Авторлық бағдарлама
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
1 слайд
2 слайд
2 слайд
3 слайд
3 слайд
4 слайд
4 слайд
5 слайд
5 слайд
6 слайд
6 слайд
7 слайд
Пәнге қатысты құжаттар
Оқу бағдарламасы. Оқу жоспары
(ұзақ мерзімді жоспар)
Бағалау бойынша ұсыныстар мен
жинақтар
( қалыптастырушы және жиынтық
бағалау )
Қысқа мерзімді жоспарОқу
мақсаттары
мен
күтілетін
нәтижелер
Бағалау
құралдары
Оқыту тәсілі
мен бағалау
нәтижелері
7 слайд
Пәнге қатысты құжаттар Оқу бағдарламасы. Оқу жоспары (ұзақ мерзімді жоспар) Бағалау бойынша ұсыныстар мен жинақтар ( қалыптастырушы және жиынтық бағалау ) Қысқа мерзімді жоспарОқу мақсаттары мен күтілетін нәтижелер Бағалау құралдары Оқыту тәсілі мен бағалау нәтижелері
8 слайд
Бағалау құралдарын құрастыру үдерісі
8 слайд
Бағалау құралдарын құрастыру үдерісі
9 слайд
9Ойлау дағдыларының деңгейі (ОДД) – әрбір деңгейі ойлау
дағдыларын анықтауды қалыптастыруға бағытталған оқу
мақсаттарының иерархиялық өзара байланыстағы жүйесі . Ойлау дағдыларының деңгейлері:
бұл неге маңызды?
Оқу мақсаты Бағалау
критерийі Ойлау
дағдыларының
деңгейлері
1 ОМ 1БК Білу және түсіну
2БК Қолдану
3БК Жоғары деңгей
дағдылары
9 слайд
9Ойлау дағдыларының деңгейі (ОДД) – әрбір деңгейі ойлау дағдыларын анықтауды қалыптастыруға бағытталған оқу мақсаттарының иерархиялық өзара байланыстағы жүйесі . Ойлау дағдыларының деңгейлері: бұл неге маңызды? Оқу мақсаты Бағалау критерийі Ойлау дағдыларының деңгейлері 1 ОМ 1БК Білу және түсіну 2БК Қолдану 3БК Жоғары деңгей дағдылары
10 слайд
Білу: айту, санамалау, анықтау,
қайда/қашан екенін атау, көрсету,
айқындау Түсіну : әңгімелеу , жинақтау , сипаттау ,
түсіндіру , болжау , санамалау , мысал келтіруҚолдану : шешу , қолдану , құрастыру ,
кескіндеу , топтастыру , меңгеру ,
көркемдеу , өзгерту Талдау : негіздеу , салыстыру , айырмашылығын
ажырату , меңгеру , реттеу , топтастыру , шешім шығару ,
зерттеу Жинақтау : құрастыру , жобалау , құрау , ұсыну ,
жасау , қиыстыру Бағалау : тексеру , таңдау , басым жақтарын
көрсету , сыни баға беру , гипотезасын
жасау , талқылау
Кім? Не? Қашан? Қайда? Қалай? Әрі қарай не болады? Қанша?
… . қалай аталады? Шындық немесе жалған не болып
табылады? Не айтқысы келді? Қалай сипаттар едіңіз? Айырмашылығы
неде? Маған өз сөзіңізбен айта аласыз ба? Негізгі идея немен
аяқталады? Қалай ойлайсыз, әрі қарай не болуы мүмкін?
Негізгі идея қалай аяқталады?
Неге …? ____өлшемі мен формасы туралы айтып беріңіз.
Мысал келтіре аласыз ба...? …… .болса, не болады? ……. сіз қалай? Мұны сіз қалай
қолданар едіңіз? ……. үшін сізге қандай ақпараттар керек?
Олар басқа қандай тәсілдер арқылы іріктелуі мүмкін? Көріп
тұрғаныңыз бойынша кесте сыза аласыз ба? Келесі жолы не
істер едіңіз? Егер сізге …… тура келсе, не істер едіңіз?
……… неге маңызды? …….. үшін нұсқаулар жиынын
құрастырыңыз. Осыған ұқсас нәрсені бұған дейін көрдіңіз
бе?Қандай дәлелдер бар және кімнің ойы ? ……. мақсаты қандай?
Бұл қандай бөліктер? Егер сіз ….. не болуы мүмкін еді? Басқа
қандай мүмкін нәтижелер бар ? …… себебі неде?
Салдары/әсері қалай болды?
Олар қаншалықты ұқсас/ айырмасы бар? …… арасындағы
айырмашылық неде? Оларды қалай біріктіруге болады? Сіз қандай шешім шығарасыз? …….. …
үшін құрастыра аласыз ба? Мүмкін болатын шешімді көріп тұрсыз ба?
