Авторлық бағдарлама"Франция"
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
*
Топқа бөлуТопқа бөлу
І топ – Эйфел І топ – Эйфел
мұнарасымұнарасы
ІІ топ –ІІ топ –
Renault Renault
ІІІ топ – ІІІ топ –
Бастилия Бастилия
қамалы қамалы
1 слайд
* Топқа бөлуТопқа бөлу І топ – Эйфел І топ – Эйфел мұнарасымұнарасы ІІ топ –ІІ топ – Renault Renault ІІІ топ – ІІІ топ – Бастилия Бастилия қамалы қамалы
2 слайд
2 слайд
3 слайд
1. Өрік – мақтауды сүйетін, сенімді, қанағатшыл.
2. Лимон – кемшілікті айтып жүретін сыншыл.
3. Жүзім - ашық, өте бауырмал, көпшіл, мейірімді.
4. Алмұрт – өз дегенінен қайтпайтын, қырсық,
алғыр.
5. Шие – өткір тілді, қағытқыш, тік мінезді.
6. Құлпынай – айналасына өте беделді, лидер.
7. Алма – қарапайым, еліктегіш, мақтауды ұнатады.
8. Банан – ізденімпаз, ойлы, ұйымдастырғыш, іскер.
9. Қарбыз – зерек, алға ұмтылғыш, кез – келген
нәрсеге қызығушылық таныта біледі.
10. Ананас – әділ, ұқыпты, жауапкершілігі өте
жоғары, еңбекқор.
3 слайд
1. Өрік – мақтауды сүйетін, сенімді, қанағатшыл. 2. Лимон – кемшілікті айтып жүретін сыншыл. 3. Жүзім - ашық, өте бауырмал, көпшіл, мейірімді. 4. Алмұрт – өз дегенінен қайтпайтын, қырсық, алғыр. 5. Шие – өткір тілді, қағытқыш, тік мінезді. 6. Құлпынай – айналасына өте беделді, лидер. 7. Алма – қарапайым, еліктегіш, мақтауды ұнатады. 8. Банан – ізденімпаз, ойлы, ұйымдастырғыш, іскер. 9. Қарбыз – зерек, алға ұмтылғыш, кез – келген нәрсеге қызығушылық таныта біледі. 10. Ананас – әділ, ұқыпты, жауапкершілігі өте жоғары, еңбекқор.
4 слайд
*
Үй тапсырмасын Үй тапсырмасын
пысықтаупысықтау
1.1.
Тест жұмысыТест жұмысы
4 слайд
* Үй тапсырмасын Үй тапсырмасын пысықтаупысықтау 1.1. Тест жұмысыТест жұмысы
5 слайд
5 слайд
6 слайд
*
Бұл ел өз елін Бұл ел өз елін
«гексагон» «гексагон»
(алтыбұрыш) деп (алтыбұрыш) деп
атайды. Бұл ел өзінің атайды. Бұл ел өзінің
ұлттық асханасымен ұлттық асханасымен
ерекшеленеді. Айтулы ерекшеленеді. Айтулы
тамақ ретінде жұпар тамақ ретінде жұпар
иісті шөптермен иісті шөптермен
қуырылған қуырылған
құрбақаның аяқтары құрбақаның аяқтары
таңқалдырады. Бұл таңқалдырады. Бұл
елде ірімшікті елде ірімшікті
сүймейтін адам жоқ сүймейтін адам жоқ
шығар.шығар.
6 слайд
* Бұл ел өз елін Бұл ел өз елін «гексагон» «гексагон» (алтыбұрыш) деп (алтыбұрыш) деп атайды. Бұл ел өзінің атайды. Бұл ел өзінің ұлттық асханасымен ұлттық асханасымен ерекшеленеді. Айтулы ерекшеленеді. Айтулы тамақ ретінде жұпар тамақ ретінде жұпар иісті шөптермен иісті шөптермен қуырылған қуырылған құрбақаның аяқтары құрбақаның аяқтары таңқалдырады. Бұл таңқалдырады. Бұл елде ірімшікті елде ірімшікті сүймейтін адам жоқ сүймейтін адам жоқ шығар.шығар.
