Авторлық бағдарламаны қорғау

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Авторлық бағдарламаны қорғау

Материал туралы қысқаша түсінік
Авторлық бағдарламаны қорғаудың талаптары
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Қазақстан Республикасы оқу-ағарту министрлігі Абай облысы Семей қаласы білім басқармасы “№32 жалпы орта білім беретін мектебі”

#1 слайд
Қазақстан Республикасы оқу-ағарту министрлігі Абай облысы Семей қаласы білім басқармасы “№32 жалпы орта білім беретін мектебі” коммуналдық мемлекеттік мекемесі Азимбаева Балжан Нурболатовна педагог-эксперт ағылшын тілі пәні мұғалімі

1 слайд

Қазақстан Республикасы оқу-ағарту министрлігі Абай облысы Семей қаласы білім басқармасы “№32 жалпы орта білім беретін мектебі” коммуналдық мемлекеттік мекемесі Азимбаева Балжан Нурболатовна педагог-эксперт ағылшын тілі пәні мұғалімі

Тақырыбы: “Ағылшын тілі сабағында тіл үйренудегі грамматикалық ерекшеліктерді тиімді меңгерту” (жаратылыстану-математикалық

#2 слайд
Тақырыбы: “Ағылшын тілі сабағында тіл үйренудегі грамматикалық ерекшеліктерді тиімді меңгерту” (жаратылыстану-математикалық бағыттың 7-сынып оқушыларына арналған)

2 слайд

Тақырыбы: “Ағылшын тілі сабағында тіл үйренудегі грамматикалық ерекшеліктерді тиімді меңгерту” (жаратылыстану-математикалық бағыттың 7-сынып оқушыларына арналған)

Түсіндірме жазба Бағдарламаның жалпы сипаты “Ағылшын тілі сабағында тіл үйренудегі грамматикалық ерекшеліктерді тиімді меңгерту

#3 слайд
Түсіндірме жазба Бағдарламаның жалпы сипаты “Ағылшын тілі сабағында тіл үйренудегі грамматикалық ерекшеліктерді тиімді меңгерту” атты бағдарлама оқу жоспарының вариативті бөлігінің оқу бағдарламалары және элективті курстарды әзірлеу және әдістемелік қамтамасыз ету барысында барлық деңгейдегі мемлекеттік жалпыға міндетті стандарттарды басшылыққа ала отырып, “Оқу жоспарының вариативті бөлігінің оқу бағдарламалары және элективті курстарды сараптамадан өткізу және оларды жаңартылған білім беру мазмұны аясында әдістемелік қамтамасыз ету” туралы ереже ҚР-ң 2007 жылғы 27 шілдедегі № 319-III “Білім туралы” Заңына (06.05.2020 жылы енгізілген толықтырулар мен өзгертулер негізінде) сәйкес әзірленді. Бағдарлама мазмұны аптасына 1 сағат, жылына 34 сағат жүктеме берліген. Жаратылыстану-математикалық бағыттың 7-сынып ағылшын тілі пәнінде қолдануға ұсынылған).

3 слайд

Түсіндірме жазба Бағдарламаның жалпы сипаты “Ағылшын тілі сабағында тіл үйренудегі грамматикалық ерекшеліктерді тиімді меңгерту” атты бағдарлама оқу жоспарының вариативті бөлігінің оқу бағдарламалары және элективті курстарды әзірлеу және әдістемелік қамтамасыз ету барысында барлық деңгейдегі мемлекеттік жалпыға міндетті стандарттарды басшылыққа ала отырып, “Оқу жоспарының вариативті бөлігінің оқу бағдарламалары және элективті курстарды сараптамадан өткізу және оларды жаңартылған білім беру мазмұны аясында әдістемелік қамтамасыз ету” туралы ереже ҚР-ң 2007 жылғы 27 шілдедегі № 319-III “Білім туралы” Заңына (06.05.2020 жылы енгізілген толықтырулар мен өзгертулер негізінде) сәйкес әзірленді. Бағдарлама мазмұны аптасына 1 сағат, жылына 34 сағат жүктеме берліген. Жаратылыстану-математикалық бағыттың 7-сынып ағылшын тілі пәнінде қолдануға ұсынылған).