… . болатындай ұсыныс/пікір құрастыра аласыз ба? ……. үшін сізде тағы
қандай иделар бар? Бұл үдерісті қалай өзгертуге болады? Бұл тапсырманы
орындаудағы сіздің жоспарыңыз қандай? Меңгергеніңізді қай жерде қолдана
аласыз? …….. неге құрастырмасқа? Мұны қалай жетілдіруге болады? Ретін қалай бағалайсыз? Ең маңыздысы
қайсы болып табылады …….. өз пікіріңізді түсіндіріңіз/ …… шешім қалай
қабылданды? Не жақсы? Қайсысы жақсы Сіздің негізгі басымдылығыңыз
не? Қандай критерийлерді қолдандыңыз?
10 слайд
Білу: айту, санамалау, анықтау, қайда/қашан екенін атау, көрсету, айқындау Түсіну : әңгімелеу , жинақтау , сипаттау , түсіндіру , болжау , санамалау , мысал келтіруҚолдану : шешу , қолдану , құрастыру , кескіндеу , топтастыру , меңгеру , көркемдеу , өзгерту Талдау : негіздеу , салыстыру , айырмашылығын ажырату , меңгеру , реттеу , топтастыру , шешім шығару , зерттеу Жинақтау : құрастыру , жобалау , құрау , ұсыну , жасау , қиыстыру Бағалау : тексеру , таңдау , басым жақтарын көрсету , сыни баға беру , гипотезасын жасау , талқылау Кім? Не? Қашан? Қайда? Қалай? Әрі қарай не болады? Қанша? … . қалай аталады? Шындық немесе жалған не болып табылады? Не айтқысы келді? Қалай сипаттар едіңіз? Айырмашылығы неде? Маған өз сөзіңізбен айта аласыз ба? Негізгі идея немен аяқталады? Қалай ойлайсыз, әрі қарай не болуы мүмкін? Негізгі идея қалай аяқталады? Неге …? ____өлшемі мен формасы туралы айтып беріңіз. Мысал келтіре аласыз ба...? …… .болса, не болады? ……. сіз қалай? Мұны сіз қалай қолданар едіңіз? ……. үшін сізге қандай ақпараттар керек? Олар басқа қандай тәсілдер арқылы іріктелуі мүмкін? Көріп тұрғаныңыз бойынша кесте сыза аласыз ба? Келесі жолы не істер едіңіз? Егер сізге …… тура келсе, не істер едіңіз? ……… неге маңызды? …….. үшін нұсқаулар жиынын құрастырыңыз. Осыған ұқсас нәрсені бұған дейін көрдіңіз бе?Қандай дәлелдер бар және кімнің ойы ? ……. мақсаты қандай? Бұл қандай бөліктер? Егер сіз ….. не болуы мүмкін еді? Басқа қандай мүмкін нәтижелер бар ? …… себебі неде? Салдары/әсері қалай болды? Олар қаншалықты ұқсас/ айырмасы бар? …… арасындағы айырмашылық неде? Оларды қалай біріктіруге болады? Сіз қандай шешім шығарасыз? …….. … үшін құрастыра аласыз ба? Мүмкін болатын шешімді көріп тұрсыз ба? … . болатындай ұсыныс/пікір құрастыра аласыз ба? ……. үшін сізде тағы қандай иделар бар? Бұл үдерісті қалай өзгертуге болады? Бұл тапсырманы орындаудағы сіздің жоспарыңыз қандай? Меңгергеніңізді қай жерде қолдана аласыз? …….. неге құрастырмасқа? Мұны қалай жетілдіруге болады? Ретін қалай бағалайсыз? Ең маңыздысы қайсы болып табылады …….. өз пікіріңізді түсіндіріңіз/ …… шешім қалай қабылданды? Не жақсы? Қайсысы жақсы Сіздің негізгі басымдылығыңыз не? Қандай критерийлерді қолдандыңыз?
11 слайд
Знание : сказать, перечислить, показать,
назвать где/когда, определить, выяснить Понимание : рассказать, описать, объяснить,
перечислить, собрать, спрогнозировать,
привести примеры Применение : решить, применить,
составить, изобразить, сгруппировать,
уметь, оформить, изменить Анализ : обосновать, сравнить, выявить различия,
уметь, упорядочить, сгруппировать, принять решение,
исследоватьСинтез : составить, спроектировать, предложить,
предоставить, сделать, совместить / привести в
соответствие Оценка : п роверить, выбрать, указать
преимущества, дать критическую оценку,
предложить гипотезу, обсудить
Зна. Кто? Что? Когда? Где? Как? Что
будет дальше? Как называется … ? Что
является правдой, а что ложью? Пон. Что имелось в виду? / Что хотел сказать автор? Как бы Вы
описали это? В чём различие? Можете ли Вы сказать своими
словами? Чем заканчивается основная идея? Как Вы думаете, что
могло бы произойти дальше? Как заканчивается основная идея?
Почему …? Расскажите о форме и размере … . Можете ли Вы
привести примеры? Анал. Если …., то что будет? Как Вы сможете это
применить? Какие Вам нужны для этого сведения?