7 слайд
ФРФР
АНЦАНЦ
ИИ
ЯЯ
7 слайд
ФРФР АНЦАНЦ ИИ ЯЯ
8 слайд
Мақсаты: Мақсаты:
Оқушыларға Франция Оқушыларға Франция
мемлекетінің мемлекеттік құрамы,мемлекетінің мемлекеттік құрамы,
құрылымы, табиғат жағдайлары мен құрылымы, табиғат жағдайлары мен
ресурстары, халқы туралы білімресурстары, халқы туралы білім
беруберу
Міндеттері:Міндеттері:
Білімділік: Білімділік:
Оқушыларға Франция Оқушыларға Франция
экономикалық-географиялық жағдайы, экономикалық-географиялық жағдайы,
табиғат жағдайлары мен табиғат табиғат жағдайлары мен табиғат
ресурстары, халқы жөнінде түсіндіру.ресурстары, халқы жөнінде түсіндіру.
Дамыту: Дамыту:
Өз бетінше ізденіспен Өз бетінше ізденіспен
шығармашылық тұрғыда жұмыс істеуге шығармашылық тұрғыда жұмыс істеуге
дағдыландыру. Өз ойларын еркін де дағдыландыру. Өз ойларын еркін де
сауатты, нақты жеткізу қабілеттерін сауатты, нақты жеткізу қабілеттерін
арттыру.арттыру.
Тәрбиелік: Тәрбиелік:
Жан-жақтылыққа, Жан-жақтылыққа,
ізденімпаздыққа баулу, тыңдай және ізденімпаздыққа баулу, тыңдай және
сөйлей білу мәдениетін арттыру.сөйлей білу мәдениетін арттыру.
Күтілетін нәтиже:Күтілетін нәтиже:
Франция Франция
мемлекетімен танысқан тұлға.мемлекетімен танысқан тұлға.
8 слайд
Мақсаты: Мақсаты: Оқушыларға Франция Оқушыларға Франция мемлекетінің мемлекеттік құрамы,мемлекетінің мемлекеттік құрамы, құрылымы, табиғат жағдайлары мен құрылымы, табиғат жағдайлары мен ресурстары, халқы туралы білімресурстары, халқы туралы білім беруберу Міндеттері:Міндеттері: Білімділік: Білімділік: Оқушыларға Франция Оқушыларға Франция экономикалық-географиялық жағдайы, экономикалық-географиялық жағдайы, табиғат жағдайлары мен табиғат табиғат жағдайлары мен табиғат ресурстары, халқы жөнінде түсіндіру.ресурстары, халқы жөнінде түсіндіру. Дамыту: Дамыту: Өз бетінше ізденіспен Өз бетінше ізденіспен шығармашылық тұрғыда жұмыс істеуге шығармашылық тұрғыда жұмыс істеуге дағдыландыру. Өз ойларын еркін де дағдыландыру. Өз ойларын еркін де сауатты, нақты жеткізу қабілеттерін сауатты, нақты жеткізу қабілеттерін арттыру.арттыру. Тәрбиелік: Тәрбиелік: Жан-жақтылыққа, Жан-жақтылыққа, ізденімпаздыққа баулу, тыңдай және ізденімпаздыққа баулу, тыңдай және сөйлей білу мәдениетін арттыру.сөйлей білу мәдениетін арттыру. Күтілетін нәтиже:Күтілетін нәтиже: Франция Франция мемлекетімен танысқан тұлға.мемлекетімен танысқан тұлға.
9 слайд
Жерінің ауданы – Жерінің ауданы –
551 мың км²551 мың км²
Халқы – Халқы –
64,1 млн адам (2014 ж.)64,1 млн адам (2014 ж.)
