Авторлык багдарлама.Қызықты математика.
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
«Қызықты математика»
атты авторлық
бағдарлама жайлы
мәлімет
1 слайд
«Қызықты математика» атты авторлық бағдарлама жайлы мәлімет
2 слайд
ҚЫЗЫҚТЫ МАТЕМАТИКА
АТТЫ АВТОРЛЫҚ
ҚҰРЫЛЫМЫ
ТҮСІНІК ХАТ
мақсаты
міндеттері
Күтілетін нәтиже
Нормативтік бөлім
Әдістемелік сүйемелдеу
Пайдаланылған әдебиеттер
2 слайд
ҚЫЗЫҚТЫ МАТЕМАТИКА АТТЫ АВТОРЛЫҚ ҚҰРЫЛЫМЫ ТҮСІНІК ХАТ мақсаты міндеттері Күтілетін нәтиже Нормативтік бөлім Әдістемелік сүйемелдеу Пайдаланылған әдебиеттер
3 слайд
Түсінік хат
Өзектілігі
Мақсаты «Қызықты математика» атты авторлық бағдарлама оқу жоспарының вариативті
бөлігінің оқу бағдарламалары және элективті курстарды әзірлеу және әдістемелік
қамтамасыз ету барысында барлық деңгейдегі мемлекеттік жалпыға міндетті
стандарттарды басшылыққа ала отырып, «Оқу жоспарының вариативті бөлігінің оқу
бағдарламалары мен элективті курстарды сараптамадан өткізу және оларды жаңартылған
білім беру мазмұны аясында әдістемелік қамтамасыз ету» туралы ереже ҚР-ң 2007 жылғы
27 шілдедегі №319-III «Білім туралы» Заңына (06.05.2020 жылы енгізілген толықтырулар
мен өзгертулер негізінде ) сәйкес әзірленді. Бағдарлама мазмұнын аптасына 1 сағат,
жылына 36 сағат жүктеме берілген.
Оқытуда әрдайым жекелей зерделеу әдісі қолданылады. Баланың
қабілетті,қызығушылығын арттыратындай білім үрдісін ұйымдастыру мақсатталады.
Сабақтарда жаңа әдіс- тәсілдерді қолдана білу.т.б. Осы талаптарды орындауында басты
мәселе келешекте сауатты ұрпақты тәрбиелеу. «Білім көзі-балабақшадан» демекші
білімнің қайнар көзі мектепалды даярлық тобы сатысынан басталады десек шатаспаған
болар едік. Ендеше,осы жастан бастап балалардың жеке қабілеттерін ашуға бағытталған
«Қызықты математика» авторлық бағдарламамды ұсынып отырмын.
Математикалық байланыстар мен байланыстылық туралы түсінік қалыптастыру.
Балаларды көрнекті-бейнелі ойлауын жаңа деңгейге көтеруге , олардың жалпы
ойлау қызметін дамыту.
Көзбен көріп, іштей есептеуге үйренеді, олардың көз мөлшер, пішінді шамалау
жылдамдыңын арттыру.
3 слайд
Түсінік хат Өзектілігі Мақсаты «Қызықты математика» атты авторлық бағдарлама оқу жоспарының вариативті бөлігінің оқу бағдарламалары және элективті курстарды әзірлеу және әдістемелік қамтамасыз ету барысында барлық деңгейдегі мемлекеттік жалпыға міндетті стандарттарды басшылыққа ала отырып, «Оқу жоспарының вариативті бөлігінің оқу бағдарламалары мен элективті курстарды сараптамадан өткізу және оларды жаңартылған білім беру мазмұны аясында әдістемелік қамтамасыз ету» туралы ереже ҚР-ң 2007 жылғы 27 шілдедегі №319-III «Білім туралы» Заңына (06.05.2020 жылы енгізілген толықтырулар мен өзгертулер негізінде ) сәйкес әзірленді. Бағдарлама мазмұнын аптасына 1 сағат, жылына 36 сағат жүктеме берілген. Оқытуда әрдайым жекелей зерделеу әдісі қолданылады. Баланың қабілетті,қызығушылығын арттыратындай білім үрдісін ұйымдастыру мақсатталады. Сабақтарда жаңа әдіс- тәсілдерді қолдана білу.т.б. Осы талаптарды орындауында басты мәселе келешекте сауатты ұрпақты тәрбиелеу. «Білім көзі-балабақшадан» демекші білімнің қайнар көзі мектепалды даярлық тобы сатысынан басталады десек шатаспаған болар едік. Ендеше,осы жастан бастап балалардың жеке қабілеттерін ашуға бағытталған «Қызықты математика» авторлық бағдарламамды ұсынып отырмын. Математикалық байланыстар мен байланыстылық туралы түсінік қалыптастыру. Балаларды көрнекті-бейнелі ойлауын жаңа деңгейге көтеруге , олардың жалпы ойлау қызметін дамыту. Көзбен көріп, іштей есептеуге үйренеді, олардың көз мөлшер, пішінді шамалау жылдамдыңын арттыру.
