Авторлық бағдарлама
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
{ А.Айтиев атындағы орта мектебі
Мұғалім: Есиркепова Зауреш Ортаевна
Сабақтың тақырыбы:
Өсімдік бөліктері қандай қызмет
атқарады? Пәні: жаратылыстану
Оқу мақсаттары
Сабақ мақсаттары
2.2.1.7 - өсімдіктерге қамқорлық
жасаудың маңыздылығын түсіндіру;
2.2.1.3 - өсімдіктің негізгі бөліктерінің
қызметін сипаттау;
2.1.2.5 - құрылған жоспарға сәйкес
бақылау жүргізу және қорытынды
жасау; Барлығы: өсімдіктерге қамқорлық
жасаудың маңыздылығын біледі; өсімдіктің
негізгі бөліктерінің қызметін сипаттайды;
құрылған жоспарға сәйкес бақылау
жүргізеді. және қорытынды жасау;
Көбі: өсімдіктерге қамқорлық жасаудың
маңыздылығын түсіндіреді; құрылған
жоспарға сәйкес бақылау жүргізу және
қорытынды жасайды.
Кейбірі: бөлме өсімдіктері өсетін топыраққа
жасалатын күтім туралы жадынама жасайдыБағалау критерийлері
Өсімдіктерге қамқорлық жасаудың
маңыздылығын түсіндіреді;
Өсімдіктің негізгі бөліктерінің қызметін
сипаттайды;
Құрылған жоспарға сәйкес бақылау жүргізеді,
қорытынды жасайды;
1 слайд
{ А.Айтиев атындағы орта мектебі Мұғалім: Есиркепова Зауреш Ортаевна Сабақтың тақырыбы: Өсімдік бөліктері қандай қызмет атқарады? Пәні: жаратылыстану Оқу мақсаттары Сабақ мақсаттары 2.2.1.7 - өсімдіктерге қамқорлық жасаудың маңыздылығын түсіндіру; 2.2.1.3 - өсімдіктің негізгі бөліктерінің қызметін сипаттау; 2.1.2.5 - құрылған жоспарға сәйкес бақылау жүргізу және қорытынды жасау; Барлығы: өсімдіктерге қамқорлық жасаудың маңыздылығын біледі; өсімдіктің негізгі бөліктерінің қызметін сипаттайды; құрылған жоспарға сәйкес бақылау жүргізеді. және қорытынды жасау; Көбі: өсімдіктерге қамқорлық жасаудың маңыздылығын түсіндіреді; құрылған жоспарға сәйкес бақылау жүргізу және қорытынды жасайды. Кейбірі: бөлме өсімдіктері өсетін топыраққа жасалатын күтім туралы жадынама жасайдыБағалау критерийлері Өсімдіктерге қамқорлық жасаудың маңыздылығын түсіндіреді; Өсімдіктің негізгі бөліктерінің қызметін сипаттайды; Құрылған жоспарға сәйкес бақылау жүргізеді, қорытынды жасайды;
2 слайд
Белсенді
оқу әдістері“ Мағынаны
тану”
« Кластер »
Бейнеролик көрсету.
Бейнероликте адамзат үшін маңызды
ауыл шаруашылығы өсімдіктерін
сақтап қалудың маңызы зор
екендігін айтылған. Осы бейнероликке
Байланысты сұрақтар қою арқылы
оқушылардың қызығушылығын
ояту арқылы бүгінгі
сабақтың тақырыбын ашамын.-.
: 1.(Ұ) Тапсырма: 2.(Ұ) Тапсырма:
Оқушылар өсімдік сөзіне
топтастыру жасайды.
Дескриптор
1. Өсімдіктің бөлігін
сипаттайды.
2. 2 Өсімдік қызметін
біледі
3.Түрлерін ажыратады
2 слайд
Белсенді оқу әдістері“ Мағынаны тану” « Кластер » Бейнеролик көрсету. Бейнероликте адамзат үшін маңызды ауыл шаруашылығы өсімдіктерін сақтап қалудың маңызы зор екендігін айтылған. Осы бейнероликке Байланысты сұрақтар қою арқылы оқушылардың қызығушылығын ояту арқылы бүгінгі сабақтың тақырыбын ашамын.-. : 1.(Ұ) Тапсырма: 2.(Ұ) Тапсырма: Оқушылар өсімдік сөзіне топтастыру жасайды. Дескриптор 1. Өсімдіктің бөлігін сипаттайды. 2. 2 Өсімдік қызметін біледі 3.Түрлерін ажыратады
3 слайд
Белсенді
оқу
әдістері« Ойлан,
жұптас, бөліс » « Балалар
философиясы »
3.( Т) Тапсырма:
Бұл тапсырма арқылы
оқушыларға өсімдіктерге
қамқорлық жасаудың
маңыздылығын түсіндіреді.
Өсімдіктің негізгі бөліктерінің
қызметін сипаттайды
Дескриптор:
1.Барлық өсімдік бөліктері
бірдей аталатынын біледі, түсі,
пішіні, мөлшеріне байланысты
ерекшеленетінін түсінеді.
2.Тұқым қалай өнетінін
зерттейді, өзгерісті байқайды Оқушыларға түрлі табиғат және климаттық
жағдайларда өсетін өсімдіктердың суреттерін
ұсынамын. Мысалы, кактус шөлде, інжугүл
орман көлеңкесінде, күнбағыс күн көзінде
астында, еңлікгүл тауда, құмырагүл көлде өседі.
Осы өсімдіктердің қайсысына жарықтың, судың,
жылудың пайдасы қандай екенін айтады.
1-топ: Жарықтың өсімдікке пайдасын айтады
2-топ: Судың өсімді үшін пайдасын айтады
3-топ: Жылудың өсімдік үшін пайдасын айтады
Әр өзіне берілген жағдайдың өсімдік үшін ең
маңызды екендігіне бақылау жүргізу.