Астанасы – Астанасы –
ПарижПариж
Мемлекеттік құрылымы – Мемлекеттік құрылымы –
республикареспублика
Мемлекет басшысы – Мемлекет басшысы –
президентпрезидент
Үкімет басшысы – Үкімет басшысы –
премьер-министрпремьер-министр
Заң шығарушы органы – Заң шығарушы органы –
екіпалаталы парламентекіпалаталы парламент
Мемлекеттік тілі – Мемлекеттік тілі –
француз тіліфранцуз тілі
Ақша бірлігі – Ақша бірлігі –
еуроеуроБілу Білу
9 слайд
Жерінің ауданы – Жерінің ауданы – 551 мың км²551 мың км² Халқы – Халқы – 64,1 млн адам (2014 ж.)64,1 млн адам (2014 ж.) Астанасы – Астанасы – ПарижПариж Мемлекеттік құрылымы – Мемлекеттік құрылымы – республикареспублика Мемлекет басшысы – Мемлекет басшысы – президентпрезидент Үкімет басшысы – Үкімет басшысы – премьер-министрпремьер-министр Заң шығарушы органы – Заң шығарушы органы – екіпалаталы парламентекіпалаталы парламент Мемлекеттік тілі – Мемлекеттік тілі – француз тіліфранцуз тілі Ақша бірлігі – Ақша бірлігі – еуроеуроБілу Білу
10 слайд
ТүсінТүсін
уу
Халық саныХалық саны
Ұлттық Ұлттық
құрамықұрамы
ТығыздығыТығыздығы
Қала халқыҚала халқы
ДініДіні
ТіліТілі
10 слайд
ТүсінТүсін уу Халық саныХалық саны Ұлттық Ұлттық құрамықұрамы ТығыздығыТығыздығы Қала халқыҚала халқы ДініДіні ТіліТілі
11 слайд
*
Кескін картамен Кескін картамен
жұмысжұмыс
І топ – Францияның І топ – Францияның
географиялық орны, географиялық орны,
астанасы, шекарасы және астанасы, шекарасы және
шекаралас мемлекеттерішекаралас мемлекеттері
ІІ топ – Францияның ІІ топ – Францияның
табиғаты мен табиғат табиғаты мен табиғат
ресурстарыресурстары
ІІІ топ – ХалқыІІІ топ – ХалқыҚолдануҚолдану
11 слайд
* Кескін картамен Кескін картамен жұмысжұмыс І топ – Францияның І топ – Францияның географиялық орны, географиялық орны, астанасы, шекарасы және астанасы, шекарасы және шекаралас мемлекеттерішекаралас мемлекеттері ІІ топ – Францияның ІІ топ – Францияның табиғаты мен табиғат табиғаты мен табиғат ресурстарыресурстары ІІІ топ – ХалқыІІІ топ – ХалқыҚолдануҚолдану
12 слайд
ТалдауТалдау
12 слайд
ТалдауТалдау
13 слайд
13 слайд
14 слайд
*
Картамен Картамен
жұмысжұмыс
14 слайд
* Картамен Картамен жұмысжұмыс
15 слайд
15 слайд
16 слайд
16 слайд
17 слайд
1-сурет Көңіл күйі болмаған 1-сурет Көңіл күйі болмаған
адамныңадамның
бейнесінде қандай материкбейнесінде қандай материк
бейнеленген? бейнеленген?
17 слайд
1-сурет Көңіл күйі болмаған 1-сурет Көңіл күйі болмаған адамныңадамның бейнесінде қандай материкбейнесінде қандай материк бейнеленген? бейнеленген?
18 слайд
2- суретте Қалпағы бар ер 2- суретте Қалпағы бар ер
адам бейнесінде қай адам бейнесінде қай
мемлкет бейнеленген?мемлкет бейнеленген?
18 слайд
2- суретте Қалпағы бар ер 2- суретте Қалпағы бар ер адам бейнесінде қай адам бейнесінде қай мемлкет бейнеленген?мемлкет бейнеленген?
19 слайд
3-сурет Орамалды әйел ана 3-сурет Орамалды әйел ана
бейнесінде қай елдер бейнесінде қай елдер
бейнеленген?бейнеленген?
19 слайд
3-сурет Орамалды әйел ана 3-сурет Орамалды әйел ана бейнесінде қай елдер бейнесінде қай елдер бейнеленген?бейнеленген?
20 слайд
Жинақтау Жинақтау
І топ І топ
– “Кейіпкерге – “Кейіпкерге
хат” әдісі (өзіндік хат” әдісі (өзіндік
жұмыс)жұмыс)
ІІ топ ІІ топ
– Қызықты – Қызықты
деректер арқылы деректер арқылы
“Дөңгелек үстел” әдісі“Дөңгелек үстел” әдісі
ІІІ топ ІІІ топ
– бес жол өлең – бес жол өлең
“Сингвейн” “Сингвейн”
әдісіәдісі
20 слайд
Жинақтау Жинақтау І топ І топ – “Кейіпкерге – “Кейіпкерге хат” әдісі (өзіндік хат” әдісі (өзіндік жұмыс)жұмыс) ІІ топ ІІ топ – Қызықты – Қызықты деректер арқылы деректер арқылы “Дөңгелек үстел” әдісі“Дөңгелек үстел” әдісі ІІІ топ ІІІ топ – бес жол өлең – бес жол өлең “Сингвейн” “Сингвейн” әдісіәдісі
21 слайд
Бағалау Бағалау
21 слайд
Бағалау Бағалау
22 слайд
22 слайд