4 слайд
Міндеттері:
Күтілетін нәтиже Меңгерулеріне лайықты жаттығулар, өздігінен
орындайтын тапсырмалар, практикалық жұмыстар,
логикалық ойын дамытатын, баланы жазуға
жаттықтыратын, шығармашылық қабілетін оятып, пәнге
қызығушылығытын арттыратын жаттығулар жүйесі
алма-кезек, әр түрлі деңгейде беріліп жүзеге асырылып
отырылады.
З аттардың қасиеттері туралы түсініктері қалыптасады. Балалар заттарды салыстыра
біледі. Реттік және есептік санауды жаттығады. Заттардың өлшем, материал секілді
қасиеттерімен танысады. Заттардың үлкен және кіші санын анықтайды.
Заттарды топқа бөліп үйренеді. Ұқыпты жұмыс істеуге дағдыланады. Ойлау
қабілеттері дамиды. Ой-қиялы,шығармашылығы дамиды
4 слайд
Міндеттері: Күтілетін нәтиже Меңгерулеріне лайықты жаттығулар, өздігінен орындайтын тапсырмалар, практикалық жұмыстар, логикалық ойын дамытатын, баланы жазуға жаттықтыратын, шығармашылық қабілетін оятып, пәнге қызығушылығытын арттыратын жаттығулар жүйесі алма-кезек, әр түрлі деңгейде беріліп жүзеге асырылып отырылады. З аттардың қасиеттері туралы түсініктері қалыптасады. Балалар заттарды салыстыра біледі. Реттік және есептік санауды жаттығады. Заттардың өлшем, материал секілді қасиеттерімен танысады. Заттардың үлкен және кіші санын анықтайды. Заттарды топқа бөліп үйренеді. Ұқыпты жұмыс істеуге дағдыланады. Ойлау қабілеттері дамиды. Ой-қиялы,шығармашылығы дамиды
5 слайд
Күнтізбелік тақырыптық жоспар
№ Сабақ
тақырыбы Оқу мақсаты Сағат саны Білім нәтижесіБарлы
ғы
Теория
Практика
1-2
Заттарды санау Заттарды салыстыруды меңгерту
2 1 1 Суреттердегі жемістерді
санайды, салыстырады
3 Заттар белгілері(түсі,
пішіні, өлшемі,
қызметі, материалы) Заттардың белгілерін анықтау іскерлігін
тексеру 1 1 Суреттегі заттарды салыстыра
алады
4-5 Бірдей. Әртүрлі.
Заттарды әртүрлі
белгілер бойынша
салыстыру. Заттарды әртүрлі белгілері бойынша
салыстыру, олардың қасиеттері мен
айырмашылықтарын «бірдей», «әртүрлі»
деген сөздерді қолдана отырып табу
іскерлігін қалыптастыру; 2 1 1 Суреттегі заттарды салыстыра
алады
5 слайд
Күнтізбелік тақырыптық жоспар № Сабақ тақырыбы Оқу мақсаты Сағат саны Білім нәтижесіБарлы ғы Теория Практика 1-2 Заттарды санау Заттарды салыстыруды меңгерту 2 1 1 Суреттердегі жемістерді санайды, салыстырады 3 Заттар белгілері(түсі, пішіні, өлшемі, қызметі, материалы) Заттардың белгілерін анықтау іскерлігін тексеру 1 1 Суреттегі заттарды салыстыра алады 4-5 Бірдей. Әртүрлі. Заттарды әртүрлі белгілер бойынша салыстыру. Заттарды әртүрлі белгілері бойынша салыстыру, олардың қасиеттері мен айырмашылықтарын «бірдей», «әртүрлі» деген сөздерді қолдана отырып табу іскерлігін қалыптастыру; 2 1 1 Суреттегі заттарды салыстыра алады
6 слайд
Әрбір ұйымдастырылға оқу-қызметіне арналған жоспар
6 слайд
Әрбір ұйымдастырылға оқу-қызметіне арналған жоспар
7 слайд
Пайылған әдебиеттер тізім:
Пайдаланылған әдебиеттер:
1. Бисеков Ж. Жақсыбаева А Қойбарова Ж «Бастауыш сынып оқушыларына
арналған әдістемелік құрал» Шымкент 2008ж
2. Джонни Болл «Бәрі де сандар туралы» Алматы кітап 2010ж
3 Нұрманова С Оспанова С. «Математикалық логикалық есептер»
«Атамұра» 2010ж
4 Математикалық әдістемеліктер « Атамұра» баспасы 2009ж
5.Санамақ журналы
7 слайд
Пайылған әдебиеттер тізім: Пайдаланылған әдебиеттер: 1. Бисеков Ж. Жақсыбаева А Қойбарова Ж «Бастауыш сынып оқушыларына арналған әдістемелік құрал» Шымкент 2008ж 2. Джонни Болл «Бәрі де сандар туралы» Алматы кітап 2010ж 3 Нұрманова С Оспанова С. «Математикалық логикалық есептер» «Атамұра» 2010ж 4 Математикалық әдістемеліктер « Атамұра» баспасы 2009ж 5.Санамақ журналы