Ауа . Ауаның құрамы № 6 зертханалық тәжірибе «Балауыз шамның жануы»
Ауа . Ауаның құрамы № 6 зертханалық тәжірибе «Балауыз шамның жануы»

#1 слайд
№19 М.Мәметова атындағы ЖОМ
Оқытушының аты-жөні:
Байтемиров Тимур Талғатұлы
Қызметі, лауазымы:
Химия пәнінің мұғалімі
1 слайд
№19 М.Мәметова атындағы ЖОМ Оқытушының аты-жөні: Байтемиров Тимур Талғатұлы Қызметі, лауазымы: Химия пәнінің мұғалімі
#2 слайд
Бөлімі : 7.2В Ауа.Жану реакциясы
Сабақ тақырыбы: Ауа . Ауаның құрамы № 6 зертханалық тәжірибе «Балауыз шамның жануы»
Оқу мақсаттары
7.3.1.1- ауа құрамын білу;
7.3.1.2- заттардың жану кезінде ауаның құрамына
кіретін оттектің жұмсалатындығын білу
7.3.1.3- атмосфералық ауаны ластанудан қорғаудың
маңызын түсіну
Сабақтың мақсаты:
1.Ауаның құрамы газдардың қоспасы екенін біледі.
2. Атмосфера ауасын ластанудан қорғаудың маңызын
түсінеді
3. Заттың жануы мен жануын сипаттау реакциясының
өнімдерін біледі
Бағалау критерийлері:
1. Ауаның құрамы газдардың қоспасы екенін анықтайды
2 Атмосфера ауасын ластанудан қорғаудың маңызын
түсінді
3. Заттың жануын сипаттау реакциясының өнімдерін
анықтайды
Тілдік мақсаттар
Терминология
Ауаның құрамы газдардың қоспасы екені
туралы түсінік қалыптасады
Сыныптағы диалог:
Ауаның құрамы?-----------
Ауаның құрамын зерттеген ғалым?----------
Инертті газдардың ерекшелігі
«Орман ауасы», «жанғыш ауа» деп қандай
газдарды айтамыз
Құндылықтарға баулу
1.«Мәңгілік Ел» жалпыұлттық идеясының
білім беру мазмұны арқылы жүзеге асырылуы
2.Осы сабақта балалардың бойына өмір бойы
оқу құндылығын дарыту ;
3.Сыни тұрғыдан ойлау, қарым қатынас жасауға
қабілеті, білім алуға дайын болу
2 слайд
Бөлімі : 7.2В Ауа.Жану реакциясы Сабақ тақырыбы: Ауа . Ауаның құрамы № 6 зертханалық тәжірибе «Балауыз шамның жануы» Оқу мақсаттары 7.3.1.1- ауа құрамын білу; 7.3.1.2- заттардың жану кезінде ауаның құрамына кіретін оттектің жұмсалатындығын білу 7.3.1.3- атмосфералық ауаны ластанудан қорғаудың маңызын түсіну Сабақтың мақсаты: 1.Ауаның құрамы газдардың қоспасы екенін біледі. 2. Атмосфера ауасын ластанудан қорғаудың маңызын түсінеді 3. Заттың жануы мен жануын сипаттау реакциясының өнімдерін біледі Бағалау критерийлері: 1. Ауаның құрамы газдардың қоспасы екенін анықтайды 2 Атмосфера ауасын ластанудан қорғаудың маңызын түсінді 3. Заттың жануын сипаттау реакциясының өнімдерін анықтайды Тілдік мақсаттар Терминология Ауаның құрамы газдардың қоспасы екені туралы түсінік қалыптасады Сыныптағы диалог: Ауаның құрамы?----------- Ауаның құрамын зерттеген ғалым?---------- Инертті газдардың ерекшелігі «Орман ауасы», «жанғыш ауа» деп қандай газдарды айтамыз Құндылықтарға баулу 1.«Мәңгілік Ел» жалпыұлттық идеясының білім беру мазмұны арқылы жүзеге асырылуы 2.Осы сабақта балалардың бойына өмір бойы оқу құндылығын дарыту ; 3.Сыни тұрғыдан ойлау, қарым қатынас жасауға қабілеті, білім алуға дайын болу
#3 слайд
Жаңа сабақтың оқу мазмұнын меңгерту
«Ортадағы
қаламсап» әдісі
Әдіс-тәсілдер
«Бұрыштар»
тәсілі
Өздік жұмыс
«Ассоциация»
әдісі
Топтық жұмыс
«Ойлан, жұптас , бөліс»
әдісі
Топтық жұмыс
«Бағытталған оқу»
әдісі
Лабораториялық
тәжірибе «Балауыз
шамның жануы».
