Авторлық бағдарлама

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Авторлық бағдарлама

Материал туралы қысқаша түсінік
завучтарға
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
{ А.Айтиев атындағы орта мектебі Мұғалім: Есиркепова Зауреш Ортаевна Сабақтың тақырыбы: Өсімдік бөліктері қандай қызмет ат

#1 слайд
{ А.Айтиев атындағы орта мектебі Мұғалім: Есиркепова Зауреш Ортаевна Сабақтың тақырыбы: Өсімдік бөліктері қандай қызмет атқарады? Пәні: жаратылыстану Оқу мақсаттары Сабақ мақсаттары 2.2.1.7 - өсімдіктерге қамқорлық жасаудың маңыздылығын түсіндіру; 2.2.1.3 - өсімдіктің негізгі бөліктерінің қызметін сипаттау; 2.1.2.5 - құрылған жоспарға сәйкес бақылау жүргізу және қорытынды жасау; Барлығы: өсімдіктерге қамқорлық жасаудың маңыздылығын біледі; өсімдіктің негізгі бөліктерінің қызметін сипаттайды; құрылған жоспарға сәйкес бақылау жүргізеді. және қорытынды жасау; Көбі: өсімдіктерге қамқорлық жасаудың маңыздылығын түсіндіреді; құрылған жоспарға сәйкес бақылау жүргізу және қорытынды жасайды. Кейбірі: бөлме өсімдіктері өсетін топыраққа жасалатын күтім туралы жадынама жасайдыБағалау критерийлері Өсімдіктерге қамқорлық жасаудың маңыздылығын түсіндіреді; Өсімдіктің негізгі бөліктерінің қызметін сипаттайды; Құрылған жоспарға сәйкес бақылау жүргізеді, қорытынды жасайды;

1 слайд

{ А.Айтиев атындағы орта мектебі Мұғалім: Есиркепова Зауреш Ортаевна Сабақтың тақырыбы: Өсімдік бөліктері қандай қызмет атқарады? Пәні: жаратылыстану Оқу мақсаттары Сабақ мақсаттары 2.2.1.7 - өсімдіктерге қамқорлық жасаудың маңыздылығын түсіндіру; 2.2.1.3 - өсімдіктің негізгі бөліктерінің қызметін сипаттау; 2.1.2.5 - құрылған жоспарға сәйкес бақылау жүргізу және қорытынды жасау; Барлығы: өсімдіктерге қамқорлық жасаудың маңыздылығын біледі; өсімдіктің негізгі бөліктерінің қызметін сипаттайды; құрылған жоспарға сәйкес бақылау жүргізеді. және қорытынды жасау; Көбі: өсімдіктерге қамқорлық жасаудың маңыздылығын түсіндіреді; құрылған жоспарға сәйкес бақылау жүргізу және қорытынды жасайды. Кейбірі: бөлме өсімдіктері өсетін топыраққа жасалатын күтім туралы жадынама жасайдыБағалау критерийлері Өсімдіктерге қамқорлық жасаудың маңыздылығын түсіндіреді; Өсімдіктің негізгі бөліктерінің қызметін сипаттайды; Құрылған жоспарға сәйкес бақылау жүргізеді, қорытынды жасайды;

Белсенді оқу әдістері“ Мағынаны тану” « Кластер » Бейнеролик көрсету. Бейнероликте адамзат үшін маңызды

#2 слайд
Белсенді оқу әдістері“ Мағынаны тану”                     « Кластер » Бейнеролик көрсету. Бейнероликте адамзат үшін маңызды ауыл шаруашылығы өсімдіктерін сақтап қалудың маңызы зор екендігін айтылған. Осы бейнероликке Байланысты сұрақтар қою арқылы оқушылардың қызығушылығын ояту арқылы бүгінгі сабақтың тақырыбын ашамын.-. : 1.(Ұ) Тапсырма: 2.(Ұ) Тапсырма: Оқушылар өсімдік сөзіне топтастыру жасайды. Дескриптор 1. Өсімдіктің бөлігін сипаттайды. 2. 2 Өсімдік қызметін біледі 3.Түрлерін ажыратады