Мақсаты: Ағылшын тіліндегі грамматикалық ерекшеліктерді түсіндіруде тиімді әдістерді пайдалана отырып меңгеру. Міндеттері: -е

#4 слайд
Мақсаты: Ағылшын тіліндегі грамматикалық ерекшеліктерді түсіндіруде тиімді әдістерді пайдалана отырып меңгеру. Міндеттері: -етістіктердің грамматикалық ерекшеліктерін ажырата білу; -шақтардың сөйлемде қатесіз қолдану дағдыларын жетілдіру; -зат есімдердің мағыналық түрлерін сөйлемде ажырата білу; -сын есімдердің жасалу жолдарының ерекшеліктерін саралау; -модальді етістіктердің сөйлемде қолданылу қызметін түсіндіру; -шартты сөйлемдердің функционалдық қызметтерін меңгерту; -есімдіктердің сөйлемде қызметін дұрыс қолдану; -ырықты етістердің осы және өткен шақтағы қолданылуын талдау.

4 слайд

Мақсаты: Ағылшын тіліндегі грамматикалық ерекшеліктерді түсіндіруде тиімді әдістерді пайдалана отырып меңгеру. Міндеттері: -етістіктердің грамматикалық ерекшеліктерін ажырата білу; -шақтардың сөйлемде қатесіз қолдану дағдыларын жетілдіру; -зат есімдердің мағыналық түрлерін сөйлемде ажырата білу; -сын есімдердің жасалу жолдарының ерекшеліктерін саралау; -модальді етістіктердің сөйлемде қолданылу қызметін түсіндіру; -шартты сөйлемдердің функционалдық қызметтерін меңгерту; -есімдіктердің сөйлемде қызметін дұрыс қолдану; -ырықты етістердің осы және өткен шақтағы қолданылуын талдау.

Бағдарламаның өзектілігі: Аталған авторлық бағдарлама, білім беру үдерісіндегі әлемдік деңгейде өзекті.Тілдің қазіргі нұсқасы 1

#5 слайд
Бағдарламаның өзектілігі: Аталған авторлық бағдарлама, білім беру үдерісіндегі әлемдік деңгейде өзекті.Тілдің қазіргі нұсқасы 17-ші ғасырдан бастап Ұлыбританияның және 19-20-шы ғасырлардан бастап Америка Құрама Шттарының әлемдік ықпалы бойынша әлемге таралды. Бұл авторлық бағдарлама, Қазақстанда Елбасы Нұрсұлтан Әбішұлы Назарбаев құрған “Үш тұғырлы тіл жобасы” атты бағдарламасы аясында, 2007 жылдан бастап кезең-кезеңмен іске асырылды. Аталған авторлық бағдарлама, 2017-2027 жылдарға арналған жаңартылған білім беру мазмұны аясында өзекті. Ұсынылған авторлық бағдарлама-жаңашыл авторлық бағдарлама.

5 слайд

Бағдарламаның өзектілігі: Аталған авторлық бағдарлама, білім беру үдерісіндегі әлемдік деңгейде өзекті.Тілдің қазіргі нұсқасы 17-ші ғасырдан бастап Ұлыбританияның және 19-20-шы ғасырлардан бастап Америка Құрама Шттарының әлемдік ықпалы бойынша әлемге таралды. Бұл авторлық бағдарлама, Қазақстанда Елбасы Нұрсұлтан Әбішұлы Назарбаев құрған “Үш тұғырлы тіл жобасы” атты бағдарламасы аясында, 2007 жылдан бастап кезең-кезеңмен іске асырылды. Аталған авторлық бағдарлама, 2017-2027 жылдарға арналған жаңартылған білім беру мазмұны аясында өзекті. Ұсынылған авторлық бағдарлама-жаңашыл авторлық бағдарлама.

Педагогикалық жаңалығы: Ағылшын тілінің грамматикалық ерекшеліктерін тиімді әдістермен оқыту. Психологиялық жаңалығы: Ағылшын

#6 слайд
Педагогикалық жаңалығы: Ағылшын тілінің грамматикалық ерекшеліктерін тиімді әдістермен оқыту. Психологиялық жаңалығы: Ағылшын тілінің грамматикалық ерекшеліктерін орта буынға оқыту.