Әр өзіне берілген жағдайдың өсімдік үшін ең
маңызды екендігі бақылау барысында
қорытынды дайындауын өтінемін.
3 слайд
Белсенді оқу әдістері« Ойлан, жұптас, бөліс » « Балалар философиясы » 3.( Т) Тапсырма: Бұл тапсырма арқылы оқушыларға өсімдіктерге қамқорлық жасаудың маңыздылығын түсіндіреді. Өсімдіктің негізгі бөліктерінің қызметін сипаттайды Дескриптор: 1.Барлық өсімдік бөліктері бірдей аталатынын біледі, түсі, пішіні, мөлшеріне байланысты ерекшеленетінін түсінеді. 2.Тұқым қалай өнетінін зерттейді, өзгерісті байқайды Оқушыларға түрлі табиғат және климаттық жағдайларда өсетін өсімдіктердың суреттерін ұсынамын. Мысалы, кактус шөлде, інжугүл орман көлеңкесінде, күнбағыс күн көзінде астында, еңлікгүл тауда, құмырагүл көлде өседі. Осы өсімдіктердің қайсысына жарықтың, судың, жылудың пайдасы қандай екенін айтады. 1-топ: Жарықтың өсімдікке пайдасын айтады 2-топ: Судың өсімді үшін пайдасын айтады 3-топ: Жылудың өсімдік үшін пайдасын айтады Әр өзіне берілген жағдайдың өсімдік үшін ең маңызды екендігіне бақылау жүргізу. Әр өзіне берілген жағдайдың өсімдік үшін ең маңызды екендігі бақылау барысында қорытынды дайындауын өтінемін.
4 слайд
Сабақты жоспарлаудағы
саралау Бағалау критерийі
Бағалау барысында оқушыларды үнемі
қолдаймын ,марапаттаймын және дер кезінде түзету
кіргізіп отырамын.1-тапсырма бойынша
«Жұлдызшалар»ҚБ жүргізіп, «Серпілген сауал”
әдісімен кері байланыс беремін.
2-тапсырма бойынша «Бағдаршам» ҚБ әдісіне салып
«Серпілген сауал» тәсілімен кері байланыс беремін..
3-тапсырма бойынша ҚБ«Жұлдызшалармен»
жүргізіп, «Серпілген сауал» әдісімен кері байланыс
беремін.
Рефлексия “Блоб ағашымен” жүргізілді
Ықшам сабақтың ықпалы
Ықшам сабақ-әрбір оқушының мақсаттарына
жетулеріне ықпал жасайды.Сабақты
жоспарлау кезінде әдіс-тәсілдерге ықпал
етіледі.Жұппен жүргізілетін жұмыстарды
тиімді ұйымдастыру бойынша тренерімнен
кері байланыс алдым. Тренерімнің берген кері
байланысын дұрыс қабылдаймын және түзету
енгізіп есте сақтаймын. Сабақ оқушылардың қажеттілігіне
сүйене отырып сараланады.Саралаудың
әр түрлі тәсілдері жоспарланады.
Бастапқы білімдерін өтетін
тақырыбыммен байланыстырып
отырамын.Тапсырмаларды
дайындағанда оқушылардың деңгейіне
қарап жеңілден күрделіге көшіп
отырамын. Қабілетті оқушыға
бөлме өсімдіктері өсетін топыраққа
жасалатын күтім туралы жадынама
жасатамын.
Қарқын тәсілі бойынша жылдам
орындайтын оқушыларға бақылауға
қорытынды жазғызамын Қарқыны баяу
оқушыларға гулді көлеңкеге, күнге
қойып бақылауды тапсырамын. Барлық
тапсырма бойынша бағалап отырамын.
4 слайд
Сабақты жоспарлаудағы саралау Бағалау критерийі Бағалау барысында оқушыларды үнемі қолдаймын ,марапаттаймын және дер кезінде түзету кіргізіп отырамын.1-тапсырма бойынша «Жұлдызшалар»ҚБ жүргізіп, «Серпілген сауал” әдісімен кері байланыс беремін. 2-тапсырма бойынша «Бағдаршам» ҚБ әдісіне салып «Серпілген сауал» тәсілімен кері байланыс беремін.. 3-тапсырма бойынша ҚБ«Жұлдызшалармен» жүргізіп, «Серпілген сауал» әдісімен кері байланыс беремін. Рефлексия “Блоб ағашымен” жүргізілді Ықшам сабақтың ықпалы Ықшам сабақ-әрбір оқушының мақсаттарына жетулеріне ықпал жасайды.Сабақты жоспарлау кезінде әдіс-тәсілдерге ықпал етіледі.Жұппен жүргізілетін жұмыстарды тиімді ұйымдастыру бойынша тренерімнен кері байланыс алдым. Тренерімнің берген кері байланысын дұрыс қабылдаймын және түзету енгізіп есте сақтаймын. Сабақ оқушылардың қажеттілігіне сүйене отырып сараланады.Саралаудың әр түрлі тәсілдері жоспарланады. Бастапқы білімдерін өтетін тақырыбыммен байланыстырып отырамын.Тапсырмаларды дайындағанда оқушылардың деңгейіне қарап жеңілден күрделіге көшіп отырамын. Қабілетті оқушыға бөлме өсімдіктері өсетін топыраққа жасалатын күтім туралы жадынама жасатамын. Қарқын тәсілі бойынша жылдам орындайтын оқушыларға бақылауға қорытынды жазғызамын Қарқыны баяу оқушыларға гулді көлеңкеге, күнге қойып бақылауды тапсырамын. Барлық тапсырма бойынша бағалап отырамын.