Какими еще способами можно провести отбор?
Можете ли Вы начертить таблицу согласно тому,
что видите? Что бы Вы сделали в следующий раз?
Если Вам придется …, что бы Вы сделали? Почему
это важно? Составьте список инструкций для … .
Встречали ли Вы что-нибудь аналогичное/похожее
раннее? При. Какие есть доказательства, чья это
мысль? Какова цель … ? Какие это
части/разделы? Если Вы …, что может
произойти? Какие имеются другие
возможные результаты? В чём причина … ?
Какими были последствия/ Каким был
эффект? Насколько они похожи/ различны?
Какие различия между ними? Синт. Как их можно объединить? Какое решение Вы принимаете?
Сможете ли вы составить для этого … ? Видите ли Вы возможное
решение? Можете ли составить … предложение/мнение? Какие еще
идеи у Вас есть для …? Как можно изменить это процесс? Какой у Вас
есть план для решения этого задания? Где Вы можете применить то,
что усвоили? Оценка. Как можно совершенствовать это? Как оцениваете порядок? Что
является наиболее важным для … ? Поясните свой выбор / … как
принималось решение? Что верно? Которое решение правильное? Какой
Ваш основной приоритет? Какие критерии Вы применили?
11 слайд
Знание : сказать, перечислить, показать, назвать где/когда, определить, выяснить Понимание : рассказать, описать, объяснить, перечислить, собрать, спрогнозировать, привести примеры Применение : решить, применить, составить, изобразить, сгруппировать, уметь, оформить, изменить Анализ : обосновать, сравнить, выявить различия, уметь, упорядочить, сгруппировать, принять решение, исследоватьСинтез : составить, спроектировать, предложить, предоставить, сделать, совместить / привести в соответствие Оценка : п роверить, выбрать, указать преимущества, дать критическую оценку, предложить гипотезу, обсудить Зна. Кто? Что? Когда? Где? Как? Что будет дальше? Как называется … ? Что является правдой, а что ложью? Пон. Что имелось в виду? / Что хотел сказать автор? Как бы Вы описали это? В чём различие? Можете ли Вы сказать своими словами? Чем заканчивается основная идея? Как Вы думаете, что могло бы произойти дальше? Как заканчивается основная идея? Почему …? Расскажите о форме и размере … . Можете ли Вы привести примеры? Анал. Если …., то что будет? Как Вы сможете это применить? Какие Вам нужны для этого сведения? Какими еще способами можно провести отбор? Можете ли Вы начертить таблицу согласно тому, что видите? Что бы Вы сделали в следующий раз? Если Вам придется …, что бы Вы сделали? Почему это важно? Составьте список инструкций для … . Встречали ли Вы что-нибудь аналогичное/похожее раннее? При. Какие есть доказательства, чья это мысль? Какова цель … ? Какие это части/разделы? Если Вы …, что может произойти? Какие имеются другие возможные результаты? В чём причина … ? Какими были последствия/ Каким был эффект? Насколько они похожи/ различны? Какие различия между ними? Синт. Как их можно объединить? Какое решение Вы принимаете? Сможете ли вы составить для этого … ? Видите ли Вы возможное решение? Можете ли составить … предложение/мнение? Какие еще идеи у Вас есть для …? Как можно изменить это процесс? Какой у Вас есть план для решения этого задания? Где Вы можете применить то, что усвоили? Оценка. Как можно совершенствовать это? Как оцениваете порядок? Что является наиболее важным для … ? Поясните свой выбор / … как принималось решение? Что верно? Которое решение правильное? Какой Ваш основной приоритет? Какие критерии Вы применили?
12 слайд
Тапсырма түрлері
Жабық тапсырмалар
Бір дұрыс жауапты
таңдайтын
Бірнеше дұрыс
жауапты таңдайтын
Сәйкестікті
анықтауға берілген
Дұрыс реттілікті
анықтауға берілген Ашық тапсырмалар
Қысқа жауапты қажет
ететін
Толық жауапты қажет
ететін
Эссе
12 слайд
Тапсырма түрлері Жабық тапсырмалар Бір дұрыс жауапты таңдайтын Бірнеше дұрыс жауапты таңдайтын Сәйкестікті анықтауға берілген Дұрыс реттілікті анықтауға берілген Ашық тапсырмалар Қысқа жауапты қажет ететін Толық жауапты қажет ететін Эссе
13 слайд
13 слайд
14 слайд
14 слайд
15 слайд
40
15 слайд
40
16 слайд
№ 1 топ №1 БЖБ (СОР)
№ 2 топ 3 -тоқсан ТЖБ (СОЧ)
16 слайд
№ 1 топ №1 БЖБ (СОР) № 2 топ 3 -тоқсан ТЖБ (СОЧ)
17 слайд
17 слайд
18 слайд
18 слайд
19 слайд
19 слайд