6 слайд

Педагогикалық жаңалығы: Ағылшын тілінің грамматикалық ерекшеліктерін тиімді әдістермен оқыту. Психологиялық жаңалығы: Ағылшын тілінің грамматикалық ерекшеліктерін орта буынға оқыту.

Күтілетін нәтижесі: -шақтардың жасалу жолдарының ерекшеліктерін ажырата біледі. -зат есімдердің көпше және жекеше түрлерін сөйле

#7 слайд
Күтілетін нәтижесі: -шақтардың жасалу жолдарының ерекшеліктерін ажырата біледі. -зат есімдердің көпше және жекеше түрлерін сөйлемде қатесіз қолданады. -сын есімдердің және үстеулердің жасалу жолдарының ерекшеліктерін ажыратады. -модальді етістіктердің сөйлемде қолданылу қызметін түсінеді. -шартты сөйлемдерді қатесіз қолдану дағдыларын жетілдіреді. -есімдіктердің және анықтау сөздерінің сөйлемдегі қызметін дұрыс қолданады. -төл сөзді төлеу сөзге айналдыру жолдарын ұғынады. -өткен шақтағы әдеттерімізді баяндайтын құрылымның, ырықты және ырықсыз етістердің жасалу жолдарының ерекшеліктерін түсінеді.

7 слайд

Күтілетін нәтижесі: -шақтардың жасалу жолдарының ерекшеліктерін ажырата біледі. -зат есімдердің көпше және жекеше түрлерін сөйлемде қатесіз қолданады. -сын есімдердің және үстеулердің жасалу жолдарының ерекшеліктерін ажыратады. -модальді етістіктердің сөйлемде қолданылу қызметін түсінеді. -шартты сөйлемдерді қатесіз қолдану дағдыларын жетілдіреді. -есімдіктердің және анықтау сөздерінің сөйлемдегі қызметін дұрыс қолданады. -төл сөзді төлеу сөзге айналдыру жолдарын ұғынады. -өткен шақтағы әдеттерімізді баяндайтын құрылымның, ырықты және ырықсыз етістердің жасалу жолдарының ерекшеліктерін түсінеді.

Ақпараттық-әдістемелік бөлім (аптасына 1 сағат, барлығы – 34 сағат) “Grammar tenses” “Parts of speech” “Verbs and modal verb

#8 слайд
Ақпараттық-әдістемелік бөлім (аптасына 1 сағат, барлығы – 34 сағат) “Grammar tenses” “Parts of speech” “Verbs and modal verbs” Unit revision

8 слайд

Ақпараттық-әдістемелік бөлім (аптасына 1 сағат, барлығы – 34 сағат) “Grammar tenses” “Parts of speech” “Verbs and modal verbs” Unit revision

ҰСЫНЫЛҒАН ТАҚЫРЫП БОЙЫНША ЖАРИЯЛАНЫМДАРДЫҢ ТІЗІМІ ЖӘНЕ КӨШІРМЕЛЕРІ

#9 слайд
ҰСЫНЫЛҒАН ТАҚЫРЫП БОЙЫНША ЖАРИЯЛАНЫМДАРДЫҢ ТІЗІМІ ЖӘНЕ КӨШІРМЕЛЕРІ

9 слайд

ҰСЫНЫЛҒАН ТАҚЫРЫП БОЙЫНША ЖАРИЯЛАНЫМДАРДЫҢ ТІЗІМІ ЖӘНЕ КӨШІРМЕЛЕРІ

#10 слайд

10 слайд

“Қосымша білім және тәрбие” мұғадімдерге арналған ғылыми-әдістемелік журналының электрондық нұсқадағы басылымы Мақаланың атауы:

#11 слайд
“Қосымша білім және тәрбие” мұғадімдерге арналған ғылыми-әдістемелік журналының электрондық нұсқадағы басылымы Мақаланың атауы: “ГРАММАТИКАНЫ МАҒЫНАЛЫ КОММУНИКАТИВТІ ТАПСЫРМАЛАРҒА БІРІКТІРУДЕГІ ҚОЛДАНЫЛАТЫН ӘДІС-ТӘСІЛДЕРДІ 5-7 СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫМЕН ДАМЫТУ”. Азимбаева Б.Н. ағылшын тілі пәні мұғалімі Абай облысы Семей қаласы білім басқармасы “№32 жалпы орта білім беретін мектебі” КММ сәуір айында баспадан шығарылады

11 слайд

“Қосымша білім және тәрбие” мұғадімдерге арналған ғылыми-әдістемелік журналының электрондық нұсқадағы басылымы Мақаланың атауы: “ГРАММАТИКАНЫ МАҒЫНАЛЫ КОММУНИКАТИВТІ ТАПСЫРМАЛАРҒА БІРІКТІРУДЕГІ ҚОЛДАНЫЛАТЫН ӘДІС-ТӘСІЛДЕРДІ 5-7 СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫМЕН ДАМЫТУ”. Азимбаева Б.Н. ағылшын тілі пәні мұғалімі Абай облысы Семей қаласы білім басқармасы “№32 жалпы орта білім беретін мектебі” КММ сәуір айында баспадан шығарылады

#12 слайд

12 слайд

#13 слайд

13 слайд

#14 слайд

14 слайд

Іс-тәжірибемен бөлісу:

#15 слайд
Іс-тәжірибемен бөлісу:

15 слайд

Іс-тәжірибемен бөлісу:

#16 слайд

16 слайд

#17 слайд

17 слайд

11.Wheel of fortune ➢Level: elementary and higher ➢Preparation: a wheel with completed categories ➢Focus: Grammar: Past Simpl

#18 слайд
11.Wheel of fortune ➢Level: elementary and higher ➢Preparation: a wheel with completed categories ➢Focus: Grammar: Past Simple, Present Perfect, Conditionals, Used to, Be going to ➢Vocabulary: any topic

18 слайд

11.Wheel of fortune ➢Level: elementary and higher ➢Preparation: a wheel with completed categories ➢Focus: Grammar: Past Simple, Present Perfect, Conditionals, Used to, Be going to ➢Vocabulary: any topic

17.Quotes ➢Level: pre-intermediate and higher ➢Preparation: a list of quotes with the target language or without it ➢Focus: a

#19 слайд
17.Quotes ➢Level: pre-intermediate and higher ➢Preparation: a list of quotes with the target language or without it ➢Focus: any grammar or vocabulary

19 слайд

17.Quotes ➢Level: pre-intermediate and higher ➢Preparation: a list of quotes with the target language or without it ➢Focus: any grammar or vocabulary

#20 слайд

20 слайд

#21 слайд

21 слайд

#22 слайд

22 слайд

#23 слайд

23 слайд

Абай облысы білім басқармасы Семей қаласы білім бөлімінің «№32 жалпы орта білім беретін мектеп» К

