сергіту сәті Гүл жасауСабақтың тақырыбы: Атмосфералық жауын шашын.
Ш. Бектасов жалпы орта мектебінің география пәні мұғалімі Ауелбекова Ақперне
Намазбайқызы
Бағалау парақшасы арқылы Әсерлі ағаш
3 слайд
Сәтті: Кіріспе Сынып ахуалын реттеу топтастыр у Акварумдегі балық Негізгі бөлім Қорытынды Білімге құштарлығы дамыды,бірін-бірі бағалауды рефлекция жасауды үйренді Сәтсіз: Өз ойларын жеткізе алмауы, сөздік қорының аздығы,бірін-бірі жоғары бағалауы .Мақсаты Күтілетін нәтеже: Сандар сөйлейді Атмосфералық жауын-шашын түрлерін біледі, ажыратады пайда болуларын түсінеді.Жауын-шашын түрлерін біледі, пайда болуларын түсінеді, түрлерін ажыратады. -Ой қозғау бейнефильм көрсету. Шахмат әдісі Телефон әдісі -сергіту сәті Гүл жасауСабақтың тақырыбы: Атмосфералық жауын шашын. Ш. Бектасов жалпы орта мектебінің география пәні мұғалімі Ауелбекова Ақперне Намазбайқызы Бағалау парақшасы арқылы Әсерлі ағаш
4 слайд
Критерийалды
бағалауды қолдану
Болашақтағы жоспарымСмартқа сай
мақсат құрамын
СТО әдіс
тәсілдерін қолдану
Диологты оқытуды
жүзеге асыру
Өз білімімді үнемі
жетілдіріп отыру 7 модульді
кіріктіруАКТ ны пайдалануБолашақта
топпен жұмыс
жасаймын
4 слайд
Критерийалды бағалауды қолдану Болашақтағы жоспарымСмартқа сай мақсат құрамын СТО әдіс тәсілдерін қолдану Диологты оқытуды жүзеге асыру Өз білімімді үнемі жетілдіріп отыру 7 модульді кіріктіруАКТ ны пайдалануБолашақта топпен жұмыс жасаймын