Материалдар / Ауа. Ауаның құрамы
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ауа. Ауаның құрамы

Материал туралы қысқаша түсінік
7-сынып Ауа. Ауаның құрамын тақырыбына арналған презентация
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
03 Сәуір 2023
246
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Желтоқсанның алтысы.

1 слайд
Желтоқсанның алтысы.

Жұмбақ. Бар ма, жоқ па оны анық білмейсің. Ол жоқ жерде өмір сүріп жүрмейсің

2 слайд
Жұмбақ. Бар ма, жоқ па оны анық білмейсің. Ол жоқ жерде өмір сүріп жүрмейсің

Сабақ тақырыбы: Ауа және ауаның құрамы. № 6 зертханалық тәжірибе «Балауыз шамның жануы»

3 слайд
Сабақ тақырыбы: Ауа және ауаның құрамы. № 6 зертханалық тәжірибе «Балауыз шамның жануы»

Оқу мақсаттары 7.3.1.1- ауа құрамын білу; 7.3.1.2- заттардың жану кезінде ауаның құрамына кі

4 слайд
Оқу мақсаттары 7.3.1.1- ауа құрамын білу; 7.3.1.2- заттардың жану кезінде ауаның құрамына кіретін оттектің жұмсалатындығын білу 7.3.1.3- атмосфералық ауаны ластанудан қорғаудың маңызын түсіну Сабақтың мақсаты: 1.Ауаның құрамы газдардың қоспасы екенін біледі. 2. Атмосфера ауасын ластанудан қорғаудың маңызын түсінеді 3. Заттың жануы мен жануын сипаттау реакциясының өнімдерін біледі

Үй тапсырмасын тексеру «Ортадағы қаламсап» әдісі 1. Атом дегеніміз не? 2. Молекула дегеніміз не? 3. Жай зат дегеніміз не? 4. Кү

5 слайд
Үй тапсырмасын тексеру «Ортадағы қаламсап» әдісі 1. Атом дегеніміз не? 2. Молекула дегеніміз не? 3. Жай зат дегеніміз не? 4. Күрделі заттар деп қандай заттарды айтады? 5. Химиялық элементтер және оларды кім ашқан?

1. Ауа деген газ, газдардың қоспасы. 2 ғасыр бұрын ғалымдар ауаның көптеген газдардың қоспасынан тұратынын дәлелдеген. Ауа

6 слайд
1. Ауа деген газ, газдардың қоспасы. 2 ғасыр бұрын ғалымдар ауаның көптеген газдардың қоспасынан тұратынын дәлелдеген. Ауа қоспасындағы газдар Азот 78% ,оттек 21% , 1%көмірқышқыл газы 2 . Ауа мөлдір. Ауа иіссіз Ауа серпімді, сығылады. 3. Ауа қабаты бізді және біздің ғаламшарымыз-Жерді қоршап тұр. Осы қабатты атмосфера деп атаймыз. 4. Ауа-физикалық дене. Физикалық дене заттардан тұрады. Оның иісі де, түсі де жоқ.

Бағалау критерийі Дескриптор Ауаның құрамы газдардың қоспасы екенін анықтайды Газдарды жаза алады Газдардың сандық, сапалық құ

7 слайд
Бағалау критерийі Дескриптор Ауаның құрамы газдардың қоспасы екенін анықтайды Газдарды жаза алады Газдардың сандық, сапалық құрамын анықтай алады. Әдіс –тәсілдер: «Ассоциация» әдісі ( Өздік жұмыс )1 . Тапсырма Ауаның құрамына кіретін газдарды жазу Ауа

2 . Тапсырма Ауаны ластаушылар мен оны қорғау жолын сәйкестендіріңіз Ауаны ластаушылар Оны қорғау жолы Өндіріс қал

8 слайд
2 . Тапсырма Ауаны ластаушылар мен оны қорғау жолын сәйкестендіріңіз   Ауаны ластаушылар Оны қорғау жолы Өндіріс қалдықтары Газ тазартатын және шаң ұстағыш аппараттар Ормандағы өрттер Қалдықсыз технология ойлап табу Ауаны қорғау Электрофильтрлер Автомобилдердің 5 отынды жағудың өнімдері Санитарлық нормаларды сақта Жылу электростанцияларынан бөлінетін шаңдар мен қалдықтар Жақсы жұмыс жасайтын двигатель болса,шығаратын газдың мөлшері нормадан аспайды Бағалау критерийі Дискриптор Атмосфера ауасын ластанудан қорғаудың мәнін түсінді - ауаны ластаушыла мен оны қорғау жолын сәйкестендіре алады.

 Топтық жұмыс 3 .Тапсырма  «Бағытталған оқу» әдісі. І топ: Ауа оның құрамына кіретін газдар және оладың үлесі?

9 слайд
 Топтық жұмыс 3 .Тапсырма  «Бағытталған оқу» әдісі. І топ: Ауа оның құрамына кіретін газдар және оладың үлесі? ІІ топ: Үлкен қалаларда ауаның ластануы жоғары дәрежеде байқалады. Осындай қалаларда атмосфералық ауаның ластануын азайту үшін қандай екі шара қолдануға болады? Бағалау критерийі Дескриптор Ауа құрамына кіретін газдарды және олардың үлесін табады. Ауа құрамына кіретін газдарды атайды Газдардың көлемдік және массалық үлестерін жазады Бағалау критерийі Дискриптор Атмосфера ауасын ластанудан қорғаудың мәнін түсінді ауаны ластамаудың жағдайларды айтады Жанғыш және улы заттармен жұмыс істеу барысында ерекше абайболу керек

Лабораториялық тәжірибе «Балауыз шамның жануы». Жұмыстың мақсаты: шам жанғанда физикалық және химиялық құбылыстың болуын бақ

10 слайд
Лабораториялық тәжірибе «Балауыз шамның жануы». Жұмыстың мақсаты: шам жанғанда физикалық және химиялық құбылыстың болуын бақылау. Құрал -жабдықтар: шыны ыдыс, балауыз шам,шырпы,құрғақ пробирка ұстағыш. Тәжірибе №1 Асылзат балауыз шамды жақты да, шамның үстін шыны стаканмен жауып қойды. Біраз уақыттан кейін жалын өшіп, шыны стаканның қабырғаларында тамшылар байқалады. Жалынның өшу себебін түсіндіріп, жану өнімдерін анықтаңыз. Жалынның өшу себебі: Жану өнімдері: 1____________________________ 2____________________________ Бағалау критерийі Дискриптор Заттың жануын сипаттау реакциясының өнімдері атайды Жалынның өшу себебін біледі Жану өнімін анықтай алады Заттарды ішіп жеп дәмін татуға көруге болмайды

Рефлексия әдісі «Сабақта өзіңді бағала»

11 слайд
Рефлексия әдісі «Сабақта өзіңді бағала»   Оқушыларға жеке карточкалар беріледі, карточкалардағы сөйлемдердің астын сызу арқылы оқушы сабаққа қатысын, не үйренгенін білеміз. Сабақ 1. қызықты 2. Қызықты емес 3.Мән бермедім Сабақта жұмыстандым демалдым 3.басқаларға көмектестім Қорытынды   1түсіндім 2. бұрынғыдан көп нәрсе үйрендім 3.түсінбедім  

Кері байланыс Бүгінгі сабақта басың арқылы нені меңгердің? Бүгінгі сабақта қолың арқылы нені жасай алдың? Бүгінгі сабақта

12 слайд
Кері байланыс Бүгінгі сабақта басың арқылы нені меңгердің? Бүгінгі сабақта қолың арқылы нені жасай алдың? Бүгінгі сабақта жүрегің арқылы нені сездің?