#24 слайд
Абай облысы білім басқармасы Семей қаласы білім бөлімінің «№32 жалпы орта білім беретін мектеп» КММ кеңес отырысының 2024 ж. «13» қаңтар № 4 ХАТТАМАСЫ Төрайым: А.Е.Сулейменова, «№32ЖОББМ» КММ директоры Хатшы: Маутханова Назым Калкеновна,директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары Қатысқандар: Ш.Т.Саяхимова,директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары Б.С.Молдаханова,директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары К.Р.Губайдулин, директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары КҮН ТӘРТІБІ: Азимбаева Балжан Нурболатовна ұсынған «Ағылшын тілі сабағында тіл үйренудегі грамматикалық ерекшеліктерді тиімді меңгерту» атты авторлық бағдарламаны талқылау және баспаға ұсыну. Күн тәртібіндегі әртүрлі мәселелер бойынша Тыңдалды: 1.«№32ЖОББМ» КММ директоры А.Е.Сулейменова: Авторлық жұмыс- ағылшын тілі пәні мұғалімдері үшін білім алушылардың грамматиканы түсіну және ережелердегі грамматикалық ерекшеліктерді талдау дағдыларын дамытуға, функционалдық сауаттылықтарын қалыптастырып, ақпаратты өмірде қолдана білу қабілеттерін қалыптастыруға, тест тапсырмаларын шешу дағдыларын жетілдіруге, логикалық және сыни қабілеттерін дамытуға бағытталған көмекші құрал болып табылады. 2.«№32ЖОББМ» КММ директорының оқу ісі жөніндегі орынбасары Ш.Т.Саяхимова: Ұсынылып отырған жұмыстың ережеге сай жазылуы, көшірілмеген түпнұсқалық сертификаты бар болуы негізінде авторлық бағдарламаның жазылу қағидалары толық сақталған. Қазіргі таңда балаларға сапалы білім мен тәрбие беру үдерісіндегі өзекті тақырыптардың бірі болғандықтан бұл құралды білім беру, тәрбие беру мекемелерінде пайдалануға болады деп ұсынамын. ҚАУЛЫ ЕТТІ: Азимбаева Балжан Нурболатовна ұсынған «Ағылшын тілі сабағында тіл үйренудегі грамматикалық ерекшеліктерді тиімді меңгерту» авторлық бағдарлама «Абай облысы білім басқармасы ММ» «Облыстық инновациялық-әдістемелік орталығы» КММ бекітуге және баспаға ұсынылуға жіберілсін. Абай облысы білім басқармасы Семей қаласы білім бөлімінің «№32 ЖОББМ» КММ директоры А.Е.Сулейменова

24 слайд

Абай облысы білім басқармасы Семей қаласы білім бөлімінің «№32 жалпы орта білім беретін мектеп» КММ кеңес отырысының 2024 ж. «13» қаңтар № 4 ХАТТАМАСЫ Төрайым: А.Е.Сулейменова, «№32ЖОББМ» КММ директоры Хатшы: Маутханова Назым Калкеновна,директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары Қатысқандар: Ш.Т.Саяхимова,директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары Б.С.Молдаханова,директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары К.Р.Губайдулин, директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары КҮН ТӘРТІБІ: Азимбаева Балжан Нурболатовна ұсынған «Ағылшын тілі сабағында тіл үйренудегі грамматикалық ерекшеліктерді тиімді меңгерту» атты авторлық бағдарламаны талқылау және баспаға ұсыну. Күн тәртібіндегі әртүрлі мәселелер бойынша Тыңдалды: 1.«№32ЖОББМ» КММ директоры А.Е.Сулейменова: Авторлық жұмыс- ағылшын тілі пәні мұғалімдері үшін білім алушылардың грамматиканы түсіну және ережелердегі грамматикалық ерекшеліктерді талдау дағдыларын дамытуға, функционалдық сауаттылықтарын қалыптастырып, ақпаратты өмірде қолдана білу қабілеттерін қалыптастыруға, тест тапсырмаларын шешу дағдыларын жетілдіруге, логикалық және сыни қабілеттерін дамытуға бағытталған көмекші құрал болып табылады. 2.«№32ЖОББМ» КММ директорының оқу ісі жөніндегі орынбасары Ш.Т.Саяхимова: Ұсынылып отырған жұмыстың ережеге сай жазылуы, көшірілмеген түпнұсқалық сертификаты бар болуы негізінде авторлық бағдарламаның жазылу қағидалары толық сақталған. Қазіргі таңда балаларға сапалы білім мен тәрбие беру үдерісіндегі өзекті тақырыптардың бірі болғандықтан бұл құралды білім беру, тәрбие беру мекемелерінде пайдалануға болады деп ұсынамын. ҚАУЛЫ ЕТТІ: Азимбаева Балжан Нурболатовна ұсынған «Ағылшын тілі сабағында тіл үйренудегі грамматикалық ерекшеліктерді тиімді меңгерту» авторлық бағдарлама «Абай облысы білім басқармасы ММ» «Облыстық инновациялық-әдістемелік орталығы» КММ бекітуге және баспаға ұсынылуға жіберілсін. Абай облысы білім басқармасы Семей қаласы білім бөлімінің «№32 ЖОББМ» КММ директоры А.Е.Сулейменова

Файл форматы:
pptx
06.05.2025
387
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі