Атмосфералық жауын шашын
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
№Сабақ
тақырыбы
Білімді үйретудегі
негізгі мақсаттары
уақыты Күтілетін нәтижеәдіс тәсілдеріБарлық
оқушыларды
сабаққа тарту
жұмыстары
Бағалау түріНегізгі дерек
көздері
1Атмосфералық
жауын шашын
-жауын шашын
түрлерін білу
- пайда болуларын
үйрену
-жауын-шашын
түрлерін ажырату.
02.03.201
7
жауын шашын
түрлерін біледі
- пайда болуын
түсінеді
-ажыратады.
Телефон, сандар
сөйлейді,шахмат,
әдістер АКТ
Географиялық
диктант.анықтау
Бағалау
парақшасы
арқылы
Оқулық 2005
Арман ПВ
Физикалық
география
АКТ
2Жергілікті жер
климатының
қалыпатсуы
-Климат туралы
білу
-қалыптастырушы
факторларын
түсіну
-ерекшеліктерін
үйрену
10.03.201
7
-Климат туралы
біледі. факторларын
түсінеді
-ерекшеліктерін
үйренеді
Фишбоун,
айналмалы бекет,
кім картаны
біледі әдісі
артық сөзді тап
әдісі
кім картаны
біледі әдіс
Смайлик,
бағдаршам
арқылы
Оқулық 2005
Арман ПВ
6-сынып
Физикалық
география
АКТ
3Солтүстік
Қазақстанның
шаруашылығы
Шаруашылығын
білу
-шаруашылық
түрлерін ажырату
-таралу
ерекшеліктерін
анықтау
08.04.201
7
Шаруашылығын
біледі
-шаруашылық
түрлерін ажыратады
-таралу
ерекшіліктерін
анықтайды
Кластер, әдісі
Ойлан,бірік,
бөліс әдісі
Географиялық
тест.
Картамен жұмыс
Критерий
арқылы
оқулық Атамұра
2005ж
Экон.физ.
география. Карта
Өз тәжірибелік өзгерістер енгізуде басқару бойынша таныстырылым.
Ш. Бектасов жалпы орта мектебінің география пәні мұғаліміАуелбекова Ақперне
НамазбайқызыМақсаты: Тізбектелген сабақтар топтамасындағы
бағдарламаларды кіріктіре отырып, білім сапасын
арттыру.
Күтілетін нәтиже: Жаңа әдіс –тәсілдерді қолдана отырып білім
сапасын арттыру.
1 слайд
№Сабақ тақырыбы Білімді үйретудегі негізгі мақсаттары уақыты Күтілетін нәтижеәдіс тәсілдеріБарлық оқушыларды сабаққа тарту жұмыстары Бағалау түріНегізгі дерек көздері 1Атмосфералық жауын шашын -жауын шашын түрлерін білу - пайда болуларын үйрену -жауын-шашын түрлерін ажырату. 02.03.201 7 жауын шашын түрлерін біледі - пайда болуын түсінеді -ажыратады. Телефон, сандар сөйлейді,шахмат, әдістер АКТ Географиялық диктант.анықтау Бағалау парақшасы арқылы Оқулық 2005 Арман ПВ Физикалық география АКТ 2Жергілікті жер климатының қалыпатсуы -Климат туралы білу -қалыптастырушы факторларын түсіну -ерекшеліктерін үйрену 10.03.201 7 -Климат туралы біледі. факторларын түсінеді -ерекшеліктерін үйренеді Фишбоун, айналмалы бекет, кім картаны біледі әдісі артық сөзді тап әдісі кім картаны біледі әдіс Смайлик, бағдаршам арқылы Оқулық 2005 Арман ПВ 6-сынып Физикалық география АКТ 3Солтүстік Қазақстанның шаруашылығы Шаруашылығын білу -шаруашылық түрлерін ажырату -таралу ерекшеліктерін анықтау 08.04.201 7 Шаруашылығын біледі -шаруашылық түрлерін ажыратады -таралу ерекшіліктерін анықтайды Кластер, әдісі Ойлан,бірік, бөліс әдісі Географиялық тест. Картамен жұмыс Критерий арқылы оқулық Атамұра 2005ж Экон.физ. география. Карта Өз тәжірибелік өзгерістер енгізуде басқару бойынша таныстырылым. Ш. Бектасов жалпы орта мектебінің география пәні мұғаліміАуелбекова Ақперне НамазбайқызыМақсаты: Тізбектелген сабақтар топтамасындағы бағдарламаларды кіріктіре отырып, білім сапасын арттыру. Күтілетін нәтиже: Жаңа әдіс –тәсілдерді қолдана отырып білім сапасын арттыру.