Жұптық жұмыс
2. Тапсырма
«Сәйкестендіру тест
3 слайд
Жаңа сабақтың оқу мазмұнын меңгерту «Ортадағы қаламсап» әдісі Әдіс-тәсілдер «Бұрыштар» тәсілі Өздік жұмыс «Ассоциация» әдісі Топтық жұмыс «Ойлан, жұптас , бөліс» әдісі Топтық жұмыс «Бағытталған оқу» әдісі Лабораториялық тәжірибе «Балауыз шамның жануы». Жұптық жұмыс 2. Тапсырма «Сәйкестендіру тест
#4 слайд
Үй тапсырмасын тексеру
«Ортадағы қаламсап» әдісі
1.Оттегі газ күйінде кездеседі?
2. Оттегіні тек лабораторияда ғана
алады.
3.Оттегіні өндірісте ауаны сұйылту
арқылы алады.
4.Оттегі қатты күйде кездеседі.
5.Сумолекуласы оттек және сутек
атомдарына ыдырайды.
4 слайд
Үй тапсырмасын тексеру «Ортадағы қаламсап» әдісі 1.Оттегі газ күйінде кездеседі? 2. Оттегіні тек лабораторияда ғана алады. 3.Оттегіні өндірісте ауаны сұйылту арқылы алады. 4.Оттегі қатты күйде кездеседі. 5.Сумолекуласы оттек және сутек атомдарына ыдырайды.
#5 слайд
Қызығушылықты ояту. (жұмбақ)
Бар ма, жоқ па оны анық білмейсің.
Ол жоқ жерде өмір сүріп жүрмейсің (Ауа)
Сандар арқылы топқа бөлінеді.
«Бұрыштар» тәсілі
1. Ауа деген газ, газдардың қоспасы. 2ғасыр бұрын ғалымдар ауаның көптеген
газдардың қоспасынан тұратынын дәлелдеген. Ауа қоспасындағы газдар Азот
78% ,оттек 21% , 1%көмірқышқыл газы
2 .Ауа мөлдір. Ауа иіссіз Ауа серпімді, сығылады.
3. Ауа қабаты бізді және біздің ғаламшарымыз-Жерді қоршап тұр. Осы қабатты
атмосфера деп атаймыз.
4.Ауа-физикалық дене. Физикалық дене заттардан тұрады. Оның иісі де, түсі де жоқ.
5 слайд
Қызығушылықты ояту. (жұмбақ) Бар ма, жоқ па оны анық білмейсің. Ол жоқ жерде өмір сүріп жүрмейсің (Ауа) Сандар арқылы топқа бөлінеді. «Бұрыштар» тәсілі 1. Ауа деген газ, газдардың қоспасы. 2ғасыр бұрын ғалымдар ауаның көптеген газдардың қоспасынан тұратынын дәлелдеген. Ауа қоспасындағы газдар Азот 78% ,оттек 21% , 1%көмірқышқыл газы 2 .Ауа мөлдір. Ауа иіссіз Ауа серпімді, сығылады. 3. Ауа қабаты бізді және біздің ғаламшарымыз-Жерді қоршап тұр. Осы қабатты атмосфера деп атаймыз. 4.Ауа-физикалық дене. Физикалық дене заттардан тұрады. Оның иісі де, түсі де жоқ.
#6 слайд
Бағалау
критерийі
Дескриптор
Ауаның құрамы
газдардың қоспасы
екенін анықтайды
Газдарды жаза алады
Газдардың сандық,
сапалық құрамын
анықтай алады.