2 слайд

Белсенді оқу әдістері“ Мағынаны тану”                     « Кластер » Бейнеролик көрсету. Бейнероликте адамзат үшін маңызды ауыл шаруашылығы өсімдіктерін сақтап қалудың маңызы зор екендігін айтылған. Осы бейнероликке Байланысты сұрақтар қою арқылы оқушылардың қызығушылығын ояту арқылы бүгінгі сабақтың тақырыбын ашамын.-. : 1.(Ұ) Тапсырма: 2.(Ұ) Тапсырма: Оқушылар өсімдік сөзіне топтастыру жасайды. Дескриптор 1. Өсімдіктің бөлігін сипаттайды. 2. 2 Өсімдік қызметін біледі 3.Түрлерін ажыратады

Белсенді оқу әдістері« Ойлан, жұптас, бөліс » « Балалар философиясы » 3.( Т) Тапсырма: Бұл тапсырма арқылы оқушыларға

#3 слайд
Белсенді оқу әдістері« Ойлан, жұптас, бөліс » « Балалар философиясы » 3.( Т) Тапсырма: Бұл тапсырма арқылы оқушыларға өсімдіктерге қамқорлық жасаудың маңыздылығын түсіндіреді. Өсімдіктің негізгі бөліктерінің қызметін сипаттайды Дескриптор: 1.Барлық өсімдік бөліктері бірдей аталатынын біледі, түсі, пішіні, мөлшеріне байланысты ерекшеленетінін түсінеді. 2.Тұқым қалай өнетінін зерттейді, өзгерісті байқайды Оқушыларға түрлі табиғат және климаттық жағдайларда өсетін өсімдіктердың суреттерін ұсынамын. Мысалы, кактус шөлде, інжугүл орман көлеңкесінде, күнбағыс күн көзінде астында, еңлікгүл тауда, құмырагүл көлде өседі. Осы өсімдіктердің қайсысына жарықтың, судың, жылудың пайдасы қандай екенін айтады. 1-топ: Жарықтың өсімдікке пайдасын айтады 2-топ: Судың өсімді үшін пайдасын айтады 3-топ: Жылудың өсімдік үшін пайдасын айтады Әр өзіне берілген жағдайдың өсімдік үшін ең маңызды екендігіне бақылау жүргізу. Әр өзіне берілген жағдайдың өсімдік үшін ең маңызды екендігі бақылау барысында қорытынды дайындауын өтінемін.

3 слайд

Белсенді оқу әдістері« Ойлан, жұптас, бөліс » « Балалар философиясы » 3.( Т) Тапсырма: Бұл тапсырма арқылы оқушыларға өсімдіктерге қамқорлық жасаудың маңыздылығын түсіндіреді. Өсімдіктің негізгі бөліктерінің қызметін сипаттайды Дескриптор: 1.Барлық өсімдік бөліктері бірдей аталатынын біледі, түсі, пішіні, мөлшеріне байланысты ерекшеленетінін түсінеді. 2.Тұқым қалай өнетінін зерттейді, өзгерісті байқайды Оқушыларға түрлі табиғат және климаттық жағдайларда өсетін өсімдіктердың суреттерін ұсынамын. Мысалы, кактус шөлде, інжугүл орман көлеңкесінде, күнбағыс күн көзінде астында, еңлікгүл тауда, құмырагүл көлде өседі. Осы өсімдіктердің қайсысына жарықтың, судың, жылудың пайдасы қандай екенін айтады. 1-топ: Жарықтың өсімдікке пайдасын айтады 2-топ: Судың өсімді үшін пайдасын айтады 3-топ: Жылудың өсімдік үшін пайдасын айтады Әр өзіне берілген жағдайдың өсімдік үшін ең маңызды екендігіне бақылау жүргізу. Әр өзіне берілген жағдайдың өсімдік үшін ең маңызды екендігі бақылау барысында қорытынды дайындауын өтінемін.