2 слайд
Оқыту мен
оқудағы
жаңа
тәсілдер
Оқушылардың
жас
ерекшелігіне
қарай оқыту
мен оқу
Оқытудағы
басқару
және
көшбасшыл
ық
Оқу мен
оқудағы
АКТ—ны
пайдалану
Оқу үшін
бағалау,
оқуды
бағалау
Сыни
тұрғыдан
ойлау
Талантты,
дарынды
балалармен
жұмыс
Сейкестендіру тест
“Сандар сөйлейді “әдісі
“Шахмат” әдісі
“Телефон” әдісі
“Фишбоун” ”Суреттер
сөйлейді,”әдісі
Бағалау
парақшасы, бес
бармақ,бағдарша
м, критерий
арқылы бағалау.
Бейнефильдер, сергіту
жаттығулары
“Ыстық
орындық ,
кейстер”
әдісі”
“Ойлан, бірік, бөліс”
әдісі“ ”Кластер”
әдісі
7 модуль
нәтежелері
2 слайд
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер Оқушылардың жас ерекшелігіне қарай оқыту мен оқу Оқытудағы басқару және көшбасшыл ық Оқу мен оқудағы АКТ—ны пайдалану Оқу үшін бағалау, оқуды бағалау Сыни тұрғыдан ойлау Талантты, дарынды балалармен жұмыс Сейкестендіру тест “Сандар сөйлейді “әдісі “Шахмат” әдісі “Телефон” әдісі “Фишбоун” ”Суреттер сөйлейді,”әдісі Бағалау парақшасы, бес бармақ,бағдарша м, критерий арқылы бағалау. Бейнефильдер, сергіту жаттығулары “Ыстық орындық , кейстер” әдісі” “Ойлан, бірік, бөліс” әдісі“ ”Кластер” әдісі 7 модуль нәтежелері
3 слайд
Сәтті:
Кіріспе
Сынып ахуалын
реттеу
топтастыр
у
Акварумдегі балық
Негізгі
бөлім
Қорытынды
Білімге құштарлығы
дамыды,бірін-бірі бағалауды
рефлекция жасауды үйренді
Сәтсіз:
Өз ойларын жеткізе
алмауы, сөздік қорының
аздығы,бірін-бірі жоғары
бағалауы.
Мақсаты
Күтілетін нәтеже:
Сандар сөйлейді
Атмосфералық жауын-шашын
түрлерін біледі, ажыратады
пайда болуларын түсінеді.
Жауын-шашын
түрлерін біледі,
пайда болуларын
түсінеді, түрлерін
ажыратады.
-Ой қозғау бейнефильм
көрсету.
Шахмат әдісі Телефон әдісі
-сергіту сәті Гүл жасау
Сабақтың тақырыбы: Атмосфералық жауын шашын.
Ш. Бектасов жалпы орта мектебінің география пәні мұғалімі Ауелбекова Ақперне
Намазбайқызы
Бағалау парақшасы арқылы Әсерлі ағаш
3 слайд
Сәтті: Кіріспе Сынып ахуалын реттеу топтастыр у Акварумдегі балық Негізгі бөлім Қорытынды Білімге құштарлығы дамыды,бірін-бірі бағалауды рефлекция жасауды үйренді Сәтсіз: Өз ойларын жеткізе алмауы, сөздік қорының аздығы,бірін-бірі жоғары бағалауы. Мақсаты Күтілетін нәтеже: Сандар сөйлейді Атмосфералық жауын-шашын түрлерін біледі, ажыратады пайда болуларын түсінеді. Жауын-шашын түрлерін біледі, пайда болуларын түсінеді, түрлерін ажыратады. -Ой қозғау бейнефильм көрсету. Шахмат әдісі Телефон әдісі -сергіту сәті Гүл жасау Сабақтың тақырыбы: Атмосфералық жауын шашын. Ш. Бектасов жалпы орта мектебінің география пәні мұғалімі Ауелбекова Ақперне Намазбайқызы Бағалау парақшасы арқылы Әсерлі ағаш
4 слайд
Критерийалды
бағалауды қолдану
Болашақтағы жоспарым
Смартқа сай
мақсат құрамын
СТО әдіс
тәсілдерін қолдану
Диологты оқытуды
жүзеге асыру
Өз білімімді үнемі
жетілдіріп отыру
7 модульді
кіріктіру
АКТ ны пайдалану
Болашақта
топпен жұмыс
жасаймын
4 слайд
Критерийалды бағалауды қолдану Болашақтағы жоспарым Смартқа сай мақсат құрамын СТО әдіс тәсілдерін қолдану Диологты оқытуды жүзеге асыру Өз білімімді үнемі жетілдіріп отыру 7 модульді кіріктіру АКТ ны пайдалану Болашақта топпен жұмыс жасаймын