Әдіс –тәсілдер:
«Ассоциация» әдісі
(Өздік жұмыс)
Дағдылар:
жеке жұмыс істей білу
қабілеті;
білімді қолдана білу
қабілеті;
1.Тапсырма
Ауаның құрамына кіретін газдарды
жазу
Ауа
6 слайд
Бағалау критерийі Дескриптор Ауаның құрамы газдардың қоспасы екенін анықтайды Газдарды жаза алады Газдардың сандық, сапалық құрамын анықтай алады. Әдіс –тәсілдер: «Ассоциация» әдісі (Өздік жұмыс) Дағдылар: жеке жұмыс істей білу қабілеті; білімді қолдана білу қабілеті; 1.Тапсырма Ауаның құрамына кіретін газдарды жазу Ауа
#7 слайд
Жұптық
жұмыс
2 .Тапсырма
Әдіс –тәсілдер:
«Сәйкестендіру
тест»
Ауаны
ластаушылар мен
оны қорғау жолын
сәйкестендіріңіз
Ауаны ластаушылар 11Оны қорғау жолы
Өндіріс қалдықтары 22Газ тазартатын және шаң
ұстағыш аппараттар
Ормандағы өрттер 33Қалдықсыз технология ойлап
табу
Ауаны қорғау 44Электрофильтрлер
Автомобилдердің 5отынды
жағудың өнімдері
55Санитарлық нормаларды сақта
Жылу электростанцияларынан
бөлінетін шаңдар мен
қалдықтар
66Жақсы жұмыс жасайтын
двигатель болса,шығаратын
газдың мөлшері нормадан
аспайды
жұпта жұмыс істей білу
қбілеті;
Қарым-қатынас
дағдылары (тілдік
дағдылар);
Сын тұрғысынан ойлау
Бағалау
критерийі
Дискриптор
Атмосфера ауасын
ластанудан
қорғаудың мәнін
түсінді
- ауаны
ластаушыла мен
оны қорғау жолын
сәйкестендіре
алады.
7 слайд
Жұптық жұмыс 2 .Тапсырма Әдіс –тәсілдер: «Сәйкестендіру тест» Ауаны ластаушылар мен оны қорғау жолын сәйкестендіріңіз Ауаны ластаушылар 11Оны қорғау жолы Өндіріс қалдықтары 22Газ тазартатын және шаң ұстағыш аппараттар Ормандағы өрттер 33Қалдықсыз технология ойлап табу Ауаны қорғау 44Электрофильтрлер Автомобилдердің 5отынды жағудың өнімдері 55Санитарлық нормаларды сақта Жылу электростанцияларынан бөлінетін шаңдар мен қалдықтар 66Жақсы жұмыс жасайтын двигатель болса,шығаратын газдың мөлшері нормадан аспайды жұпта жұмыс істей білу қбілеті; Қарым-қатынас дағдылары (тілдік дағдылар); Сын тұрғысынан ойлау Бағалау критерийі Дискриптор Атмосфера ауасын ластанудан қорғаудың мәнін түсінді - ауаны ластаушыла мен оны қорғау жолын сәйкестендіре алады.
#8 слайд
II топ «Бағытталған оқу» әдісі
2. Үлкен қалаларда ауаның ластануы жоғары
дәрежеде байқалады. Осындай қалаларда
атмосфералық ауаның ластануын азайту үшін
қандай екі шара қолдануға болады?
1----------------------------------
2------------------------------------
Топтық жұмыс 3 .Тапсырма
«Ойлан, жұптас , бөліс» әдісі
Жануды қолдайтын және болдырмайтын
жағдайларды атап, кестені толтырыңыз
Жануды
қолдайтын
жағдайлар
Жануды
тоқтататын
жағыдайлар
Жануды
тоқтату
әдістері
Бағалау критерийі Дескриптор
Заттың жануын
сипаттау
реакциясының
өнімдерін
атайды
-жануды қолдайтын
жағдайларды атайды
жануды болдырмайтын
жағдайларды айтады
жануды тоқтату
әдістерін айтады
Бағалау критерийі Дискриптор
Атмосфера ауасын
ластанудан қорғаудың
мәнін түсінді
ауаны ластамаудың
жағдайларды айтады
Жанғыш және улы заттармен
жұмыс істеу барысында
ерекше абайболу керек
Қарым-қатынас дағдылары;
Сын тұрғысынан ойлау;
Оқу материалын өмірмен
байланыстыру
Тілдік дағдылар
8 слайд
II топ «Бағытталған оқу» әдісі 2. Үлкен қалаларда ауаның ластануы жоғары дәрежеде байқалады. Осындай қалаларда атмосфералық ауаның ластануын азайту үшін қандай екі шара қолдануға болады? 1---------------------------------- 2------------------------------------ Топтық жұмыс 3 .Тапсырма «Ойлан, жұптас , бөліс» әдісі Жануды қолдайтын және болдырмайтын жағдайларды атап, кестені толтырыңыз Жануды қолдайтын жағдайлар Жануды тоқтататын жағыдайлар Жануды тоқтату әдістері Бағалау критерийі Дескриптор Заттың жануын сипаттау реакциясының өнімдерін атайды -жануды қолдайтын жағдайларды атайды жануды болдырмайтын жағдайларды айтады жануды тоқтату әдістерін айтады Бағалау критерийі Дискриптор Атмосфера ауасын ластанудан қорғаудың мәнін түсінді ауаны ластамаудың жағдайларды айтады Жанғыш және улы заттармен жұмыс істеу барысында ерекше абайболу керек Қарым-қатынас дағдылары; Сын тұрғысынан ойлау; Оқу материалын өмірмен байланыстыру Тілдік дағдылар
#9 слайд
Лабораториялық тәжірибе «Балауыз шамның жануы».
Жұмыстың мақсаты: шам жанғанда физикалық және химиялық құбылыстың болуын бақылау.
Құрал -жабдықтар: шыны ыдыс, балауыз шам,шырпы,құрғақ пробирка ұстағыш.
Тәжірибе №1
Асылзат балауыз шамды жақты да, шамның үстін шыны стаканмен жауып қойды.
Біраз уақыттан кейін жалын өшіп, шыны стаканның
қабырғаларында тамшылар байқалады. Жалынның өшу себебін түсіндіріп, жану өнімдерін анықтаңыз.
Жалынның өшу себебі:
Жану өнімдері:
1____________________________
2____________________________
Жеке жұмыс істей
білу қабілеті;
Сыный тұрғыдан
ойлайды
Бағалау критерийі Дискриптор
Заттың жануын сипаттау
реакциясының өнімдері
атайды
Жалынның өшу себебін біледі
Жану өнімін анықтай алады
Заттарды ішіп жеп дәмін
татуға көруге болмайды
9 слайд
Лабораториялық тәжірибе «Балауыз шамның жануы». Жұмыстың мақсаты: шам жанғанда физикалық және химиялық құбылыстың болуын бақылау. Құрал -жабдықтар: шыны ыдыс, балауыз шам,шырпы,құрғақ пробирка ұстағыш. Тәжірибе №1 Асылзат балауыз шамды жақты да, шамның үстін шыны стаканмен жауып қойды. Біраз уақыттан кейін жалын өшіп, шыны стаканның қабырғаларында тамшылар байқалады. Жалынның өшу себебін түсіндіріп, жану өнімдерін анықтаңыз. Жалынның өшу себебі: Жану өнімдері: 1____________________________ 2____________________________ Жеке жұмыс істей білу қабілеті; Сыный тұрғыдан ойлайды Бағалау критерийі Дискриптор Заттың жануын сипаттау реакциясының өнімдері атайды Жалынның өшу себебін біледі Жану өнімін анықтай алады Заттарды ішіп жеп дәмін татуға көруге болмайды
#10 слайд
Рефлексия әдісі
«Сабақта өзіңді бағала»
Оқушыларға жеке карточкалар беріледі, карточкалардағы сөйлемдердің астын
сызу арқылы оқушы сабаққа қатысын, не үйренгенін білеміз.
Сабақ
1. қызықты
2. Қызықты емес
3.Мән бермедім
Сабақта
жұмыстандым
демалдым
3.басқаларға көмектестім
Қорытынды
1түсіндім
2. бұрынғыдан көп нәрсе үйрендім
3.түсінбедім
10 слайд
Рефлексия әдісі «Сабақта өзіңді бағала» Оқушыларға жеке карточкалар беріледі, карточкалардағы сөйлемдердің астын сызу арқылы оқушы сабаққа қатысын, не үйренгенін білеміз. Сабақ 1. қызықты 2. Қызықты емес 3.Мән бермедім Сабақта жұмыстандым демалдым 3.басқаларға көмектестім Қорытынды 1түсіндім 2. бұрынғыдан көп нәрсе үйрендім 3.түсінбедім
#11 слайд
Кері байланыс
Оқушының аты-жөні
Бүгінгі сабақта басың арқылы нені меңгердің?
Бүгінгі сабақта қолың арқылы нені жасай алдың?
Бүгінгі сабақта жүрегің арқылы нені сездің?
11 слайд
Кері байланыс Оқушының аты-жөні Бүгінгі сабақта басың арқылы нені меңгердің? Бүгінгі сабақта қолың арқылы нені жасай алдың? Бүгінгі сабақта жүрегің арқылы нені сездің?
шағым қалдыра аласыз













