Материалдар / Авторлык багдарлама.Қызықты математика.
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Авторлык багдарлама.Қызықты математика.

Материал туралы қысқаша түсінік
Авторлык багдарлама. Мақсаты.Математикалық байланыстар мен байланыстылық туралы түсінік қалыптастыру. • Балаларды көрнекті-бейнелі ойлауын жаңа деңгейге көтеруге , олардың жалпы ойлау қызметін дамыту. • Көзбен көріп, іштей есептеуге үйренеді, олардың көз мөлшер, пішінді шамалау жылдамдыңын арттыру.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Қараша 2021
562
3 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
«Қызықты математика» атты авторлық бағдарлама жайлы мәлімет

1 слайд
«Қызықты математика» атты авторлық бағдарлама жайлы мәлімет

ҚЫЗЫҚТЫ МАТЕМАТИКА АТТЫ АВТОРЛЫҚ ҚҰРЫЛЫМЫ ТҮСІНІК ХАТ мақсаты міндеттері Күтілетін нәтиже Нормативтік бөлім Әдістемелік сүйемелд

2 слайд
ҚЫЗЫҚТЫ МАТЕМАТИКА АТТЫ АВТОРЛЫҚ ҚҰРЫЛЫМЫ ТҮСІНІК ХАТ мақсаты міндеттері Күтілетін нәтиже Нормативтік бөлім Әдістемелік сүйемелдеу Пайдаланылған әдебиеттер

Түсінік хат Өзектілігі Мақсаты «Қызықты математика» атты авторлық бағдарлама оқу жоспарының вариативті бөлігінің оқу бағдар

3 слайд
Түсінік хат Өзектілігі Мақсаты «Қызықты математика» атты авторлық бағдарлама оқу жоспарының вариативті бөлігінің оқу бағдарламалары және элективті курстарды әзірлеу және әдістемелік қамтамасыз ету барысында барлық деңгейдегі мемлекеттік жалпыға міндетті стандарттарды басшылыққа ала отырып, «Оқу жоспарының вариативті бөлігінің оқу бағдарламалары мен элективті курстарды сараптамадан өткізу және оларды жаңартылған білім беру мазмұны аясында әдістемелік қамтамасыз ету» туралы ереже ҚР-ң 2007 жылғы 27 шілдедегі №319-III «Білім туралы» Заңына (06.05.2020 жылы енгізілген толықтырулар мен өзгертулер негізінде ) сәйкес әзірленді. Бағдарлама мазмұнын аптасына 1 сағат, жылына 36 сағат жүктеме берілген. Оқытуда әрдайым жекелей зерделеу әдісі қолданылады. Баланың қабілетті,қызығушылығын арттыратындай білім үрдісін ұйымдастыру мақсатталады. Сабақтарда жаңа әдіс- тәсілдерді қолдана білу.т.б. Осы талаптарды орындауында басты мәселе келешекте сауатты ұрпақты тәрбиелеу. «Білім көзі-балабақшадан» демекші білімнің қайнар көзі мектепалды даярлық тобы сатысынан басталады десек шатаспаған болар едік. Ендеше,осы жастан бастап балалардың жеке қабілеттерін ашуға бағытталған «Қызықты математика» авторлық бағдарламамды ұсынып отырмын. Математикалық байланыстар мен байланыстылық туралы түсінік қалыптастыру. Балаларды көрнекті-бейнелі ойлауын жаңа деңгейге көтеруге , олардың жалпы ойлау қызметін дамыту. Көзбен көріп, іштей есептеуге үйренеді, олардың көз мөлшер, пішінді шамалау жылдамдыңын арттыру.

Міндеттері: Күтілетін нәтиже Меңгерулеріне лайықты жаттығулар, өздігінен орындайтын тапсырмалар, практикалық жұмыстар, логикал

4 слайд
Міндеттері: Күтілетін нәтиже Меңгерулеріне лайықты жаттығулар, өздігінен орындайтын тапсырмалар, практикалық жұмыстар, логикалық ойын дамытатын, баланы жазуға жаттықтыратын, шығармашылық қабілетін оятып, пәнге қызығушылығытын арттыратын жаттығулар жүйесі алма-кезек, әр түрлі деңгейде беріліп жүзеге асырылып отырылады. З аттардың қасиеттері туралы түсініктері қалыптасады. Балалар заттарды салыстыра біледі. Реттік және есептік санауды жаттығады. Заттардың өлшем, материал секілді қасиеттерімен танысады. Заттардың үлкен және кіші санын анықтайды. Заттарды топқа бөліп үйренеді. Ұқыпты жұмыс істеуге дағдыланады. Ойлау қабілеттері дамиды. Ой-қиялы,шығармашылығы дамиды

Күнтізбелік тақырыптық жоспар № Сабақ тақырыбы Оқу мақсаты Сағат саны Білім нәтижесіБарлы ғы Теория Практика 1-2 Заттарды

5 слайд
Күнтізбелік тақырыптық жоспар № Сабақ тақырыбы Оқу мақсаты Сағат саны Білім нәтижесіБарлы ғы Теория Практика 1-2 Заттарды санау Заттарды салыстыруды меңгерту 2 1 1 Суреттердегі жемістерді санайды, салыстырады 3 Заттар белгілері(түсі, пішіні, өлшемі, қызметі, материалы) Заттардың белгілерін анықтау іскерлігін тексеру 1 1 Суреттегі заттарды салыстыра алады 4-5 Бірдей. Әртүрлі. Заттарды әртүрлі белгілер бойынша салыстыру. Заттарды әртүрлі белгілері бойынша салыстыру, олардың қасиеттері мен айырмашылықтарын «бірдей», «әртүрлі» деген сөздерді қолдана отырып табу іскерлігін қалыптастыру; 2 1 1 Суреттегі заттарды салыстыра алады

Әрбір ұйымдастырылға оқу-қызметіне арналған жоспар

6 слайд
Әрбір ұйымдастырылға оқу-қызметіне арналған жоспар

Пайылған әдебиеттер тізім: Пайдаланылған әдебиеттер: 1. Бисеков Ж. Жақсыбаева А Қойбарова Ж «Бастауыш сынып оқушыларына арнал

7 слайд
Пайылған әдебиеттер тізім: Пайдаланылған әдебиеттер: 1. Бисеков Ж. Жақсыбаева А Қойбарова Ж «Бастауыш сынып оқушыларына арналған әдістемелік құрал» Шымкент 2008ж 2. Джонни Болл «Бәрі де сандар туралы» Алматы кітап 2010ж 3 Нұрманова С Оспанова С. «Математикалық логикалық есептер» «Атамұра» 2010ж 4 Математикалық әдістемеліктер « Атамұра» баспасы 2009ж 5.Санамақ журналы