Сабақты жоспарлаудағы саралау Бағалау критерийі Бағалау барысында оқушыларды үнемі қолдаймын ,марапатт

#4 слайд
Сабақты жоспарлаудағы саралау Бағалау критерийі Бағалау барысында оқушыларды үнемі қолдаймын ,марапаттаймын және дер кезінде түзету кіргізіп отырамын.1-тапсырма бойынша «Жұлдызшалар»ҚБ жүргізіп, «Серпілген сауал” әдісімен кері байланыс беремін. 2-тапсырма бойынша «Бағдаршам» ҚБ әдісіне салып «Серпілген сауал» тәсілімен кері байланыс беремін.. 3-тапсырма бойынша ҚБ«Жұлдызшалармен» жүргізіп, «Серпілген сауал» әдісімен кері байланыс беремін. Рефлексия “Блоб ағашымен” жүргізілді Ықшам сабақтың ықпалы Ықшам сабақ-әрбір оқушының мақсаттарына жетулеріне ықпал жасайды.Сабақты жоспарлау кезінде әдіс-тәсілдерге ықпал етіледі.Жұппен жүргізілетін жұмыстарды тиімді ұйымдастыру бойынша тренерімнен кері байланыс алдым. Тренерімнің берген кері байланысын дұрыс қабылдаймын және түзету енгізіп есте сақтаймын. Сабақ оқушылардың қажеттілігіне сүйене отырып сараланады.Саралаудың әр түрлі тәсілдері жоспарланады. Бастапқы білімдерін өтетін тақырыбыммен байланыстырып отырамын.Тапсырмаларды дайындағанда оқушылардың деңгейіне қарап жеңілден күрделіге көшіп отырамын. Қабілетті оқушыға бөлме өсімдіктері өсетін топыраққа жасалатын күтім туралы жадынама жасатамын. Қарқын тәсілі бойынша жылдам орындайтын оқушыларға бақылауға қорытынды жазғызамын Қарқыны баяу оқушыларға гулді көлеңкеге, күнге қойып бақылауды тапсырамын. Барлық тапсырма бойынша бағалап отырамын.

4 слайд

Сабақты жоспарлаудағы саралау Бағалау критерийі Бағалау барысында оқушыларды үнемі қолдаймын ,марапаттаймын және дер кезінде түзету кіргізіп отырамын.1-тапсырма бойынша «Жұлдызшалар»ҚБ жүргізіп, «Серпілген сауал” әдісімен кері байланыс беремін. 2-тапсырма бойынша «Бағдаршам» ҚБ әдісіне салып «Серпілген сауал» тәсілімен кері байланыс беремін.. 3-тапсырма бойынша ҚБ«Жұлдызшалармен» жүргізіп, «Серпілген сауал» әдісімен кері байланыс беремін. Рефлексия “Блоб ағашымен” жүргізілді Ықшам сабақтың ықпалы Ықшам сабақ-әрбір оқушының мақсаттарына жетулеріне ықпал жасайды.Сабақты жоспарлау кезінде әдіс-тәсілдерге ықпал етіледі.Жұппен жүргізілетін жұмыстарды тиімді ұйымдастыру бойынша тренерімнен кері байланыс алдым. Тренерімнің берген кері байланысын дұрыс қабылдаймын және түзету енгізіп есте сақтаймын. Сабақ оқушылардың қажеттілігіне сүйене отырып сараланады.Саралаудың әр түрлі тәсілдері жоспарланады. Бастапқы білімдерін өтетін тақырыбыммен байланыстырып отырамын.Тапсырмаларды дайындағанда оқушылардың деңгейіне қарап жеңілден күрделіге көшіп отырамын. Қабілетті оқушыға бөлме өсімдіктері өсетін топыраққа жасалатын күтім туралы жадынама жасатамын. Қарқын тәсілі бойынша жылдам орындайтын оқушыларға бақылауға қорытынды жазғызамын Қарқыны баяу оқушыларға гулді көлеңкеге, күнге қойып бақылауды тапсырамын. Барлық тапсырма бойынша бағалап отырамын.

Файл форматы:
pptx
10.02.2021
637
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі