Материалдар / Ауа райы , климат және оның жіктеуді.

Ауа райы , климат және оның жіктеуді.

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдерге арналған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
16 Қаңтар 2019
322
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
5.2.5.3.Масштабты пайдаланып арақашықтықты есептеу.География пәнінің мұғалімі Алипова Газиза «Жаңа дала» ЖОМ Барлығы: Мас

1 слайд
5.2.5.3.Масштабты пайдаланып арақашықтықты есептеу.География пәнінің мұғалімі Алипова Газиза «Жаңа дала» ЖОМ Барлығы: Масштабты түсінеді және ажыратады Сабақ мақсаты Басым бөлігі: Қарта бойынша қашықтықты анықтай алады, сызба сыза алады. Кейб ірі : Нысандардың бағытын азимут арқылы анықтай алады. Бағалау критерийі: *Масштаб түрлерін біледі. *Картаны пайдаланып есептер шығарады, сызба сызады. *Нысандардың орналасуын азимут арқылы анықтай алады.

1 слайд

5.2.5.3.Масштабты пайдаланып арақашықтықты есептеу.География пәнінің мұғалімі Алипова Газиза «Жаңа дала» ЖОМ Барлығы: Масштабты түсінеді және ажыратады Сабақ мақсаты Басым бөлігі: Қарта бойынша қашықтықты анықтай алады, сызба сыза алады. Кейб ірі : Нысандардың бағытын азимут арқылы анықтай алады. Бағалау критерийі: *Масштаб түрлерін біледі. *Картаны пайдаланып есептер шығарады, сызба сызады. *Нысандардың орналасуын азимут арқылы анықтай алады.

«Ойлан- жұптас бөліс » әдіс «Географиялық ұяшық» әдісі «Сиқырлы қоржын» әдісі Дескриптор Сандық масштабты есептейді. Атаулы

2 слайд
«Ойлан- жұптас бөліс » әдіс «Географиялық ұяшық» әдісі «Сиқырлы қоржын» әдісі Дескриптор Сандық масштабты есептейді. Атаулы масштабты есептей алады. Масштаб түрлері бойынша мәселе есеп шығара алады. Дескриптор Азимут бағытын анықтай алады. Азимут бағытын біледі. План сыза алады. Қашықтықты есептей алады. Дескриптор Географиялықткартаның маңыздылығын біледі. Масштаб түрлерін анықтай біледіү Қашықтықты есептей алады. Шартты белгіні көрсете алады.**«Азимут» тобы: Сандық масштабты атаулы масштаб түрінде жазады. **«Масштаб» тобы: Атаулы масштабтан сандық масштаб түрінде жазадыү **«План» тобы:Масштаб түрлері бойынша мәселе есепті шығарады. * Ойлан-жұптас бөліс-әдісі бойынша оқушылар есеп шығарады.  Мәтін бойынша жұмыс беріледі * Сиқырлы қоржын әдісімен асықтарға сандар жазылады ,сандарды ала отырып оқушылар сұраққа жауап береді. Сабақ барысы 1- тапсырм а 2- тапсыр ма 2- тапсырм а 3 тапсырм а

2 слайд

«Ойлан- жұптас бөліс » әдіс «Географиялық ұяшық» әдісі «Сиқырлы қоржын» әдісі Дескриптор Сандық масштабты есептейді. Атаулы масштабты есептей алады. Масштаб түрлері бойынша мәселе есеп шығара алады. Дескриптор Азимут бағытын анықтай алады. Азимут бағытын біледі. План сыза алады. Қашықтықты есептей алады. Дескриптор Географиялықткартаның маңыздылығын біледі. Масштаб түрлерін анықтай біледіү Қашықтықты есептей алады. Шартты белгіні көрсете алады.**«Азимут» тобы: Сандық масштабты атаулы масштаб түрінде жазады. **«Масштаб» тобы: Атаулы масштабтан сандық масштаб түрінде жазадыү **«План» тобы:Масштаб түрлері бойынша мәселе есепті шығарады. * Ойлан-жұптас бөліс-әдісі бойынша оқушылар есеп шығарады.  Мәтін бойынша жұмыс беріледі * Сиқырлы қоржын әдісімен асықтарға сандар жазылады ,сандарды ала отырып оқушылар сұраққа жауап береді. Сабақ барысы 1- тапсырм а 2- тапсыр ма 2- тапсырм а 3 тапсырм а

Бағалау: критерийге байланысты құрастырылған дискриптор бойыша әр тапсырмадан кейін бағаланып отырады, кері байланыс жүйелі ж

3 слайд
Бағалау: критерийге байланысты құрастырылған дискриптор бойыша әр тапсырмадан кейін бағаланып отырады, кері байланыс жүйелі жүріп отырады Мадақтау сөздері. 1.Сабақ барысында саралап оқыта отырып оқушылардың сабаққа деген ынта жігер және білімді қабылдау деңгейіне негізделген тапсырмалар құрастырдым . Оқушылардың қабылдау ерекшеліктеріне , қызығушылығы жоғары, белсенді қабілетті мұғалімнің көмегін керек етпейтін оқушыларға «Географиялық ұяшық » әдісін ұсынамын. 2. Мұғалімнің көмегіне аздап сүйе нетін оқушылар ға «Ойлан-жұптас- бөліс» әдісі арқылы топтық жұмыс орындалуы күрделі емес , масштабтық есептер беріледі. 3. . Мұғалімнің, топ мүшелерінің қолдауын қажет ететін,өздігінен тапсырманы орындауға қиналатын оқушыларға «Сиқырлы қоржын » әдісін пайдаландым.1. Саралау

3 слайд

Бағалау: критерийге байланысты құрастырылған дискриптор бойыша әр тапсырмадан кейін бағаланып отырады, кері байланыс жүйелі жүріп отырады Мадақтау сөздері. 1.Сабақ барысында саралап оқыта отырып оқушылардың сабаққа деген ынта жігер және білімді қабылдау деңгейіне негізделген тапсырмалар құрастырдым . Оқушылардың қабылдау ерекшеліктеріне , қызығушылығы жоғары, белсенді қабілетті мұғалімнің көмегін керек етпейтін оқушыларға «Географиялық ұяшық » әдісін ұсынамын. 2. Мұғалімнің көмегіне аздап сүйе нетін оқушылар ға «Ойлан-жұптас- бөліс» әдісі арқылы топтық жұмыс орындалуы күрделі емес , масштабтық есептер беріледі. 3. . Мұғалімнің, топ мүшелерінің қолдауын қажет ететін,өздігінен тапсырманы орындауға қиналатын оқушыларға «Сиқырлы қоржын » әдісін пайдаландым.1. Саралау

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